Προς το περιεχόμενο

Στάθης Π.

Μέλος
  • Αναρτήσεις

    852
  • Μέλος από

  • Τελευταία επίσκεψη

Bio

  • Mojo
    Πλήκτρα

Πρόσφατοι επισκέπτες προφιλ

1.565 προβολές προφίλ

Συμμετοχή Στάθης Π.

Musician

Musician (2/4)

  • Πρόθυμος να βοηθήσει Rare

Badges

90

Φήμη

  1. Εννοείται θα περάσεις το sy77 απο ξεχωριστή μονάδα εφφε... ειναι άλλο όργανο. Η μονάδα εφε του sy77 είναι κακοσχεδιασμένη με αποτέλεσμα να δημιουργεί ακυρώσεις φάσεως και το τελικό αποτέλεσμα να είναι πολύ κακό. Αυτό το διόρθωσε στο sy99 εγκαθιστώντας μονάδα εφε ισοδύναμη με μια ξεχωριστή που κυκλοφορούσε σε rack εκείνη την εποχή. Είναι ένας μπελάς επιπλέον αλλά χωρίς αυτόν το όργανο αδικείται. Μία μεταχειρισμένη μονάδα με programm change θα ήταν ταιριαστή λύση, για να μην αναγκάζεσαι να αλλάζεις συνεχώς παραμέτρους καθε φορά που αλλάζεις patch όπως θα έκανες με αναλογικά πεταλ, που είναι πλέον της μόδας. Παίζεις σκληρά Και μου βάζεις κ μενα ιδέες
  2. Νομίζω κανένα δεν είναι σπάνιο. Είναι και τα τρία εντελώς διαφορετικά synths , το sy22 είναι vector synthesis, το sy55 sample based (AWM2 του '90), και το sy99 sample based , advanced FM και με αλληλεπίδραση των 2 αυτών μηχανών. Έχω το SY77 , είναι σχεδόν ίδιο με το SY99 . H διαφορά στον ήχο είναι πως το sy99 βελτιώθηκε ως προς τη μετατροπή D/A , εφε και διπλάσια waverom. Με μία μονάδα εφε, το sy77 δεν έχει να ζηλέψει και πολλά απο το sy99 ως προς τον ήχο(ίσως μόνο τη βελτιωμένη ευκρίνειά του) αφού το διπλάσιο μέγεθος των δειγμάτων δεν ειναι αρκετό για να σταθεί σε μια παραγωγή (μιλάμε για 8mb). Όμως η advanced FM του είναι τεραστίων δυνατοτήτων. Μειονέκτημά τους η δυσχρηστία και η έλλειψη διαχείρισης παραμέτρων σε πραγματικό χρόνο. Aκόμα και πριν βγει το montage τα θεωρούσα τα καλύτερα FM keyboards (εξαιρείται το fs1r αφού είναι μόνο rack). Όμως εαν έχει ήδη μάθει κάποιος να δουλεύει επανω σε αυτά, θεωρώ πως έχει ακόμα και σήμερα να πάρει πολλά πράγματα απο αυτά. .
  3. Εαν πρόκειται για μηχανικο πληκτρολόγιο, ναι. Θα μπορούσε να χρησιμεύσει και σε κάποια παλαιότερη συσκευή εαν αυτή χρειαστεί. Σε ένα γραφείο με υπολογιστές, όταν αυτοί αντικαθίσταται λόγω παλαιότητας συνηθίζεται να δίνονται πακέτο με τα περιφερειακά τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις δε δίνεται η δυνατότητα στον αγοραστή να επιλέξει ένα φθηνότερο πακέτο χωρίς τα περιφερειακά , κατα κάποιο τρόπο αναγκάζονται να τα αποκτήσουν. Οπότε για να μη μαζεύεται μη αξιοποίσημος εξοπλισμός (δε λέω άχρηστος αφού έχει χρησιμότητα), αποσύρεται.
  4. ισχυει κατι τετοιο; Γιατι να το κανει; O Νακας δειχνει διαθεσιμοτητα σε 28 ημερες
  5. Δες το σαν ευκαιρια... μπορει να ασχοληθεις περισσοτερο με τα υπαρχοντα συνθς σου και να βγαλεις ενα κλικ περισσοτερο απο αυτα που εβγαζες μεχρι προτινος, επειδη οι τεραστιες δυνατοτητες του modx ενδεχομενως να μην αφηναν τετοιο περιθωριο στο παρελθον. Μπορει ισως να δωσεις μια ευκαιρια σε καποιο daw και soft synth και να δωσεις μια διαφορετικη προοπτικη στις παραγωγες σου. Μολις με το καλο αποκτησεις το καινουριο montage M θα ειναι τετοια η ορεξη σου να δημιουργησεις σε αυτο , και το χρονικο διαστημα που θα εχει μεσολαβησει πιθανο να σε κανει να δεις το οργανο απο μια αλλη οπτικη γωνια ,που το αποτελεσμα πιθανο να ειναι καλυτερο απο το αν αποκτουσες το συνθ αυριο.
  6. Ωραιο, πως μπορεί να το έχει κάνει; Ασχολείται κάποιος με τέτοιες τροποποιήσεις εδω Ελλάδα;
  7. Ωραιο , και το lead μου θυμιζει το haken του rudess. Και η solo φωνή απο το plugin είναι ή απο το vsynth?
  8. Είδα ένα σημερινο βίντεο στο οποιο οι διαγωνιζόμενοι στο Ρουκ Ζουκ δεν είχαν ιδέα απο ελληνικούς στίχους κλασσικών ροκ κομματιων. Αυτό δε θα το λύσει ένας νομος. Γενικά ,η τεχνη πρέπει να χρησιμοποιείται χωρίς περιορισμούς και απαγορεύσεις.
  9. @Waterfall-K Περιπλοκότητα ίσως υπάρχει στο πεδίο που βρίσκει εφαρμογή, για παράδειγμα εδώ αναφέρεται πως στα ξενοδοχεία το σχέδιο νόμου προβλέπει ποσόστωση στους χώρους αναμονής και στους ανελκυστήρες. Χώροι δηλαδή που δεν έχουν την κύρια σημασία σε ένα ξενοδοχείο όπως ο χώρος του πρωινού ή εστιατορίου ή μπαρ κλπ . Και εγώ δε συμφωνώ, αλλά δεν είναι όπως φαίνεται απο ένα μεμονωμένο απόσπασμα του νομοσχεδίου όπως αναφέρεται στο πρώτο άρθρο. Επίσης είναι εύλογα τα ερωτήματα όπως στο πώς θα καταμετρούνται οι χρονικές διάρκειες ωστε να βγει η ποσόστοση...
  10. Έπειτα απο μία ανάγνωση σε διάφορά άλλα δημοσιεύματα, βλέπω πως είναι λίγο πιο περίπλοκο απο όσο φαίνεται στο άρθρο που παρατίθεται στο αρχικό ποστ. Ίσως πρέπει να βγει ένα σχέδιο νόμου να δούμε λεπτομέρειές του
  11. Τωρα που ξαναβλεπω το βίντεο (δεν είχα δει τον ολόκληρο γύρο στο τέλος ) αρχίζει και μου αρέσει. Δίνει μία άλλη αίσθηση καθώς διακρίνονται πιο εύκολα κάποιες λεπτομέρειες όπως πχ τη συμπεριφορά του μονοθεσίου όταν χανει πρόσφυση και τη διορθωτική κίνηση του πιλότου. Τέτοιου είδους πλάνα θα δώσουν άλλη διάσταση σε μονομαχίες κατα τη διάρκεια του αγώνα. Φανταστείτε τι αίσθηση θα είχε η παρακολούθηση της μάχης του τίτλου τη σεζόν 2021 οπου κρίθηκε το πρωτάθλημα στην τελευταία στροφή, εαν είχε καταγραφεί με τέτοιου είδους πλάνα! Εαν καθιερωθεί πιστεύω θα δώσει μία άλλη διάσταση στη μετάδωση της F1. Ωραίο.
  12. Σίγουρα παίζει κάτι σε χαμηλά bit και ανάλυση,ακούγεται σαν παλιό 80's arcade παιχνίδι . Δεν ξερω για plugins , στο reason υπάρχει το scream 4 distorion unit του οποίου το "digital mode" είναι για τέτοια χρήση,"προσομοίωσης" τέτοιου αποτελέσματος. Εκεί παραμετροποιούνται τα bits και resolution, πιστεύω με αυτό θα πετυχαινες το σκοπό σου. Σίγουρα θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε plugin . Δεν νομίζω να έχει τόσο σημασία τι synth χρησιμοποιήθηκε όσο η αρχική κυματομορφή, για να το πετύχεις χρειάζεται αρκετό πειραματισμό. Σημείωσε πως δεν είναι μόνο η χροιά του ήχου , αλλά και το τι και πώς παίζεται ωστε να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσμα, να γνωρίζεις και τις νότες δηλαδη. Καλή επιτυχία!
  13. Πιθανό ο MG να εννοεί πως στην Αγγλία τo sampling είναι δημοφιλές ενώ ο waterfall εννοεί πως η Αγγλία δεν είναι υπεράνω νόμου λόγω δημοφιλίας της τεχνικής. Δε νομίζω να υπάρχει διαφωνία εκεί.
  14. Sampling επίσης θα μπορούσε να μην είναι απαραίτητα κλέψιμο ή δανεισμός ή όπως μπορεί κανείς να το πει , ενός δείγματος απο ένα κομμάτι που έχει ήδη κυκλοφορήσει. Θα μπορούσε ο δημιουργός να κάνει sampling σε κομμάτι ήχου που ο ίδιος έχει δημιουργήσει, ωστε να χρησιμοποιήσει την τεχνική αναπαραγωγής του όπως αυτή αναπτύχθηκε και καθιερώθηκε τα προηγούμενα χρόνια. Τα chord stabs είναι ένα τετοιο παράδειγμα. Ο δημιουργός παίζει μια συγχωρδία στο synthesizer του, αυτό την αποθηκεύει και η συγχωρδία αναπαράγεται με το πάτημα ενός πλήκτρου. Ανάλογα την τονικότητα του πλήκτρου αλλάζει και η τονικότητα της συγχορδίας που έχει αποθηκευτεί. Οι νέες συγχορδίες σαμπλάρονται και ένα νέο jungle κομμάτι πρόκειται να δημιουργηθεί. Επίσης, η τεχνική των chops ( samples διαιρεμένα σε επιμέρους κομμάτια κατα τη διάρκειά τους) που καθιερώθηκε στην hiphop σκηνή, χρησιμοποιείται πλέον στην dubstep για αναπαραγωγή των μπλιμπλικιών που ακούγονται , των οποίων το πρωτογενές υλικό είναι (έτσι φαίνεται τουλάχιστον) των synths τους.
  15. @Waterfall-K , ωραίο το ποστ σου , δεν ήξερα αυτην την ιστορία Συμφωνώ πως το sampling είναι μια μορφή τέχνης. Το sampling βέβαια εννοώντας μία έννοια που περιγράφει τη διαδικασία μικρών δειγμάτων ήχου που στο σύνολό τους αποτελούν ένα νέο κομμάτι ή ακόμα και σύνθεση, όπως καθιερώθηκε τις προηγούμενες τρεις δεκαετίες. Η τότε περιορισμένη τεχνολογία επέτρεπε περιορισμένη χρονική διάρκεια δειγματοληψίας και περιορισμένες δυνατότητες παραγωγής κομματιού με ηλεκτρονικά μέσα. Το "less is more" δούλεψε αρκετά στους τότε δημιουργούς κομματιών και η ευρηματικότητα και δημιουργικότητα απογειώθηκαν ωστε να δημιουργηθούν νέα ακούσματα και ίσως νέα είδη μουσικής. Απο την άλλη μεριά ,εαν ένα κομμάτι έχει ένα - δυο τεράστια samples ναι, ξεφεύγει απο αυτήν την έννοια του sampling όπως καθιερώθηκε στο παρελθόν . Σε καθε περίπτωση όμως πρέπει να αποδίδονται credits. Εαν αυτά αποδωθούν και υπάρχει η άδεια του δημιουργού, ακόμα και εαν το sample είναι τεράστιο , πιστεύω δεν υπάρχει κάποιο ηθικό θέμα για τη χρησιμοποίησή τους έστω και με τέτοιο τρόπο. Αν αναλογιστεί κανείς πως το νέο κομμάτι είναι πιθανό να γίνει αρκετά πιο δημοφιλές απο αυτό απο το οποίο δανείστηκε το δείγμα, η απόδοση των credits είναι ακόμα πιο σπουδαία και αναγκαία. Το μόνο θέμα που μπορεί να υπάρχει για το δημιουργό του κομματιού με το τεράστιο sample είναι η αξία του ως καλλιτέχνη... γιατί όπως και να το κάνουμε είναι αλλιώς να δημιουργείς ένα κομμάτι και ο ακροατής να μην καταλαβαίνει το δείγμα απο που προέρχεται γιατι ταιριάζει τόσο ωραία με το υπόλοιπο σύνολο κ ας έχει ακούσει το πρωτογενές υλικό, σε σύγκριση με το sample που το καταλαβαίνει απο την πρώτη στιγμή , είναι το κυρίως υλικό του κομματιού και παίζει για 4 μέτρα. Για το νομικό κομμάτι δε γνωρίζω τι ισχύει, εαν για παράδειγμα πρέπει να πάρεις άδεια απο την εταιρία για ένα δείγμα ενός ή δύο δευτερολέπτων. Θεωρώ πως είναι λογικό εκείνη την εποχή να μην υπήρχε και τόσο η απόδοση των credits καθώς κάτι ως καινούριο, χρειάζεται ένα χρονικό διάστημα για να δημιουργηθεί ένα σύστημα ηθικών αξιών επάνω σε αυτό το θέμα ή ένα νομικό πλαίσιο. Μπορούμε να δούμε και στην καθημερινότητα τι συστημα ηθικών αξιών υπάρχει στο γραπτό λόγο για παράδειγμα, πόσες δεκαετίες οι συγγραφείς άρθρων, εργασιών ακόμα και βιβλίων έκαναν στυγνό copy - paste (αρκετοί κάνουν ακόμα), και πότε δημιουργήθηκε το νομικό πλαίσιο της λογοκλοπής. Και όλο αυτό σε ένα θέμα καθημερινότητας και σε τεράστια γκάμα χρήσεων. Κατα αυτήν την έννοια , η τότε σαμπλοκλοπή θεωρώ πως είχε την περίοδο χάριτός της. Δεν είχα την τύχη βέβαια να με κλεψουν οπότε έξω απο το χωρό πολλά τραγούδια λέγονται
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου