Προς το περιεχόμενο

Επιλέγοντας outboard προενίσχυση


nikodemos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

Εννοείται πως υπάρχουν πάαααααααρα πολλές ακόμα επιλογές στο θέμα "custom racked vintage gear" με input modules από "κλασσικές" εταιρίες του παρελθόντος που είτε έκλεισαν είτε άλλαξαν κατεύθυνση και σταμάτησαν να υποστηρίζουν συγκεκριμμένα προιόντα. Έτσι υπάρχουν τρομερά preamps και channel strips από MCI, API (οι δύο πιο βασικοί εκπρόσωποι της "Αμερικάνικης" προσσέγγισης στο θέμα προενίσχυση) STUDER (κάποια input module της σειράς 902 είναι πραγματικός θησαυρός με τρομερά transparent ήχο ,απίστευτες ποσότητες  gain, 4 band para EQ  και compressor/limiter!!!) CALREC (broadcast κυρίως εταιρία που έχει κατασκευάσει πολλές κονσόλες κατά παραγγελία για το BBC με inpute modules στα πρότυπα του 1081) PHILIPS (Polygram) και φυσικά SSL (κυρίως απότην σειρά 5000 η οποία αν και broadcast χρησιμοποιούσε το preamp της 4000 όπως και το διάσημο "brown" EQ module). Η SSL είναι η πιο δύσκολη περίπτωση κυρίως λόγω της πολυπλοκότητας των modules (automation) καθώς και το ότι το ballancing stage (transformers) δεν περιλαμβάνεται στο module.

 

Μια άλλη κλασσική κατηγορία με άπειρες επιλογές σε modules από ολοένα και περισσότερους κατασκευαστές να συνεισφέρουν τις "προτάσεις" τους είναι βέβαια το modular format της API,  series 500

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 191
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Παιδιά επειδή και μένα θα με ενδιέφερε ένα συγκριτικό τεστ προτείνω, αν θέλεται και εσείς, να μαζευτούμε και να φέρουμε ότι έχει ο καθένας έτσι ώστε να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα. Αυτό που εγώ μπορώ να προσφέρω είναι το στούντιο όπου υπάρχουν μια Trident και μια Neve και από μόνιτορ Genelec 1030+7070 Sub, Focal twin και ATC 100. Δυστυχώς δεν έχω πολύ χρόνο ώστε να αναλάβω την οργάνωση του πράγματος αλλά αν κάποιος άλλος αναλάβει αυτό το κομμάτι είμαι πολύ ζεστός να το πραγματοποιήσουμε.

 

                                                                 

                                                                                                                  Γιάννης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Γιάννη (PJ) έχω δει στο website του matrix photos από την Trident και θε ήθελα πάρα (μα ΠΑΡΑ) πολύ να την ακούσω ;)

 

Θα ήταν πολύ ωραίο να οργανωθεί κάτι.....ίσως λίγο δύσκολο για εμάς από Θεσ/νίκη αλλά με καλή θέληση όλα γίνονται ;)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η TRIDENT έχει λίγα gain stages στους προενισχυτές και αυτό έχει και την ανάλογη συμπεριφορά. Δηλαδή παραμορφώνει πολύ πιο εύκολα γιατί τα gain stages είναι πουσαρισμένα για να βγάλουν την ένταση που χρειάζεται αλλά το path είναι πολύ minimal και ο ήχος ακούχεται πρωτογενής και καθόλου ραφιναρισμένος. Σε σχέση με τον 1073 έχει περισσότερο σώμα και καθόλου compression. Σε ρυθμική ακουστική κιθάρα π.χ. είναι πολύ καλύτερος και αληθινός αλλά σε σόλο ακουστική ο «έτοιμος» κομπρεσσαρισμένος και ραφιναρισμένος 1073 μου άρεσε περισσότερο. Η NEVE που έχω είναι λες και περνάς την μίξη από κομπρέσσορα και έχει πρίμα «αστερόσκονη» στο EQ.

Τώρα το story είναι ότι ο Malcom Toft και ο Barry Potter πήγαν κάποια στιγμή στον Neve και του ζήτησαν μια κονσόλα με συγκεκριμένες διαστάσεις για το control του Trident Studio. Η απάντηση του Neve ήταν μεγαλύτερη και ακριβότερη και αποφάσισαν να την φτιάξουν μόνοι τους στο δώμα του στούντιο (ΣΤΟ ΧΕΡΙ).

Έφτιαξαν 13 A RANGE και άλλες τόσες B RANGE οι οποίες έχουν το ίδιο κύκλωμα στους προενισχυτές αλλά λιγότερες περιοχές στο EQ και λιγότερα AUX.

Αν ψάξεις στο internet θα δεις (που το έχεις δει αλλά λέμε τώρα) ότι θεωρούνται οι καλύτεροι προενισχυτές ever. Τώρα πως ξέπεσε στο χαζοστούντιό μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά για την συνάντηση είμαι μέσα και μπορώ να φέρω Universal Audio Solo 610 και Audio technica AT4040. Kαι μπάσσο Fender vintage precision '57. Φυσικά μπορώ να παίξω και τα απαραίτητα basslines αν δεν υπάρχει άλλος που να θέλει να παίξει. ;D

 

Eγώ θα πρότεινα να δοκιμαστούν 8-10 προενισχυτές και 3-4 καλά μικρόφωνα το πολύ ώστε να μην δημιουργηθεί "συνωστισμός" μηχανημάτων και επέλθει κούραση αλλά και για να μην καταναλωθούν πολλές εργατοώρες από το στούντιο (PJ προσλαμβάνομαι για manager? ;D ;D). Έτσι μπορούμε να φτιάξουμε γύρω στα 25 clips για κάθε όργανο ώστε να ηχογραφηθεί το καθένα με όλα τα mics σε όλους τους προενισχυτές.

 

Κάποιος θα μπορούσε να είναι In charge στη διαδικασία για να μην χρονοτριβούμε πολύ ώρα αλλά και για τα άλλα tasks (πλήρεις σημειώσεις,σουβλάκια στην ώρα τους  ;Dκλπ).

 

Μπορούμε να αποφασίσουμε για το αν θα ηχογραφήσουμε μόνο πανομοιότυπα clips με διαφορετικούς προενισχυτές ή αν έχουμε χρόνο να ψηφίσουμε δημοκρατικά τις καλύτερες αλυσίδες για το κάθε όργανο και ακολούθως να ηχογραφήσουμε ένα ολοκληρωμένο track για να έχουμε ακόμα πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Αν πάλι δεν προλάβουμε τουλάχιστον θα έχουμε τα clips.

 

Μια άλλη ιδέα για να γλιτώσουμε χρόνο, μπορεί να είναι να έχουμε ένα προηχογραφημένο ψηφιακά, beat όπου μπορούμε και αυτό να το περάσουμε από τους προενισχυτές της δοκιμής, και όλα τα υπόλοιπα όργανα να ηχογραφηθούν πάνω σ'αυτό. Έτσι όταν μαζέψουμε τα clips, θα μπορεί ο καθένας να κάνει την δική του "μίξη" αφού κάνει download όλα τα clips και να ακούσει ελεύθερα πως αλληλεπιδρούν οι προενισχυτές μεταξύ τους και ίσως έτσι κρίνει καλύτερα για το τι προτιμάει.

 

Τέλος θα χρειαστούν και εθελοντές για φωνή, πλήκτρα ίσως και για κιθάρα ακουστική η/και ηλεκτρική.

 

Πως σας φαίνεται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι μπάσσο Fender vintage precision '57.

 

Original '57?????

 

Aν είναι προσφέρομαι να παίζω μπάσο όλη μέρα ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Γιάννη thanks για την ιδιαίτερα γλαφυρή περιγραφή...τώρα θέλω να ακούσω την Trident ακόμη πιο πολύ ;D ;D

Λογικά τα preamp stages της θα πρέπει να είναι μόνο με τραντζίστορ χωρίς ICs και opamps, στην λογική δηλαδή της θρυλικής TG EMI, σωστά? ..ρωτάω γιατί έχω κάποια series 500 modules (JLM Audio TG500) φτιαγμένα πάνω σε αυτη τη λογική και η περιγραφή σου ταιριάζει απόλυτα στον ήχο τους....θα είχε πλάκα να τα ακούγαμε δίπλα-δίπλα....

 

Σε σχέση με την φάση "δοκιμή" ίσως θα μπορούσαμε να κάνουμε μία στην Αθήνα και μια Θεσ/νίκη και να "ποστάρουμε" εδώ κλιπάκια, φωτός, κουτσομπολιά,συνταρακτικές λεπτομέρειες από τα παρασκήνια κλπ κλπ ;D ;D

..... πολύ ευχαρίστως να φιλοξενήσω στο στούντιο αυτή την "Βόρεια" εκδοχή ;) 

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι η κονσολα είναι του 1974 και δεν υπάρχει πουθενά ic εκτός από ένα το οποίο κουφάθηκα όταν το είδα και βρίσκεται στο ένα από τα δυο τροφοδοτικά. Επίσης όλα τα mic και τα line έχουν από έναν μετασχηματιστή ZUTT. Θα ανεβάσω φωτό σύντομα ::) Εκτός από το τρελό restoration που της έκανα για 3 μήνες περίπου της άλλαξα και όλους τους ηλεκτρολητικούς. Μιλάμε ότι τρελάθηκα να κολλάω. 400 ηλεκτρολητικοί περίπου.

Η NEVE είναι φουλ στο IC.

Πάντως αφού απολαμβάνεις την συναναστροφή με την παλιατζουρία θα πρέπει να δεις την συλλογή των ενισχυτών μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου