Προς το περιεχόμενο
  • Καλό είναι να μη θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν.

    Μιλήστε από προσωπική εμπειρία (με την κατανόηση ότι η εμπειρία σας ενδέχεται να μην ισχύει για άλλους) ή αναφέρετε τις πηγές σας.

About Noiz

Ανακοινώσεις καθώς και προβλήματα ή απορίες σχετικά με το site μας.


552 θέματα σε αυτό το forum

    • 60 απαντήσεις
    • 3,7k εμφανίσεις
    • 15 απαντήσεις
    • 14,5k εμφανίσεις
    • 33 απαντήσεις
    • 3,4k εμφανίσεις
    • 3 απαντήσεις
    • 18,9k εμφανίσεις
  1. Editorial - Site News 1 2 3

    • 26 απαντήσεις
    • 32,6k εμφανίσεις
    • 3 απαντήσεις
    • 8,3m εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 16,5k εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 14,7k εμφανίσεις
  2. Noiz.gr και Πνευματικά Δικαιώματα. 1 2 3 4 5

    • 49 απαντήσεις
    • 39,4k εμφανίσεις
  3. διαφορες μεταξύ mobile/pc εκδοσης

    • 6 απαντήσεις
    • 101 εμφανίσεις
  4. Tags στην ενότητα Music 1 2

    • 19 απαντήσεις
    • 451 εμφανίσεις
    • 1 απάντηση
    • 162 εμφανίσεις
  5. Νέος mod 1 2 3

    • 27 απαντήσεις
    • 978 εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 185 εμφανίσεις
    • 12 απαντήσεις
    • 595 εμφανίσεις
  6. Αναβάθμιση του forum 2018 1 2 3 4 22

    • 219 απαντήσεις
    • 10,1k εμφανίσεις
    • 9 απαντήσεις
    • 354 εμφανίσεις
    • 2 απαντήσεις
    • 323 εμφανίσεις
  7. Ranks συμμετοχής 1 2 3

    • 22 απαντήσεις
    • 947 εμφανίσεις
  8. Δημοπρασίες στις Αγγελίες; 1 2 3

    • 29 απαντήσεις
    • 1,4k εμφανίσεις
  9. Αδυναμία σύνδεσης

    • 7 απαντήσεις
    • 397 εμφανίσεις
  10. Προτάσεις για Εμφάνιση Noiz

    • 2 απαντήσεις
    • 292 εμφανίσεις
  11. Reviews, comments etc in Music Folder

    • 3 απαντήσεις
    • 234 εμφανίσεις
    • 43 απαντήσεις
    • 1,8k εμφανίσεις
  12. Το θέτε?

    • 3 απαντήσεις
    • 224 εμφανίσεις
    • 21 απαντήσεις
    • 1,2k εμφανίσεις
    • 14 απαντήσεις
    • 866 εμφανίσεις
  13. Sold και η τιμή πώλησης 1 ευρώ

    • 3 απαντήσεις
    • 408 εμφανίσεις
    • 10 απαντήσεις
    • 673 εμφανίσεις
  14. Οι Νικητές του Noiz Lockdown 1 2 3 4

    • 32 απαντήσεις
    • 1,8k εμφανίσεις


  • Αναρτήσεις

    • O Springsteen γράφει ένα ένα από τα πληρέστερα τραγούδια του για τη φυλακή που κουβαλάμε όλοι μέσα μας. Αριστουργηματική αφήγηση και μια ζωή μπλοκαρισμένης παρόρμησης σε λίγους στίχους. Και όσο κι αν γαμάνε αλύπητα οι στίχοι η μουσική είναι ακόμα καλύτερη.       Στον αντίποδα από το ίδιο άλμπουμ μια σαγηνευτική ιστορία για μια παρορμητική ζωή, χωρίς διέξοδο. Μια δολοφονική μπαλάντα. Επική στην ηρεμία της.        
    • Χαλκιδική μένω. Δυστυχώς επειδή θα κάνω φροντηστήρια μπας και πάρω καμιά φορά το πτυχίο μου, θα μου φεύγουν πολλά λεφτά εκεί επομένως δεν θα μου μένει τίτοτα για να κάνω και φωνητικά με δάσκαλο. Κάποια μέρα όμως όταν θα έχω το πτυχίο μου όχι μόνο θα κάνω φωνητικά, θα κάνω και θεωρία και πιάνο! Θέλω πολύ να μάθω πιάνο.     Ερώτημα 1) Άρα το mixed voice είναι το ομαλό πέρασμα από chest σε head; Εγω νόμιζα ότι είναι εντελώς άλλη τεχνική από το head.   Αν και στο internet βρήκα ότι το mixed voice είναι όταν τραγουδάς στην περιοχή του bridge ανάμεσα σε chest και head. Αυτό μου δίνει την εντύπωση ότι το mixed voice "τραγουδιέται" εκεί που είναι το σημείο του crack point. Άρα πως γίνεται να τραγουδάς mixed voice σε G4 η οποία είναι πολύ ποιο πάνω από το bridge (crack point) μου;   Θέλω να το ξεκαθαρίσουμε κάλα αυτό γιατί με μπερδεύει και μου δίνει την εντύπωση ότι το mixed voice είναι ενελώς διαφορετικό από το head. Εγώ στο youtube όταν βλέπω να τραγουδάνε mixed voice, όπως στο video που μου έδειξες στο λεπτό 8:27 μου φαίνεται ότι είναι head voice.     Ερώτημα 2) Ένρινα (όπως μου είπαν και τα παιδιά σε παλιότερα ποστ) είπαμε είναι επειδή βγάζω αέρα από τον μύτη, σωστα; Είναι λίγο δύσκολο να σταματήσω να το κάνω, δεν μπορώ να το ελέγξω σωστά για κάποιον λόγο.     Δεν ήξερα τι είναι το vocal closure και το έψαξα στο internet:   When your vocal cords don’t resist airflow efficiently, then all the cords will start leaking excessive air. When this happens, the resultant sound becomes dull and airy, lacking vibrancy. You see, when your vocal cords don’t use air efficiently, you will run out of air much faster, and this will make you compensate it by pushing harder and gasping for more. Ερώτημα 3) Με άλλα λόγια φεύγω σε falsetto επειδή δεν ελέγχω σωστα τον "πόσο" αέρα βγάζω με αποτέλεσμα να φεύγει όλος ο αέρας πολύ γρήγορα και να τραγουδάω σε falsetto, σωστά;   Θα προσπαθήσω να εστιάσω πιο πολύ σε 2 πρόγματα τώρα: 1) Να χτίσω την ικανοτητά μου να ελέγχω το closure. 2) Να σταματήσω να βγάζω αέρα από την μύτη, μπας και σταματήσω να τραγουδάω ένρινα.   Και βέβαια θα συνεχίσω να τραγουδάω κλίμακες και arpeggios και να κάνω ασκήσεις ενδυνάμωσης chest και head.      
    • Αν και έχω λίγα χρόνια που παράτησα τα περί φωνητικής επιτρέψτε μου να διαφωνήσω σε κάποια πράγματα με ότι θυμάμαι     Εκτός αν έχεις κάποια ανατομική ιδιαιτερότητα ή κάποιο πρόβλημα μπορείς να τραγουδήσεις σε ότι mode θέλεις, απλά χρειάζεται να ξέρεις τι κάνεις. Το head από το falsetto διαφέρει στο closure, αν και σαν ορισμό ορισμένοι χρησιμοποιούν μόνο το head voice αντί για το falsetto το οποίο είναι ουσιαστικά head voice στο οποίο οι χορδές αφήνουν να περάσει παραπάνω αέρας. Falsetto = Head voice - (μείων) Closure Όσο πιο πολύ αέρας περνάει τόσο πιο κοντά σε falsetto είσαι, δεν είναι απαραίτητα άσπρο ή μαύρο. Για να καταλάβεις τις διαφορές των modes γενικά, δες αυτό από το 7:35 και μετά     Για να φτάσεις τόσο ψηλά με chest και να έχεις σωστό αποτέλεμα χρειάζεσαι χρόνια... δεν λέω απλά να χτυπάς τις νότες, το θέμα είναι να έχουν μουσικότητα και εσύ να μπορείς να έχεις διάρκεια. Μπορείς να τραγουδίσεις ψηλά χωρίς να χρειαστεί να δώσεις πόνο είτε κυριολεκτικά είτε μεταφορικά απλά είναι πιο δύσκολο, μην ταλαιπωρείσαι με πράγματα που είναι αρκετά εκτός των δυνατοτήτων σου, δεν έχεις κάτι να κερδίσεις. Επίσης η "δύναμη" και ο πόνος που αναφέρεται ο Alex φαντάζομαι και ελπίζω να εννοεί την στήριξη-support και όχι την καταπόνηση των φωνητικών χορδών.     Την έκτασή σου μπορείς να την ανεβάσεις αρκετές νότες αλλά το θέμα είναι πως εστιάζεις σε λάθος στόχο. Αν έχουμε 2 τραγουδιστές που ο ένας τα λέει στην κανονική τόνικότητα αλλά μέτρια και ο άλλος τα λέει 2-3 ημιτόνια κάτω αλλά ωραία, το 99% θα προτιμήσουν τον 2ο και όχι μόνο δε θα το καταλάβουν, θα περάσουν και καλύτερα γιατί θα μπορούν να τραγουδήσουν και οι ίδιοι...     Αναφέρεσαι στο whistle voice το οποίο είναι σχεδόν άχρηστο, κάπως δύσκολο να το μάθεις και κατά τη γνώμη μου μπορεί να χρησιμοποιηθεί περιστασιακά ίσως για εφέ ή για να κάνεις flex την έκτασή σου, μακριά!   Σαν τελευταίο λόγο θα σου πρότεινα να βρεις έναν καλό δάσκαλο φωνητικής μιας και έχεις βάσεις για να κάνεις κάτι πιο σοβαρό. Όλα αυτά θα στα είχε λύσει ούτε σε μισή ώρα και θα σου έδινε ουσιαστικές ασκήσεις για τη δική σου φωνή αντί να ψάχνεις μόνος σου και το σημαντικότερο να μη γνωρίζεις καν αν τις κάνεις σωστά. Αν είσαι στενός οικονομικά (ποιος δεν είναι) συνεννοήσου με τον καθηγητή, δοκίμασε μισάωρα ή κάνε 1 ώρα κάθε 2 εβδομάδες, πάντως ξεκίνα εφόσον ψάχνεσαι και σε ενδιαφέρει. Επειδή είδα πως είσαι Θεσ/νίκη αν θες μπορώ να σου προτείνω, καλή συνέχεια.
    • Όπου βρεις παράθυρο και το ανοίξεις .... Το "βρέχει φωτιά στην στράτα μου" γιατί νομίζεις ότι γράφτηκε?
    • Αν έχεις crack point σημαίνει ότι είτε δεν έχεις κάνει καλό ζέσταμα είτε ότι δεν έχεις δυναμώσει αρκετά τη φωνή σου (και τη στήριξη ουσιαστικά - support) και δεν μπορείς να υποστηρίξεις τη νότα, απαιτείς περισσότερα από αυτά που μπορεί να σου δώσει. Κανονικά πρέπει να έχεις ομαλό πέρασμα - bridge από τη στηθική-chest στην κεφαλική-head χωρίς σπάσιμο, αυτό που λέμε mixed voice.   Γενικά τραγουδάς καλά αλλά ένρινα και αυτό για μένα μειώνει κάπως την ερμηνεία. Ιδανικό θα ήταν να βελτιώσεις και να εξασκήσεις τη φωνή σου ως έχει και να μην προσπαθείς να ακουστείς όπως ο κάθε τραγουδιστής, μπορείς να αντιγράψεις τεχνικές αλλά καλύτερα όχι και τον ήχο. Πρόσεξε τις αναπνοές σου γιατί σε ορισμένα σημεία ακούστηκε σαν να είσαι οριακά, λογικό αφού χρησιμοποιείς περισσότερο αέρα απότι χρειάζεσαι, δεν έχεις καλό closure και φεύγεις προς falsetto.   Όταν κάνεις ασκήσεις και ειδικά όταν τραγουδάς αν δεν θες να είσαι με πιο αργό χρόνο, που θα στο συνιστούσα, να έχεις τουλάχιστον την κανονική ταχύτητα και σίγουρα όχι πιο γρήγορα όπως στα ηχητικά που ανέβασες.   Αυτοί που ακούς ξεκίνησαν όπως και εσύ, δεν ξύπνησαν μια μέρα και τραγουδούσαν ψηλά ξαφνικά, είναι μια διαδικασία η οποία απαιτεί χρόνια, χρόνια, ναι χρόνια, όχι χρονιά, χρόνια, πληθυντικός. Μετάφερε τα κομμάτια στην τονικότητα στην οποία μπορείς να έχεις την ίδια ποιότητα με του τραγουδιστή, αν αυτός ξεκινάει το mix κοντά στο G4 ενώ εσύ στο D4 σημαίνει πως πρέπει να ρίξεις το κομμάτι περίπου 5 ημιτόνια. Δοκίμασε να το κάνεις αυτό με κάποιο πρόγραμμα, όποιο σε βολέψει, εγώ πχ έτυχε να βρω το Realtek Audio Console και έχει μεταξύ άλλων ένα πολύ ικανοποιητικό πρόγραμμα καραόκε για να ανεβοκατεβάζεις την τονικότητα.   Αυτό που τραγουδάει είναι mixed voice και μπόλικο distortion - γρέζι το οποίο δίνει την αίσθηση ότι είναι chest, για να καταλάβεις διαφορά δες το βίντεο παρακάτω. Στο επίπεδο που είσαι δε θα σου πρότεινα τίποτα παραπάνω από το να πειραματιστείς για λίγο μόνο, εφόσον θες και αφού έχεις κάνει καλό ζέσταμα και κατόπιν να κάνεις και cooldown ασκήσεις, να κλείνεις τραγουδώντας καθαρά. Μην το χρησιμοποιείς σαν κύρια τεχνική και ιδιαίτερα χωρίς δάσκαλο που υποθέτω δεν έχεις, καθώς δυναμώνει η φωνή σου θα μπορείς να το χρησιμοποιείς όλο και πιο πολύ. Έχω ένα φίλο που ακόμα και κανονικά να μιλάει νομίζεις ότι μαρσάρει μηχανάκι, εσένα (όπως και τους περισσότερους) εφόσον δεν σου βγαίνει φυσικά θα πρέπει να προσέξεις πολύ μην κάνεις καμιά ζημιά.   Εν τω μεταξύ για άλλο λόγο μπήκα απλά είδα το μήνυμά σου στο feed και τι μέπιασε να γράψω σεντόνι... https://www.youtube.com/watch?v=OQVXYZMv02Y
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.