Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για KORG M3


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ισως θα μπορουσε να ειναι καπως ετσι ;)

http://www.openlabs.com/

Πολύ σωστά και μάλλον κάπως έτσι θα είναι. Ένα Workstation που θα μπορείς να του φορτώσεις ότι αγαπάει η ψυχή σου analog,pianos,strings,pads,leads etc................................. ; :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 80
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Επίσης λάθος.

 

Είδες που την πάτησες; :):)

Φυσικά οι πωλήσεις αυξάνονται, διότι όπως ξέρεις δεν μπορεί να πάει κανείς να αγοράσει το Triton ή το M3 χωρίς το workstation κομάτι, σα σκέτα νέτα synths. Έτσι ξηγιέται η Korg. ΟΜΩΣ, άλλο να παίρνεις το workstation επειδή δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς, και ΑΛΛΟ το να το χρησιμοποιείς σαν workstation, δηλαδή να κάνεις sequencing και mixing πάνω του. ΑΥΤΟ δεν το κάνει σχεδόν κανένας (για την ακρίβεια, ούτε την εποχή του Μ1 δεν το έκανε κανένας, απλά το χαζεύανε λίγο, λέγανε "α, τι ωραία έχει και... κανάλια" και μετά το γράφανε στα παλιά τους τα παπούτσια και παίζανε με τους ήχους.

 

Έτσι είναι kilon-man. Μη το παιδεύεις άδικα...

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ σωστά και μάλλον κάπως έτσι θα είναι. Ένα Workstation που θα μπορείς να του φορτώσεις ότι αγαπάει η ψυχή σου analog,pianos,strings,pads,leads etc................................. ; :)

 

Γιατί, τώρα δεν μπορείς;

Psycho αυτό το thread τελικά....

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδες που την πάτησες; :):)

Φυσικά οι πωλήσεις αυξάνονται, διότι όπως ξέρεις δεν μπορεί να πάει κανείς να αγοράσει το Triton ή το M3 χωρίς το workstation κομάτι, σα σκέτα νέτα synths. Έτσι ξηγιέται η Korg. ΟΜΩΣ, άλλο να παίρνεις το workstation επειδή δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς, και ΑΛΛΟ το να το χρησιμοποιείς σαν workstation, δηλαδή να κάνεις sequencing και mixing πάνω του. ΑΥΤΟ δεν το κάνει σχεδόν κανένας (για την ακρίβεια, ούτε την εποχή του Μ1 δεν το έκανε κανένας, απλά το χαζεύανε λίγο, λέγανε "α, τι ωραία έχει και... κανάλια" και μετά το γράφανε στα παλιά τους τα παπούτσια και παίζανε με τους ήχους.

 

Έτσι είναι kilon-man. Μη το παιδεύεις άδικα...

 

 

 

Πάρα πολυ σωστό φίλε eye αυτο που λές....

 

Αλλά δυστηχώς αυτο που λές ισχύει εδώ ελλάδα , που το workstation είναι το πλήκτρο που συνοδεύει το μπουζούκι και δεν είναι τίποτα παραπάνω απο ένας rompler . Στο εξωτερικό τα πράματα είναι διαφορετικά, γιατί εκεί τα αγοράζουν για το σκοπό που είναι φτιαγμένα. Απόδειξη το forum του motif στο www.motifator.com

 

Έχεις πάλι όμως δίκιο κάνεις δεν χρησιμοποιείς το 100% ενός workstation αλλά μήπως αυτό ισχυέι και με τους υπολογιστές ?

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά χωρις να θελω να φανω δογματικός και χωρις καμια διάθεση για τσακωμούς αλλά.....

 

μήηηπως...

 

ολα αυτά μας οδηγούν στην χρήση laptop-vst-midi controller? Kαι πιθανα καποια ιδιαίτερα synth παράλληλα με δικό τους χαρακτήρα...?

Time is just a fraction of the sine.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α, και κάτι ακόμη, πολύ σημαντικό : ο ρυθμός απαξίωσης ενός workstation είναι κάτι το ασύλληπτο. Προσπαθείστε να θυμηθείτε ένα workstation του παρελθόντος που να έχει "κρατήσει" τιμή στην αγορά των μεταχειρισμένων, ειδικά σε σχέση με άλλα όργανα της εποχής του. Όσο περισσότερο ένα synth εντάσσεται στην κατηγορία "workstation" (ενσωματωμένο sequencer / ενσωματωμένα πολλά εφέ / πολλά midi κανάλια / floppy drives κλπ) ΤΟΣΟ πιο ξεφτιλισμένο θεωρείται (συχνά αδίκως).

 

Πάρτε για παράδειγμα το Sy-77. Πόσοι ξέρουν ότι είναι καλύτερο (σαν FM synth) από το DX7 και όλη τη σειρά DX; Απάντηση : κανένας, διότι ακριβώς το μετράνε σαν workstation. Έτσι και βγάλω να πουλήσω το δικό μου, ούτε 300 ευρώ δεν θα πιάσει, ενώ το DX-7 καλύτερα να μη σας πω πόσο το πούλησα πριν μερικά χρόνια και λιποθυμήσετε...

 

Εγώ προσωπικά θεωρώ την ιδέα του workstation ως εχθρό του κόσμου των synths (πιο πολύ γουστάρω το Blofeld π.χ.) διότι είναι μία εντελώς μαρκετινίστικη προσέγγιση των σύγχρονων αναγκών του keyboard player, η οποία θα μπορούσε να λείπει και να είχαμε (στα ίδια λεφτά) καλύτερα όργανα..

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α, και κάτι ακόμη, πολύ σημαντικό : ο ρυθμός απαξίωσης ενός workstation είναι κάτι το ασύλληπτο. Προσπαθείστε να θυμηθείτε ένα workstation του παρελθόντος που να έχει "κρατήσει" τιμή στην αγορά των μεταχειρισμένων, ειδικά σε σχέση με άλλα όργανα της εποχής του. Όσο περισσότερο ένα synth εντάσσεται στην κατηγορία "workstation" (ενσωματωμένο sequencer / ενσωματωμένα πολλά εφέ / πολλά midi κανάλια / floppy drives κλπ) ΤΟΣΟ πιο ξεφτιλισμένο θεωρείται (συχνά αδίκως).

 

Πάρτε για παράδειγμα το Sy-77. Πόσοι ξέρουν ότι είναι καλύτερο (σαν FM synth) από το DX7 και όλη τη σειρά DX; Απάντηση : κανένας, διότι ακριβώς το μετράνε σαν workstation. Έτσι και βγάλω να πουλήσω το δικό μου, ούτε 300 ευρώ δεν θα πιάσει, ενώ το DX-7 καλύτερα να μη σας πω πόσο το πούλησα πριν μερικά χρόνια και λιποθυμήσετε...

 

Εγώ προσωπικά θεωρώ την ιδέα του workstation ως εχθρό του κόσμου των synths (πιο πολύ γουστάρω το Blofeld π.χ.) διότι είναι μία εντελώς μαρκετινίστικη προσέγγιση των σύγχρονων αναγκών του keyboard player, η οποία θα μπορούσε να λείπει και να είχαμε (στα ίδια λεφτά) καλύτερα όργανα..

 

 

 

Eye μην πιάνεις το θέμα DX7 γιατί ξέρει ότι πουλάει επείδη το έχουν χρησιμοποιήσει μεγάλα ονόματα της μουσικής σε ευρεία κλίμακα . Η καλύτερη διαφήμιση. Ότι δεν αξίζει τα λέφτά του είναι γνωστό. Καθώς και το ότι το FM8 είναι χίλιες φορές καλύτερο.

 

Συμφωνώ με το οτι το SY77 είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο . Αλλά τι να κάνουμε έτσι ειναι η αγορά ,δεν έχει να κάνει σε καμία περίπτωση με το ότι είναι workstation. Δεν νομίζω ότι τα workstation απαξιώνονται . Απλός όταν μιλάμε για workstation τότε το καινούργιο είναι και καλύτερο. Kαι κάθε 3 χρόνια γίνονται μεγάλα άλματα. Κάτι τέτοιο δεν γίνεται με τα αναλογικά και λιγότερο στα VA.

 

Aν με ρωτατέ αν τελικά οδηγούμαστε σε μια εποχή laptop vst, θα συμφωνήσω με τον φίλο shadowalker.

 

Δυστηχώς ο υπολογιστής έχει αρκετές αδυναμίες που δεν έχουν ούτε τα workstation ουτε τα άλλα συνθ. Η μεγαλύτερη είναι φυσικά η περιορισμένη υποστήριξη midi controllers. Αλλά σίγουρα προς τα εκεί βαδίζει το μέλλον.

 

Στο τέλος θα υπάρξει μια σύγκληση στην πορεία του υπολογιστή και του worstation. Είναι ξεκάθαρο οτι προς τα εκέι παει το πράμα, δες τε πχ το φρέσκο ROLAND PHANTOM G , με την μεγάλη του οθόνη , την υποστηριξη Mouse!!! και τον αστρονομικό αριθμό των 128 tracks. Δες και τις εξελίξεις στο software με υποστηριξη live εργαλείων (LOGIC, ABLETON LIVE) απαραμιλο midi mapping , ενισχυμένη υποστηριξη Midi controllers με true plug n play.

 

Sτην μάχη COMPUTER VS WORKSTATION δεν υπάρχει νικητής αλλά ενσωμάτωση.     

 

Tώρα αν μου λές εγώ προτιμώ το blofeld , περι ορέξεως ....

 

Εγώ έχω το blofeld , προτιμώ το μοτιφάκι χίλιες φορές περισσότερο. Ακόμα και στην δημιουργία ήχων.

 

Και κρύφα έκει στην γωνία  Μου προσεύχομαι στον θεούλη να με αξιώσει να αγοράσω το prophet 08 .

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α, και κάτι ακόμη, πολύ σημαντικό : ο ρυθμός απαξίωσης ενός workstation είναι κάτι το ασύλληπτο. Προσπαθείστε να θυμηθείτε ένα workstation του παρελθόντος που να έχει "κρατήσει" τιμή στην αγορά των μεταχειρισμένων, ειδικά σε σχέση με άλλα όργανα της εποχής του. Όσο περισσότερο ένα synth εντάσσεται στην κατηγορία "workstation" (ενσωματωμένο sequencer / ενσωματωμένα πολλά εφέ / πολλά midi κανάλια / floppy drives κλπ) ΤΟΣΟ πιο ξεφτιλισμένο θεωρείται (συχνά αδίκως).

 

Μα δεν καταλαβαίνεις ότι δεν μπορούν αυτά τα όργανα να κρατήσουν την τιμή τους γιατί συνεχώς εξελίσσονται? Πως είναι δυνατόν το SY να κρατήσει ψιλά την τιμή του όταν υπάρχει το XS?Το dx 7 όμως μπορεί να την κρατήσει διότι εδώ μιλάμε για πρωτόκολο σύνθεσης ήχων που δεν έχει αλλάξει δραματικά από το παρελθόν. Και το ότι σπάνια συναντάς ανθρώπους να συνθέτουν πάνω σε workstation οφείλεται στην εξέλιξη των Υ/Η. Εγώ για παράδειγμα μπορεί να φτιάχνω sequencers στο Logic αλλά τα φορτώνω σαν midi files στο sequencer του motif για να τα παίξω στο live.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν καταλαβαίνεις ότι δεν μπορούν αυτά τα όργανα να κρατήσουν την τιμή τους γιατί συνεχώς εξελίσσονται? Πως είναι δυνατόν το SY να κρατήσει ψιλά την τιμή του όταν υπάρχει το XS?Το dx 7 όμως μπορεί να την κρατήσει διότι εδώ μιλάμε για πρωτόκολο σύνθεσης ήχων που δεν έχει αλλάξει δραματικά από το παρελθόν. Και το ότι σπάνια συναντάς ανθρώπους να συνθέτουν πάνω σε workstation οφείλεται στην εξέλιξη των Υ/Η. Εγώ για παράδειγμα μπορεί να φτιάχνω sequencers στο Logic αλλά τα φορτώνω σαν midi files στο sequencer του motif για να τα παίξω στο live.

 

 

ninja αγορι μου , εμεις πρέπει να τα πουμε ενα τετ α τετ. Μου αρέσει πολυ ο τρόπος που σκέφτεσαι.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου