Προς το περιεχόμενο

THEOD

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    1.720
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

THEOD ήταν Μέλος της ημέρας 25 Δεκεμβρίου 2018

THEOD είχε την πιο δημοφιλή συμμετοχή!

Bio

  • Mojo
    Μπάσο
  • Day job
    φαρμακοποιος
  • Τόπος
    ηρακλειο

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

990 προβολές προφίλ

Συμμετοχή THEOD

Rock Star

Rock Star (3/4)

28

Φήμη

  1. Σημερα ακουσα το τραγουδι της Μαρινας Σάττι και πραγματικά νιωθω Περήφανος για τη φετινή μας συμμετοχή στη Eurovision .Ειμαι σιγουρος οτι ή θα βγει πρώτο ή θα ειναι μεσα στα πρώτα 3 καλύτερα . Καλη επιτυχία Μαρίνα !!!!
  2. Στο Leslie μπορεις να βαλεις οτι θες μου αρεσει πολυ και το αταστο ηλεκτρικο .
  3. Αγαπητοι Συνοδοιποροι ανεβαζω ετσι για το γουστο μερικες φωτο απο τον προσωπικο μου χωρο.
  4. Γεια σας Βλέπω οτι πολλά παιδια στο νοιζ πραγματικά αγαπάνε τα μπλουζ και σκέφτηκα να γράψω ενα θέμα που αφορά την αρμονική εξέλιξη φόρμας τους:) Ας αρχίσουμε με την βασική αρμονία που ξεκίνησε στις αρχες του 1890 παίρνοντας ενα παράδειγμα απο F Αρμονικό σχήμα 1 |F |F |F |F |Bb |Bb |F |F |C |C |F |F Η επόμενη τροποποίηση εχει μια απλή προσθήκη dom ακόρντων (μεγάλη 3η μικρή 7η) Αρμονικό σχήμα 2 |F |F |F |F7 |Bb |Bb |F |F |C7 |C7 |F |F Το 1930 με την εμφάνιση των big band τοποθετούνται καθοριστικά τα dom ακορντα στα blues και εμφανίζονται και οι πρώτες μπάντες jazz Αρμονικό σχήμα 3 |F7 |Bb7 |F7 |F7 |Bb7 |Bb7 |F7 |D7 |G7 |C7 |F7 |F7 Η επόμενη εξέλιξη του blues οφείλεται στον πιανίστα Count Basie που πρόσθεσε diminished και ΙΙ V προσεγγίσεις στις αλλαγές των ακόρντων Αρμονικό σχήμα 4 |F7 |Bb7 Bo |F7 |Cm7 F7 |Bb7 |Bb7 Bo |F7 |D7 |Gm7 |C7 |F7 D7 |Gm7 C7 Στη συνέχεια έχουμε το κίνημα της Bebop που χρησιμοποιεί Ι ΙΙ για την προσέγγιση των II V και διαφοροποιεί και τα 2 μετρα του turn around σε II V. Αρμονικό σχήμα 5 |F7 |Bb7 Bo |F7 |Cm7 F7 |Bb7 |Bb7 Bo |F7M Gm7 |Αm7 D7 |Gm7 |C7 |Αm7 D7 |Gm7 C7 Τα επόμενο αρμονικό σχήμα βρίσκεται στη μουσική του Charlie Parker και βλέπουμε πολλές αλλαγές όπως η αντικατάσταση του FM7 η προσθήκη ΙΙb5 V και πάρα πολλες πτώσεις με αποτέλεσμα ιδανικό για τη Bebop που ενα σολο όργανο αλλάζει σε κάθε μέτρο κλίμακες Αρμονικό σχήμα 6 |F7M |Em7b5 A7 |Dm7 |Cm7 F7 | |Bb7M |Bbm7 Eb7|Am7 |D7 | |Gm7 |C7 |Αm7 D7 |Gm7 C7 | Και το τελευταίο σχήμα είναι μια προέκταση του προηγούμενου με διαφοροποιημένο turn around και περισσότερα χρωματικά II V Αρμονικό σχήμα 7 |F7M |Em7 A7 |Dm7 G7 |Cm7 F7 | |Bm7 E7|Bbm7 Eb7|Am7 D7 |Abm7 Db7 | |Gm7 |C7 |Αm7 Ab7M |Db7M GbM | Aυτα τα παραδείγματα ισχύουν μεχρι τις αρχες 60. Απο κει και περα εχει ξεφύγει πολύ η αρμονική εξέλιξη της Blues στην Jazz. Έγραψα πρόχειρα ενα chorus με κιθάρα και κοντραμπασσο για κάθε αρμονικη διαφοροποίηση χωρίς να αναφέρομαι στο ύφος παιξίματος αλλα μόνο στην αρμονία . Ηχητικό παράδειγμα υπάρχει εδώ. Ημ/νία: 11:24 - 28/06/10
  5. Εισαγωγή: Πόσο σημαντικό είναι το Be Bop στη Jazz; Ανοίγω αυτό το θέμα παίρνοντας ως αφορμή κάποιες κουβέντες που κάνω με διάφορα παιδιά (καμια σχέση με τα παιδιά του νοιζ) και τους ρωτάω: Με τι μουσική ασχολείσαι τώρα? Ο ενας μου λεει παιζω Pastorius, o αλλος jarret και Bill Evans κάποιος άλλος ασχολούμαι με Ecm κλπ. κλπ. Και ρωτάω.Με Bebop ασχολείστε καθόλου? Η απάντηση είναι, "έλα ρε με αυτές τις αρχαιολογίες η τη συχαίνομαι η ότι θυμάσαι χαίρεσαι". Γυρίζοντας το χρόνο πίσω θυμάμαι την πρώτη φορά που αποφάσισα να πάω να κάνω μάθημα με κάποιο ιδιαίτερα γνωστό τζαζ κιθαρίστα γιατί είχα συνειδητοποιήσει ότι μόνος μου το μόνο που καταφέρνω είναι να κοροϊδεύω τον ίδιο μου τον εαυτό . Με ρωτάει ο άνθρωπος , Τι θέλεις να παίξεις? Και απαντάω με ένα βλέμμα 10 καρδιναλίων. ( post bop) Coltrane . John Coltrane? (μου απαντάει με μια τελείως αμερικάνικη προφορά ) Aν δεν ματώσουν τα δαχτυλάκια σου παίζοντας Be Bop πάνω απο τους δίσκους και να τα γράφεις με ενα κασετόφωνο για να ακούς ,αν αυτο που παίζεις εχει ελάχιστη σχέση με αυτά που παίζουν αυτοί, ούτε coltrane θα παίξεις ουτε Kωλοκολτρεην .. Σίγουρα σε όλους μας αρέσει να υπερβαίνουμε τις δυνατότητες μας αλλά δυστυχώς τις περισσότερες φορές το αποτέλεσμα δεν αγγίζει την πραγματικότητα!!! Καλό λοιπόν είναι να αρχίζουμε από τα Basics και μετά να ανεβαίνουμε σκαλί. Η αλήθεια είναι ότι όλοι οι γνωστοί μας "θεοί" πάτησαν πάνω στη Bebop μελετώντας την για πολλά χρονιά και μετά ακολούθησαν το ύφος τους . Ο γνωστός σε όλους μας Jaco Pastorius πήγε με μια κασέτα που έπαιζε το donna lee στον Zawinul και στον Shorter για να μπορέσει δειλά να συμμετέχει στους Weather Report. Ο Joe pass είχε ξεκοκαλίσει ολα τα κομμάτια του Charlie Parker . O Tonny Williams πήγαινε στις συναυλίες που έπαιζε Max Roach με τον Gillespie και του έλεγε "δάσκαλε μπορώ να κάτσω πίσω απο τα τύμπανα να βλέπω" Ακόμα και οι σύγχρονοι κιθαρίστες τύπου kurt rosenwinkel, ben monder στις περισσότερες συναυλίες τους πάντα παίζουν ενα be bop. Στην τζαζ μουσική κατά τη γνώμη μου δεν είναι απαραίτητο κάποιος να ξέρει να διαβάζει παρτιτούρα για να την μελετήσει . Η χρήση της είναι καλή σε κάποιον session μουσικό που του λένε το απόγευμα παίζεις και του δίνουν 30 παρτιτούρες. Στο εξωτερικό βέβαια όλοι πλέον διαβάζουν του σκοτωμού πριμα βιστα, είναι τρομερός ο ανταγωνισμός στους τζαζ μουσικούς . Ο ιδανικός τρόπος μελέτης bebop είναι πάνω από τους δίσκους και μαγνητοφώνηση παράλληλα αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να βγει ένα πραγματικά καλό αποτέλεσμα. Σε ενα προηγούμενο θέμα μιλήσαμε για τη βασική ρυθμική αγωγή των blues. Στη bebop ισχύουν τα ιδια με την μονη διαφορά οτι ασχολούμαστε αποκλειστικά με τριπλετ οχι με εξαηχα . Τα όγδοα στην jazz και στην blues δεν έχουν καμία σχέση με τα ογδοα που ισχύουν στις άλλες μουσικές .Τα jazz όγδοα τα βρίσκεις μέσα στα τριπλετς. Ενα τέταρτο για παράδειγμα διαιρείτε σε ενα τρίηχο.Αν πάρουμε τις δυο πρώτες αξίες του τριηχου και τις ενώσουμε έχουμε το ένα όγδοο του τετάρτου. Η τρίτη αξία του τριηχου μας δίνει το δεύτερο όγδοο με αποτέλεσμα αφού το τέταρτο απαρτίζεται και από δυο όγδοα το πρώτο απο τα δυο να έχει μεγαλύτερη διάρκεια και το δεύτερο μικρότερη.Αυτα είναι πολύ χονδρικά τα jazz όγδοα. Τα πάντα μέσα στην bebop απο πλευράς ρυθμικής έχουν σχεση με τα τριπλετ. Η διάρκεια της νότας του μπάσου, το comping, το θεμα το right στα τύμπανα, ολα λειτουργούν πάνω στα τριηχα . Τρόπος Μελέτης Ο καλύτερος τρόπος για να μελετήσουμε ένα Be bop είναι χρησιμοποιώντας κάποιο software που χαμηλώνει την ταχύτητα . Παίρνουμε για παράδειγμα ένα θέμα, το μαθαίνουμε με το αυτί η με την παρτιτούρα και παίρνουμε την ποιο original εκτέλεση λουπαρουμε το θέμα και αρχίζουμε να παίζουμε πάνω σε πάρα πολύ αργή ταχύτητα αυτό ηχογραφώντας το παράλληλα.Το ακούμε και παρατηρούμε το time τις δυναμικές, jazz όγδοα, νότες .Τα πάντα πρέπει να ακούγονται μαζί. Έτσι σιγά σιγά ανεβάζουμε την ταχύτητα μέχρι (και αν μπορέσουμε πότε) να φτάσουμε στη κανονική . Υπάρχουν προγράμματα όπως το slow gold το οποίο χρησιμοποιώ και ο ίδιος που βρίσκονται πανεύκολα και ελεύθερα στο διαδίκτυο (δεν χρειάζεται να είναι η τελευταία εκδοσή) Το σημαντικότερο πάντως είναι να γράφουμε τους εαυτούς μας γιατί μόνο ετσι καταλαβαίνουμε ποτε ειναι πραγματικά σωστό αυτό που κάνουμε . Επίσης σιγά σιγά παίζουμε και σε real time στα κομμάτια και φυσικά το ηχογραφούμε . Αυτό ισχύει για όλα τα όργανα μπάσο τύμπανα κιθάρα πιάνο τα πάντα . SOS. Ολα τα όργανα πρέπει να παίζουν το θέμα του κομματιού. Η σχετική κουβέντα βρίσκεται επίσης στο φόρουμ με ηχητικά παραδείγματα. Ημ/νία: 11:38 - 28/06/10
  6. Αν προσεξετε καλα την παρτιτουρα θα δειτε το αρπεζιο στα riff δεν εχει καμια παυση με αποτελεσμα οι μπασες(root) νοτες του ακορντου να βρισκονται παντα στην αρση με συζευξη που διαρκει μεχρι τη θεση . Αν μεταφερεις την αρση στη θεση χανετε το feel που εχει το συγκεκριμενο μοτιβο. https://guitaralliance.com/instant-song-library-download/Instant Song Library PDF/M-R/P/police_the-message_in_a_bottle.pdf
  7. Ολο το Riff ειναι ρυθμικα λάθος και εχει χασει τη ροη του το κομματι . https://guitaralliance.com/instant-song-library-download/Instant Song Library PDF/M-R/P/police_the-message_in_a_bottle.pdf
  8. ειναι εργαστηριο παρασκευης φαρμακων ....τα ραφια με τις χημικες σκονες κλπ απεναντι απο τον παγκο εργασιας ..
  9. Καλημερα και χρονια πόλλα σε όλους . Αγαπημένη θελοντας και μη.. γωνιά μου Νο 2
  10. Γεια σας και χρονια πολλα σε ολους , Ανεβαζω καποιες φωτο μαζι με το γιο στη γωνια μας ..
  11. Αγαπημένοι μας φίλοι, σας παρουσιάζουμε τη διασκευή μας σε ένα αγαπημένο τραγούδι της παιδικης μας ηλικιας, με πολλή Kultur Multur Χριστουγεννιάτικη διάθεση! Υποδεχτείτε τη φίλη μας ΣΟΥΖΑΝΝΑ! Σουζάννα (Ο Άι Βασίλης ζει!) - Kultur Multur Στίχοι: Nikos Christakis Μουσική: Vof De Kunst (The Art Company) Ενορχήστρωση: Kultur Multur
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου