Προς το περιεχόμενο

Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer

Συζητήσεις για πληκτράδες, πιανίστες σχετικά με πλήκτρα, πιάνο, samplers, synthesizer, sound modules, κ.α.

Θυγατρικά

  1. Λυμένα Θέματα - Πλήκτρα

    Θέματα για πληκτροφόρα, συνθεσάιζερ και πιάνο με απάντηση
    343
    αναρτήσεις

3.105 θέματα σε αυτό το forum

  1. Συνδέσεις MIDI

    • 7 απαντήσεις
    • 1.758 views
  2. Συνδεση 2 midi keyboard!!!

    • 3 απαντήσεις
    • 806 views
  3. Σύνδεση Clavinova 1 2

    • 10 απαντήσεις
    • 2.545 views
    • 4 απαντήσεις
    • 2.847 views
    • 6 απαντήσεις
    • 1.321 views
  4. Συνδεση midi usb

    • 1 απάντηση
    • 850 views
    • 12 απαντήσεις
    • 1.421 views
  5. Συνδεση motif es6 με pc 1 2

    • 11 απαντήσεις
    • 1.219 views
    • 19 απαντήσεις
    • 2.954 views
    • 8 απαντήσεις
    • 1.403 views
    • 37 απαντήσεις
    • 10.225 views
    • 14 απαντήσεις
    • 4.030 views
  6. Σύνδεση δύο keyboard με midi 1 2

    • 11 απαντήσεις
    • 1.690 views
  7. Σύνδεση μικροφώνου σε αρμόνιο 1 2

    • 12 απαντήσεις
    • 4.369 views
    • 15 απαντήσεις
    • 1.008 views
  8. Συνδεση το keyboard με Laptop

    • 7 απαντήσεις
    • 1.961 views
    • 10 απαντήσεις
    • 1.770 views
  9. Συνδεσμολογία

    • 2 απαντήσεις
    • 1.285 views
  10. Συνδεσμολογία mac με Korg M50 κτλ.

    • 2 απαντήσεις
    • 822 views
  11. Συνδεσμολογία volume pedal

    • 4 απαντήσεις
    • 1.094 views
  12. Συνέντευξη Jon Lord στο Rick Wakeman

    • 3 απαντήσεις
    • 773 views
    • 14 απαντήσεις
    • 1.528 views
    • 15 απαντήσεις
    • 1.010 views
    • 52 απαντήσεις
    • 5.591 views
  13. Συνθ-workstation για epic/trance 1 2

    • 10 απαντήσεις
    • 2.412 views
    • 13 απαντήσεις
    • 4.116 views
  14. Σύνθεση ήχου για κιθαρίστες

    • 3 απαντήσεις
    • 711 views
    • 10 απαντήσεις
    • 1.361 views
  15. Συντήρηση Korg Triton, απορίες. 1 2

    • 13 απαντήσεις
    • 2.202 views
  16. Συστημα αποθηκευσης στο fantom-G

    • 4 απαντήσεις
    • 784 views


  • Αναρτήσεις

    • σ' ευχαριστώ πολύ φίλε mpamps... 😊  θα επιμείνω όμως να μην επικεντρώσουμε μόνο στην τεχνική... 😉 και συνηγορώ στον Δημήτρη και όπως του είπα και στην επικοινωνία μας αυτή είναι απλά μια μου άποψη που προσωπικά με ικανοποιεί (η δεύτερη διαφορετική ματιά που λέγαμε)... κάποιος, οποιοσδήποτε άλλος, είτε επαγγελματίας είτε ερασιτέχνης θα είχε μια δικιά του...   έτσι κι αλλιώς σε κανονικές συνθήκες παραγωγής θα είχε τουλάχιστον άλλα τρία στάδια επανεξέτασης (κάθετης και οριζόντιας και με σοβαρότερο εξοπλισμό) συν ένα κανονικό mastering (και για να ταν ο Δημήτρης πραγματικά ευχαριστημένος δεν γίνεται αλλιώς...προαπαιτούταν η παρουσία του σε όλα για να εκφράζει τις επιθυμίες του κατά το "χτίσιμο" σε πραγματικό χρόνο διαδραστικά)...
    • Για την ιστορία θα σημειώσω ότι ο Νίκος ενδιαφέρθηκε και προσφέρθηκε ευγενικά από την πρώτη στιγμή που άκουσε την μετά 40 χρόνια αναβίωση του παλιού κομματιού των a priori. Όλα ξεκίνησαν γύρω στο 2012 όταν τα εναπομείναντα μέλη των a priori κάναμε μιά προσπάθεια να ηχογραφήσουμε κάποια παλιά κομμάτια ξανά. Δυστυχώς η προσπάθεια δεν ολοκληρώθηκε. Από εκείνη την ηχογράφηση υπήρχαν τύμπανα, μιά κιθάρα, μπάσο και πλήκτρα. Φέτος το ξαναέφτιαξα χρησιμοποιώντας τα βασικά τρακς και προσθέτοντας νέα για να καλύψω κενά, λαθάκια και λοιπά θεματάκια της τότε one-take ηχογράφησης. Οι γνώσεις μου σαφώς περιορισμένες και ερασιτεχνικές. Ετσι η πρόταση του Νίκου εγινε αποδεκτή και με το πλήρωμα του χρόνου βλέπετε το αποτέλεσμα. Προηγήθηκε άλλη μια έκδοση που μου έστειλε πριν ένα μήνα, όπου έκανα ορισμένες εξ αποστάσεως προτάσεις για αλλαγές. Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι η ηχογράφηση και μουσική παραγωγή εξ αποστάσεως είναι δύσκολη υπόθεση. Άλλα θέλει ο μουσικός, άλλα ο παραγωγός, άλλα ο ηχολήπτης. Αν είμασταν μαζί στον ίδιο χώρο θα έβγαινε ένα ακόμα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα, σχεδόν ιδανικό. Αυτό που ακούτε εδώ, έχει μια σωρεία από επεμβάσεις και προσπάθειες βελτίωσης από τον Νίκο, που έγιναν ακόμα πιό δύσκολες, καθώς έχω την συνήθεια να ηχογραφώ τα όργανα wet και επεξεργασμένα, χωρίς να κρατώ (ακόμα) παράλληλα τις dry ανεπεξέργαστες εκδόσεις τους. Ετσι έπρεπε να καθαριστούν πράγματα που είχαν προστεθεί στα όργανα όπως reverb, eq ή delay που δυσκόλευαν την καθαρότητα και την εστίαση του τελικού αποτελέσματος. Η δουλειά του Νίκου στα τύμπανα ιδίως για μένα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς δυό φορές προσπάθησα εγώ να τα βελτιώσω χωρίς σημαντικό αποτέλεσμα.  Τώρα, όσον αφορά την συνολική εικόνα προς τα έξω του κομματιού ως συνθέτης και ενορχηστρωτής, αν ήμουν παρών στην τελική μείξη σίγουρα κάποια πράγματα θα ήταν λιγότερο εμφανή ή αντιστρόφως, αλλά είπαμε: η απόσταση.   Συμπερασματικά, ευχαριστώ τον Νίκο για τον κόπο του και χαιρετίζω την νέα σειρά παρουσιάσεων !
    • Φοβερός είναι. Τεχνική δεν κΣερω ούτε και με ενδιαφέρει και ιδιαίτερα,  έτσι κι αλλιώς σε αυτά τα επίπεδα είναι δεδομένο ότι είσαι τουλάχιστον τέρας τεχνικής έτσι κι αλλιώς.
    • Eπόμενα άρθρα. "πως να πάτε στην πρόβα αδιάβαστοι, αλλά να φαίνεστε ότι έχετε μελετήσει". "το ηλεκτρονικό κουρδιστήρι: αυτός ο άγνωστος -και πως να κατακτήσετε την τέχνη του κουρδίσματος"  
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.