Jump to content

New

Showing status updates, topics, calendar events, articles, tracks, news stories and videos posted in for the last 365 days.

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. φίλτατε Διονύση, εντάξει (αν και πιστεύω ότι από το περιεχόμενο των απαντήσεών μου φαίνεται), κατανοώ την επιφύλαξη σου ως προς το τι έχω ακούσει και τι όχι... να με συγχωρήσεις αν φανεί κάπως απλά για την εξυπηρέτηση της κουβέντας (δεν το συνηθίζω άλλωστε ) να αναφέρω ότι συζητάς με κάποιον που ασχολείται σχεδόν 40 χρόνια πια επαγγελματικά με τον ήχο είτε σαν ηχολήπτης, είτε σαν techie προτείνοντας ή στήνοντας audio setups από ιδιώτες έως pro studio, είτε ως υπεύθυνος στο τμήμα av και υπολογιστών σε αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρικών ειδών... αν βάλεις και το ότι επί σειρά ετών υπήρξα φανατικός χομπιστας στο hi end (ξοδεύοντας ποσά που ίσως να σου φάνταζαν εξωπραγματικά), οπότε όλο και κάτι θα έχω ακούσει σε όλο το φάσμα των τιμών ώστε να στηρίζω και πρακτικά την γνώμη μου πέραν της θεωρίας, δεν νομίζεις?... πάντως επί της συγκεκριμένης αμφιβολίας σου, έχω παρακολουθήσει ανελλιπώς την πορεία (πλέον των pro) και των concumer καρτών, από την λίθινη εποχή των AdLib synth (όπου μάλλον θα ήσουν και αγέννητος) έως τώρα... αφού κάναμε τις (απαραίτητες?) συστάσεις συνεχίζω... η πρόταση που έκανα είναι τα Wharfedale... αν εννοείς την ενναλακτική στα Ζ906 σε περίπτωση που καταλήξει ο άνθρωπος σε multimedia λύση, τα Ζ5500 (επειδή με ξεκουράζει σε διαλείμματα της δουλειάς μου το να βλέπω και καμιά ταινία ή netflix) τα έχω στην τηλεόραση και το pc του γραφείου πάνω από δέκα χρόνια και τα πρότεινα ως χρήστης τους... όταν λοιπόν επιχείρησα να τα αλλάξω ελπίζοντας ότι οι διάδοχοί τους θα βελτίωναν κάπως τις αδυναμίες τους, πριν τα πάρω τα έστησα δίπλα δίπλα να τα ακούσω και τελικά κρίνοντας ότι δεν αξίζει το επιχείρημα κράτησα αυτά, καταλήγοντας στα συμπεράσματα που ανέφερα στο προηγούμενο μου ποστ (το ότι τα 906 ανταποκρίνεται λίγο καλύτερα σε 2.1 ακρόαση μουσικής, δεν με έπεισε καθότι και τα δυο χάλια παίζουν σε αυτό το επίπεδο συν ότι έχω και 2 ζεύγη μόνιτορ εδώ που με καλύπτουν ως προς αυτό)... έτσι για να σου φύγει εντελώς και η "υποψία" ότι σνομπάρω συλλήβδην ανάλογες λύσεις... το αντίθετο... απλά δεν μπορώ και να τις υπερτιμήσω... το βασικό "λάθος" είναι ο τρόπος ή καλύτερα η αντίληψη μέσω της οποίας καταθέτεις τη πρότασή σου, που συντηρεί (χωρίς φυσικά να σου καταλογίζω προσωπικά κάποια κακή πρόθεση) πάλαι ποτέ "μύθους" που ήλπιζα τουλάχιστον στις νεότερες γενιές να μην έχουν περάσει αυτούσιοι... ας το δούμε πάλι και θα προσπαθήσω να το κάνω πιο κατανοητό... όσο πιο απλά μπορώ τουλάχιστον... είναι απόλυτα θεμιτό (αν και επικίνδυνο όπως θα σου εξηγήσω παρακάτω) το να σου αρέσει να ακούς "δυνατά"... και φυσικά και το να εκθέτεις την γνώμη σου περί αυτού... με το πρώτο σου ποστ όμως ουσιαστικά προτρέπεις τον οποιοδήποτε που θα το διαβάσει, να επιλέγει με μόνο κριτήριο μια τυφλή τιμή watt (και μάλιστα σωρευτική και όχι κατά μονάδα κάτι που είναι ακόμα πιο μεγάλο λάθος)... αποτέλεσμα για κάποιον χωρίς επαρκή γνώση, το να αποπροσανατολιστεί αν σε εμπιστευτεί και να οδηγηθεί εύκολα σε ενδεχόμενη κακή αγορά σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες του... κι αυτό δεν θα έχει απαραίτητα να κάνει με τη συγκεκριμένη πρόταση που του κάνεις ακολούθως, αλλά με όποιο άλλο σύστημα επιλέξει με το ανάλογο σκεπτικό... δυστυχώς η κρίση ηχητικής συμπεριφοράς ενός συστήματος αναπαραγωγής στο οποιοδήποτε επίπεδο-έκφανση του, ποτέ δεν μπορεί να είναι πλήρης στηριζόμενη σε specs (τα οποία πάντα θα καταδείξουν αποσπασματικές ενδείξεις και σπάνια μια ολοκληρωμένη εικόνα πραγματικής απόδοσης)... πόσο μάλλον αν εξεταστούν μεμονωμένα κι όχι συνδυαζόμενα)... τα πράγματα δυσχεραίνουν ως προς τις συγκρίσεις μεταξύ συσκευών οποιουδήποτε είδους, επειδή τα χαρακτηριστικά κατά κανόνα δίνονται από τους κατασκευαστές ελλειπή ως προς το πλήθος τους και επιτηδευμένα ασαφή μέσω "πονηρών" μετρήσεων, για να καλύψουν αδυναμίες τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό... στην περίπτωσή μας τώρα... με τα watt μετράμε την ισχύ στην έξοδο ενός ενισχυτή... "μπακάλικα" ορίζεται μια μέγιστη "τιμή" στην εν δυνάμει ικανότητα του να οδηγήσει ένα ηχείο στο να μετατρέψει μηχανικά την ηλεκτρική ενέργεια σε ακουστική (μέσω της παλμικής κίνησης των κώνων των μεγαφώνων του, η οποία και δημιουργεί περιοδικές μεταβολές στην πίεση του ατμοσφαιρικού αέρα, που διαδίδονται στον χώρο με την μορφή ηχητικών κυμάτων)... το αυτί μας ακολούθως συγκεντρώνοντας από το ακουστικό πτερύγιο την ακουστική (αλλέως ηχητική) αυτή ενέργεια μέσω των ηχητικών κυμάτων, την μετατρέπει σε βιοηλεκτρική και μέσω του ακουστικού νεύρου την μεταφέρει στον εγκέφαλο που με την σειρά του την αποκωδικοποιεί ως ηχητικό ερέθισμα (το οποίο μεταφράζει και χειρίζεται κατά βούληση)... τα watt στο ηχείο, μας ορίζουν επίσης μια μέγιστη τιμή ισχύος που μπορεί αυτό να δεχθεί, χωρίς να υποστεί βλάβη (προσοχή εδώ γιατί κυρίως μας ενδιαφέρει η τιμή της ικανότητας συνεχούς πρόσληψης και όχι των στιγμιαίων κορυφώσεων (peaks)... όπως και σε όλες τις περιπτώσεις μας ενδιαφέρει επίσης η τιμή να δίνεται σε RMS για να αποφύγουμε το δυνατόν συγκρίσεις μήλων με πορτοκάλια... η τιμή αυτή όμως των watt είναι σταθερή αφορώντας αποκλειστικά την πηγή του παραγόμενου ήχου και δεν μεταβάλλεται σε σχέση με την απόσταση όπως η αίσθηση του ήχου στον πραγματικό κόσμο... έτσι στην ηχοληψία χρησιμοποιούμε κατά κανόνα την τιμή σε db SPL με την οποία μετράμε την στάθμη πίεσης του ήχου -SPL=Sound Pressure Level- (παρεμπιπτόντως σε db μετράμε και την στάθμη έντασης -ΙL=Ιntensity Level- αλλά επειδή τα πιο πολλά μικρόφωνα είναι πιο ευαίσθητα στην πίεση του ήχου παρά στην έντασή του και με IL δεν μπορούμε να μετρήσουμε στάσιμα κύματα, προτιμάται επί το πλείστον η SPL)... όπως είπα και στο προηγούμενο ποστ, επειδή με μόνη τιμή των watt μπορούμε εύκολα να ξεγελαστούμε και να πάρουμε ένα ηχείο με περισσότερα watt που στην πράξη όμως θα παίζει λιγότερο δυνατά (αν αυτό είναι το ζητούμενο) από κάποιο άλλο μικρότερης ισχύος, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε και την τιμή της ευαισθησίας ώστε να έχουμε μια πιο αντικειμενική εικόνα στην σύγκριση... μεγάλη προσοχή χρειάζεται γιατί μην έχοντας να κάνουμε με γραμμικές σχέσεις μεταξύ των εννοιών αλλά λογαριθμικές (και στην τελική έννοια της αντίληψης καθαρά υποκειμενικές), μπορούμε πάλι εύκολα να μπερδευτούμε... τα 3 db που έχω αναφέρει στο παράδειγμα για την ευαισθησία που παίρνουμε σε κάθε διπλασιασμό των watt δεν αντιστοιχούν αντικειμενικά με το level του ήχου που αντιλαμβανόμαστε στον πραγματικό κόσμο... τη λεγόμενη "ακουστότητα" (Loudness), η στάθμη της οποίας δεν ταυτίζεται με τη στάθμη της ηχητικής έντασης (IL) ή τη στάθμη της ακουστικής πίεσης (SPL), επειδή το ανθρώπινο αυτί παρουσιάζει διαφορετική ευαισθησία στις διάφορες ακουστές συχνότητες... αυτό είναι ένα ψυχοφυσικό μέγεθος και έχει σχέση με το πόσο έντονα ακούγεται ο ήχος χαρακτηρίζοντας το ποσοτικό αίσθημα ακοής όπως αυτό προκαλείται στο αισθητήριο της ακοής... ο εγκέφαλός μας καλώς ή κακώς (καλώς επί το πλείστον ειδάλλως θα είχαμε προβλήματα διαβίωσης) μπορεί (και το πράττει συνεχώς) να μεταφράζει τα ακουστικά ερεθίσματα με διάφορα φυσικά ή ψυχολογικά κριτήρια κατά περίπτωση (εκούσια και ακούσια)... διαθέτει έναν ιδιόμορφο φυσικό "κομπρέσορα" στα καθ ημάς... έναν μηχανισμό ο οποίος μπορεί να "ρυθμίζει" κατά ένα ποσοστό την ένταση των ηχητικών κυμάτων... κατά συνέπεια μπορεί να διακρίνει το αυτί πολύ μικρές αλλαγές στην ένταση χαμηλών ήχων από τη μία αλλά ταυτόχρονα να είναι και λιγότερο ευαίσθητο σε μεγάλες αλλαγές δυνατότερων ήχων... έτσι μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια και "έξυπνα" (αντίθετα με ένα μικρόφωνο που είναι "χαζό") σε μια γκάμα ήχων έντασης από 0 (που αντιπροσωπεύει τον ελάχιστο αντιληπτό ήχο) μέχρι τα 120 db όπου αρχίζουν τα θεματάκια για την υγεία μας... π.χ. σε συνεχή ήχο περιβάλλοντος περί τα 80db στο μετρό, για να αντιληφθούμε διαφορά χρειάζεται αύξηση περί τα 3db... από την άλλη σε αυτό βέβαια οφείλεται και η ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ στο να "επικοινωνήσουμε" με επαρκή σαφήνεια και επαρκή αντικειμενικότητα μεταξύ μας, τις διάφορες ηχητικές εμπειρίες μας... ένας Γερμανός αν θυμάμαι καλά δημοσιογράφος, είχε πει ότι "ο δικός μας σκύλος μας δεν κάνει θόρυβο... γαβγίζει μόνο"... όπως και ότι "θόρυβος είναι ο ήχος των άλλων"... εγώ απλά θα προσθέσω ότι άλλη ηχητική αντίληψη έχεις όταν ξυπνάς, άλλη στην πορεία της ημέρας, άλλη νηφάλιος, άλλη μεθυσμένος, άλλη όταν έχεις πονοκέφαλο, άλλη στην εξοχή, άλλη στην πόλη κλπ... τέλος πάντων είναι ανεξάντλητο το θέμα και αν συνεχίσω να φεύγω από το ένα στο άλλο θα τελειώσω αύριο (αισιόδοξη πρόβλεψη)... άσε που δεν θα φτάσει κανείς σα κάτου να διαβάσ'... ας κλείσω σιγά σιγά (καλά γρήγορα γρήγορα το δυνατόν) λέγοντας ότι υπάρχουν υπάρχουν διάφορες θεωρίες για το κατά πόσο ο κανόνας των +3db για κάθε διπλασιασμό των watt αντιστοιχεί στην αντίληψή μας αυτός καθ αυτός... εκείνες που επικρατούν κινούνται περί του ότι χρειάζονται 10 dΒ για να έχουμε και φυσική αντίληψη που να αντιστοιχεί στο διπλάσιο του ήχου... αυτό που όλοι πρέπει να κρατήσουν όλοι ως χρήσιμη πληροφορία είναι ότι παράλληλα χρειάζεται δεκαπλασιασμός περίπου της ισχύος σε watt rms για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο... στο παράδειγμα του Διονύση αν το σύστημα με τα 100 watt παρήγαγε πχ 105db SPL θα απαιτούνταν περί των 1000 από κάποιο άλλο με την ίδια ευαισθησία για να ακουστεί διπλάσια δυνατά... εν κατακλείδι (έλαααα!!!) έχετε πάντα στο μυαλό σας να ψάχνετε πρωτίστως για την ευαισθησία των ηχείων και να μην ξεχνάτε να συνυπολογίζετε και τον χώρο (με τις όποιες ιδιαιτερότητές του) που θα τα τοποθετήσετε... όποια ηχεία κι αν αγοράσετε, αυτά θα παίξουν μέσα σε κάποιο δωμάτιο του σπιτιού σας φορτίζοντας τον και διαδρώντας μαζί του μέσω ανακλάσεων ή απορροφήσεων ανάλογα την διαμόρφωση των επιφανειών και τον όγκο του σε λίτρα (καλά επειδή μες τις άκρες έχουμε παρεμφερή ύψη στα ταβάνια ας περιοριστούμε στα τετραγωνικά)... το να πάρετε σύστημα που θα παράγει 120dΒ στο ένα μέτρο για να το βάλετε να παίζει σε καμαρούλα 2χ3 που έλεγε και το άσμα του αείμνηστου, ε όσο να ναι καλό είναι να το αποφύγετε... σημαντικό κριτήριο και η απόσταση της θέσης ακρόασης που θα δημιουργεί από το ισόπλευρο τρίγωνο της τοποθέτησης (έχοντας υπόψη ότι διπλασιασμός της απόστασης από την πηγή οδηγεί σε μείον 6db όπως και το ότι το δεύτερο ηχείο προσθέτει 3 στον όποιο υπολογισμό σας)... τέλος και πάω για ύπνο (ήρωεεεεεςς... φτάσατε μέχρι εδώ? μπράβοοοο!!! για άλλη μια φορά ούτε εγώ θα ξαναδιαβάσω τι έγραψα δεν αντέχω...) ΠΡΟΣΟΧΗ με τις εντάσεις... οι επικίνδυνες για την υγεία μας επιδράσεις πέραν της βλάβης (ή απλά μείωσης της αίσθησης) της ακοής αφορούν και το νευρικό σύστημα, τις ψυχικές λειτουργίες, το κυκλοφορικό, το γαστρεντερικό, το ενδοκρινικό και άλλα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού... γενικά η συχνή περιοδική έκθεση σε περισσότερα από 85dB για αρκετό χρονικό διάστημα θεωρείται επικίνδυνη... κατά κανόνα η νομοθεσία των ανεπτυγμένων κρατών απαγορεύει την εργασία για περισσότερο από 8 ώρες σε περιβάλλον με background noise 90dB, για περισσότερο από 4 ώρες σε 95dB, για περισσότερο από 2 ώρες σε 100dB και στα 115dB για περισσότερο από 15 λεπτά... τώρα το τι γίνεται στην πράξη και ειδικά στα καθ ημάς (είμαστε ανεπτυγμένο κράτος λέτε) στα club και τα μπουζουΓΚΖιδικα ο θεός κι η ψυχή (και τ αυτιά) μας... όποιοι (όπως και ο Διονύσης) αρέσκεστε σε συχνές ακροάσεις άνω των 100-102db (και δεν μείνετε μπακούρια αφού βρήκατε έτερον ήμισυ να σας ανέχεται), καλού κακού κάνετε που και κάνα σεμινάριο νοηματικής ή έστω πινακωτής... όταν φτάσετε στην ηλικία μου ίσως παρ ελπίδα να σας χρειαστούν... ------------------------------------------------------------------ ΥΓ1... σε σχέση με την ακουστότητα και την πραγματική αντίληψη του ήχου υπάρχουν μονάδες μέτρησης όπως τα phon και τα sones αλλά θα το έμπλεκα ακόμα περισσότερο το πράγμα αν τις έβαζα κι αυτές στην κουβέντα καθώς ήδη έχω αμφιβολίες στο κατά πόσο υπήρξα εύκολα κατανοητός... συν και πολλά ακόμα που θα μπορούσα να πω, αλλά νομίζω ότι ήδη το παράκανα... καμιά άλλη φορά αν βρω χρόνο θα κάνω κανα αρθράκι πιο ολοκληρωμένο επί του θέματος κι όχι αποσπασματικό όπως το ανωτέρω ποστ... άλλωστε προς το παρόν αυτό που με ενδιέφερε είναι να καταστεί κατανοητό ότι δεν ισχύει το "όσο πιο πολλά watt έχει ένα σύστημα τόσο πιο δυνατά θα παίζει", σώνει και καλά... ΥΓ2... τα 93,5 db ευαισθησίας που τα βρήκες ορέ Διονύση... στο manual του 906 που κοίταξα δεν αναφέρεται πουθενά στα spec ώστε να έχουμε μια αξιόπιστη βάση για σύγκριση... ακόμα και το max είναι (πονηρά μετρημένο με φίλτρο) σε dBC ώστε να μην καθίσταται εύκολα συγκρίσιμο... ΥΓ3... εννοείται... και χαίρομαι που σε ενδιαφέρει να μαθαίνεις χωρίς να είσαι δογματικός, γιατί είμαι απογοητευμένος από τις νέες γενιές που ήλπιζα να ξεφύγουν από το σύνδρομο του "ξάδερφου Μήτσου που έχει πάρ και ξέρ" των δικών μου, αλλά δυστυχώς πλην εξαιρέσεων κατέληξαν στο έκτρωμα (ως προς τις αξιολογήσεις μην παρεξηγηθώ) του Skroytz... ΥΓ4... τα Wharfedale με έναν DENON AVR-X550BT είναι ένα πολύ καλό σε ποιότητα, αντίστροφα ανάλογη της τιμής του home cinema συστηματάκι... θα παίξει χωρίς κόπο κοντά στα 105 dB αλλά δεν θα σου τρίξει τα έπιπλα... δυστυχώς αν θες κάτι τέτοιο διατηρώντας όμως και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, πρέπει να ανέβεις αρκετά σε τιμή...
  3. Today
  4. Ξεγαργαλιζα τους ηχους του origin, μαζι με πεταλια, και βρηκα μια καλη θεση στον καναπε με μπολικο sustain σε σχεδον ολες τις νοτες. Και με αρκετα καλο violin like ηχο. Σαστεην.mp3
  5. εγκω ντεν ξέρει μας λέει για πολλά τροφοδοτικά αλλά ...ένα πετάλι...
  6. Μμμ...βάζεις ιδές άρχοντα
  7. Yesterday
  8. Επί της ουσίας, και τα τρία line mixer που αναφέρεις είναι 8 κανάλια stereo. Η Behringer έχει ένα mono SEND διότι είναι MONITOR. Η ART διαθέτει stereo SEND-RETURN για χρήση κοινού εξωτερικού εφφέ ή EQ που ίσως χρειαστείς. Ειδικά για χρήση studio, προσωπικά μεταξύ των πιό πάνω θα επέλεγα μεταξύ ART και TASCAM, δεν θα επέλεγα Behringer λόγω ποιότητας. Ψάξε μήπως βρείς και κάτι άλλο. Έχεις πρόβλημα χώρου και κοιτάς line mixer 1U και όχι κάποια κονσόλα με faders; Μελέτησέ το προσεκτικά, δηλαδή μήπως και χρειαστείς κάποιες δυνατότητες μελλοντικά, σύνδεση με υπολογιστή, χρήση μικροφώνου, ηχογράφηση - DAW κλπ.
  9. Καλή επιτυχϊα . Ολα να πάνε καλά. Χρήσιμο φαίνεται.
  10. Ούτε ο Thompson ούτε ο Eno ήταν. O πρώτος έχει αρθρίτιδα και ο άλλος δεν ήθελε να πετάξει. Neil Jason μπασο, Chris Spedding και φυσικά Eddie Jobson
  11. Υπεροχο!!!Παιδια γιατι αλλαξε η σελιδα music?Τωρα δεν μπορουμε να ξερουμε ποιο ειχαμε ακουσει
  12. dimsonic

    Mickey Baker: Baia

    post it Αντί για το ψυγείο έβαζε εκεί τα ψώνια της μέρας.... (το βιβλίο του πάντως είναι για προχώ...)
  13. Πάντως τα τελευταία 15-20 χρόνια χωρίς τα πληρωμένα πιστόλια (όπως λέει ένας καλός μου φίλος) δηλαδή, μπάσο, πλήκτρα, και φωνητικά....δεν θα βγάζανε ΗΧΟ. Γκρούβα ναι, αλλά για να βγει αποτέλεσμα σε live....θέλει το σωστό αλατοπίπερο
  14. Τι έγινε ρε παιδιά?

     Μόνο σε εμένα την βγάζει έτσι την αρχική σελίδα, ή όλοι το βλέπουν έτσι?

     όλο εγώ είμαι?

     τι θα γίνει?

     Όλοι star θα γίνουμε εδώ μέσα?

     χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα

    νοιζ.jpg

    1. Show previous comments  1 more
    2. cos_dr

      cos_dr

      κανα ποσοστό θα πάρουμε αφεντικό για να μας φέρει κανα komplete kontrol την Πρωτοχρονιά ο Αη Βασίλης, γιατί άμα περιμένουμε από παροχές της κυβέρνησης, δεν βλέπω ούτε παιδικό ξυλόφωνο να παίρνουμε. χαχαχαχαχαχαχ

    3. yameth

      yameth

      OK, ότι βγάλεις από τις πωλήσεις δια δύο. Θέλω να'μαι δίκαιος.

    4. cos_dr

      cos_dr

      Ε, μάλλον θα μοιραστούμε μόνο τις κυβερνητικές παροχές 🤣

  15. Λες και μας διαβάζουν. Σχετικό άρθρο εδώ.
  16. Θυμάμαι όταν είχαν βγεί τα Windows 10. Περίμενα τουλάχιστον ένα καλοκαίρι, μέχρι να αναβαθμιστούν τα πάντα από πλευράς Microsoft αλλά και εταιρειών hardware, για να μπορέσω να πω πως δουλεύουν σωστά τα μηχανήματα. Οι ασυμβατότητες ήταν στο full.
  17. Κι όμως,... οι μουσικοί δουλεύουν!

    Ο γνωστός ακορντεονίστας που περνούσε απο τη γειτονιά παίζοντας το "Μινόρε της αυγής", μόλις ξαναπέρασε!

  18. fanisatt

    A Shout From The East

    Υπέροχο επίσης !!
  19. fanisatt

    The Son of Victory

    Μου αρέσει που εκτός από το chord progression δίνεις πάντα μεγάλη σημασία και στις μελωδικές γραμμές !!! Σε ότι αφορά το γιό ... τα παιδία παίζει και να τον χαίρεσαι , διότι έτσι πρέπει να γίνεται. Εξάλλου, όλοι αυτό περίπου επιζητάμε όταν λέμε ότι θα θέλαμε να παραμείνουμε παιδιά.
  20. Last week
  21. Οντως έτσι εϊναι. Σχολή με πιο ξεκούραστο αριστερό χερι βέβαια απο το Evans αλλα και πιο μοντερνα γραμμή .
  22. dimsonic

    Fusiongtr x 2

    είδες? κι ο Αγιος φοβέρα θέλει !
  1. Load more activity


  • Recent Status Updates

    • cos_dr

      Τι έγινε ρε παιδιά?
       Μόνο σε εμένα την βγάζει έτσι την αρχική σελίδα, ή όλοι το βλέπουν έτσι?
       όλο εγώ είμαι?
       τι θα γίνει?
       Όλοι star θα γίνουμε εδώ μέσα?
       χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα

      · 4 replies
    • yameth

      Κι όμως,... οι μουσικοί δουλεύουν!
      Ο γνωστός ακορντεονίστας που περνούσε απο τη γειτονιά παίζοντας το "Μινόρε της αυγής", μόλις ξαναπέρασε!
      · 7 replies
    • dimsonic

      Now look at them yo-yo's 
      that's the way you do it...
       
      https://www.facebook.com/KennedyCenter/videos/3328769153901177
       
       
       
       
      · 0 replies
    • cos_dr

      Μα να ρίχνεις τα windows 7 μαζί με τα 10 για ένα πρόγραμμα.............
       Ευτυχώς που έχουμε lockdown και ψάχνω να σκοτώσω την ώρα μου.
       Και ολόκληρη ιστορία.
       Άνοιξε το κουτί (ευτυχώς που είναι τεράστιο  και περιποιημένα τα καλώδια και τα περιφερειακά) βγάλε τα ρεύματα από τους άλλους σκληρούς για να γίνει η εγκατάσταση γιατί έχουν άλλο partition configuration τα λειτουργικά, να τσεκάρεις πως όλα είναι καλά με τους σκληρούς να συμβιώνουν, να ρίξεις τα chipset και τα προγράμματα για να ευχαριστηθείς το πρόγραμμά σου.
       
       Πάλι καλά που μου έκατσε με το lockdown.
       Πάλι καλά, αλλά ρε παιδιά.
       Μια βόλτα για μια μπύρα, για κάτι, μια εκδρομή.
       
       Το ξέρω, δεν μπορούμε.
       Υπομονή.
       Μια χαρά θα είμαστε.
       χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
       
       ααααααααααααααααααα!!!!!!🤪
      · 8 replies
    • dimsonic

      always loved this....
       
       
       
      · 1 reply
  • Ενημέρωση Covid-19

  • Popular Contributors

  • IK Multimedia Holideals!

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines