Προς το περιεχόμενο

Fuzz/distortion ΜΕ ΟΓΚΟ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα.

Θα ανοιγα θεμα στου Fusion-elic,αλλα για να μην του το χαλασω ανοιγω εδω.

Εχω σπασει το κεφαλι μου να βρω τον δικο μου fuzz-distortion ηχο στον οποιο να προσθεσω λιγο μεταλ ηχο δηλ.μπουκωμα-ογκο-τσιριγμα.

Προσπαθω να βρω την χρυση τομη και ακομα δεν εχω κατασταλαξει καπου.

Εχω,εκτος των αλλων,ενα JAM Fuzzz (z-vex fuzz factory κλωνος),ενα JAM Phaser κ.α

Μ'ενδιαφερει ηχος stoner τυπου Fu manchu,αποκλειστικα θα ελεγα,κυριως στα τραγουδια Evil eye-Urethane-Squash that fly.Ειδικα στο Squash πλησιαζει παρα πολυ αν και φαινεται να λειπει ο fuzz χαρακτηρας απ'τον ηχο,αλλα με καποια στοιχεια metal..Δεν ξερω αν με καταλαβαινεις..

Τωρα θα μου πεις πως μου ρθε αυτη η ιδεα..

Ειχα συνδεσει τις προαλλες το Fuzzz με το Phaser(stoner=fuzz+phaser) και λεω δεν πατας και το metal zone να δουμε?

Και βγαινει που λετε,ενας ηχος μουρλια  ;D  Αλλα με 2 τρομερα ελλατωματα: 1)Πολυ φυσημα-θορυβος και 2)τζιτζικακια απ το mt-2.Πρεπει να'χα και το JAM compressor ανοιχτο και ισως αυτο να'ταν 1 λογος παραπανω θορυβου.

Αλλα πραγματικα εαν δεν ειχα τα 2 παραπανω προβληματα θα'μουνα απ'τους πιο ευτηχισμενους ανθρωπους.

Επαιζα πχ. 1 θεματακι στην ρε-σολ,και ειχα το μπουκωμα τυπου μεταλ(μεχρι και το ''τσιριγμα'' πετυχαινα οταν το επιχειρουσα) ,και οταν ανεβαινα προς τα πανω στις λα-μι χορδες τελειωνα καταπληκτικα μ'εναν fuzz ηχο,εκανε μπαμ δηλ. οτι ειχα το Fuzz ανοιχτο.

Και δεν ξερω αν υπαρχει καποιο πεταλι που να τα κανει ολα αυτα μαζι ή χρειαζομαι συνδιασμο πεταλακιων(μαλλον το 2ο με κοβω).

Ξεχασα να πω οτι επαιζα με την fender usa strat με 3 μονους στον fender blues jr. μου.

Mπορειτε να με βοηθησετε να πετυχω τον επιθυμητο ηχο που τοσο πολυ ψαχνω??  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 44
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

1)Πολυ φυσημα-θορυβος και 2)τζιτζικακια απ το mt-2.

 

Το #1 διορθώνεται πολύ εύκολα με ένα κλασικό noise gate πετάλι.

Το #2 με λίγο λιγότερο gain και ψάξιμο στα eq?

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι βέβαια μπορούμε... έπεσες με μένα στην περίπτωση γιατί μετά τους Kyuss - QΟTSA, η νο.2 ψύχωση στο guitar setup που έχω είναι οι... Fu Manchu.

 

 

Tα πράγματα είναι σχετικά απλά για τους Fu Manchu. Eυτυχώς γιατί αν με ρωτούσες για Kyuss ή Queens Of The Stone Age δεν θα τελείωνα ούτε μεθαύριο... παλιότερα είχα πει στο φόρουμ ότι έχω τέτοια εμμονή και τόσα στοιχεία που ήθελα να φτιάξω site αποκλειστικά με αυτό το θέμα αλλά πού χρόνος...

 

Nα μην μπω στις λεπτομέρειες που είναι πάρα πολλές, αλλά αν θες να το πετύχεις 100% (με σημερινά μηχανήματα και σε λογικές τιμές, όχι πχ να σου πω να ψάχνεις για παλιά Crown Fuzz στο Ebay) θες ένα Big Muff ή Fuzz Face (και το απλό κόκκινο της Dunlop σου κάνει) επάνω σε λαμπάτο Marshall που έχει αρχίζει λίιιιγο να αρπάζει ("crunchy" στα ξενόφερτα), με το gain του ελαφρώς σηκωμένο και το master volume του ΠΟΛΥ αυξημένο. 

 

Πριν από αυτό θα πρέπει να υπάρχει απαραίτητα ένα wah (ένα απλό Cry Baby θα σε καλύψει), το οποίο θα το παίζεις, θα το τοποθετείς με το πόδι σου λίιιιγο πιο πίσω από την μεσαία θέση του και θα το αφήνεις εκεί. Μετά από το fuzz θα πρέπει ενίοτε να υπάρχει κι ένα χαλαρό phaser σε αργή ρύθμιση. Η κιθάρα που θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις είναι οπωσδήποτε επιθυμητό να είναι με high output single coil στην γέφυρα, αν και θα τα καταφέρεις σχετικά και με humbuckers, σε καμία περίπτωση κεραμικούς όμως. Στο τέλος πρέπει να έχεις το spring reverb στις 9 η ώρα.

 

Aν δυσκολευτείς να βάλεις το wah πριν το fuzz (συμβαίνει συχνά, αλλά το γιατί είναι τεράστια ιστορία και την έχουμε αναλύσει πάλι), βάλτο μετά. Αν έχεις Dunlop Fuzz Face, βάλε τα vol και fuzz στις 1 η ώρα. Αν έχεις Βig Muff reissue βάζεις το vol κατά βούληση, το tone στις 9 με 10 η ώρα και το sustain στις 11 η ώρα. Το κούρδισμα θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι Ρε -Λα - Ρε - Σολ - Σι - Μι.

 

 

Τώρα τι μπορείς να πετύχεις με τον εξοπλισμό που βλέπω ότι διαθέτεις; Πολλά. Ο Blues Junior είναι καθαρός ενισχυτάκος που θα αναδείξει το fuzz. To phaser πρέπει να μπει μετά το fuzz. Nα φροντίζεις να είναι απολύτως καθαρός στον ήχο του χωρίς να "αρπάζει".

 

Τα προβλήματα είναι δυο: πρώτον, επειδή υποπτεύομαι ότι ο Blues Junior "σπρώχνεται" αρκετά από το σήμα σου και παραμορφώνει (ή τον έχεις πολύ δυνατά), το φεντερικό γκραντζάρισμα εμποδίζει τον ήχο σου. Μετά από πολυετή ενασχόληση με stonerοειδή και τη μπάντα αυτή, λέω και πάλι ότι θέλει Μαρσαλικό crunch. Δεύτερον, το Fuzz Factory είναι πιο "λεπτό" και κάπως πιο απρόβλεπτο στα ηχοχρώματά του από όσο πρέπει.

 

 

Τι θα σου πρότεινα; Nα πάρεις ένα απλό Big Muff reissue, ένα απλό κόκκινο Dunlop Fuzz Face (που χρησιμοποιούσε και ο ίδιος ο Balch για ένα φεγγάρι) ή ένα BBE Free Fuzz (που χρησιμοποιήθηκε και στον τελευταίο δίσκο). Αυτά θα αντικαταστήσουν το Fuzz Factory. Γενικά είναι οι πιο ανέξοδες λύσεις που μπορούσα να σκεφτώ. Το πρώτο κοστίζει 70 ευρώ, το δεύτερο 115 (στο Θωμά και τα δυο) και το τρίτο γύρω στα 150 ευρώ στον Λογοθέτη (ακριβός αλλά τουλάχ. εκεί μπορείς να το ακούσεις).

 

Σαν εναλλακτική στο BBE Free Fuzz (ψάξε κλιπάκια στο YouTube) προτείνω ανεπιφύλακτα το ΒΒΕ Crusher, το οποίο είναι μεν πετάλι distortion αλλά φαζάρει απροκάλυπτα, μιας και είναι στα χνάρια του προηγούμενου αλλά πολύ καλύτερο (ίσως γιατί είναι καλά κρυμμένο μυστικό ότι βασίζεται σε ένα παλιό σχέδιο fuzz πεταλιού της... Gretsch).

 

Όλους τους παραπάνω συνδυασμούς τους έχω δοκιμάσει προσωπικά, και μου δουλεύουν με χαρακτηριστική άνεση σε τραγούδια Fu Manchu. Είναι το πιο κοντινό που θα φτάσεις στον ήχο τους χωρίς τον... υπεράνθρωπο παραγωγό Joe Baresi. 

 

 

 

 

Edit: πάλι με έπιασε post-o-διάρροια... αυτά παθαίνεις αν έξω έχει -5 και δεν βγαίνεις...  ::)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kατ'αρχην σ'ευχαριστω για την ακρως κατατοπιστικη περιγραφη BloodySunday  ;)

Δευτερον να σου πω οτι εσυ φταις που κολλησα με τους Fu manchu,οταν μου στειλες το evil eye σε βιντεακι στο αλλο θεμα που εψαχνα για jaguar ή mustang,remember? http://www.noiz.gr/index.php?topic=152154.40,αν και εννοουσες τον Scott hill και οχι τον Bob Balch  :)

Τωρα στο θεμα μας.

Για μαγνητη ειχες γραψει: ''Όταν έπαιζε, είχε μόνο έναν bridge μαγνήτη, κι αυτός ήταν ένας S. Duncan Hot Rails, δλδ κεραμικός διπλός σε μέγεθος μονού & με μεγάλο output'' ενω τωρα αναφερεις πως δεν πρεπει σε καμια περιπτωση κεραμικο.Τι να κανω?

Οσον αφορα τον ηχο:

Για ενισχυτη σκεφτομουν γενικοτερα ν'αλλαξω και σκεφτομουν κατι σε FENDER bassman επειδη εχω ακουσει οτι ειναι οτι πρεπει και για grunge που παιζω τελευταια και εχει και τα Feder/καταπληκτικα καθαρα.Τωρα για stoner..τι να πω.. κατι σε Marshall JTM 30 ισως?Αλλα τι σκατα?θα χω 2 ενισχυτες? :-\ Εκτος εαν υπαρχει καποιος που συνδιαζει και τα 3 στυλ.

Περα απ'αυτο.

Eσυ μου προτεινεις,και πολυ καλα κανεις,πως να προσεγγισω τον ηχο των fu manchu,που μ'ενδιαφερει ιδιαιτερως!!,αλλα αυτο ειναι ενα 70% του ηχου που θελω να προσεγγισω.Το υπολοιπο 30% ειναι ενα μεταλλικο ηχοχρωμα που θελω να δεσω μαζι με την fuzzιλα και απ'αυτη τη μιξη να βγει ο Fuzzometal ηχος που ψαχνω.

Μηπως,λεω εγω τωρα,πρεπει να παρω το big muff (little ?) ή το dunlop fuzz (πιο απ'τα 2 θα χτυπαγες?) και να συμπληρωσω μ'ένα Τech 21-Gt2 (το προτεινουν πολλοι εδω αυτο το πεταλι)για το μεταλλικο ογκωδες distortion ηχοχρωμα που ψαχνω?(μιας που μ'ενδιαφερει και ο ηχος nirvana)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...θες ένα Big Muff ή Fuzz Face (και το απλό κόκκινο της Dunlop σου κάνει) επάνω σε λαμπάτο Marshall που έχει αρχίζει λίιιιγο να αρπάζει ("crunchy" στα ξενόφερτα), με το gain του ελαφρώς σηκωμένο και το master volume του ΠΟΛΥ αυξημένο. 

 

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα αλλά θα έλεγα να το ξανασκεφτούμε σχετικά με το πετάλι της Dunlop. ;D

Ένα οποιοδήποτε overdrive, όπως το Big Muff και ενας ενισχυτής με λυχνίες και τουλάχιστον 2 μεγάφωνα των 10 ιντσών θα κάνουν καλά τη δουλειά τους.

 

Σχετικά με το κούρδισμα, προτείνω όλες οι χορδές χαμηλωμένες ένα ημιτόνιο και ακόμη παραπάνω για τη μπάσα Μι αν θες.

 

Κιθάρα με μαγνήτες με μεγάλο output.

Δεν είναι απαραίτητο να είναι διπλοί, εξαιρείται το ταυράκι...  ::)

 

Ήχο Kyuss θα μπορέσεις να βγάλει μονάχα με τa παραπάνω και το neck μαγνήτη.

 

Αυτά όσον αφορά το παίξιμο για πρόβες-live.

Αν θες να τον ηχογραφήσεις κιόλας, πάμε τελείως αλλού…  :P

 

 

Για ενισχυτη σκεφτομουν γενικοτερα ν'αλλαξω και σκεφτομουν κατι σε FENDER bassman επειδη εχω ακουσει οτι ειναι οτι πρεπει και για grunge που παιζω τελευταια και εχει και τα Feder/καταπληκτικα καθαρα.Τωρα για stoner..τι να πω.. κατι σε Marshall JTM 30 ισως?Αλλα τι σκατα?θα χω 2 ενισχυτες? :-\ Εκτος εαν υπαρχει καποιος που συνδιαζει και τα 3 στυλ.

 

Υποθέτω ότι μιλάς για τον Fender Twin Reverb και όχι για τον Bassman... ::)

Εκτός και αν με το καιρό ξέχασα τελείως πως ακούγεται το grunge... :P

 

Ο μόνος τρόπος να βρεις κάτι είναι να δοκιμάσεις αρκετές φορές τους ενισχυτές που θες μέχρι να αποκρυσταλλωθεί η γνώμη σου.

Σήμερα γουστάρεις Fu Manchu. Αύριο;

 

Γιατί δεν βρίσκεις απλά έναν ενισχυτή που να γουστάρεις τον ήχο του;

Τι να τον κάνεις π.χ τον Marshall αν βρεις τον ήχο που θες και δεν σου αρέσει π.χ στα καθαρά;

Θα παίζεις μονάχα Fu Manchu και Nebula;;;

 

Άκου να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eyeprotocol πρέπει να σου πω ότι ο τίτλος ήταν πραγματικά μια χαρά, και ότι δυστυχώς κατά την προσωπική μου γνώμη ήταν λανθασμένη ενέργεια να τον αλλάξεις.

 

Στο θέμα μας τώρα: το κόκκινο Fuzz Face της Dunlop είναι μετριότατο fuzz και δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με τα πραγματικά Fuzz Faces. Όμως στην συγκεκριμένη εφαρμογή τα πάει πάρα πολύ καλά, και όπως σημείωσα αποτελούσε τμήμα του εξοπλισμού του γκρουπ. Ο ένας κιθαρίστας έπαιζε με Fender Mustang, o άλλος με ταυράκι. O ήχος Kyuss είναι εξαιρετικά περίπλοκος (αν και ίσως ακούγεται εύκολος), οπότε δεν ξεκινάω καν τις συστάσεις για αυτόν.

 

Για μαγνητη ειχες γραψει: ''Όταν έπαιζε, είχε μόνο έναν bridge μαγνήτη, κι αυτός ήταν ένας S. Duncan Hot Rails, δλδ κεραμικός διπλός σε μέγεθος μονού & με μεγάλο output'' ενω τωρα αναφερεις πως δεν πρεπει σε καμια περιπτωση κεραμικο.Τι να κανω?

 

Mea culpa! Έχεις απόλυτο δίκιο που μπερδεύτηκες με τα λεγόμενά μου. Αν κοιτάξεις πάλι τι έγραψα...

 

Η κιθάρα που θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις είναι οπωσδήποτε επιθυμητό να είναι με high output single coil στην γέφυρα, αν και θα τα καταφέρεις σχετικά και με humbuckers, σε καμία περίπτωση κεραμικούς όμως.

 

...θα δεις ότι αναφερόμουν στους κεραμικούς humbuckers. Όμως, θα μου πεις, ο Ηοt Rails δεν είναι κι αυτός διπλός κεραμικός σε μέγεθος μονού; Aυτού του τύπου τους κεραμικούς σε στυλ λεπίδας Mach 3 κλπ. προσωπικά δεν τους κατατάσσω στην κατηγορία "humbuckers" με τα δυο μεγάλα πηνία που ξέρουμε όλοι. Κι ακούγονται περισσότερο σαν τερατώδεις μονοπηνιακοί. Η πρότασή μου είναι λοιπόν να μείνεις με τους μαγνήτες που έχεις, κι αν νιώθεις περιπετειώδης να δοκιμάσεις τους Ηot Rails ή πραγματικούς humbuckers με δυνατό output (αλλά εννοούσα αυτούς τους πραγματικούς διπλούς να μην τους πάρεις κεραμικούς αλλά με Alnico 5).

 

Kαι οι διάφανες Dan Armstrong με τις οποίες παίζoυν τώρα έχουν έναν περίεργο μαγνήτη "ντούμπλ φας" που βγαίνει και μπαίνει εύκολα με το χέρι - από την μια είναι humbucker, από την άλλη single coil. Κυρίως χρησιμοποιούν τον single coil αλλά σύμφωνα με τις ορέξεις, τον αλλάζουν και σε humbucker (που όντως μοιάζει με δυο λεπίδες). Στο neck δεν υπάρχει κανένας μαγνήτης, όπως και στην Mustang με την οποία έπαιζε παλιότερα ο Scott Hill.

 

 

Στη θέση σου, από τα δυο που με ρωτάς θα προτιμούσα το Big Muff, το οποίο ταιριάζει πάρα πολύ στις EL84 που φοράει ο ενισχυτής σου (κατά τη γνώμη μου, τα Big Muffs τις "αγαπούν" περισσότερο κι από τις 6L6). To reissue με το μεγάλο κουτί ίσως σου φανεί υπερβολικά άγριο και ότι του λείπουν οι μεσαίες, κάτι που το Little Big Muff το καταφέρνει περισσότερο (καλύτερες μεσαίες, κατά τι μικρότερο gain). Άλλη λύση επίσης, αν δεις ότι το reissue δεν τα καταφέρνει στις μεσαίες μόνο του, είναι να του προσθέσεις ένα απλό ήπιο overdrive (πχ SD1 ή το φτηνότερο Tubescreamer που μπορείς να βρεις) μετά από αυτό, με settings κοντά στη μέση του tone και gain.

 

Eπίσης, πιστεύω ότι πολύ σωστά τα λέει ο Toneless. O Βassman θεωρείται καλός για γκραντζ γιατί... γκραντζάρει, κάτι που θα θολώσει τον ήχο από τα πετάλια σου. Και γενικά, όταν θέλουμε ήχο πχ. διαφορετικών στυλ ταυτόχρονα, παίρνουμε έναν καλό καθαρό ενισχυτή και του προσθέτουμε πετάλια, οπότε αυτή είναι και η λύση εδώ. Μην τρέχεις να αγοράζεις άλλους. Και θα μπορούσα να σου προτείνω πολύ εξωτικά κι ακριβά πετάλια, αλλά τα "συνηθισμένα" που γράφω είναι ιδανικά.

 

 

 

 

Edit: και ο κλασσικός ήχος των Fu Manchu δεν είναι σε κανένα από τα κομμάτια που γράφεις... μοιάζει μεν αλλά σε άλλα κομμάτια μέχρι και το άλμπουμ "Eatin' Dust" είναι πολύ καλύτερος... Πάντως, μιας και ανέφερες το "Urethane", είναι καλό παράδειγμα για να καταλάβεις την επίδραση του fuzz: μέχρι το 0:43 ακούγεται μόνο το crunchy setting στον Marshall, μετά ο ένας απλά πατάει το fuzz face σε υψηλό vol setting που "σπρώχνει" τον Marshall κι ο άλλος ξεκινάει να παίζει.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη το thread ειναι about fuzzes, απλα να αναφερω οτι σημερα το πρωι περνωντας μια βολτα απο γνωστο κιθαρομαγαζο ακουσα 2 fuzzes που μου αρεσαν πολυ....το πρωτο ηταν το mad dog της toadworks το οποιο ειχε εναν μαλλον smooth ηχο για fuzz χωρις ομως να του λειπει το top end.............ενω το δευτερο δεν ηταν αλλο απο το bixonic expandora reissue το οποιο λατρεψα...ειναι τοσο ευελικτο που μπορει να ακουστει αν θες σαν ενα sweet overdrive...η αν το θελησεις σαν ενα λυσσασμενο σκυλι που σου δαγκωνει το ποδι!............................ΥΓ.Αφηστε που μεσα στο μαγαζι γνωρισα και κατα τυχη αυτοπροσωπως τον SUPERFUNK!! :) ;)...high nikos!! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου