Προς το περιεχόμενο

tragikos

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    81
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Gear List
    -

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Συμμετοχή tragikos

0

Φήμη

  1. tragikos

    Monika

    δυστυχως αυτο (οπως θα αναφερεις και παρακατω) ειναι απο τα πολυ βασικα προβληματα στην Ελλαδα, και ακομα και στο χωρο της τελειως commercial μουσικης βλεπεις τη διαφορα απο αλλες χωρες (πχ Αμερικη)οπου εκει βεβαια μιλαμε για πιο βαρια βιομηχανια εβλεπα ενα επεισοδιο του Jimmy Fallon που ειχε καλεσμενη την Arianna Grande (κλασσικο κοριτσακι που του γραφουν χαζοτραγουδα-τσιχλοφουσκα) και στο συγκεκριμενο επεισοδιο εκαναν μιμησεις διασημων φωνων. Ε λοιπον εμεινα μ@@@@@ς οταν ακουσα οτι η συγκεκριμενη εχει μια φωνη δουλεμενη και ΣΩΣΤΗ, μην παρεξηγηθω δεν λεω οτι προκειται για την φωναρα με το ιδιαιτερο ηχοχρωμα αλλα εκει ακομα και οι πιο low quality mainstream ερμηνευτες εχουν λιωσει στα ωδεια και στα μαθηματα για να εχουν μια εστω τεχνικα αρτια φωνη
  2. Επειδη το ειδα καθυστερημενα το ολο θεμα θα ηθελα να πεταξω κ εγω την ¨κοτσανα" μου! 1)παντοτε ημουν ΚΑΤΑ του διαχωρισμου σε καλα/κακα ειδη μουσικης, αν και πιστευω οτι εχει υπαρξει ενας εκφυλισμος σε μεγαλο βαθμο σε πολλα ειδη ωστοσο υπαρχουν ατομα που αυτο που το κανουν το κανουν σωστα (πχ ο Drake κανει καλο commercial o Justin Bieber οχι-κατα τη γνωμη μου) 2) για να κανω λιγο το δικηγορο του διαβολου (Καβάκου) ;D, αυτο που ειπε οτι το ρεμπετικο και λαικο βγαζει αισθηση παρακμης θα επρεπε οι θιασωτες αυτης της μουσικης να το παρουν υπερ τους! Τι εννοω (κυριως για το ρεμπετικο γιατι το λαικο ειναι τελειως αλλη ιστορια): ως μουσικη που χτιστηκε και γεννηθηκε μεσα απο το περιθωριο και ως τετοια γνησια και αυθεντικη το εξεφραζε, επομενο δεν ειναι να βγαζει ενα αισθημα παρακμης το οποιο αν μη τι αλλο πιστοποιει την αυθεντικοτητα της? 3)θεωρω ακρως γελοια τον οποιο ποιοτικο διαχωρισμο μουσικων ειδων επειδη καποια ειναι πιο περιπλοκα απο τα αλλα (δεν λεω οτι αυτο απαραιτητα υποστηριξε ο Καβακος αλλα εχω δει απο δεκαδες αλλους και δασκαλους μου στο παρελθον μια υπεροψια αναλογα με το ειδος που διδασκαν) με αλλα λογια ενα μπαροκ κομματι εχει μια αξια για καποια αυτια, ενα πειραματικο για καποια αλλα, ενα πανκ για καποια αλλα κλπ δεν λεω οτι η μουσικη ειναι μια σωνει και ντε, αλλα ας χαλαρωσουμε λιγο
  3. δεν πειραζει εγω προσωπικα σκεψου δεν θα το αγορασω καν!(no trolling) απλα το ποσταρα γιατι ειναι καλλιτεχνης που εκτιμω (νταξ το countdown Λιγο γελιο ισως αλλα δεν αναιρει κατι απο την δουλεια του συγκεκριμενου)
  4. Αυτο μ αρεσει σε αυτο το φορουμ οτι με αφορμη ενα απλο ερωτημα ξετυλιγονται τοσες πληροφοριες και αποψεις! Σε αυτο που αναφερθηκε πιο πανω για τις ψηφιακες ηχογραφησεις που κυκλοφορουν σε βινυλιο παντα το ειχα απορια: ουσιαστικα απο τη στιγμη που ολα δουλευονται πλεον itb(αν οχι ολα ενα μεγαλο μερος) τοτε αμεσως δεν μιλαμε για δειγματοληψια αρα το να κοπει βινυλιο ειναι κοροιδια? @superfunk σε σχεση με το παρον και το μελλον, δυστυχως (και λεω δυστυχως γιατι απο οτι ψιλιαζομαι ειναι οντως κοροιδια) βλεπω πληθωρα καλλιτεχνων να κοβουν μανιωδως βινυλιο παραλληλα με τα cd και τα ψηφιακα φορματ!! ΕΙδικα στον χωρο της dance/electro πλεον εχει γινει ψιλο Must το βινυλιο λες και αν δεν κοψουν βινυλιο θεωρουνται κατωτεροι! επισης περα απο τις ψηφιακες ηχογραφησεις, το να εχει γινει μια παραγωγη με virtual synths και εν συνεχεια να κοπει σε βινυλιο παλι δεν αυτοαναιρειται?
  5. το λεω απο προσωπικη εμπειρια δυστυχως >:( κριμα για τους γονεις μου δλδ που με πηγαιναν μαθητουδι απο απατεωνα σε απατεωνα για να γυμναστω (και στα πρωτα μαθηματα πυγμαχιας ως φοιτητης στο Λονδινο ειδα τον ουρανο με τα αστρα-και κυριολεκτικα)
  6. Να συμβαλλω και εγω στο ξεμπερδεμα του φιλου μας καθως ημουν ακριβως στην ιδια θεση με αυτον καπου τον Απριλιο (αν θυμαμαι καλα;) Οπου και εχει πλακα που πλεον σας εχω μαθει και περιμενα ακριβως τι θα προτεινει ο καθενας σας ;D ;D (σημ. οπως εγραψα και στο αλλο θεμα μακρια απο τα controller της Arturia) θα συνοψισω λιγο την εμπειρια μου ως κλασσικος πιανιστας που ειχε χρονια να ασχοληθει με μουσικη και δεν ειχε ΙΔΕΑ απο ψηφιακο/ηλεκτρονικο ηχο. τελικα αυτα που μου αρκουσαν και νομιζουν θα αρκεσουν και σε σενα ειναι 1) οποιοδηποτε DAW, μη σε αγχωνει/τρομαζει η περιπλοκοτητα που συναντας στην αρχη, σκεψου εγω πηρα το Cubase 6.5 και βουτηξα στα βαθια απο την αρχη, υπαρχουν απειρα τutorial Πλεον και πολυ επεξηγηματικα, το Reason ως πιο διαδεδομενο πλεον (;) στον χωρο τςη ηλεκτρονικης εχει και πιο οψιμα tutorial οπου παιρνεις και απαντησεις στα διαφορα σχολια και φορουμς 2) καρτα ηχου εξωτερικη οποια σου προτεινουν οι κυριοι εδω που τα γνωριζουν καλυτερα (εγω ακομα δεν εχω παρει ;D) 3) ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ (και αναρωτιεμαι γιατι δεν το τονισατε) monitor speakers, κοιτα για μεταχειρισμενα, οσο για το τι να προσεξεις και πως λειτουργουν υπαρχει επισης απειρο υλικο (κανε αν θες μια πρωτη αρχη στο site του dj shop - δεν διαφημιζω ειλικρινα, απλα εχει αρθρα στα ελληνικα σε καθε κατηγορια προιοντων) 4) καποιο Midi controller που οπως σου ανεφερα στο αλλο θεμα καλο θα ηταν να ειναι κανα Novation εαν θες αισθηση κοντα στου πιανου (μου τα λεγε ο Waterfall τοτε, παρε τωρα το κλαμα με την Arturia) 5) καποιο virtual synth(δηλαδη ψηφιακη προσομοιωση synthesizer) εαν θελεις να συνθετεις δικους σου ηχους απο το μηδεν! Νομιζω εκει ειναι τελικα η ουσια του ολου πραγματος, καθως θα μπεις σε εναν ολοκληρο νεο μουσικο κοσμο, δεν πιστευω οτι εχει πολυ νοημα να χρησιμοποιεις ετοιμα presets εαν θες οντως να δωσεις τον δικο σου ηχο (εκτος κ αν η συνθεση σου εστιαζει σε μελωδια/αρμονια πχ και θες ηχους συγκεκριμενων συνθς) Υπαρχουν παλι πολλα virtual synths kai πολλα DAWs οπως και το REason εχουν αξιολογα build in synths οπου μπορεις να κανεις μια αρχη με αυτα και να μην αγορασεις καποιο αλλο *σε σχεση με τα drums και τα patterns υπαρχει αυτο το freeware emulation της 808 (http://tactilesounds.blogspot.gr/p/tactile-synthesizers.html) με το οποιο μπορεις να κανεις μια καλη αρχη και εχει πραγματικα αξιοπρεπεστατο ηχο. Μη σε φοβιζει να κανεις με midi track drum patterns νοτα νοτα, ισα ισα που η dance Μουσικη που ειναι 2/4, 4/4 απλα κουμπωνεις τις μποτες και μετα παιζεις με τα υπολοιπα 8) καλη συνεχεια και κυριως μην πελαγωνεις! ολοι το παθαινουμε στην αρχη λογω υπερπληροφορησης!
  7. κανενα προβλημα, και μια και μου το θυμισες δεν εχω κανει ακομα κριτικη στο skroutz οποτε θα πεσει και εκει το αναλογο χαντακωμα >:D αν σε ενδιαφερει για controller τσεκαρε τα Novation που εχουν πολυ ποιοτικα πληκτρα της fatar, αλλα για ηχους θα πρεπει να κοιταξεις καποιο virtual synth (και τα freeware ειναι συνηθως ψιλομουφα) αυτο το korg π προτεινε ο φιλος φαινεται ενδιαφερον αλλιως μπορεις να τσεκαρες τα virtual synths της Native Instruments τα οποια ειναι θηρια (αλλα θα πρεπει να στρωσεις τους δικους σου ηχους εκει!-τα presets ειναι πιο "χαβαλεδιαρικα" αλλα μπορεις να μαθεις πολλα για τη λειτουργια των synth μελετωντας τα)
  8. Μεγαλο θεμα ανοιξες αν το προεκτεινουμε στο ποιοι και κατα ποσο μπορουν να διδαξουν! Οπως ειπε και ο φιλος παραπανω για τη σκηνοθεσια οτνως οι αμερικανοι (και οχι μονο) διδασκουν τα παντα, εμενα ας πουμε ο τομες που φαινεται αδιανοητος να διδαξει κανεις(γιατι οπως ειπες και εσυ η συνθεση εχει κανονες που εχουν θεμελιωθει εδω και χρονια, οπως και η σκηνοθεσια εχει ενα τοσο συμπαγες τεχνικο υποβαθρο που μπορει να διδασκεται) ειναι η γραφη, αυτο που το λενε δημιουργικη γραφη!(δλδ διδασκεις τον αλλο να γινει συγγραφεας? οχι τοσο, οσο αραδιαζεις τεχνικες στανταρ αφηγησεις και δομες δραματουργιες γνωστες εδω και χρονια. τωρα η ευκολια των 2ημερων σεμιναριων ειναι πλεον συνηθες φαινομενο, εδω υπαρχουν στον κοσμο χιλιαδες "δασκαλοι" πολεμικων τεχνων που εχουν γινει μαστερ απο σεμιναρια και χωρις να εχουν συμμετασχει καν σε αγωνες ;D ;D οποτε λογω μαλλον υπερπληθωρας μαθητων αυξανονται και οι δασκαλοι
  9. δεν ειμαι εγω στο βιντεο ;D (αν αυτο αφηθηκε να εννοηθει απο το ποστ μου!) οχι προς το παρον δεν εχω επεμβει αλλα θα το κανω με τη μεθοδο σου προς το παρον προσπαθω να βρω λιγο τις αποστασεις και τα υλικα οπως και να χει ευχαριστω για τις πληροφοριες!
  10. Με το που διαβασα τον τιτλο του θεματος αρχισα ηδη να χαμογελαω ελαφρα (ειχα κανει πριν μηνες θεμα εδω γιατι σκεφτομουν να αγορασω τα εν λογω controllers αλλα διαβαζα παντου κακες κριτικες και βλαβες τις οποιες και ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΓΝΟΗΣΑ) Οποτε ηρθε τελικα και η σειρα μου να χαντακωσω το συγκεκριμενο προιον σε ενα ακομη φορουμ (σημ. ακομα και στο επισημο forum της Arturia εχουν γινει ΠΟΛΛΑΠΛΑ posts για συγκεκριμενα θεματα που εχουν κυριως τα πληκτρα και η εταιρεια εχει επιλεξει τη στρατηγικη της σιωπης σε πολλα απο αυτα) Η αγορα εγινε τον Μαιο απο καταστημα στην Αθηνα, οτι ειχε πεσει η τιμη τους και εγω αγορασα το 49αρι. 1)Μεσα σε μια εβδομαδα η μεσαια Σι υφεση αρχισε να εμφανιζει ενα ανεξηγητο latency που δεν οφειλοταν σε software θεματα μιας και τα υπολοιπα λειτουργουσαν "κανονικα" Το πηγα στην εταιρεια και τελικα καθαρισαν το συγκεκριμενο πληκτρο το οποιο μεχρι στιγμης δεν εχει εμφανισει ξανα προβλημα. 2)Στο θεμα της κατασκευης ισχυει οτι θα διαβασεις και σε πολλα αλλα σχολια, τα πληκτρα ειναι ΑΣΤΕΙΑ, θυμιζουν πληκτρα μελοντικας που ειχαμε στο δημοτικο, πολυ ελαφρια, παιζουν δεξια αριστερα και με λιγο απροοπτο aftertouch. Δεν ειχα θεμα με pop ups οπως ειχε γινει σε πληθωρα προιοντων (προς το παρον) 3) Τα faders λειτουργουν κανονικα( και ειναι ειδηση οπως θα καταλαβεις και απο τα παρακατω) 4) Τα Knobs ειναι απελπιστικα αργα και ακομα και με αλλαγη του acceleration δεν καταφερα να τα φτασω κοντα στην αισθηση των knobs ενος mixer px (πες αυτο δικο μου θεμα/περιεργεια παει στο καλο) 5) Tα pads απλα ΞΕΧΑΣΕ ΤΑ! Ειλικρινα, απιστευτο latency δοκιμασμενα σε 4 high end DAW (Pro Tools, CUbase 6.5, Ableton Live και Reason) και σε διαφορετικα μηχανηματα! Πραγματικα ειχαμε πεσει με τα μουτρα να δουμε τι φταιει γιατι τα ASIO Drivers ηταν σεταρισμενα κομπλε και το Buffer size το ειχαμε ρυθμισει οσο χαμηλα γινοταν. Αυτο που τελικα φταιει ειναι οτι η εν λογω εταιρεια στο συγκεκριμενο προιον εκανε πολλες τσαπατσουλιες οχι μονο στα πληκτρα. Εδω βρηκα και παρουσιαση απο επισημο τεχνικο τους που ελεγε οτι τα pads δεν τα πολυπροοριζαν για drum synth η για sequencing αλλα για να παιζεις συγχορδιες στα preset των virtual synth που περιλαμβανουν. 6) Και ερχομαι και στο software της υποθεσης, τα keylab περιλαμβανουν το Αnalog Lab οπου ε χεις προσβαση σε χιλιαδες preset της εταιρειας. Παμε οπως στην ουσια που ειναι τα virtual synths που σου παρεχει και συγκεκριμενα ειναι το Wurlitzer, Που ειναι emulation οργανου της γνωστης εταιρειας και με καποια εξτρα εφφε (καλο για καποιες μελωδιες ισως αλλα οχι για sound design) το Vox V που ειναι hammond emulation αν σε ενδιαφερει αυτος ο ηχος το Mini V Που ειναι emulation tou Mini Moog με καποια εξτρα εφφε επισης αλλα δυστυχως με αρκετα πιο "γυαλισμενο" ψηφιακο ηχο (προφανως ως software δεν λεω οτι θα επρεπε να περιμενουμε κατι παραπανω) και παμε στην πικρα: το Jupiter V , ena arpeggiator Που εμφανιζε ΣΥΝΕΧΕΙΑ bugs, καποια διορθωθηκαν με ενα Update αλλα παραμενει unstable, πχ σε προσφατη συνθεση μου ειχα κανει assign με συγκεκριμενα sets καποια χ-υ Modulations και το προγραμμα εκανε τα δικα του, μολις εβγαζα το modulation ολα οκ. γενικα πολυ ασταθες. Μετα απο αυτον το λιβελο να αναφερω και τα θετικα η απιστευτη εμφανιση του και μαλλον ετσι και εγω και πολλοι αλλοι ξεγελαστηκαμε απο την εικονα ξυλου και το ωραιο του layout. Και για κλεισιμο θα βροντοφωναξω και εγω αυτα που διαβαζα σε ποσα φορουμς και εν τελει δεν ακουσα: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ!!!
  11. ΣΥνεχισα την αναζητηση και βρηκα και ενα ενδιαφερον ταξιμι σε ηλεκτρικη!
  12. ενδιαφερον το αρθρο! οπως ειδες και σε αυτο που παρεθεσες αναφερεται και ως ταμπουρας! προσωπικα να σου πω την αληθεια στα εν ελλαδι ωδεια ηταν μπαγλαμας το γνωστο οργανο που συνηθιζεται στο ρεμπετικο και μετα ταμπουρας και σαζι τα δυο τουρκικα.
  13. ωραια δεν το ηξερα θα το ψαξω! προς αναμονη του νεου τους δισκου λοιπον! και ποσο ευχομαι να μπουν σε μια φαση που θα κανουν Live και θα παιζουν ολα τα outsiders! καλη συνεχεια κ σε σενα!
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου