Προς το περιεχόμενο
spewfy

Noiz.gr και Πνευματικά Δικαιώματα.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καποια στιγμη θα φροντισω να κανω μια σωστη παρουσιαση του θεματος, αλλα οι αμεσα ενδιαφερομενοι ας δουν εδω :

 

http://creativecommons.org/

 

http://creativecommons.org/about/licenses

 

ειναι πολυ ευκολο οποιος ενδιαφερεται να διανεμει τη μουσικη του - και οχι μονο - με αυτη την αδεια, η οποια μαλιστα εχει πολλες παραλλαγες για να καλυψει διαφορετικες απαιτησεις.

 

Οριστε και ενα ακομα πολυ ενδιαφερον site :

 

http://spreadopenmedia.org/

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανε οσο πιο συντομα μπορεις αυτην την παρουσιαση , θα βγαλεις πολυ κοσμο απο το σκοταδι (και πρωτα πρωτα εμενα).Πως ακριβως γινεται η διαδικασια μεσω creativecommons κλπ κλπ

θενξ ε λοτ προκαταβολικα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανε οσο πιο συντομα μπορεις αυτην την παρουσιαση , θα βγαλεις πολυ κοσμο απο το σκοταδι (και πρωτα πρωτα εμενα).Πως ακριβως γινεται η διαδικασια μεσω creativecommons κλπ κλπ

θενξ ε λοτ προκαταβολικα.

 

Κανέναν δεν θα βγάλει από κανέναν σκοτάδι. Το ζήτημα των πνευματικών δικαιωμάτων είναι νομικό και αφορά μόνο αυτά που προβλέπει η ελληνική νομοθεσία. Μόνο κάποιος που ξέρει από αυτά τα πράγματα μπορεί να μιλήσει γι' αυτά τα πράγματα.

 

Όλα αυτά περί creative commons και τέτοια, είναι απλά βλακείες.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά το θέμα μπορείτε να ψάξετε μέσα στο φόρουμ, καθώς έχουν τοποθετηθεί πολλοί εμπεριστατωμένα βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, (που κάπου είναι αναρτημένη) και έχει αναφερθεί και το creative commons.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη ειναι ματαιο να μπω σε ηλιθια αντιπαραθεση, απλα θα παρακαλεσω να υπαρχουν πιο προσεκτικες τοποθετησεις πανω σε τετοια ζητηματα καθως ειναι πολυ ευκολο να υπαρξει παραπληροφορηση.

 

απο κει και περα, για να μη μιλαω εγω και θεωρηθω οτι λεω οτι θελω, οποιος ενδιαφερεται ας ψαξει στο google, αν υπαρχει η οχι νομικη κατοχυρωση, η ας κανει μια καλη αρχη εδω :

 

http://creativecommons.gr/

 

http://tinyurl.com/2z3fvm

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
επισκέπτη OurDarkness
Οπότε είται είσαι κατυχυρομένος είται όχι δεν παίζει ρόλο αν δεν έχεις το χρήμα και την όρεξη να υπερασπιστείς τα πνευματικά σου δικαιώματα.

 

+1

 

Το οξύμωρο με θέματα copyright είναι, κατά την γνώμη μου, ότι η ίδια η ύπαρξη του είναι προβληματική σχεδόν για όλους. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στην μουσική, π.χ. κάποιος προγραμματιστής (που δουλεύει σε μία εταιρεία) γράφει ένα τμήμα κώδικα. Αυτός ο κώδικάς είναι πνευματικό του δικαίωμα, αλλά το σφετερίζεται η εταιρεία. Κατ' ουσία όμως, αυτό είναι χαζό γιατί αν κάποια στιγμή φύγει και πάει να δουλέψει κάπου αλλού, φυσικά και μπορεί να ξαναγράψει το ίδιο τμήμα κώδικα αφού αυτός το δημιούργησε. Και πάλι όμως δεν καρπώνεται αυτό που πρέπει. Φτάνουμε ουσιαστικά στο σημείο που κάτι που είναι δικό μας δεν μας ανήκει. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει στην μουσική.

 

Μετά από την έλευση 70 ετών νομίζω (διορθώστε με αν κάνω λάθος) χάνεται το copyright, μπορεί ο καθένας να διασκευάσει π.χ. οτιδήποτε και να μην πληρώσει τίποτα. Αναρωτιέμαι αν αυτό είναι καλό ή κακό. Αν είναι ένας έμμεσος τρόπος ανακύκλωσης της μουσικής ή αν κρύβεται κάποιος οικονομικός λόγος.

 

Τι γίνεται αν δύο άνθρωποι σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, σε διαφορετικά σημεία, κατοχυρώσυν την ίδια ιδέα; Μήπως απαγορεύεται να έχουν δύο άνθρωποι την ίδια ιδέα; Και εδώ κολλάει αυτό που είπε ο kilon, γιατί απο κει και ύστερα είναι νομική μάχη και όχι πνευματική, υποθέτω κερδίζει ο καλύτερος δικηγόρος ή κάτι τέτοιο. :-\

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κανέναν δεν θα βγάλει από κανέναν σκοτάδι. Το ζήτημα των πνευματικών δικαιωμάτων είναι νομικό και αφορά μόνο αυτά που προβλέπει η ελληνική νομοθεσία. Μόνο κάποιος που ξέρει από αυτά τα πράγματα μπορεί να μιλήσει γι' αυτά τα πράγματα.

 

Όλα αυτά περί creative commons και τέτοια, είναι απλά βλακείες.

 

+100000000

 

Η Ελληνική Νομοθεσία Ν.2121/93 είναι ξεκάθαρη και σταματήστε να μπερδεύετε τους καλλιτέχνες με σαχλαμάρες. Όποιος θέλει ας το καταλάβει όποιος δεν θέλει ας μην το καταλάβει.

 

1. Το έργο ενός καλλιτέχνη του ανήκει από την ώρα που θα το δημιουργήσει ( χωρίς να το κυκλοφορήσει )

 

ΑΛΛΑ

 

2. Για να μπορει να αποδείξει ότι αυτός το δημιούργησε πρώτος πρέπει να το δημοσιεύσει πρώτος από οποιονδήποτε άλλο σε οποοδήποτε μέσο όπου έχει πρόσβαση το ευρύ κοινό, τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο, καταστήματα κτλ..

 

Όλα τα άλλα που λέγονται για σαιτς που κατοχυρώνουν δικαιώματα κλπ δεν αναφέρονται πουθενά στην Ελληνική Νομοθεσία. Αυτή είναι η αλήθεια ναι τόσο απλή και όποιος θέλει την καταλαβαίνει όποιος δεν θέλει ας εξακολουθεί να μπερδεύει πρώτα τον εαυτό του και έπειτα και τους άλλους.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα άλλα που λέγονται για σαιτς που κατοχυρώνουν δικαιώματα κλπ δεν αναφέρονται πουθενά στην Ελληνική Νομοθεσία. Αυτή είναι η αλήθεια ναι τόσο απλή και όποιος θέλει την καταλαβαίνει όποιος δεν θέλει ας εξακολουθεί να μπερδεύει πρώτα τον εαυτό του και έπειτα και τους άλλους.

 

Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Ακριβώς περί αυτού πρόκειται.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

π.χ. κάποιος προγραμματιστής (που δουλεύει σε μία εταιρεία) γράφει ένα τμήμα κώδικα. Αυτός ο κώδικάς είναι πνευματικό του δικαίωμα, αλλά το σφετερίζεται η εταιρεία.

 

Όχι.

 

Ο προγραμματιστής έχει προσληφθεί για να γράψει κώδικα και πληρώνεται γι'αυτό. Από κει και πέρα το συμβόλαιο εργασίας που έχει υπογράψει καθορίζει τις λεπτομέρειες των δικαιωμάτων. Εννοείται ότι και να υπογράψει συμβόλαιο με καταχρηστικούς όρους οι οποίοι είναι ενάντια στη νομοθεσία, δεν ισχύουν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα άλλα που λέγονται για σαιτς που κατοχυρώνουν δικαιώματα κλπ δεν αναφέρονται πουθενά στην Ελληνική Νομοθεσία. Αυτή είναι η αλήθεια ναι τόσο απλή και όποιος θέλει την καταλαβαίνει όποιος δεν θέλει ας εξακολουθεί να μπερδεύει πρώτα τον εαυτό του και έπειτα και τους άλλους.

 

Επιμενω οτι πρεπει να ειστε πιο προσεκτικοι και να μελετησετε πριν αποφανθειτε με τοση σιγουρια.

 

Παραπληροφορειτε τον κοσμο και εφιστω για ακομα μια φορα την προσοχη σας στα γραφομενα σας.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.



  • Αναρτήσεις

    • "Παραγει"? Και πριν 5-6 ωρες που μπηκα (για 10-15 δευτερολεπτα), την ιδια μ....α επαιζε.
    • Update: πέρασαν 5 μήνες ε???!   Αυτές τις μέρες ασχολήθηκα τελικά, αφού τελικά πήρα πλακέτα με turrets και υλικά από το modulus, τόσο καιρό διάβασμα και ξαναδιάβασμα πάνω στα λαμπάτα κυκλώματα μπας και ξεστραβωθούμε...Κάτι έγινε δε λέω,κάτι έμαθα... Οπότε σήμερα μετά απο κανά χιλιάρι τσεκαρίσματα, μετρήσεις κλπ κλπ, ο ενισχυτής δούλεψε!!! Δεν του το'χα καθόλου! Και οι τάσεις που μέτρησα πολύ κοντά στις επιθυμητές!   Εντυπώσεις: Σίγουρα πολύ ανώτερος από τον αρχικό blackheart, πολύ καλή χροιά - ερωτεύσιμη, πολλή δύναμη, πολλή ένταση, για μπλουζοκατάσταση ό,τι πρέπει...! Όλα τα λεφτά για μένα είναι με το volume στο τέρμα. Σε άλλες θέσεις, στο μισό πχ, μου φάνηκε λιγο ξενέρωτος (επιστημονική ορολογία). Επίσης μου άφησε αρκετά υψηλόσυχνη εντύπωση, στο bridge της στρατ δεν την πολυπάλευε, στο νεκ όμως φύσαγε!! Αυτό κοιτάω τώρα, δε τέλειωσα καλά καλά, ήδη ψάχνω μόντες... Επίσης πρέπει να λυθεί ένα ψιλοθεματάκι με κάποιο hum, μόλις καταλάβω που οφείλεται το συγκεκριμμένο.   Στην τελευταία φώτο όλο το diy σετ (η καμπίνα θέλει σουλούπωμα)        
    • Έγινε και το σκαλοπάτι γύρω-γύρω έτοιμο να δεχτεί το binding..         Κόλλησα και το κρεμ binding που ταιριάζει ωραία με τους μαγνήτες και το switch tip.  
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύχρηστη. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.