Προς το περιεχόμενο

Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer

Συζητήσεις για πληκτράδες, πιανίστες σχετικά με πλήκτρα, πιάνο, samplers, synthesizer, sound modules, κ.α.

Θυγατρικά

  1. Λυμένα Θέματα - Πλήκτρα

    Θέματα για πληκτροφόρα, συνθεσάιζερ και πιάνο με απάντηση
    343
    αναρτήσεις

3.110 θέματα σε αυτό το forum

    • 9 απαντήσεις
    • 25.761 views
  1. MIDI/synth setup του Παπ. 1 2 3 4 8

    • 72 απαντήσεις
    • 17.932 views
  2. Tutorial για live sequencing (με 3 sequencers) 1 2

    • 10 απαντήσεις
    • 23.653 views
    • 118 απαντήσεις
    • 18.614 views
    • 699 απαντήσεις
    • 206.985 views
  3. Librarian για korg

    • 1 απάντηση
    • 985 views
  4. Αναγεννηση ενος rhodes mark i stage 73 -1979 1 2 3

    • 21 απαντήσεις
    • 4.150 views
  5. Casio Privia PX-5S review

    • 4 απαντήσεις
    • 1.617 views
  6. fender Rhodes mark1 pickups ,sustain pedal

    • 0 απαντήσεις
    • 832 views
  7. Korg M50 πρόβλημα σε πυκνωτές

    • 3 απαντήσεις
    • 1.593 views
  8. KORG Ν-364 "Αυτός ο άγνωστος"...

    • 5 απαντήσεις
    • 2.685 views
  9. NEW! StudioBLADE Gen3 Keyboard Production Station 1 2

    • 10 απαντήσεις
    • 1.934 views
  10. Radikal Technologies Accelerator demo

    • 0 απαντήσεις
    • 905 views
  11. roland juno-g yamaha mo6 i korg m50?

    • 1 απάντηση
    • 1.067 views
  12. Synth ή midi controler;

    • 8 απαντήσεις
    • 2.016 views
  13. VL70M YAMAHA

    • 3 απαντήσεις
    • 1.307 views
  14. Yamaha MOXF6 VS Roland FA06 jamming

    • 7 απαντήσεις
    • 2.198 views
  15. Γνώμες για KORG M3 1 2 3 4 9

    • 80 απαντήσεις
    • 14.230 views
  16. Έληξε η υπόθεση 1 2 3 4

    • 33 απαντήσεις
    • 2.568 views
  17. Ηχογράφηση από παλιά κονσόλα

    • 4 απαντήσεις
    • 1.457 views
  18. Μεταφορά ήχων από pα50 σε tr

    • 5 απαντήσεις
    • 1.205 views
    • 16 απαντήσεις
    • 1.915 views
  19. Συγχρονισμός arpeggiator με το sequencer

    • 2 απαντήσεις
    • 967 views
  20. ...midi problem...

    • 6 απαντήσεις
    • 1.055 views
  21. '' LIVE ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ''

    • 6 απαντήσεις
    • 2.307 views
  22. (digital) Mellotron M4000D ... 1 2 3

    • 20 απαντήσεις
    • 1.663 views
  23. (Help)Νέος κάτοχος waldorf blofeld

    • 5 απαντήσεις
    • 1.308 views
  24. (SOS!) Roland RD-300GX ή Kurzweil SP4-8 ?

    • 6 απαντήσεις
    • 3.184 views
  25. [b]Korg MS2000BR ερωτήσεις ;[/b]

    • 1 απάντηση
    • 1.240 views
    • 1 απάντηση
    • 1.760 views


  • Αναρτήσεις

    • Ενδιαφέρον θρεντ. Στο ένα ποστ διαβάζω για ινγκβι και βαναλεν και στο άλλο για εσπρέσσο. Λογικό
    • Οχι (αν εχεις αξιοπρεπη καφετιερα ο εσπρεσσο δεν ειναι ποτε παραπανω απο 90 άντε 95 βαθμΟΙ...αλλα για καλο και για κακο ξεκινα με χοντροφλουδο ποτηρι ,ο παγος κατεβαζει τη θερμοκρασια αμεσα πάντως) 
    • O Varney είχε την αφρόκρεμα η οποία εξ ορισμου αποτελεί ένα πολύ μικρο ποσοστό σε σχέση με την συνολική διάθεση και προσφορά, 1,000,000 κιθαρίστες υπήρχαν λέει στο LA στα μέσα του 80, κάνε τις πράξεις. Αν σε χαροποιεί να συγκαταλέγεις Gilbert και Becker σε κάποιον "μικρόκοσμο" δικαίωμά σου. Για το παίξιμο του yngwie στον 1ο δίσκο των alkatraz , νομίζω ακριβολόγησα, μίλησα για ΚΙΘΑΡΙΣΤΙΚΗ επιρροή, όχι για γενικό στυλ. Θα το θέσω πολύ απλά. Ο μέσος ροκούλης του 80, το μισό eruption (απο τα πιο γνωστά σόλο του EVH) μπορούσε να το βγάλει κουτσα στραβα με πολύ προσπάθεια και ένα τόνο παραμόρφωση. Πόσα σόλο απο το no parole from rock'n'roll ? Θεός ο EVH, το λέω και παραπάνω, απλά πιστεύω ο YJM ήταν πιο δυσκολος και ψαρωτικός ενώ έκανε εκατομύρια κιθαρίστες να θέλουν να τον μιμηθούν . Απλά τον ανέφερα στο τοπ 3, εκει που άλλοι έβαζαν Χεντριξ και δεν ξερω γω... Απλά πραματάκια. Μην το ζαλίζουμε χωρίς λόγο, και χαλάμε και το νήμα.
    • Οποιος μπορεί να παίξει σωστα καθαρα και on time το  Hot for teacher, (το ρυθμικο, όχι την εισαγωγη και τα σολα που ειναι ευκολα), ας μου γραψει.   Και όχι όγδοα λάσπη. Κανονικά, σουιγκατα.
    • Αν το '78 ήμουν νέος/έφηβος θα άκουγα (post) punk, NWOBHM ή και τα δύο, αναφέρω μόνο τα μουσικά ροκ που ήταν νέα τότε. Φυσικά υπήρχαν και άλλα είδη μουσικής και αρκετές δεκαετίες πίσω να ψαχτείς. Ο EVH μ' αρέσει πρώτα για τα ρυθμικά μέρη που έγραψε και δεύτερον για τον τότε ήχο του. Αυτό που συμβαίνει με τα κομμάτια τους είναι (κάποια) να αρχίζουν με riffαρες και μόλις μπαίνουν τα φωνητικά να αλλάζει όλο το κομμάτι και να πηγαίνει προς τον χαβαλέ. Ίσως αν είχα μεγαλώσει στη Καλιφόρνια και είχα φράγκα να μου άρεσαν αλλά δε μπόρεσα ποτέ να συνδεθώ μαζί τους, αμερικανιά είναι η λέξη που μου έρχεται στο μυαλό όταν ακούω DLR. Προ internet έλεγα ότι ο DLR έπρεπε να είναι comedian στο Vegas και βλέπω ότι αρκετοί λένε το ίδιο. Θα συμφωνήσω για τον Alex, δεν τον θεωρώ μεγαθήριο αλλά μ' αρέσει το παίξιμο του και ο ήχος του στο ταμπούρο.     Η λίστα δεν είναι ατελείωτη, είναι πολύ μικρή. Όλοι αυτοί που ανέφερες (ο μικρόκοσμος του Varney δηλαδή) είχαν επιρροές και απ' τους δύο (και άλλους), η διαφορά είναι ότι ο EVH επηρέασε όχι μόνο τη shred σκηνή αλλά σχεδόν όλους τους ροκ κιθαρίστες,  π.χ. Billy Corgan. Οι VH σα μπάντα είχαν πιο εμπορικές συνθέσεις από τον Malmsteen, τους άκουγαν πολλοί στην Αμερική ενώ τον Σουηδό πόσοι? Το αν ο δίσκος των Alcatrazz είχε μεγαλύτερη επιρροή από τον πρώτο των VH το αφήνω ασχολίαστο. Υπάρχουν εκατοντάδες κιθαριστικά forums online, κάνε polls και δες αν έστω σε ένα θα υποστηρίξουν τη γνώμη σου. Άλλο το προσωπικό γούστο, άλλο η πραγματικότητα.
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.