Προς το περιεχόμενο

Αντιγραφές


mrpc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μεταφέροντας και την κουβέντα από ένα διπλανό topic, ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Για παράδειγμα ο Φοίβος, τι αντέγραψε και από πού; Δεν έχω καμιά διάθεση να υποστηρίξω το Φοίβο, δηλώνω ότι το 95% της δουλειάς του δε με εκφράζει, αλλά πρέπει να παραδεχθούμε πως ότι κάνει το κάνει επαγγελματικά. Εξάλλου έχει τελειώσει και το Juliard School Ν.Υ., άν δε κάνω λάθος,ή τουλάχιστον το έχει παρακολουθήσει, κι αυτό νομίζω λέει κάτι. Τις προάλλες για παράδειγμα άκουγα, λόγω επαγγελματικής διαστροφής, το νεο LIVE της Βανδή, και μπορώ άφοβα να πώ ότι είναι μακράν η καλύτερη τεχνικά δισκογραφική παραγωγή στην Ελλάδα σήμερα. Εντάξει, ο τύπος είναι mainstream μέχρι χυδαιότητας, εντάξει πάει για την κονόμα, αλλά τις δικές του ικανότητες εξαργυρώνει και μαγκιά του αν το θέλετε.

Και τα λέω όλα αυτά γιατί, διακρίνω μια τάση να απορρίπτουμε το Μαζωνάκη γιατί συμπεριφέρεται σα Μαζωνάκης, το Φοίβο γιατί λέγεται Φοίβος και από την άλλη να ανεβάζουμε λ.χ. τους VNV Nation ή τους Chemical ή όποιους άλλους εσείς θέλετε, (έβαλα στην τύχη δυο συνθεραϊζιστά ονόματα για να συγκινήσω την κατά τεκμήριο μεγάλη πλειοψηφία του forum) γιατί αυτό που κανουν συμβαδίζει με αυτό που εμείς στο μυαλό μας έχουμε προσδιορίσει ότι πρέπει να κάνουν για να τους εγκρίνουμε.

Κι αν κάνουν κάτι διαφορετικό; Στην πυρά!!!

Δόξα τω Θεώ, η σχετικά πρόσφατη ιστορία είναι γεμάτη από τέτοια παραδείγματα ( Kiss - Dynasty, Stones - Miss You, Queen - Bites the dust, Σαββόπουλος - Τραπεζάκια 'Εξω, Μικρούτσικος - Η αγάπη είναι ζάλη) καλλιτεχνών που είχαν να πουν πολλά, είπαν πολλά και συνεχίζουν να λένε, αλλά προσέκρουσαν στην απολυτότητα του "κολλημένου" ακροατή τους που δεν εννοούσε να εξελιχθεί μαζί τους.

Αυτή λοιπόν είναι η ίδια απολυτότητα, με άλλο πρόσωπο, που υπαγορεύει:

ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗ!!! ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!!!

ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΦΟΙΒΟ!!! ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ!!!

Έτσι συνθηματικά απορρίπτουμε, όχι γιατί ακούσαμε και διαφωνήσαμε αισθητικά, τεχνικά, καλλιτεχνικά αλλά γιατί έπρεπε εκ των προτέρων να διαφωνήσουμε, και κολλάμε και τη ρετσινιά για να έχουμε άλλοθι.

Όταν ήμουν έφηβος, τέλη 70 έως και μέσα 80, υπήρχε φοβερή αντιπαλότητα ροκάδων-καρεκλάδων έως και στο σημείο γραφικότητας. Εγώ ήμουν απ΄τη μεριά των ροκάδων. Zeppelin, Purple, Nazareth. κλπ.

¶κουγα Boney M και αήδιαζα, Αbba και ζαλιζόμουνα, KC and the Sunshine band και ξέρναγα.

Σήμερα ανακαλύπτω ακριβώς αυτό: Ότι δηλαδή, δεν είναι ότι δε μου άρεσαν στην πραγματικότητα, αλλά ότι έπρεπε να μη μου αρέσουν και ως εκ τούτου έξ ορισμού δεν έπρεπε να την ψάξω και να συνηθίζω σε καινούρια ακούσματα, εν τέλει να αποκτήσω μια παιδεία που να μου επιτρέπει να ακούω τα πάντα και να επιλέγω ελεύθερα αυτό που μου αρέσει!

Πιθανό να είμαι υπερβολικός αλλά αυτό ακριβώς το δικαίωμά μου θέλω να υπερασπιστώ με αυτό το post.

 

Υ.Γ. Όυφ !!!

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, όση ώρα προσπαθούσα να βάλω σε τάξη τις σκέψεις μου κάποιος μανιακός μιλούσε για κραγμένες, πρεζάκια και μασόνους...

 

Μπρρρ...

 

Φρίκη...

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να διαφωνίσω με τον wasted_sunsets γιατί λέει κάποια σωστά πράγματα αλλά ξεχνά κάτι που μάλλον πρέπει να ειπωθεί ως συμπλήρωμα στα υπόλοιπα. Δεν είναι κακό να παίρνεις μια καλή ιδέα και να την χρησιμοποιήσεις ο ίδιος, το κακό είναι να το κάνεις τελείως απροκάλυπτα και το χειρότερο, να παριστάνεις ότι η ιδέα αυτή είναι δική σου! Κάτι τέτοιο δεν θεωρείται αντιγραφή αλλά κλοπή. Αν ο Φοίβος και κάθε κλεψιμέης αυτού του τόπου έλεγε "ναι, αυτό το πήρα από τον τάδε γιατί μου άρεσε και απλά του έβαλα άλλους στίχους", τότε μαζί σου κι εγώ γιατί αναγνωρίζω ότι ο συγκεκριμένος δημιουργός είναι σίγουρα αστέρι σε θέματα επαγγελματισμού και αρτιότητας στη μουσική του. Γι' αυτό και είναι κρίμα να θάβει τις ωραιότατες παραγωγές του με κομμάτια του τύπου "κάτι μου θυμίζει". Το μόνο που κάνει είναι να αποστρέφει το κοινό από τα πλεονεκτήματα της δουλειάς του! ¶ρα, εκτός από εντιμότερο, είναι και εξυπνότερο να αποκαλύπτει ο Φοίβος τις πηγές έμπνευσής του. Τώρα, το αν όντως αντιγράφει, το ξέρει μόνο ο ίδιος οπότε αν έχουμε δίκιο όσοι τον κατηγορούμε, καλά θα κάνει να καταλάβει ότι πήραμε μυρωδιά τις τσαχπινιές του, όμως αν τον αδικούμε του ζητάμε συγγνώμη και τον παρακαλούμε να μας συγχωρέσει για την καχυποψία μας. Τέλος, δεν παρατηρώ κάτι σε προσπάθεια εναντίωσης στον Φοίβο ή τον Μαζωνάκη, πρώτον γιατί αυτό είναι αδύνατο με τις παρούσες συνθήκες (μιλάμε για δύο από τα εμπορικότερα ονόματα αυτή τη στιγμή) και δεύτερον γιατί εκφράστηκε μια άποψη προς συζήτηση στο forum και όχι στα κανάλια για να το γυρίσουμε σε διαδήλωση εναντίον της εμπορικότητας! Σαφώς και όλοι έχουν το δικαίωμα να ακούν ό,τι θέλουν και δεν θα προσπαθήσω να αλλάξω αυτό το γεγονός, απλά θέλω να σχολιάσω και να κριτικάρω κάτι που θεωρώ άσχημο στη μουσική σκηνή. Στο κάτω κάτω, μουσική κάνω κι εγώ και με νοιάζει το σκηνικό!

 

Υ.Γ. Συμφωνώ ότι δεν χρειάζεται να είναι κανείς πρεζόνι/αδερφη/μασόνος για να κάνει καρίερα, λίγο ταλέντο και οι σωστές συγκυρίες φτάνουν!

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά... το απλά να αντιγράφεις στεγνά ό,τι είναι mainstream για να πουλήσεις, (κατά την ταπεινή μου γνώμη) τείνει περισσότερο προς το εμπόριο, παρά προς την τέχνη. Εμένα και αισθητικά ποτέ δε μου άρεσε το νταβατζιλίκι που πουλάνε όλοι οι μαμιάδες που πουλάνε τρελά αυτόν τον καιρό στην αμερική. Οπότε θεωρώ ακόμα χειρότερο αυτό που κάνει ο Μαζωνάκης ( το να αντιγράφει κάποιους τέτοιους τύπους... δίνοντας την εντύπωση ότι θα ήθελε να γεννηθεί μαύρος αλλά δεν τού 'κατσε ). Οπότε όσον αφορά την αισθητική αξία... εμένα δε μου αρέσουν, αλλά ποτέ δεν είχα πρόβλημα με fans άλλων μουσικών ειδών.

 

Αυτό που μου φαίνεται λίγο "ανόητο" είναι το γεγονός ότι όλοι όσοι ακούν Φοίβο/Μαζωνάκη/Βίσση/Βανδή ακούν κάποιους οι οποίοι είναι ευρέως αποδεκτό ότι προσποιούνται. Ότι κάνουν ό,τι κάνουν για την κονόμα και προσποιούνται ότι ζουν τους ερωτιάρικους στίχους και μουσική που πουλάνε. Απλά... μου φαίνεται "ανόητο"... τώρα αν σε κάποιους αρέσει να κάνουν "ανόητα" πράγματα... εγώ δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα... ειλικρινά.

 

Αυτάαααααααααααα.................

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ κι εγώ με τον skatembora, κυρίως, και με τον Alchemist, καλό είναι όταν παίρνεις μια ιδέα να το γράφεις. Για αυτό και έκανα τη διόρθωση πριν για τη Θεοδορίδου που έχει πάρει το τραγούδι της Shakira. Το έχει όμως γράψει στο cd της το όνομα του δημιουργού. Αντίθετα ο Φοίβος, δεν κάνει κάτι τέτοιο.

Δεν έχω πρόβλημα κι εγώ με τον Φοίβο. Αντιθέτως. Η κοπέλα μου ακούει αυτό το είδος μουσικής και εγώ κοντεύω να ξέρω όλα τα τραγούδια απ'έξω.

Και τα θεωρώ τέχνη. Όμως είναι η τέχνη της αντιγραφής.

www.pramnos.net

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγες σκέψεις και από εμένα.............

 

Νομίζω οτι ο "επισκέπτης" με την απάντησή του ήθελε να δώσει ένα στίγμα ανατροπής της παρούσας κατάστασης που επικρατεί στην δισκογραφία και που την ζούμε όλοι μας είτε σαν μουσικοί, είτε σαν ακροατές, η οποά κατά την δική του σεβαστή θέση, θα προκύψει από την προσπάθεια των μουσικών.

 

Η αλήθεια είναι οτι η μόνη μου επαφή τα τελευταία 2 χρόνια με απόψες μουσικών και δη δημιουργών ( γιατι θεωρώ την πλειοψηφιά τουλάχιστον αυτών που συμμετέχουν π.χ. στο forum του noiz ώς δημιουργούς μουσικής ανεξαρτήτως επιπέδου), είναι στο διαδύκτιο. Από αυτήν την επαφή έχω διαπιστώσει οτι η αποδοχή στο τι είναι ποιοτική μουσική και πραγματική δημιουργία απέχει΄μακράν από την αναγνώριση που διαθέτουν τα προαναφερθέντα από τους φίλους φαινόμενα στο ευρύ μουσικό κοινό αλλά και στους "παράγοντες"

 

Αυτό είναι θαρρώ δικαιολογημένο διότι οι ενασχολούντες με την μουσική, την μουσική τεχνολογία, τις τεχνικές σύνθεσης και εκτέλεσης οργάνων αλλά και τον προγραμματισμού αναλύουν τα έργα που εκτίθονται στο κοινό με τελείως διαφορετικό τρόπο, με αποτέλεσμα το ποιοτικό και το πρωτότυπο που θα μας κάνει να εντυπωσιαστούμε ή και να ζηλέψουμε(καλοπροαίρετα) να έχει διαφορετικά standards από τους άλλους. ( Οχί, εμείς είμαστε οι άλλοι :twisted: :twisted: )

 

Ενα παράδειγμα από προσωπικό μου πειραματισμό σε ένα δείγμα 10 ατόμων από την παρέα μου + μέλη της οικογενείας μου.

Όταν τους βάζω κομμάτια τεχνολογικά, ορχηστρικά δικά μου ή απο demo που θεωρώ κορυφαία μου είπαν ωραία είναι.

 

Τους έβαλά και 4 με techno - trance + oriental και παιδιά, είχα γράψει στο seq τα μπιτ με γεμισματα + Baso με αντιγραμμένα μέτρα και ένα lead synth ήχο με pad και εφέ και όλοι μου ζήτησαν να τος τα γράψω εκτός απο πατέρα μου που του άρεσε το tsifteteloeides, Σχεδόν φανερό είναι σε εμένα ότι τους τραβάει ο ρυθμός και το εύπεπτο.

 

Ετσι βλέπουν την αγορά οι δισκογραφικές και οι επαγγελματίες συνθέτες που όπως είπε κάποιος φίλος σε μια θεματική ενότητα άν θυμάμαι καλά, βγάζουν τραγούδια μέσω στατιστικών.

 

Δεν θέλω να σας το παίξω έξυπνος με αυτά που λέω γιατί ξέρω οτι δεν σας λέω κάτι καινούργιο.

 

Το θέμα είναι όμως τι ακούει ο κόσμος και τί αρέσει στο Ελληνικό κοινό που δυστυχώς κατά την άποψη μου η κατάσταση αυτή δυεισδύει σαν ιός στους δημιουργούς και τους εκτελεστές που ίσως πρέπει να τον πώ καρκίνωμα με μεταστάσεις οι οποίοι ενδιδουν για βιοποριστικούς καθαρά λόγους.

 

Εγώ τέλος θα ήθελα όχι να υπάρχει μόνο μία πλευρά από τις δύο, απλά θα ήθελα να κλείσει η ψαλίδα.

 

Αν σας κούρασα με την παρέμβαση συγνώμη. . Θα σας ξαναζαλίσω από το 2004 . Καλή πρωτοχρονιά σε όλους !!!!! και καλ;h Δύναμη.

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα οσο αναφερει ο cos ειναι σωστα.Αφου ομως το site ειναι μουσικο ας το δουμε απο την πλευρα της μουσικης.

Η μουσικη ειναι λοιπον διττη.Επιστημη,αφου καθοριζεται με συχνοτητες,αλλα και τεχνη αφου Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ.Και πως καθοριζεται η υποκειμενικοτητα;ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΚΡΟΑΤΗ.

Με αυτο το σκεπτικο εξηγειται γιατι οι ευρωπαιοι βρισκουν την κινεζικη μουσικη βαρετη και οι κινεζοι βαρβαρη την ευρωπαικη.

Τωρα αν υπαρχει χειραγωγηση στα ακουσματα ενος ανθρωπου μεσω τηλεορασης,ραδιοφωνου,εφημεριδων,δελτιων ειδησεων κλπ,αυτο το αφηνω σε καποιον κοινωνιολογο απο κανα site γιατρων :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου