Προς το περιεχόμενο

Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer

Συζητήσεις για πληκτράδες, πιανίστες σχετικά με πλήκτρα, πιάνο, samplers, synthesizer, sound modules, κ.α.

Θυγατρικά

Θέματα για πληκτροφόρα, συνθεσάιζερ και πιάνο με απάντηση

3.148 θέματα σε αυτό το forum

    • 118 απαντήσεις
    • 20.227 εμφανίσεις
  1. MIDI/synth setup του Παπ. 1 2 3 4 8

    • 72 απαντήσεις
    • 19.380 εμφανίσεις
  2. Tutorial για live sequencing (με 3 sequencers) 1 2

    • 10 απαντήσεις
    • 24.026 εμφανίσεις
    • 9 απαντήσεις
    • 25.931 εμφανίσεις
    • 4 απαντήσεις
    • 84 εμφανίσεις
    • 2 απαντήσεις
    • 160 εμφανίσεις
  3. Dreadbox Typhon

    • 0 απαντήσεις
    • 57 εμφανίσεις
  4. CollaB3 freeware B3 organ

    • 1 απάντηση
    • 74 εμφανίσεις
    • 1 απάντηση
    • 99 εμφανίσεις
  5. AKAI MPC ONE VS MASCHINE MK3

    • 3 απαντήσεις
    • 238 εμφανίσεις
    • 0 απαντήσεις
    • 92 εμφανίσεις
    • 16 απαντήσεις
    • 458 εμφανίσεις
    • 2 απαντήσεις
    • 126 εμφανίσεις
    • 15 απαντήσεις
    • 567 εμφανίσεις
    • 4 απαντήσεις
    • 329 εμφανίσεις
  6. Synthesizer Yamaha YC-30

    • 2 απαντήσεις
    • 118 εμφανίσεις
    • 7 απαντήσεις
    • 226 εμφανίσεις
    • 1 απάντηση
    • 126 εμφανίσεις
    • 6 απαντήσεις
    • 210 εμφανίσεις
  7. Martinic's Kee Bass δωρεάν!

    • 0 απαντήσεις
    • 141 εμφανίσεις
  8. Σηκωμένο πλήκτρο

    • 3 απαντήσεις
    • 250 εμφανίσεις
    • 2 απαντήσεις
    • 234 εμφανίσεις
    • 5 απαντήσεις
    • 304 εμφανίσεις
  9. Αναζήτηση free synth vsti 1 2 3 4

    • 30 απαντήσεις
    • 792 εμφανίσεις
  10. Korg sp300 επισκευη

    • 3 απαντήσεις
    • 179 εμφανίσεις
  11. Air DB33 προσφορούλα... 1 2 3 4

    • 36 απαντήσεις
    • 976 εμφανίσεις
    • 44 απαντήσεις
    • 978 εμφανίσεις
    • 6 απαντήσεις
    • 212 εμφανίσεις
  12. HAMMOND ORGAN -LESLIE 1 2

    • 15 απαντήσεις
    • 754 εμφανίσεις
  13. USB TO HOST ΣΕ MIDI

    • 5 απαντήσεις
    • 274 εμφανίσεις


  • Αναρτήσεις

    • Καλοριζικη!   Κουκλα ειναι. Εχει neck dive issues?
    • Τα ντα!!!!    Mockingbird NJ Classic, neck through, ελαφρώς μεταχειρισμένη ήρθε από Πολωνία, πολύ φτηνά και πολύ γρήγορα! Δεν είχα προηγούμενη εμπειρία με τις B.C. Rich αλλά η πρώτη είναι άκρως θετική. Παρόλο που το Mockingbird δεν είναι από τα αγαπημένα μου σχήματα (Bich 💖) είναι αρκετά βολική τόσο καθιστός όσο και όρθιος, ενώ ο λαιμός είναι άψογος. Η κιθάρα ήρθε χωρίς μαγήτες οπότε έβαλα ένα ζευγάρι Carvin M22T/M22N που αγόρασα (γέμισαν τα μαγαζιά με δαύτους μάλλον περίσσεψαν από κάποια αποθήκη). Οι μαγνήτες θερίζουν: παχύς ήχος αλλα ταυτόχρονα ξυράφι στα γκάζια ενώ ο neck αν και δεν καθαρίζει πολύ είναι και αυτός πολύ καλός. Μόνο μειονέκτημα (αν μπορεί να το πει κανείς) είναι ότι έχουν μαύρο χρώμα αντί για το cream που θα ταιριάζει στην κιθάρα. Γενικά άψογη αγορά για όσο την κρατήσω.
    • Συμφωνώ με το τελευταίο που έγραψες, είναι απόλυτα σωστό, αλλά κάτι τέτοιο ισχύει σε ένα μικρό μέρος του λόγου και των δικαιωμάτων. Επίσης ας έχουμε στο μυαλό μας ότι αυτή η συζήτηση γίνεται για τα "μεγάλα" ονόματα. Υπάρχουν μέρη που μπορεί ο οποιοσδήποτε να πει ότι θέλει, όποτε το θέλει, και να μην υπάρξει κανένας έλεγχος. Βέβαια αυτά τα μέρη δεν είναι καθόλου διάσημα, οπότε δεν έχει νόημα να πεις αυτό που σου κατέβηκε στο κεφάλι γιατί είναι σαν να τα φονάζεις απλά στο μπαλκόνι σου. Σε γενικά και ολικά πλαίσια, κάθε δράση έχει αντίδραση και κανείς δε μπορεί να διασφαλήσει ποια θα είναι η αντίδραση σε οποιαδήποτε δράση. Ο κόσμος που ζούμε είναι διεφθαρμένος, εσφαλμένος, και σίγουρα όχι τέλειος. Αν κοιτάξουμε βέβαια στατιστικά, θα δούμε ότι τα επίπεδα Κοινωνική Ευημερίας παγκοσμίως είναι κάθε χρόνο και καλύτερα, άσχετα αν δε μπορούμε να το παρατηρήσουμε. Η πρόσθεση μιας πλατφόρμας έκδοσης, έκφρασης και μεταφοράς πληροφοριών (ελεύθερη για όλους χωρίς κόστος) είναι κάτι εντελώς καινούργιο για την ανθρωπότητα, και σίγουρα χρειάζεται χρόνος προσαρμογής πριν φτάσει την τελειότητα ή έστω πριν αντικατασταθεί από κάτι άλλο.   Κάθε μέρα που περνάει είναι ένα βήμα προς έναν καλύτερο κόσμο του μέλλοντος. Ποτέ στην ιστορία πληθυσμιακά δεν ήμαστε τόσο ελεύθεροι όσο είμαστε σήμερα, και ποτέ δεν είχαμε τόση πρόσβαση σε πληροφορίες.
    • Σε επίπεδο Ελλάδας δεν νομίζω, για την Ευρώπη που λες θα είχε ενδιαφέρον, θα μπορούσε ασπουμε να υπάρχει ένα ευρωπαϊκό ψαχτήρι και ένα youtube χωρίς έσοδα από διαφημίσεις, για ανθρώπους που πάνε πχ μόνο για τα views, και για να πουλήσουν μόνο σε όποιον θέλει να αγοράσει πχ μουσική κτλ, ένα τέτοιο μέρος θα ήταν επίσης κατάλληλο για όσους δεν θέλουν να μιλάνε ή να παίζουν μουσική ανάμεσα σε σερβιέτες, κάτι που υπάρχει σαν επιλογή στο youtube αλλά στην ουσία δεν υπάρχει... το κακό με την Ευρώπη είναι ότι δεν είναι χώρα και περιέχει 30 λογιών λαούς, αν και διαθέτει την κουλτούρα για κάτι τέτοιο. Eλπίζω το youtube να κατασταλάξει με συγκεκριμένους συνεργάτες και να γίνει παντελώς αβίωτο για νέα κανάλια να τους πετάει κέρματα και να μην τα βρίσκει κανείς ούτε με verbatim αναζήτηση κτλ ...  ώστε να δημιουργηθεί πίεση για κάτι άλλο Δεν ξέρω πως το χόντρυνες έτσι στο τέλος, τη μόνη συνέπεια που δέχομαι από τη ''λανθασμένη'' χρήση μιας υπηρεσίας στο διαδίκτυο είναι η εσχάτη των ποινών που συμφώνησα όταν γράφτηκα, δηλαδή ban του λογαριασμού (όχι φακέλωμα μου ως φυσικό πρόσωπο) ελπίζω να εννοείς αυτό με τις συνέπειες που αναφέρεις και να μην βαράς παλαμάκια στον τρίτο κόσμο (στον οποίο πατάμε με το ένα πόδι) όπου πχ ενοχλητικές επεξεργασίες στην βικιπαίδεια μπορεί να σε καταστρέψουν οικονομικά και να βρεθείς στη φυλακή. Το ξέρω ότι ο κόσμος είναι δεκτικός στη λογοκρισία προσωπικά απεχθάνομαι και να με ταΐζουν και να με χειρίζονται απαντώντας σε αυτό που άκουσες ''ελευθερία λόγου σημαίνει ότι μπορείς να πεις ότι θες, όχι το ότι ό,τι λες σε καθιστά άτρωτο.'' όταν δείχνεις σέβας από φόβο είσαι δουλοπάροικος και όχι πολίτης    
    • το spotify είναι απλά μια πλατφόρμα από τις πολλές που υπάρχουν. το "λάθος" είναι ότι την αντιμετωπίζουμε ως μουσική βιβλιοθήκη όπου ο κάθε καλλιτέχνης καταχωρεί το έργο του , ενώ η λογική της είναι πιο κοντά στην λογική και την λειτουργία των social media. υπό αυτή την έννοια, ναι, πρέπει να ανεβάζεις όλη την ώρα υλικό και ας είναι και μπούρδες αρκεί να φτιάξεις followers που θα κάνουν streaming το υλικό σου αν θες να πληρώνεσαι από εκεί. έχει δλδ την νοοτροπία ενός καναλιού youtube ή ακόμα και του instagram κτλ. κάθε stream ενός κομματιού πληρώνεται 0,0032 ευρώ περίπου... δηλαδή τίποτα, και για να μπεις στις λίστες του spotify πρέπει αυτό που θα ανεβάσεις εκεί να γίνει viral με κάποιο τρόπο... να προσθέτουν τα κομμάτια σου σε λίστες τους οι followers σου, να κάνεις νέους followers ψαρεύοντας κόσμο με facebook και google ads κτλ ή ακόμα και να πληρώνεις άλλες πλατφόρμες να κάνουν την βρώμικη δουλειά για εσένα πληρώνοντας για να μπεις σε αυτές τις λίστες. άρα ο  ceo μια χαρά τα λέει σε ότι αφορά την δική του επιχείρηση - πλατφόρμα. από εκεί και πέρα είναι επιλογή του καλλιτέχνη αν θα ακολουθήσει αυτό το δρόμο και τι απαιτήσεις ή προσδοκίες έχει για το έργο του και πως θέλει να παρουσιάζεται / προσδιορίζεται. υπάρχουν και άλλοι τρόποι εσόδων από φυσικές πωλήσεις, live shows, merch, downloading κτλ πέρα από το spotify ή το apple music και το deezer. εννοείται ότι το spotify είναι ευλογία για τον indie μουσικό καθώς και όλες αυτές οι διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως και οι διαδικτυακές εταιρίες διανομής της μουσικής. στο παρελθόν η δισκογραφία ήταν άπιαστο όνειρο, και όταν συνέβαινε γινόταν με όρους που δεν βοηθούσαν έναν καλλιτέχνη και πάρα πολύ οικονομικά... τώρα με 10 δολλάρια μπορείς να κυκλοφορείς την μουσική σου παγκοσμίως και να έχεις όλα σου τα δικαιώματα στην κατοχή σου και αυτό είναι μόνο καλό. 
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.