Προς το περιεχόμενο

New

Αποτελέσματα δημοσιεύσεις προφίλ, συζητήσεις σε Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer, Ηχοληψία, Παραγωγή, Mix & Master, Μουσική & Μουσικοί, Κιθάρες και Ενισχυτές, DAW & Υπολογιστές, Τύμπανα και Κρουστά, Ακουσα - Είδα, Clips, Τεχνικά & θέματα λειτουργικότητας του Noiz, Session Music, Η Αγορά της Μουσικής, Δελτία τύπου, Παρουσιάσεις - Δοκιμές, Πνευστά, φωνητικά, κλασικά και παραδοσιακά έγχορδα, Ξεκινώντας, DIY και Show off, άρθρα, track, ειδήσεις, συμμετοχές, συμμετοχές και videos τις τελευταίες 7 ημέρες.

Η λίστα ανανεώνεται αυτόματα

  1. Σήμερα
  2. @trolley & @Waterfall-K Υπάρχουν σαφείς κανονισμοί στο forum. To θέμα κλειδώνεται.
  3. Χθες
  4. Ας βιαστεί γιατί οι υποχρεώσεις τρέχουν και τα χρήματα έχουν την τάση να γλιστράνε
  5. Είναι μόδα το στυλ της Rosalia, βέβαια δεν βάζει ζουρνάδες όπως η Μαρίνα, αλλά βάζει tango, salsa και άλλα τέτοια είδη μαζί με trap Επίσης στο σημείο που ακούγονται τα φωνητικά της Σάττι σαν να σε υπνωτίζουν είναι κοινό σε asmr κομμάτια τύπου κάποια country της Taylor Swift και στο Midnights που είναι και lofi . Οι ζουρνάδες για να δείξει ελληνικό στοιχείο και τα Τα τα τα και λίγο τραπ. Η Μαρίνα Σάττι έχει κάνει πολλές μουσικές σπουδές και στη σύνθεση, στίχο αλλά και στην παραγωγή, στο πιο τεχνικό κομμάτι. Παρόλα αυτά αντιγράφει τα πρότυπα του εξωτερικού. Τώρα γενικότερα, η trap είναι μια κακή εξέλιξη της hip hop μουσικής και πολλών άλλων ειδών, ίσως και ήχους που έκαναν οι ξένοι ράπερς Nicki Minaj, Lil Nas X, Cardi B και άλλοι. Έχει και άλλα η Rosalia, παρόμοιου στυλ που δεν τα θυμάμαι, αλλά γενικά η Σάττι έχει πάρει πολλά στοιχεία.
  6. Πρόγραμμα/πληροφορίες/εισιτήρια: Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας (ΦΛΚ) στο facebook Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας (ΦΛΚ) στο more.com φεστ ακ.mp4
  7. Χθες πάντως που πέρασα από τον Νάκα και είδα τον Mark, οπτικά τουλάχιστον δεν δικαιολογείται το σχεδόν πεντοχίλιαρο. Τον είχαν μπροστά από τον κλασικό Fender super reverb. Ας είναι πολυεργαλείο το ένα και one trick pony το 2ο, με το μάτι και μόνο άνετα επέλεγα τον super.
  8. @npap αυτή η απάντηση νομίζω ότι πρέπει να κσρφιτσωθεί μόνιμα στην πρώτη σελίδα του noiz. Εγώ προσωπικά θα την τυπώσω για να την έχω ως check list δίπλα στο κομπιούτερ μου. Ευχαριστώ πολύ για τα φώτα σου και τις συμβουλές σου!
  9. Τελευταία εβδομάδα
  10. Ήταν το τέλος μια εποχής, μετά το DX7 η synth βιομηχανία έκανε μια τεράστια στροφή.
  11. δια της ατόπου, αν τα μεταφέρεις μόνα τους προσωρινά σε ένα άλλο δωμάτιο (ιδανικά σε άλλο σπίτι) και η συμπεριφορά τους παραμείνει ίδια (κάνουν τον ίδιο θόρυβο χωρίς κάποια πηγή συνδεδεμένη πάνω τους), μάλλον δεν θα αποφύγεις την επίσκεψη στην αντιπροσωπεία ή έναν καλό τεχνικό (που να του έχεις εμπιστοσύνη ως προς τις γνώσεις του στο αντικείμενο)... Samson support στην Ελλάδα
  12. Δηλαδή θα αρκεστούμε στο μύνημα μέσω της πλατφόρμας? Για εμένα καθώς και για πολλούς άλλους η αμεσότητα ειναι σημαντικό κριτήριο αγοράς. Στο τηλέφωνο μπορείς να καταλάβεις πιο ευκολα πολλά πράγματα, πριν καν μπείς στο κόπο να κανονίσεις συνάντηση η να ζητήσεις λεπτομέρειες σε φωτό. Άσε που μερικοι μερικοι ανοίγουν το email μια φορα το μήνα! Τροφή για σκέψη.
  13. Θενκς για την πληροφορία Λάκη. Ότι βγάζουν είναι κουφέτο συνήθως αν και το δείγμα παραπάνω δεν μου λέει και πολλά. Εγώ τα έχω σε CD.
  14. Νομίζω το χρονικό όρο διαφέρει ανάλογα το προϊόν. Όλες οι πατέντες πχ του Minimoog έχουν λήξει εδώ και χρόνια, οπότε οποιαδήποτε εταιρεία μπορεί να κατασκευάσει ένα και να το πουλήσει χωρίς πρόβλημα.
  15. Vale Rossi

    Dimsonic - Logic lock

    Λείπεις, κι έχει πέσει πολύ σιγή ασυρμάτου. Που είσαι? Με fusiongtr και manoSX BillarasKats cigaret και λοιπούς?
  16. Παίζει να είναι και το πρώτο θέμα στο οποίο δεν κατάλαβα τίποτα.
  17. @dnuh πες μας: α) ποιά μηχανήματα έχεις (μάρκα - μοντέλο) και β) τι ακριβώς θέλεις να κάνεις.
  18. https://www.musicianscart.com/product/ibanez-premium-rg-921-electric-guitar/ αυτή πρέπει να ναι και επωλείτο (κάποτες) ₹60.369 (Ινδικές ρουπίες) ήτοι €676,64 (γιούρος)... ΥΓ. μας βγάζεις τον Πουαρό που κρύβουμε μέσα μας...
  19. Όπου πολλές φορές στην Ιαπωνία έβγαιναν κόπιες, εφάμιλλες ή ακόμα και καλύτερες από τα original...
  20. Άρα τουλάχιστον πήρε καλή κιθάρα.
  21. Χάλια τα remasters του 2023, καλύτερα είναι του 2009. Το θέμα είναι να μην υπήρχε γενικότερα το loudness war και να ήταν μια πιο φυσιολογική κυματομορφή χωρίς κομμένα peaks και επιπλέον να υπήρχε ισορροπία σε μπάσα/πρίμα. Ναι μεν, τα remasters είναι απαραίτητο να γίνουν, για να σώσουν κάποια σπάνια αρχεία και να ακούγονται αξιοπρεπώς, κυρίως για Beatles που πολλά ήταν αρχικά μονοφωνικά και ασφαλώς οτιδήποτε άλλο είναι δεκαετίας 60, αλλά θεωρώ πώς οτιδήποτε ξεκίνησε να βγαίνει σε cd στις αρχές των 90s και ήταν υλικό από 60's, 70's - 80's, ήταν σαφώς καλύτερο ηχητικά σε σχέση με τα "ψηφιοποιημένα" remasters που είναι η επεξεργασία, της επεξεργασίας. Και μιλάω ειδικότερα για την Ελλάδα που τη δεκαετία του 90 από όσο ξέρω χρησιμοποιούσαν τις αρχικές μήτρες για να κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά σε cd, κομμάτια από παλιότερες δεκαετίες. Από το 2000 και μετά τουλάχιστον οι εταιρείες που ξέρουμε (ενώ υπάρχουν πολλά που ακόμα δεν έχουν βγει σε cd δεν τα έβγαλαν καθόλου). Όσα κομμάτια είχαν πάρει από μήτρες τη δεκαετία του 90 για να τα χρησιμοποιήσουν σε συλλογές, αυτά και χρησιμοποίησαν για να τα βάλουν σε άλλες συλλογές, με τη διαφορά ότι από ένα σημείο και μετά δεν τα έπαιρναν ξανά από μήτρα αλλά από κάποιες συλλογές σε wav, με επιπλέον ηχητική επεξεργασία, δηλαδή επεξεργασία πάνω στην επεξεργασία. Όσα έχω ακούσει από το 2007 που είναι remastered έχουν κυματομορφές που ξεπερνούν αυτό που λέμε "ταβάνι" και είναι flat κυματομορφές με κομμένα peaks ενώ έχουν βάλει από πάνω έξτρα equalizer με κλειστό μπάσο και subbass που το κάνει να παραμορφώνει. Το μόνο θετικό, ότι έχω πετύχει σε εκδόσεις περιοδικών, εφημερίδων μετά το 2010 κάποιες συλλογές που έχουν χρησιμοποιήσει τα αρχικά κομμάτια, όπως είχαν βγει σε 90s συλλογές, χωρίς αυτή την τόση ψηφιοποίηση που το κάνει να ακούγεται ψεύτικο. Αλλά μιλάμε για συλλογές με επιλογές πολλών καλλιτεχνών πχ pop 60s, 70s, 80s, 90s. Η σημερινή Cobalt διατηρεί επίπεδο στον ήχο, μόνο όταν ήταν Universal, κάποιες συλλογές που έβγαλε το 2007 με 60s ως 90s, 100+Ερωτικά, 100+Pop, 100+Λαϊκά τα είχε κυκλοφορήσει με τέρμα κυματομορφές και παραμόρφωναν. Η Minos τώρα τελευταία έχει χαλάσει και κάνει στα digital singles που βγάζει τέρμα τις κυματομορφές αλλά κόβει και υψηλές. Για Panik δυστυχώς, σε πολλά΄κομμάτια δεν έχουν σχεδόν καθόλου υψηλές και οι κυματομορφές είναι τέρμα. Ακόμα και τα cds της Άννας Βίσση (που όταν είχαν βγει από τη Sony είχαν αψεγάδιαστο ήχο) τα ξαναέβγαλε με τέρμα κυματομορφές, ενώ το Είμαι το σήμερα κι είσαι το χθες, που βγήκε πρώτη φορά σε cd, τα πήρε από βινύλιο και όχι από αρχική μήτρα και προσπάθησε να "κρύψει" τα σκρατς κλείνοντας τον ήχο με έξτρα μπάσο αλλά και πάλι ακούγονται σκρατς. Ευτυχώς συγκεκριμένοι μόνο καλλιτέχνες, προσέχουν ακόμα τον ήχο τους και οι κυματομορφές δεν είναι τόσο flat ούτε ξεπερνούν τα όρια.
  1. Περισσότερα
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου