Προς το περιεχόμενο

Ρύθμιση έντασης ηχείων σε PA!


ManosSouranakis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα! Έγραψα και σε προηγούμενο ποστ πως στήνω ήχο σε live 150 έως 600 ατόμων για λαικά δημοτικά και ενίοτε κρητικά.

Έχω 2 15άρια EV EKX 15P και 2 EV ZLX 12P με τα οποία διαπίστωσα πως καλύπτονται άνετα μέχρι 600 άτομα.(Τα άτιμα είναι πολύ δυνατά και καθαρά στον ήχο).

 

Είχα λοιπόν μια διαφωνία με έναν φίλο σε ένα πανηγύρι για τον ήχο ώς προς την ένταση.Ισχυριζόταν ότι έπρεπε να αυξήσω το Gain και το volume στα ηχεία μου και να παίζω πιο χαμηλά από την κονσόλα ώστε να έχω περισσότερο headroom. Ενώ εγώ στα ηχεία τα έβαλα στην μέση το Gain και το volume στο +3 DB ώστε να μην παραμορφώνουν και να μην μου κόψει πολλά το limiter των ηχείων και έδωσα περισσότερο από την κονσόλα (Φοβούμενος να μην κάψω τις ωραίες μου (και πανάκριβες δε) κόρνες).Μιλάμε για όργανα κλαρίνο,τύμπανα ηλεκτρονικά,μπουζούκι, πλήκτρα και φωνές. Το αποτέλεσμα ήταν υπερβολικά καλό δεδομένου του χώρου και του μικρού αριθμού ηχείων που είχα στο πανηγύρι.

 

Ποιό είναι το πιο σωστό τελικά.Να δώσω Gain και volume από τα ηχεία και να παίξω μπάλα από την κονσόλα μετά όσον αφορά τις εντάσεις ή να δώσω ότι έχω από τα ηχεία και στην κονσόλα να είμαι σε χαμηλές τιμές?Έχει διαφορά στην ποιότητα του ήχου στην κάθε περίπτωση?Θα με βοηθούσε πάρα πολύ να το ξέρω και γενικά αυτό γιατί σε πανηγύρια που ακούω όλο με καμένες κόρνες φεύγουν και ηχεία και δεν θέλω να καταλήξω έτσι κι εγώ.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάθε στάδιο πρέπει να οδηγείται σωστά.

Δηλ. κάθε όργανο στο μείκτη και στη συνέχεια η έξοδος της κονσόλας να οδηγεί σωστά το ηχείο.

 

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό που σου πρότειναν για το headroom έχει κάποια βάση αλλά για ελεγχόμενες συνθήκες.

Υποθέτω ότι κάτι τέτοιο θα υποοδηγούσε κάθε κανάλι του μείκτη και το τελικό αποτέλεσμα.

Ασε που όλα τα ποτς θα ήταν κάτω και με ένα ατύχημα...θα υπήρχε ατύχημα.

 

Λέω απλά ότι όταν έχεις τέτοιες αλυσίδες πολλαπλής ενίσχυσης, πχ κάθε όργανο, ξεκινάει με το gain του, μετα το fader του, μετά πάμε στο master μετά πάμε στο ποτ που έχει κάθε μεγάφωνο με το δικό του gain - ευαισθησία κλπ.

 

Λέω ότι σε όλα πρέπει να είσαι (κατα τη γνώμη μου) εκεί που γίνεται σωστή οδήγηση του επόμενου σταδίου από το εκάστοτε προηγούμενο.

Τίποτα παραπάνω.

Αυτό που λεει ο φίλος σου, θα σου αφήσει άπειρο headroom, αλλά θα ανεβάζει θόρυβο και hiss επειδή θα πρέπει να αυξάνεις gain σε επόμενα στάδια  και όπως είπα πιό πάνω, αν κάποιος σπρώξει ένα fader από το χαμηλό που θα είναι προς το τέρμα θα πάρεις τις κόρνες στο χέρι.

 

Όλα θέλουν μετρο.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα δεν υπάρχει θέμα να βάλω τα ηχεία μου στο +5 ή στο στο +8? Ή να ανεβάσω τα gain των ηχείων στο +5, +10? Το να είμαι στη μέση στα ηχεία και να παίζω σχεδόν τέρμα από την κονσόλα έίναι κι αυτό λάθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να είσαι μέση στα ηχεία προφανώς προστατεύει τα ηχεία σου, σου κόβει τελική, αλλά εξαρτάται και από το χώρο.

Ίσως να μην τον καλύπτει.

Αλλο ένας χώρος χ, άλλο ένας ψ άδειος, άλλο ένας ω με 100 άτομα και άλλο ένας ω με 2000.

Προσαρμόσου θα έλεγα.

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου