Προς το περιεχόμενο

Αγορά από Musicstore.de


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να 'μαι πάλι...

 

Λοιπόν αφού έκανα βόλτα σε 2-3 γραφεία μέχρι να βρω κάποιον που πραγματικά να ξέρει, η εξήγηση για το πρόβλημά μου ειναι η εξής..

 

Ο λογαριασμός που εχει το Musicstore στην Πειραιώς δεν έχει κατα κάποιο τρόπο άδεια εδω και ένα μήνα και πρέπει να ενημερωθεί από την ίδια την εταιρία για να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν συναλλαγές. Δεν ξέρω αν μου είπε μπαρούφες, φάνηκε να τα ψάχνει όλα προσεκτικά. Τέλος πάντων αν εχει κάποιος αντίστοιχο πρόβλημα ας πει αν έκανε κατι παραπανω για να πραγματοποιήσει την αγορά.

 

Στο μεταξύ έστειλα και στο Musicstore ένα Mail. Δυστυχώς ο Έλληνας εργαζόμενος εκει πέρα είναι σε διακοπές μέχρι τις 9 Μαΐου ενώ από το κεντρικό customer center δεν έχω πάρει καμία απολύτως απάντηση.

 

Όλα στραβά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βλέπω να μπορείς να κάνεις κάτι άλλο από πλευράς σου... 

 

Στείλε μεηλ στο κατάστημα και ενημέρωσε τους ότι η συναλλαγή δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί για τους τάδε λόγους

 

Ο έλληνας υπάλληλος είναι πολύ εξυπηρετικός και συνεννοησιμος . Αν όντως είναι θέμα του musicstore και αφορά μία απλή επικαιροποιηση θα εισηγηθεί ώστε να λυθεί το ζήτημα

 

Είναι θέμα υπομονής τώρα.

 

Εγώ όταν αγόρασα προϊόντα τον Ιανουάριο , πήγα στον ταμία της τράπεζας και κατεθεσα το ποσό. No questions asked ;D

"There’s no mystery in my gear. And if any, then it’s hidden between hands, heart and soul. It simply must be the way I play" ~ Criss Oliva

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

 

Το θέμα λύθηκε!

 

Να ειναι καλά ο Νίκος, το παιδί που δουλεύει στο Musicstore, ο οποίος με πήρε πρωί πρωί τηλέφωνο και με ενημέρωσε για όλα λεπτομερώς.

 

Για όσους σκοπεύουν να αγοράσουν απο Musicstore λοιπόν, να ξέρουν οτι ο λογαριασμός που έχουν στην Πειραιως είναι collection account, το οποίο σημαίνει οτι μπορεί να γινει μονο κατάθεση απο το ταμείο, επομένως το e-banking δεν δουλεύει σε αυτή την περιπτωση.

Το θεμα εδώ ειναι να πέσετε σε κάποιον υπάλληλο που να ξέρει τα κόλπα γιατι εγω μετά την επίσκεψη μου σε δύο καταστήματα και τα περα δώθε με τους υπαλλήλους, ευτυχώς βρήκα μια σημερα μια υπάλληλο που έκανε τη διαδικασία αμέσως.

Αυτό που πρακτικά γινεται ειναι οτι κανει η ίδια μια ανάληψη και καπάκια την κατάθεση. Αυτη η συναλλαγή δεν περνά απο έλεγχο, οπότε δεν επηρεάζεται καθόλου και το επιτρεπούμενο εβδομαδιαίο όριο ανάληψης. Αυτα τα γράφω οπως τα κατάλαβα. :P

 

Αυτά λοιπον. Καινουρια ηχεία καθ' οδόν λοιπον. Ευτυχώς τα συγκεκριμένα αξίζουν την ταλαιπωρία. :)

 

Άντε καλή εβδομάδα να έχουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου