Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτο θα πει MEGA test... πολυ πραμα...

Τα ακουσα τα clips ψιλο-στα-γρηγορα και μου εκανε εντυπωση ποσο μικρη (σε σχεση παντα με τη διαφορα τιμης) διαφορα στο ηχο εχουν ολα αυτα τα μοντελα.. και μαλιστα μιλαμε για σκαφη οπου παιζουν αρκετο ρολο τα ξυλα κ η κατασκευη (προπαντως βεβαια οι μαγνητες οπως σε καθε ηλεκτρικο οργανο). Παραδοξως μου αρεσαν περισσοτερο μερικα απο τα "φτηνα" μοντελα. Ισως βεβαια να ειμαι κουρασμενος τωρα και να μην ακουω καλα ή μπορει να ειμαι κ κουφος εν γενει.

 

Αυτο το test ουσιαστικα αποδεικνυει πως ολα ειναι στα δακτυλα.. ο παικτης/μουσικος κανει τη κιθαρα να ακουγεται καλα.

 

Το παιξιμο προφανως δεν μου κανει εντυπωση... αυτα τα ακουω καθε βδομαδα τα τελευταια 6 χρονια που ο Μακης ειναι μαθητης μου... χαχαχα  ;D

 

γεια σου δασκαλε  :D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια καλη κιθαρα θελει και τον αναλογο ενισχυτη για να κανει την διαφορα

δεν μπορει μια κιθαρα με 500 ευρω να εχει τον ιδο ηχο με μια καλη Gibson.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eνταξει και μια Gibson δεν μπορει να εχει τον ιδιο ηχο με μια Benedeto ή μια D Angelico,αλλα κακα τα ψεμματα με τετοια ΧΕΡΙΑ ολες ακουγονται ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ (ακομα και οι φθηνες)

 

Α,παρεμπιπτοντως ο Makam ΠΑΙΖΕΙ στο τεστ με ΚΟΡΥΦΑΙΟ ενισχυτη (ισως τον καλυτερο jazz  ενισχυτη που υπαρχει...) ο οποιος δεν χρωματιζει καθολου και μας αφηνει να ακουσουμε τον pure ηχο καθε κιθαρας (κατι που οι περισσοτεροι jazz κιθαριστες συνηθως θελουν)

 

http://acousticimg.com/flash-index.html

 

π.χ η επιλογη ενος VOX AC50,οπως ειπες παραπανω, για αυτο τον ηχο  δεν ειναι και οτι καλυτερο ;)

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, μπαίνουμε στον παράδεισο των ελαφριών high end solid state jazz amps... (αχ βαχ). Αν και υπάρχει και μια εξαίρεση που έχω απολαύσει ο ίδιος στον κανόνα κατά λαμπάτων (και πιο συγκεκριμένα Vox):

 

 

(αλλά βασικά δεν είναι "κανόνας κατά λαμπάτων" per se, απλά οι solid state κερδίζουν πολύ έδαφος & παίρνουν το αίμα τους πίσω...)

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

O Sco εχει τελειως αλλη φιλοσοφια ηχου απο τον κλασσικο τζαζ του τεστ.

 

Χρησιμοποιει roundwound χορδες,semi hollow κιθαρες,αρκετα εφε (μονο τωρα τελευταια δεν βαζει παντου chorus) & νεα ...μοδα τωρα  :) εναν VOX AC30 (οτι ακουγες για...αιωνες απο αυτον ηταν συνηθως ο 100αρης solid state YAMAHA που χρησιμοποιει και ο Stern ή ενας MARK 1 ;) )

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aσχετο, αλλά και ο stern τώρα το γύρισε στους twin reverb....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

oχι δεν "το γυρισε" τα ιδια χρησιμοποιει ακομα εκτος αν εννοεις οτι οταν επαιξε ΕΔΩ επαιζε με TR αλλα  ολοι οι κιθαριστες οταν δεν μπορουν να φερουν τον προσωπικο τους ενισχυτη καταφευγουν στη σιγουρη λυση του TR ;)

 

σιγα μη κουβαλουσε το rig του στην Ελλαδα

 

http://www.jazzguitar.be/guitar_rig_mike_stern.html

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και πάλι.

 

Διαβάζοντας το thread, θα'θελα πρώτα να σας ευχαριστήσω όλους για τα καλά σας λόγια.

 

Ο βασικός λόγος που πραγματοποίησα αυτό το τεστ, δεν ήταν άλλος από το να προσφέρω την εμπειρία, και τις γνώσεις χρόνων, γύρω από το αντικείμενο των hollow body, ή f hole, ή jazz boxes, ή archtop guitars, ή όπως αλλιώς λέγονται αυτά τα θαυμάσια όργανα, που για μένα εξακολουθούν να έχουν το πιό ενδιαφέρων σχήμα, (ισως και επειδή θυμίζουν γυναικείο κορμί, πιό πολύ από κάθε άλλο σχήμα κιθάρας), αλλά και επειδή έχουν εκπληκτικά 'πολύπλοκο' και παχύ ήχο στα καθαρά τους, μη έχοντας ανάγκη από ιδιαίτερα effects και επεξεργασία.

 

Θα ήθελα να απαντήσω στα περισσότερα ερωτήματα σας, αλλά πρώτα θα έπρεπε να κατατάξω τις κιθάρες του τεστ σε υποκατηγορίες, ανάλογα με την κατασκευή τους, ώστε να μην αδικηθούν κάποιες, σε σχέση με κάποιες άλλες.

 

Οι κατηγορίες αυτές έχουν να κάνουν με την κατασκευή, τα ξύλα, την βαφή και το βερνίκι, το μέγεθος του σκάφους (body), το μέγεθος του μήκους χορδής (scale), αλλά ακόμα και την προέλευσή τους.

 

Παίζοντας λοιπόν με δεκάδες, μη πώ εκατοντάδες σκάφη, όλα αυτά τα χρόνια, θα τα χωρίσω στις παρακάτω βασικές κατηγορίες, όπου θα μπορείτε να επικεντρώνετε το ενδιαφέρoν σας, και να συζητάμε μέσα από το forum, έχοντας βασικά σημεία αναφοράς.

 

1) Laminated body guitars

  IBANEZ AF-75  ‘2004

  EPIPHONE EMPEROR II  ‘98

  GIBSON ES 165 HERB ELLIS  ‘94

  GIBSON ES 175  ‘95

  GIBSON ES 345  ‘78

  GIBSON TAL FARLOW  ‘95

 

2) Solid wood archtop guitars 

  IBANEZ 2461 JOHNNY SMITH  ’78 (mini humbucker)

  HERITAGE EAGLE CLASSIC  ‘98

  GIBSON L-4 CES  ‘92

  HERITAGE SUPER EAGLE  ‘2007

  GIBSON L-5 CES  ‘2005

  GIBSON JOHNNY SMITH  ’83 (mini humbucker)

  GIBSON SUPER 400  ‘67  (Vintage De Armond single coil)

 

3) Semi hollow with wood center block

  GIBSON ES 345  ‘78

 

4) Long scale neck  25 1/2"

  HERITAGE EAGLE CLASSIC  ‘98

  GIBSON TAL FARLOW  ‘95

  HERITAGE SUPER EAGLE  ‘2007

  GIBSON L-5 CES  ‘2005

  GIBSON SUPER 400  ‘67  (Vintage De Armond single coil)

 

  Medium scale neck 25" 

  IBANEZ 2461 JOHNNY SMITH  ’78 (mini humbucker)

  GIBSON JOHNNY SMITH  ’83 (mini humbucker)

 

  Short scale neck 24 3/4" 

  IBANEZ AF-75  ‘2004

  EPIPHONE EMPEROR II  ‘98

  GIBSON ES 165 HERB ELLIS  ‘94

  GIBSON ES 175  ‘95

  GIBSON ES 345  ‘78

  GIBSON L-4 CES  ‘92

 

5) Nitro or polyester varnish

  Nitro 

  GIBSON ES 165 HERB ELLIS  ‘94

  GIBSON ES 175  ‘95

  GIBSON ES 345  ‘78

  HERITAGE EAGLE CLASSIC  ‘98

  GIBSON L-4 CES  ‘92

  GIBSON TAL FARLOW  ‘95

  HERITAGE SUPER EAGLE  ‘2007

  GIBSON L-5 CES  ‘2005

  GIBSON JOHNNY SMITH  ’83 (mini humbucker)

  GIBSON SUPER 400  ‘67  (Vintage De Armond single coil)

 

  Polyester

  IBANEZ AF-75  ‘2004

  EPIPHONE EMPEROR II  ‘98

  IBANEZ 2461 JOHNNY SMITH  ’78 (mini humbucker)

 

6)American made or Asian made

  Asian

  IBANEZ AF-75  ‘2004

  EPIPHONE EMPEROR II  ‘98

  IBANEZ 2461 JOHNNY SMITH  ’78 (mini humbucker)

 

  American

  GIBSON ES 165 HERB ELLIS  ‘94

  GIBSON ES 175  ‘95

  GIBSON ES 345  ‘78

  HERITAGE EAGLE CLASSIC  ‘98

  GIBSON L-4 CES  ‘92

  GIBSON TAL FARLOW  ‘95

  HERITAGE SUPER EAGLE  ‘2007

  GIBSON L-5 CES  ‘2005

  GIBSON JOHNNY SMITH  ’83 (mini humbucker)

  GIBSON SUPER 400  ‘67  (Vintage De Armond single coil)

 

7) Και μία τελευταία υποκατηγορία, είναι η σχέση τιμής.

Εδώ θα χωρίσω τις κιθάρες σε τρείς κατηγορίες.

  α) Χαμηλή (300- 1500)

  IBANEZ AF-75  ‘2004

  EPIPHONE EMPEROR II  ‘98

 

  β) Μεσαία (1500- 3000)

  IBANEZ 2461 JOHNNY SMITH  ’78 (mini humbucker)

  GIBSON ES 165 HERB ELLIS  ‘94

  GIBSON ES 175  ‘95

  GIBSON ES 345  ‘78

  HERITAGE EAGLE CLASSIC  ‘98

 

  γ) Υψηλή (3000- και πάνω)

  GIBSON L-4 CES  ‘92

  GIBSON TAL FARLOW  ‘95

  HERITAGE SUPER EAGLE  ‘2007

  GIBSON L-5 CES  ‘2005

  GIBSON JOHNNY SMITH  ’83 (mini humbucker)

  GIBSON SUPER 400  ‘67  (Vintage De Armond single coil)

 

Ολες οι παραπάνω κατηγορίες εκτός της τελευταίας, είναι σημαντικές στον ήχο και την αίσθηση που σου αφήνει η κάθε κιθάρα, και για να το κάνω πιό συγκεκριμένο, να πω πώς:

 

To long scale έχει καλύτερη ευκρίνεια (definition) στη νότα, κάνοντας τα ακόρντα πιό καθαρά και διαυγή, σε σχέση με το short scale, που κάνει τον ήχο πιό μουντό.

 

Επίσης το solid wood σώμα, δίνει πιό σφιχτό μπάσο και πρίμα με καλύτερα overtones, έχοντας πολύ καλύτερο ακουστικό ήχο σε σχέση με το laminated wood, που έχει πολλά μεσαία και μπάσα, πάσχοντας όμως στα πρίμα και την ευκρίνεια.

 

Αυτές με βαφή νίτρου, αναπνέουν πολύ καλύτερα, κάτι που βγαίνει στον ακουστικό ήχο του οργάνου, και σε ανταμείβει μετά από μερικά χρόνια, κάνοντας το όργανο να ωριμάζει, πάντα πρός το καλύτερο, αντίθετα από τις πολυεστερικές βαφές, που κάνουν την κιθάρα να φαίνεται σαν πολύ δεμένη και καλύτερα φτιαγμένη, μιάς και καλύπτουν με παχύ στρώμα τις διάφορες ατέλειες, με χειρότερο αντίκτυπο στον ακουστικό ήχο, που είναι πνιγμένος και δεν πολυαλλάζει με το πέρασμα του χρόνου.

 

Θα ήθελα με βάση την νέα κατηγορία ταξινόμησης και τα νέα δεδομένα, να βγάλετε την καλύτερη γιά εσάς, στην κάθε κατηγορία.

 

Φυσικά θα επανέλθω με τις δικές μου κρίσεις και επιλογές, γιά να βγάλουμε το καλύτερο best value, best overall κλπ.

 

Πιστεύω να βοήθησα λίγο ακόμα,

 

makam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απίστευτη δουλειά, καταπληκτικό τεστ και ...εξωγήινο παίξιμο.

Πολλά συγχαρητήρια.

SF για το γυράδικο θες "πακετά"?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  και μια ερωτηση ακομα φιλε makam. επειδη φανταζομαι θα εχεις παιξει αρκετα live με τις περισσοτερες απο αυτες τις κιθαρες, στο θεμα feedback ειχες σοβαρα προβληματα με καποια απο αυτες? και γενικως απο την εμπειρια σου, τι θα ελεγες πανω στο θεμα? (και οσον αφορα την συνεργασια τους με λαμπες η solid state ενισχυτες). εχω διαβασει τοσες και τοσες συνεντευξεις απο κιθαριστες εξω που μιλανε για μια καταπληκτικη κιθαρα που εχουν, με την οποια ομως δεν μπορουν να παιξουν στα live. και τελικα ο καθενας βρισκει τις δικες του λυσεις και συμπερασματα..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.