Recording Drums
collapse
 
 
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σελίδες: [1] 2 3   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Recording Drums  (Αναγνώστηκε 5543 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
fleamail
Modulator
Συναλλαγές: (31)
*****

Karma: 0
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5214



WWW
« στις: 11:46 - 16/04/04 »

Θα ηθελα πολυ να ακουσω γνωμες, αποψεις και εμπειριες για την καλυτερη ηχογραφιση ενως σετ τυμπανα. Απο πια μικροφονα να διαλεξεις εως τι επιπτωσεις μπορει να εχει ο χωρος.  Μεχρι τωρα ηχογραφουσα με Midi set ηλεκτρονικα, και αφου τις προαλες αγορασα (επιτελους) ενα σετ θελω την βοηθεια σας πριν προβω σε επιπλεον επενδισεις σε μικροφωνα κτλ. Ξερω οτι ανοιγω θεμα μεγαλης συζητησης αλλα ξερω οτι καπιοι(fe....r :wink: ) κατι τετoια περιμενουν.....
Καταγράφηκε

Alchemist
Συναλλαγές: (4)
Star
****

Karma: 0
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 3673



WWW
« Απάντηση #1 στις: 16:04 - 16/04/04 »

Και για να συμπληρώσω τη σειρά των ερωτήσεων...
Υπάρχει μεγάλο περιθώριο και δυνατότητα (χρηματική εννοώ) για τις επιπλέον επενδύσεις που ανέφερες;
Καταγράφηκε

Yes it is!!!
fleamail
Modulator
Συναλλαγές: (31)
*****

Karma: 0
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5214



WWW
« Απάντηση #2 στις: 19:02 - 16/04/04 »

Λοιπον ασχολουμε με ολο το φασμα της ροκ αλλα περα απο εμενα ηχογραφω και αλλες μπαντες εδω τοπικα, μεχρι τωρα με ηλεκτρονικα τυμπανα, οποτε δεν ξερω εαν ο επομενος drumer θα ειναι ο "Portnoy" η ο "Weckl". Γι'αυτο πιστευω οτι θελω κατι γενικο για τα περιπου 1500, με πολλα ζορια 2000 ευρω που ειμαι ετοιμος να διαθεσω. Εχω ενα σετ sonor 2003 και ο εξοπλισμος μου ειναι βασισμενος πανω σε Pc με cubase sx, μεσω της delta 10/10 καρτας, προς το παρων εχω μια 8 καναλη eurorack κονσολα, επισης εχω εναν tl audio, ενα Midiman tampa και ενα behringer προενισχυτη μικροφονου, και το composer της Behringer αλλα συνηθως χρησημοποιω software κομπρεσορα. Απο μικροφονα που πιστευω οτι μπορω να χρησημοποιησω αυτη την στιγμη για τυμπανα εχω ενα c1000 και ενα c3000 της ΑΚG και το Β2 της Behringer. Ολα αυτα βγαινουν απο τα μονιτορ studiophile της Midiman.  Tα τυμπανα ειναι στημενα σε δωματιο μονομενο με υαλοβαμβακα, κοντρα-πλακε και μοκετα με 4 εκατ. κενο απο τον τοιχο. Μαγειρευω σοβαρα εδω και 4 χρονια και πιστευω πως ειμαι ενας καλος ερασιτεχνης που προσπαθω να βελτιωθω συνεχως, αλλα ειχα ενα πολυ καλο μεντορα και καλο φιλο, Αγγλος χρονια ηχοληπτης.
Καταγράφηκε

fleamail
Modulator
Συναλλαγές: (31)
*****

Karma: 0
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5214



WWW
« Απάντηση #3 στις: 21:42 - 16/04/04 »

Ο χωρος μου ειναι αρκετα ικανοποιητικος, ειναι ενα δωματιο 4χ3,5 με ενα παραθυρο και μια πορτα ξυλινη. Ειναι στον δευτερο οροφο μονοκατοικιας και ο οροφος ειναι γιαπι ακομα, δηλαδη οι τοιχοι του δωματιου και του υπολοιπου οροφου δεν εχουν ακομα σοβατιστει. Δεν με νιαζει καθολου η ηχομονωση καθως δεν ενοχλω κανεναν, περισοτερο η ακουστικη.Ειχα καποια προβληματα με τα βουητα σε χαμηλες συχνοτητες αλλα τελικα ηταν προβλημα με το ταβανι, λυθηκε οταν εβαλα ενα εξτρα στρομα μοκετας. Τωρα εχω λιγο παραπανω βαθος απ'οτι πρεπει και νομιζω οτι θα παρουσιασει προβλημα, δηλαδη ισως να κανει τα τυμπανα να ακουγονται περισσοτερο σαν live δεν ξερω. Τωρα σκεφτομαι να χαμηλωσω το ταβανι πανω απο τα τυμπανα κρεμοντας μια μεγαλη φετα κοντρα πλακε με επενδηση απο καποιο αφροδες υλικο. Το εχω δει σε ενα στουντιο στην Θεσσαλονικη και φαινοταν να κανει δουλεια δεν ξερω. Για την τοποθετηση των μικροφωνων εχω καποιες γνωσεις και πηγες και ορεξη για ατελειωτο πηραματισμο, αλλοστε αυτος ηταν ενας απο τους λογους που αποφασησα να αναβαθμησω σε αληθνο σετ.
Καταγράφηκε

fleamail
Modulator
Συναλλαγές: (31)
*****

Karma: 0
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5214



WWW
« Απάντηση #4 στις: 13:26 - 17/04/04 »

Να εισαι σιγουρος οτι εαν ποτε ηχογραφισω τιποτα ομορφες κυριες θα εισαι guest ηχοληπτης  :wink:. Και εγω για ενα σετ της shure σκεφτομαι το dmk 57-52, που παρεπιπτωντος στο site της shure το εχει List price 870 ευρω και εχθες ο αντιπροσωπος που εδωσε τιμη 520(ρε μπας και εχουν γαργαληθει αρκετα καποια αυτια και αρχιζουν και αλαζουν τα πραγματα σιγα σιγα?). Παντως ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια...
Καταγράφηκε

fleamail
Modulator
Συναλλαγές: (31)
*****

Karma: 0
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5214



WWW
« Απάντηση #5 στις: 20:57 - 17/04/04 »

8O Πω και σκεφτομουν οτι βαριεμαι να βγω το βραδυ.... Τρεχω να ξεθαψω τα παλια μου τα sony. Thnx!!!!!
Καταγράφηκε

fleamail
Modulator
Συναλλαγές: (31)
*****

Karma: 0
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5214



WWW
« Απάντηση #6 στις: 16:36 - 18/04/04 »

Παράθεση από: "feather"
και για να επανελθω στην ντραμς, μια αλλη προσεγγιση για την ηχογραφηση της μποτας ειναι η τοποθετηση αλλης μιας ακριβως μπροστα. με αυτον τον τροπο δυναμωνουν οι "χρησιμες" συχνοτητες και ο ογκος του οργανου.αν μαλιστα ριξουμε μια κουβερτα απο πανω, μπορει να απομονωθει ικανοποιητικα το σημα της μποτας απο το υπολοιπο σετ (πιατινια κ.τ.λ.).


Ναι εχω ακουσει για την τεχνικη αυτη, αλλα με τομ ή floor τομ, αν πχ η μποτα ειναι 20" βαζεις 14αρι τομ, εαν ειναι 22" η 24" ιντσες βασεις ενα 16αρι βαθυ. Το ειχαμε δοκιμασει παλιοτερα με το group αλλα συντονιζοτανε τα τομ και βγαζανε εναν υποηχο τονο στην ηχογραφηση και οτι και να καναμε (κουρδισμα, κουβερτες κτλ) δεν διορθονοταν με τιποτα. Ισως να εφταιγε ο χωρος...
Καταγράφηκε

interpaul
Επισκέπτης
Συναλλαγές: (0)
« Απάντηση #7 στις: 08:43 - 23/04/04 »

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΑΠΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ FLEAMAIL ΕΙΣΑΙ ΣΟΥΠΕΡ!!!
ΓΙΑ ΤΟ SM 57 TO SHURE ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.

ΕΓΩ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΤΟ DECCA TREE ΜΕ 2 ΜΕΤΡΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΑ Β1
ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΩΡΑΙΑ. Ο ΧΩΡΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΙΔΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΣΕΤ ΜΙΚΡΟΦΩΝΩΝ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΒΑΛΙΤΣΑΚΙΑ. ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΟ ΤΗΟΜΑΝΝ ΜΕΡΙΚΑ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΕΤΣ
ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΩ.

ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΕΝΑ 5ΧΙΛΙΑΡΟ ΔΡΧ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ 4 ΨΕΙΡΑΚΙΑ ΠΕΤΟΥ ΑΠΟ ΚΑΤΟΥΜΑ ΚΑΙ Η ΠΛΑΚΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΜΕ ΕΒΓΑΛΑΝ ΣΕ ΕΝΑ....LIVE!!! ΑΣΠΡΟΠΡΟΣΩΠΟ.

ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΗΧΕΙΑ FEATHER ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ. ΜΗΠΩΣ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΟΤΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ MIC ΕΝΟΣ ΠΑΛΙΟΥ DECK ΕΒΑΖΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ?

ΕΑΝ ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ ΜΕ ΗΧΕΙΑ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΤΑΑΙ ΜΕ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ???

ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!!! Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked
Καταγράφηκε
fleamail
Modulator
Συναλλαγές: (31)
*****

Karma: 0
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 5214



WWW
« Απάντηση #8 στις: 19:17 - 23/04/04 »

Thnx interpaul! Ωραιο πειραμα με μεγαλα ακουστικα ειναι να τα "φορεσεις" σε μια κλασικη κιθαρα, να γραψεις και μετα με αρκετο ψαξιμο στο eq, μπορεις να βγαλεις μια ωραια "ξυλενια" lo-fi κιθαρα. Το ειχα κανει για ενα Hip-hop τραγουδι, οταν ειχα γραψει μια φορα κατι παιδια, και ολοι μετα με ρωτουσαν τι μικροφονο χρησημοποιησα...
Καταγράφηκε

asrael
Επισκέπτης
Συναλλαγές: (0)
« Απάντηση #9 στις: 16:41 - 30/04/04 »

Εγώ είχα την εξής απορία στις όποιες ηχογραφήσεις έχω κάνει.

Πως γίνεται να δοθεί η αίσθηση του "χώρου" σε μια ηχογράφηση;
Το λέω γιατί ακούγοντας αυτό που προέκυπτε είχα τιν εντύπωση ότι άκουγα ένα πράμα σαν μέσα απο χωνί να το πω, να το πω πίσω από ένα τζάμι, flat ίσως.

Απο ηχοληψία είμαι κάπως άσχετος και φυσικά δεν μπορώ να επεκταθώ να πω τι έλειπε και τι όχι.
Μπορεί κάποιοσ να μου δώσει μια εξήγηση;
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε: