Προς το περιεχόμενο

Χειριστήριο για "REASON"


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχάς να ζητήσω εκ των προτέρων συγνώμη για το θέμα αυτό γιατί είμαι εντελώς άσχετος με Keyboard

 

Λοιπόν..

 

Ένα φιλαράκι "παλεύει" στο PC με ένα πρόγραμμα που λέγεται REASON ή κάπως έτσι

Με ρώτησε, επειδή είμαι λίγο πιο σχετικός με τη μουσική, αν υπάρχει κάποιο είδος χειριστηρίου σε μορφή keyboard που να μπορεί να κάνει τη ζωή του λίγο πιο εύκολη γιατί τώρα παλεύει με το ποντίκι ???

 

Φυσικά δεν ήξερα να του απαντήσω και γι' αυτό το λόγο ρωτάω και εγώ εσάς.

 

Υπάρχει???

 

Είναι κάποια συσκευή που απλά την παίρνει και την συνδέει στο PC ή χρειάζεται και τίποτα άλλο (hardware, software)???

 

Θα έκανα "αναζήτηση" αλλά δεν ξέρω τι να αναζητήσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 32
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καλως ηρθατε στον κοσμο του Midi........ :D

 

ψαχνετε για midi controller. αν εχει παλι καποιο αρμονιο θα μπορεσει να κανει δουλεια με καποιο  midi interface που δουλευει με τη Usb.

Presets Suck!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το reason είναι  ένα πρόγραμμα που το δουλεύω αρκετά τόσο στο σπίτι όσο και σε live...  προσωπικά θα σου προτείνα ανεπιφύλακτα το behringer bcr 2000 http://www.thomann.de/gr/behringer_bcr_2000.htm  συμβατό με τα πάντα αναγνωρίζεται κατευθείαν κλπ... φοβερό μηχάνημα... και για κλαβιέ , ανάλογα με το πόσο καλά παίζει πλήκτρα και αν παίζει ο φίλος σου πάρε κάποιο απλό χωρίς knobs κλπ...

innosent sound www.myspace.com/innosentsound

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ ;)

 

Πλήκτρα δεν ξέρει να παίζει, απλά μου είπε πλήκτρα γιατί ίσως είναι πιο εύκολα στο χειρισμό απο οτιδήποτε άλλο

 

Δηλαδή αρκεί να πάρει πχ ένα τέτοιο

http://www.thomann.de/gr/m-audio_keystation_49e_usbmidikeyboard.htm

 

και θα κάνει τη δουλειά του?

 

Τώρα για αυτό

http://www.thomann.de/gr/behringer_bcr_2000.htm