Προς το περιεχόμενο
  • Καλό είναι να μη θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν.

    Μιλήστε από προσωπική εμπειρία (με την κατανόηση ότι η εμπειρία σας ενδέχεται να μην ισχύει για άλλους) ή αναφέρετε τις πηγές σας.

Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer

Συζητήσεις για πληκτράδες, πιανίστες σχετικά με πλήκτρα, πιάνο, samplers, synthesizer, sound modules, κ.α.


Θυγατρικά

  1. Λυμένα Θέματα - Πλήκτρα

    Θέματα για πληκτροφόρα, συνθεσάιζερ και πιάνο με απάντηση

    343
    αναρτήσεις

3.188 θέματα σε αυτό το forum

  1. MIDI/synth setup του Παπ. 1 2 3 4 8

    • 72 απαντήσεις
    • 20,9k εμφανίσεις
    • 118 απαντήσεις
    • 22k εμφανίσεις
  2. Tutorial για live sequencing (με 3 sequencers) 1 2

    • 10 απαντήσεις
    • 24,4k εμφανίσεις
    • 9 απαντήσεις
    • 26,1k εμφανίσεις
  3. Arturia beatstep arpeggiator με synthesizer

    • 0 απαντήσεις
    • 85 εμφανίσεις
  4. Σύνδεση αρμονίου με υπολογιστή 1 2 3

    • 21 απαντήσεις
    • 747 εμφανίσεις
    • 2 απαντήσεις
    • 125 εμφανίσεις
  5. επιλογη αρμονιου 1 2 3 4

    • 31 απαντήσεις
    • 660 εμφανίσεις
    • 9 απαντήσεις
    • 234 εμφανίσεις
  6. Yamaha PSR SX series

    • 7 απαντήσεις
    • 506 εμφανίσεις
  7. yamaha sx900 η korg pa 1000

    • 6 απαντήσεις
    • 167 εμφανίσεις
    • 7 απαντήσεις
    • 185 εμφανίσεις
  8. KORG TRINITY V3 vs TRINITY PLUS...

    • 4 απαντήσεις
    • 5,4k εμφανίσεις
    • 8 απαντήσεις
    • 185 εμφανίσεις
    • 13 απαντήσεις
    • 2,3k εμφανίσεις
    • 1 απάντηση
    • 120 εμφανίσεις
    • 9 απαντήσεις
    • 231 εμφανίσεις
  9. OSMOSE 1 2

    • 18 απαντήσεις
    • 472 εμφανίσεις
  10. Nord Lead προβλημα/service

    • 1 απάντηση
    • 122 εμφανίσεις
  11. Αγορά αρμόνιου

    • 5 απαντήσεις
    • 215 εμφανίσεις
    • 3 απαντήσεις
    • 171 εμφανίσεις
  12. MicroKorg (xl) ή Roland Jd-xi;

    • 3 απαντήσεις
    • 174 εμφανίσεις
  13. συνδεση yamaha με pc

    • 6 απαντήσεις
    • 490 εμφανίσεις
  14. Πρόταση για midi keyboard 49

    • 8 απαντήσεις
    • 329 εμφανίσεις
  15. Δίλλημα για Roland 1 2 3

    • 25 απαντήσεις
    • 1k εμφανίσεις
    • 2 απαντήσεις
    • 204 εμφανίσεις
  16. ROLAND EXR GR5(HELP)

    • 0 απαντήσεις
    • 126 εμφανίσεις
  17. HAMMOND CLONES

    • 4 απαντήσεις
    • 264 εμφανίσεις
  18. Ξεκινώντας το πιάνο 1 2 3 4

    • 36 απαντήσεις
    • 2,6k εμφανίσεις
  19. Korg Pa σύνδεση με cubase

    • 0 απαντήσεις
    • 143 εμφανίσεις


  • Αναρτήσεις

    • Αν και έχω λίγα χρόνια που παράτησα τα περί φωνητικής επιτρέψτε μου να διαφωνήσω σε κάποια πράγματα με ότι θυμάμαι     Εκτός αν έχεις κάποια ανατομική ιδιαιτερότητα ή κάποιο πρόβλημα μπορείς να τραγουδήσεις σε ότι mode θέλεις, απλά χρειάζεται να ξέρεις τι κάνεις. Το head από το falsetto διαφέρει στο closure, αν και σαν ορισμό ορισμένοι χρησιμοποιούν μόνο το head voice αντί για το falsetto το οποίο είναι ουσιαστικά head voice στο οποίο οι χορδές αφήνουν να περάσει παραπάνω αέρας. Falsetto = Head voice - (μείων) Closure Όσο πιο πολύ αέρας περνάει τόσο πιο κοντά σε falsetto είσαι, δεν είναι απαραίτητα άσπρο ή μαύρο. Για να καταλάβεις τις διαφορές των modes γενικά, δες αυτό από το 7:35 και μετά     Για να φτάσεις τόσο ψηλά με chest και να έχεις σωστό αποτέλεμα χρειάζεσαι χρόνια... δεν λέω απλά να χτυπάς τις νότες, το θέμα είναι να έχουν μουσικότητα και εσύ να μπορείς να έχεις διάρκεια. Μπορείς να τραγουδίσεις ψηλά χωρίς να χρειαστεί να δώσεις πόνο είτε κυριολεκτικά είτε μεταφορικά απλά είναι πιο δύσκολο, μην ταλαιπωρείσαι με πράγματα που είναι αρκετά εκτός των δυνατοτήτων σου, δεν έχεις κάτι να κερδίσεις. Επίσης η "δύναμη" και ο πόνος που αναφέρεται ο Alex φαντάζομαι και ελπίζω να εννοεί την στήριξη-support και όχι την καταπόνηση των φωνητικών χορδών.     Την έκτασή σου μπορείς να την ανεβάσεις αρκετές νότες αλλά το θέμα είναι πως εστιάζεις σε λάθος στόχο. Αν έχουμε 2 τραγουδιστές που ο ένας τα λέει στην κανονική τόνικότητα αλλά μέτρια και ο άλλος τα λέει 2-3 ημιτόνια κάτω αλλά ωραία, το 99% θα προτιμήσουν τον 2ο και όχι μόνο δε θα το καταλάβουν, θα περάσουν και καλύτερα γιατί θα μπορούν να τραγουδήσουν και οι ίδιοι...     Αναφέρεσαι στο whistle voice το οποίο είναι σχεδόν άχρηστο, κάπως δύσκολο να το μάθεις και κατά τη γνώμη μου μπορεί να χρησιμοποιηθεί περιστασιακά ίσως για εφέ ή για να κάνεις flex την έκτασή σου, μακριά!   Σαν τελευταίο λόγο θα σου πρότεινα να βρεις έναν καλό δάσκαλο φωνητικής μιας και έχεις βάσεις για να κάνεις κάτι πιο σοβαρό. Όλα αυτά θα στα είχε λύσει ούτε σε μισή ώρα και θα σου έδινε ουσιαστικές ασκήσεις για τη δική σου φωνή αντί να ψάχνεις μόνος σου και το σημαντικότερο να μη γνωρίζεις καν αν τις κάνεις σωστά. Αν είσαι στενός οικονομικά (ποιος δεν είναι) συνεννοήσου με τον καθηγητή, δοκίμασε μισάωρα ή κάνε 1 ώρα κάθε 2 εβδομάδες, πάντως ξεκίνα εφόσον ψάχνεσαι και σε ενδιαφέρει. Επειδή είδα πως είσαι Θεσ/νίκη αν θες μπορώ να σου προτείνω, καλή συνέχεια.
    • Όπου βρεις παράθυρο και το ανοίξεις .... Το "βρέχει φωτιά στην στράτα μου" γιατί νομίζεις ότι γράφτηκε?
    • Αν έχεις crack point σημαίνει ότι είτε δεν έχεις κάνει καλό ζέσταμα είτε ότι δεν έχεις δυναμώσει αρκετά τη φωνή σου (και τη στήριξη ουσιαστικά - support) και δεν μπορείς να υποστηρίξεις τη νότα, απαιτείς περισσότερα από αυτά που μπορεί να σου δώσει. Κανονικά πρέπει να έχεις ομαλό πέρασμα - bridge από τη στηθική-chest στην κεφαλική-head χωρίς σπάσιμο, αυτό που λέμε mixed voice.   Γενικά τραγουδάς καλά αλλά ένρινα και αυτό για μένα μειώνει κάπως την ερμηνεία. Ιδανικό θα ήταν να βελτιώσεις και να εξασκήσεις τη φωνή σου ως έχει και να μην προσπαθείς να ακουστείς όπως ο κάθε τραγουδιστής, μπορείς να αντιγράψεις τεχνικές αλλά καλύτερα όχι και τον ήχο. Πρόσεξε τις αναπνοές σου γιατί σε ορισμένα σημεία ακούστηκε σαν να είσαι οριακά, λογικό αφού χρησιμοποιείς περισσότερο αέρα απότι χρειάζεσαι, δεν έχεις καλό closure και φεύγεις προς falsetto.   Όταν κάνεις ασκήσεις και ειδικά όταν τραγουδάς αν δεν θες να είσαι με πιο αργό χρόνο, που θα στο συνιστούσα, να έχεις τουλάχιστον την κανονική ταχύτητα και σίγουρα όχι πιο γρήγορα όπως στα ηχητικά που ανέβασες.   Αυτοί που ακούς ξεκίνησαν όπως και εσύ, δεν ξύπνησαν μια μέρα και τραγουδούσαν ψηλά ξαφνικά, είναι μια διαδικασία η οποία απαιτεί χρόνια, χρόνια, ναι χρόνια, όχι χρονιά, χρόνια, πληθυντικός. Μετάφερε τα κομμάτια στην τονικότητα στην οποία μπορείς να έχεις την ίδια ποιότητα με του τραγουδιστή, αν αυτός ξεκινάει το mix κοντά στο G4 ενώ εσύ στο D4 σημαίνει πως πρέπει να ρίξεις το κομμάτι περίπου 5 ημιτόνια. Δοκίμασε να το κάνεις αυτό με κάποιο πρόγραμμα, όποιο σε βολέψει, εγώ πχ έτυχε να βρω το Realtek Audio Console και έχει μεταξύ άλλων ένα πολύ ικανοποιητικό πρόγραμμα καραόκε για να ανεβοκατεβάζεις την τονικότητα.   Αυτό που τραγουδάει είναι mixed voice και μπόλικο distortion - γρέζι το οποίο δίνει την αίσθηση ότι είναι chest, για να καταλάβεις διαφορά δες το βίντεο παρακάτω. Στο επίπεδο που είσαι δε θα σου πρότεινα τίποτα παραπάνω από το να πειραματιστείς για λίγο μόνο, εφόσον θες και αφού έχεις κάνει καλό ζέσταμα και κατόπιν να κάνεις και cooldown ασκήσεις, να κλείνεις τραγουδώντας καθαρά. Μην το χρησιμοποιείς σαν κύρια τεχνική και ιδιαίτερα χωρίς δάσκαλο που υποθέτω δεν έχεις, καθώς δυναμώνει η φωνή σου θα μπορείς να το χρησιμοποιείς όλο και πιο πολύ. Έχω ένα φίλο που ακόμα και κανονικά να μιλάει νομίζεις ότι μαρσάρει μηχανάκι, εσένα (όπως και τους περισσότερους) εφόσον δεν σου βγαίνει φυσικά θα πρέπει να προσέξεις πολύ μην κάνεις καμιά ζημιά.   Εν τω μεταξύ για άλλο λόγο μπήκα απλά είδα το μήνυμά σου στο feed και τι μέπιασε να γράψω σεντόνι... https://www.youtube.com/watch?v=OQVXYZMv02Y
    • Από 0 εως 100%.😃   Πέρα από την πλάκα, μερικές ερωτήσεις:   - Ποιά η διαδρομή του σήματος; Υπάρχει κονσόλα; Υπάρχουν εξωτερικοί επεξεργαστές σήματος; Αν ναι, υπάρχει και patch-bay; Γνωρίζετε το χώρο, είστε εξοικειωμένοι με το πού καρφώνει τι;   - Πόσα κανάλια θα μπαίνουν στον υπολογιστή και πώς; Είναι ήδη όλα ρυθμισμένα;   - Τι μικρόφωνα υπάρχουν; Έχετε κάποιο πλάνο/προτίμηση προς κάποια συγκεκριμένη τεχνική ηχογράφησης;   Αν είστς εξοικειωμένοι με το χώρο και το στήσιμο, υπάρχει καλή πιθανότητα. Αν όχι... Εγώ πάω σε ξένο σπίτι και δεν ξέρω πού πρέπει να κατουρήσω, όχι να γράψω τύμπανα.😂
    • Τον έχω κι εγώ και έχει όντως αυτόν τον θόρυβο. Έχω διαβάσει και σε διάφορα forums και σε reviews στο YouTube διάφορους να το αναφέρουν, οπότε δεν έχει θέμα το συγκεκριμένο κομμάτι, είναι προφανώς ο σχεδιασμός του έτσι.   Το προηγούμενο μοντέλο δεν το παρουσίαζε αυτό (το είχα), παρόλο που είχε πολύ περισσότερο gain και ένταση. Γενικά είναι πολύ διαφορετικά, το παλιό lunchbox είχε Tweed στυλ (πιο πολύ gain και ένταση, πιο "ζωντάνια" ), και βασικά ήθελε εντάσεις λάιβ για να παίξει καλά, ενώ το καινούργιο είναι πιο πολύ blackface στυλ, λιγότερο gain, πιο ισορροπημένο, πιο τζαζ, και παίζει ωραία και σε χαμηλές εντάσεις.    Εγώ κρατάω το καινούργιο (δεν με πειράζει και τόσο ο θόρυβος), και ψάχνω να ξανααγοράσω και το παλιό! :D 
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.