Προς το περιεχόμενο

Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer

Συζητήσεις για πληκτράδες, πιανίστες σχετικά με πλήκτρα, πιάνο, samplers, synthesizer, sound modules, κ.α.

Θυγατρικά

  1. Λυμένα Θέματα - Πλήκτρα

    Θέματα για πληκτροφόρα, συνθεσάιζερ και πιάνο με απάντηση
    343
    αναρτήσεις

3.105 θέματα σε αυτό το forum

    • 3 απαντήσεις
    • 1.323 views
  1. τοποθετηση sample σε fantom g6

    • 1 απάντηση
    • 676 views
  2. Τούρκικα/αραβικά βιολιά help 1 2

    • 16 απαντήσεις
    • 4.887 views
  3. Τρίξιμο πλήκτρων

    • 4 απαντήσεις
    • 752 views
  4. Τρίξιμο σε βάση

    • 5 απαντήσεις
    • 919 views
  5. ΤΡΙΤΟΝ

    • 1 απάντηση
    • 1.324 views
    • 7 απαντήσεις
    • 1.306 views
  6. Τροφή για σκέψη 1 2 3 4 16

    • 151 απαντήσεις
    • 14.189 views
    • 3 απαντήσεις
    • 707 views
  7. Τροφοδοσία για πεταλιέρες

    • 2 απαντήσεις
    • 1.324 views
  8. Τροφοδοτικό για midi keyboard

    • 9 απαντήσεις
    • 918 views
  9. Τυπος μνημης ram για motif xs

    • 2 απαντήσεις
    • 1.112 views
  10. Υamaha Motif 6 sounds

    • 5 απαντήσεις
    • 992 views
  11. ΥΑΜΑΗΑ ΜΜ6 απόψεις... 1 2

    • 15 απαντήσεις
    • 3.135 views
  12. Υπάρχει VST σαν κι αυτό ?

    • 1 απάντηση
    • 1.496 views
  13. Υπάρχει αυτό;

    • 6 απαντήσεις
    • 1.825 views
  14. Υπάρχει κάτι νέο στα synthesizers; 1 2 3 4 12

    • 113 απαντήσεις
    • 20.338 views
    • 5 απαντήσεις
    • 1.986 views
  15. υπέρταση υπόταση? 1 2

    • 17 απαντήσεις
    • 6.407 views
  16. Υποψήφια αγορά για midi master keyboard 1 2

    • 10 απαντήσεις
    • 1.408 views
    • 60 απαντήσεις
    • 9.003 views
  17. Φίλοι πιανίστες help 1 2

    • 12 απαντήσεις
    • 2.741 views
  18. Φορητό Kaossilator 1 2

    • 11 απαντήσεις
    • 3.164 views
  19. Φορητό αρμόνιο

    • 2 απαντήσεις
    • 1.450 views
  20. Φορητό Πιάνο

    • 3 απαντήσεις
    • 1.149 views
  21. Φόρτωμα sampler σε korg m3

    • 3 απαντήσεις
    • 758 views
  22. Φόρτωμα ήχων σε Yamaha A1000...

    • 0 απαντήσεις
    • 935 views
  23. Φταίει το Keyboard ?

    • 5 απαντήσεις
    • 1.045 views
  24. Φτηνά πλήκτρα?τι φάση?

    • 8 απαντήσεις
    • 1.381 views
  25. φτηνο synth Korg x50 vs Yamaha mm6. 1 2 3

    • 24 απαντήσεις
    • 6.024 views


  • Αναρτήσεις

    • σ' ευχαριστώ πολύ φίλε mpamps... 😊  θα επιμείνω όμως να μην επικεντρώσουμε μόνο στην τεχνική... 😉 και συνηγορώ στον Δημήτρη και όπως του είπα και στην επικοινωνία μας αυτή είναι απλά μια μου άποψη που προσωπικά με ικανοποιεί (η δεύτερη διαφορετική ματιά που λέγαμε)... κάποιος, οποιοσδήποτε άλλος, είτε επαγγελματίας είτε ερασιτέχνης θα είχε μια δικιά του...   έτσι κι αλλιώς σε κανονικές συνθήκες παραγωγής θα είχε τουλάχιστον άλλα τρία στάδια επανεξέτασης (κάθετης και οριζόντιας και με σοβαρότερο εξοπλισμό) συν ένα κανονικό mastering (και για να ταν ο Δημήτρης πραγματικά ευχαριστημένος δεν γίνεται αλλιώς...προαπαιτούταν η παρουσία του σε όλα για να εκφράζει τις επιθυμίες του κατά το "χτίσιμο" σε πραγματικό χρόνο διαδραστικά)...
    • Για την ιστορία θα σημειώσω ότι ο Νίκος ενδιαφέρθηκε και προσφέρθηκε ευγενικά από την πρώτη στιγμή που άκουσε την μετά 40 χρόνια αναβίωση του παλιού κομματιού των a priori. Όλα ξεκίνησαν γύρω στο 2012 όταν τα εναπομείναντα μέλη των a priori κάναμε μιά προσπάθεια να ηχογραφήσουμε κάποια παλιά κομμάτια ξανά. Δυστυχώς η προσπάθεια δεν ολοκληρώθηκε. Από εκείνη την ηχογράφηση υπήρχαν τύμπανα, μιά κιθάρα, μπάσο και πλήκτρα. Φέτος το ξαναέφτιαξα χρησιμοποιώντας τα βασικά τρακς και προσθέτοντας νέα για να καλύψω κενά, λαθάκια και λοιπά θεματάκια της τότε one-take ηχογράφησης. Οι γνώσεις μου σαφώς περιορισμένες και ερασιτεχνικές. Ετσι η πρόταση του Νίκου εγινε αποδεκτή και με το πλήρωμα του χρόνου βλέπετε το αποτέλεσμα. Προηγήθηκε άλλη μια έκδοση που μου έστειλε πριν ένα μήνα, όπου έκανα ορισμένες εξ αποστάσεως προτάσεις για αλλαγές. Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι η ηχογράφηση και μουσική παραγωγή εξ αποστάσεως είναι δύσκολη υπόθεση. Άλλα θέλει ο μουσικός, άλλα ο παραγωγός, άλλα ο ηχολήπτης. Αν είμασταν μαζί στον ίδιο χώρο θα έβγαινε ένα ακόμα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα, σχεδόν ιδανικό. Αυτό που ακούτε εδώ, έχει μια σωρεία από επεμβάσεις και προσπάθειες βελτίωσης από τον Νίκο, που έγιναν ακόμα πιό δύσκολες, καθώς έχω την συνήθεια να ηχογραφώ τα όργανα wet και επεξεργασμένα, χωρίς να κρατώ (ακόμα) παράλληλα τις dry ανεπεξέργαστες εκδόσεις τους. Ετσι έπρεπε να καθαριστούν πράγματα που είχαν προστεθεί στα όργανα όπως reverb, eq ή delay που δυσκόλευαν την καθαρότητα και την εστίαση του τελικού αποτελέσματος. Η δουλειά του Νίκου στα τύμπανα ιδίως για μένα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς δυό φορές προσπάθησα εγώ να τα βελτιώσω χωρίς σημαντικό αποτέλεσμα.  Τώρα, όσον αφορά την συνολική εικόνα προς τα έξω του κομματιού ως συνθέτης και ενορχηστρωτής, αν ήμουν παρών στην τελική μείξη σίγουρα κάποια πράγματα θα ήταν λιγότερο εμφανή ή αντιστρόφως, αλλά είπαμε: η απόσταση.   Συμπερασματικά, ευχαριστώ τον Νίκο για τον κόπο του και χαιρετίζω την νέα σειρά παρουσιάσεων !
    • Φοβερός είναι. Τεχνική δεν κΣερω ούτε και με ενδιαφέρει και ιδιαίτερα,  έτσι κι αλλιώς σε αυτά τα επίπεδα είναι δεδομένο ότι είσαι τουλάχιστον τέρας τεχνικής έτσι κι αλλιώς.
    • Eπόμενα άρθρα. "πως να πάτε στην πρόβα αδιάβαστοι, αλλά να φαίνεστε ότι έχετε μελετήσει". "το ηλεκτρονικό κουρδιστήρι: αυτός ο άγνωστος -και πως να κατακτήσετε την τέχνη του κουρδίσματος"  
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.