Προς το περιεχόμενο

The Noiz Cafe

Forums

  1. About Noiz

    Ανακοινώσεις καθώς και προβλήματα ή απορίες σχετικά με το site μας.
    15.001
    αναρτήσεις
  2. Μουσική & Μουσικοί

    Θέματα που αφορούν τους μουσικούς. Μουσική σύνθεση, εκτέλεση, ενορχήστρωση, μουσικά συγκροτήματα.
    75.452
    αναρτήσεις
  3. Η Αγορά της Μουσικής

    Ότι αφορά την μουσική βιομηχανία, τους οργανοποιούς και τα καταστήματα μουσικών οργάνων και ήχητικών.
    30.635
    αναρτήσεις
  4. Clips

    Ανεβάστε την δική σας μουσική για συζήτηση και σχολιασμό.
    61.558
    αναρτήσεις
  5. Show off

    Εδώ μας παρουσιάζετε τις μουσικές σας προτάσεις. Διασκευές, σόλο, βίντεο.
    4.024
    αναρτήσεις
  6. Ακουσα - Είδα

    Σχόλια για Live, CD, demo και ότι άλλο αξίζει αναφορά.
    17.116
    αναρτήσεις
  7. Περι ανέμων και υδάτων

    Ότι δεν χωράει στις παραπάνω κατηγορίες θεμάτων.
    100.525
    αναρτήσεις
  8. Session Music

    Κολλήσατε και ψάχνετε μουσικό να παίξει ή να προσθέσει κάτι στο ημιτελές κομμάτι σας; Ανεβάστε midifiles ή audio tracks για να συμπληρωθούν από τα άλλα μέλη.
    2.029
    αναρτήσεις
  9. Video

    Η κατηγορία αυτή αντικαταστάθηκε απο την ενότητα Video και καταργείται.

    36.261
    αναρτήσεις
  10. Δελτία τύπου

    Ανακοινώσεις, events, κ.α.
    3.849
    αναρτήσεις


  • Αναρτήσεις

    • Στην Αρχαία Ελλάδα, ιδίως κατά τον 6ο π.Χ . αιώνα , ο καλλιτέχνης επώνυμα συνδέεται με το έργο, η προσβολή δε του έργου με αντιγραφή ή παραποίηση επέσυρε κοινωνική μομφή.   Οι αρχαίοι Έλληνες Φιλόσοφοι, τόσο ο Πλάτων, αλλά βασικά ο Αριστοτέλης, ανέπτυξαν θεωρίες για την αυτοτέλεια της πνευματικής δημιουργίας, που επί αιώνες παρέμειναν κρατούσες , τουλάχιστον μέχρι τον Kant.   H Πνευματική ιδιοκτησία, απασχόλησε και πολλούς άλλους αρχαίους (αρχαίο εβραϊκό δίκαιο- ρωμαϊκό δίκαιο)  ή και πρωτόγονους (Ινδιάνοι-Μπαλινέζοι) πολιτισμούς.                   Ως προς το ερώτημα, φυσικά πάμε προς τα μπροστά.   Ας σκεφτεί κανείς ότι μέχρι το 1993 (πριν τον 2121/1993) οι όποιες παραβιάσεις της πνευματικής ιδιοκτησίας αντιμετωπιζόταν με τις απλές διατάξεις του ΠΚ ως πλαστογραφία (δείτε μια παλιά βιντεοκασέτα και θα καταλάβετε).   Πλέον , η νομοθεσία, με τις όποιες τροποποιήσεις, είναι σύγχρονη και αρκετά εναρμονισμένη σε τομείς που μέχρι πρότινος δεν ήταν (διαδίκτυο κ.λ.π.)     
    • Αυτός θα έπρεπε να είναι ο σωστός τίτλος αφού οι αρχαίοι πρόγονοι μας ήταν ίσως οι πρώτοι που νομοθέτησαν για την πάταξη της εκμετάλλευσης της πνευματικής ιδιοκτησίας. Στην σημερινή Ελλάδα όμως απλά μας σπάει τα φρύδια η υπόθεση και ενοχλεί και στο πλιάτσικο. Ακόμα και εδώ σε μια σελίδα μουσικών - δημιουργών, όπου έχουν καταγραφεί τα άπειρα ανείπωτα σε κάποια σχετικά θέματα.   Σας μεταφέρω κείμενο που βρήκα και μετέφρασα στην αναζήτηση μου για το πως διατηρήθηκαν στους αιώνες οι αρχαίες τραγωδίες. Το κείμενο αναφέρεται στο θέατρο      Τι έχετε να πείτε; Πάμε μπρος ή πίσω;
    • 1. Όχι ρε συ, εννοείται αυτό. Ακραία παραδείγματα ήταν.   2. Φυσικά και συμφωνώ.
    • Εαν οι στρατ σου φανηκαν αβολες (προκειται για μια απο τις εργονομικοτερες) και μη εργονομικες, θα απογοητευεις γενικοτερα, ειδικα με τις τελε.    Το θετικο θα ειναι οτι εαν απογοητευεις με ολες, σημαινει πως μπορεις να διαλεξεις οποια σου καθεται ωραια στο ματι, καθως ο παραγων "αισθηση/ανεση" φευγει εκτος παιχνιδιου...
    • ΟΛΕΣ οι κιθαρες στα μαγαζια εχουν ΑΘΛΙΟ σετ απ οποτε μην τις αδικεις. Θελουν σετ απ για να αποκτησουν το 100% του playability & feel που μπορουν να εχουν. Ειμαι σιγουρος οτι η κιθαρες που επαιξες ειχαν πολυ relief & action στο θεο καθως και κακα κομμενα nut.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.