Προς το περιεχόμενο

Εξωτερική μονάδα reverb. Πώς την ηχογραφώ? Αξίζει?


theonik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους σας  :)

 

Αφού έχω πλέον φτάσει ένα αρκετά καλό επίπεδο εγγραφής (με εξαίρεση την

ακουστική του χώρου μου που θέλει πολύ φροντίδα...αλλά αυτό είναι άλλο

θέμα..) πιστεύω ότι υπολείπομαι στο θέμα των εφέ και συγκεκριμένα στην

ποιότητα των plug-in effects (waves) τουλάχιστον όσον αφορά το reverb

το οποίο είναι και αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως. Ηχογραφώ ως επί το

πλείστον φυσικά όργανα (μπουζούκια, τζούράδες, ακουστικές, κρουστά...)

 

Αναρωτιώμουν, λοιπόν, σε τι επίπεδο χρημάτων πρέπει να φτάσω ώστε να έχω

ένα σημαντικά ποιοτικότερο αποτέλεσμα από μία hardware εξωτερική μονάδα.

Εσείς ποιές μονάδες θα προτίνατε?

 

Πχ ένα ποσό της τάξεως των 500 ευρώ είναι ικανό για ποιοτικά βάθια ?

 

Έχω υπόψιν το καινούργιο μοντέλο της Lexicon, το MX-300

(http://www.lexiconpro.com/ProductIndex.aspx?ProductID=145)

το οποίο κινείται σε χαμηλή κατηγορία, έχει όμως και USB.

Μπορεί να ξεπεράσει τα software plug-ins?

 

Και μια ερώτηση ακόμα:

 

Μια μονάδα εφέ χωρίς USB πως μπορώ να την χρησιμοποιώ στην ηχογράφηση με

το Cubase? Ένας φίλος έχει το M-3000 της TC electronics αλλά και το PCM 91

της Lexicon και έλεγα να τα δανειστώ για λίγο... ;D

 

Ευχαριστώ για τις τυχόν απαντήσεις σας  :)

 

ΥΓ: Αγόρασα πριν μερικές μέρες το grace m101...και έχω πάθει πλάκα  ;D (άσχετο!!!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 29
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αναρωτιώμουν, λοιπόν, σε τι επίπεδο χρημάτων πρέπει να φτάσω ώστε να έχω

ένα σημαντικά ποιοτικότερο αποτέλεσμα από μία hardware εξωτερική μονάδα.

Εσείς ποιές μονάδες θα προτίνατε?

 

Bricasti M7, TC Electronic M-4000, M-3000, Lexicon PCM 96 με αυτή την σειρά λόγω φυσικότητας reverb.

 

Πχ ένα ποσό της τάξεως των 500 ευρώ είναι ικανό για ποιοτικά βάθια ?

 

Μάλλον όχι αλλά σίγουρα θα είναι καλύτερο από διάφορα plugin που βόσκουν ανεξέλεγκτα εδώ κι εκεί.

 

Έχω υπόψιν το καινούργιο μοντέλο της Lexicon, το MX-300

(http://www.lexiconpro.com/ProductIndex.aspx?ProductID=145)

το οποίο κινείται σε χαμηλή κατηγορία, έχει όμως και USB.

Μπορεί να ξεπεράσει τα software plug-ins?

 

Ζήτημα ήχου - άκουσέ το και θα μορφώσεις ιδία άποψη. Δε νομίζω πάντως αλλά εξαρτάται και με ποιό plug-in το συγκρίνεις κάθε φορά.

 

Μια μονάδα εφέ χωρίς USB πως μπορώ να την χρησιμοποιώ στην ηχογράφηση με

το Cubase? Ένας φίλος έχει το M-3000 της TC electronics αλλά και το PCM 91

της Lexicon και έλεγα να τα δανειστώ για λίγο... ;D

 

Με αρκετούς τρόπους. Ένας τρόπος είναι να το συνδέσεις απ' ευθείας σε κάποιο όργανο και έπειτα από την έξοδο του εφφέ στο Cubase. Άλλος τρόπος είναι το ορίσεις σαν insert effect ή send/return effect στο Cubase, αλλά αυτό χρειάζεται διαμόρφωση των εισόδων/εξόδων. Θέλει λίγη δουλειά αλλά παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία.

 

Ένας φίλος έχει το M-3000 της TC electronics αλλά και το PCM 91

της Lexicon και έλεγα να τα δανειστώ για λίγο... ;D

 

Και καλά θα κάνεις. Στον Thomann το TC Electronic M-3000 το έχουν 990 ευρώ. Η αρχική του τιμή είναι πάνω από 2.000 ευρώ. Συνιστώ να το πάρεις πριν εξαφανιστούν (εγώ πάντως έχω ένα  :D). Έχει VSS3 αλγόριθμους που προέρχονται από το TC Electronic M-6000, με την μόνη διαφορά ότι η συχνότητα δειγματοληψίας είναι 48KHz, ενώ στο Μ-4000 είναι 96KHz. Είναι dual-effects processor με δύο ανεξάρτητες engines τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν σε 8 διαφορετικές δρομολογήσεις, p.x. dual mono, stereo, parallel, morphing κλπ. Είναι πολύ εύκολο στην χρήση και η ποιότητα κατασκευής του είναι πολύ καλή.

 

Εναλλακτικά, αν θες κάτι αντίστοιχο + την ευελιξία της δρομολόγησης μέσα από τον υπολογιστή, θα μπορούσες να πάρεις ένα TC Electronic Powercore Firewire. Σε αυτή την περίπτωση έχεις και πολλά επιπρόσθετα effects τα οποία τρέχουν στην εξωτερική μονάδα φυσικά και δεν απασχολούν τον επεξεργαστή, αλλά δεν είναι dedicated reverb (με ότι συνεπάγεται αυτό). Κάποιοι αλγόριθμοι VSS3 μπορούν να τρέξουν και σε powercore. Προσωπικά δεν έχω κάνει σύγκριση A/B μεταξύ των 2 μονάδων για να εκφέρω προσωπική άποψη, έχω ακούσει από κάποιους ότι τα reverb είναι τα ίδια και από κάποιους άλλους ότι το M-3000 είναι καλύτερο.

 

Αν ποτέ θα το πουλούσα το M-3000 θα ήταν μόνο για να αγοράσω:

 

1. TC Electronic Μ-4000 (κατά κύριο λόγο επειδή έχει δειγματοληψίας 96KHz και κατά δεύτερο λόγο επειδή έχει κάποιους extra αλγόριθμους VSS4),

2. Bricasti M7 (για το οποίο ακούω διθυράμβους συνέχεια)

3. Lexicon PCM96

 

Αν έχεις σιχαθεί τα reverb της Lexicon τα οποία ακούγονται σε 10.000.000 άσματα, κυρίως από τα μέσα του 80 και έντευθεν, και θες κάτι ακόμη καλύτερο/διαφορετικό τότε θα πρότεινα Eventide Eclipse. Δυστυχώς δεν υπάρχει υποστήριξη VSig για το Eclipse έτσι ώστε να μπορέσεις να φτιάξεις FX από την αρχή, αλλά ίσως να μην την χρειαστείς καν αυτή την δυνατότητα.

 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OurDarkness σε ευχαριστώ για την πληρέστατη απάντησή σου 

καθώς και εσένα Sf :)

 

Τα plug-ins αυτή τη στιγμή που χρησιμοποιώ είναι κυρίως το

Waves RVerb και το Roomworks του Cubase.

 

Ή μάλλον δεν ξέρω να τα λειτουργώ (αν και δε νομίζω ότι θα

μπορούσαν να αλλάξουν τόσο δραματικά τον ήχο τους αν είχα

πιο πολλές γνώσεις)  ή τελικά δε φθάνουν την ποιότητα που

ψάχνω...  :(

 

Όσο για το M-3000 το είδα και εγώ στο thomann

και έπαθα πλάκα με τέτοια τιμή...

 

OurDarkness αν ανέβαζες και ένα sample 30" για να "ακούσουμε"

το M-3000 θα ήταν πολύ χρήσιμο αλλιώς θα ανεβάσω εγώ

σε καμιά βδομάδα αν το δανειστώ από τον φίλο μου :).

 

Καλημέρα σε όλους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή μάλλον δεν ξέρω να τα λειτουργώ (αν και δε νομίζω ότι θα

μπορούσαν να αλλάξουν τόσο δραματικά τον ήχο τους αν είχα

πιο πολλές γνώσεις)  ή τελικά δε φθάνουν την ποιότητα που

ψάχνω...

 

Η "χρηση" του reverb ειναι μια πονεμενη ιστορια...(ειδικα στην ελληνικη μουσικη) και τα "γουστα" παιζουν πολυ πανω στο ΤΙ ειναι καλο reverb ;)

 

Προσωπικα πιστευω οτι κυκλοφορουν εξαιρετικα Plug ins reverb τα οποια χρησιμοποιωντας τα σωστα (δηλ. σε send-return & με ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ) μπορεις να πετυχεις οτι τραβαει η ψυχη σου.Βεβαια τα 23345 preset που εχουν πολλες φορες μπερδευουν παρα βοηθανε .

 

Βεβαια αυτα στα λεει καποιος που πιστευει οτι το καλυτερο reverb  ειναι το....ΚΑΘΟΛΟΥ reverb (το εχω εξωβελησει απο ολες τις ηχογραφησεις  μου εδω και χρονια)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή μάλλον δεν ξέρω να τα λειτουργώ (αν και δε νομίζω ότι θα

μπορούσαν να αλλάξουν τόσο δραματικά τον ήχο τους αν είχα

πιο πολλές γνώσεις)  ή τελικά δε φθάνουν την ποιότητα που

ψάχνω...

 

Η "χρηση" του reverb ειναι μια πονεμενη ιστορια...(ειδικα στην ελληνικη μουσικη) και τα "γουστα" παιζουν πολυ πανω στο ΤΙ ειναι καλο reverb ;)

 

Προσωπικα πιστευω οτι κυκλοφορουν εξαιρετικα Plug ins reverb τα οποια χρησιμοποιωντας τα σωστα (δηλ. σε send-return & με ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ) μπορεις να πετυχεις οτι τραβαει η ψυχη σου.Βεβαια τα 23345 preset που εχουν πολλες φορες μπερδευουν παρα βοηθανε αλλα γενικα πιστευω οτι ειναι εξαιρετικα. 

 

Βεβαια αυτα στα λεει καποιος που πιστευει οτι το καλυτερο reverb  ειναι το....ΚΑΘΟΛΟΥ reverb (το εχω εξωβελησει απο ολες τις ηχογραφησεις  μου εδω και χρονια)

 

Πάντα μιλάω για reverb σε πολύ μικρές δόσεις για να αποκτάνε τα όργανα

στη μίξη μου και μια τρίτη διάσταση εκτός του left και του right. Εξάλλου και

εγώ αν είχα τον κατάλληλο χώρο ώστε να παίζω σε μια απόσταση από το

μικρόφωνό θα χρησιμοποιούσα ακόμα λιγότερο reverb.

 

Πάντως Superfunk εγώ στο Cubase απλά κάνω αυτό που δείχνω στην παρακάτω εικόνα:   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα θα ήταν να ανοίξεις ένα FX channel με το βάθος που θες (100% wet) και να πας στο κανάλι πχ της κιθάρας και από το send να στείλεις όσο βάθος θες. Όπως θα έκανες σε μια κονσόλα (βάθος από aux και όχι από insert).

Με τον τρόπο αυτό εκτός του ότι γλιτώνεις cpu, δεν "χαλάς" και το dry σήμα σου αφού με το βάθος σαν insert, αναγκαστικά θα στείλεις και κάποιο ποσοστό dry σήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν ειμαι πολυ γνωστης του cubase απο οτι βλεπω φαινεται οτι το βαζεις Insert κατι που κατα τη γνωμη μου ειναι λαθος στο reverb.

 

Ανοιξε ενα εξτρα bus πανω στο οποιο θα βαλεις το reverb plug in και δωσε send απο το καναλι του οργανου στο οποιο θελεις να βαλεις βαθος και τελος στειλε το Output του reverb bus στο master.

 

Eτσι θα μπορεις να ελεγχεις καλυτερη το "ποσοστο" του reverb αλλα και το volume του ανα οργανο. ;) 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν ειμαι πολυ γνωστης του cubase απο οτι βλεπω φαινεται οτι το βαζεις Insert κατι που κατα τη γνωμη μου ειναι λαθος στο reverb.

 

Ανοιξε ενα εξτρα bus πανω στο οποιο θα βαλεις το reverb plug in και δωσε send απο το καναλι του οργανου στο οποιο θελεις να βαλεις βαθος και τελος στειλε το Output του reverb bus στο master.

 

Eτσι θα μπορεις να ελεγχεις καλυτερη το "ποσοστο" του reverb αλλα και το volume του ανα οργανο. ;) 

 

Αν κατάλαβα καλά με το insert χρησιμοποιεί μόνο το wet signal ενώ με αυτό που προτείνεις προσθέτει το wet στο dry signal όπως γίνεται π.χ. στον Twin?

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Slew Rate featured και unfeatured this θέμα
  • πριν admin κλείδωσε το θέμα
  • πριν Slew Rate ξεκλείδωσε το θέμα

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου