Προς το περιεχόμενο

Δυναμικοί επεξεργαστές και EQ: Analog Outboard vs Soft Plugins


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και ματάξαναρωτάω γιατί έχετε την εντύπωση ότι η ηχοσύνθεση είναι διαφορετική έστω στο ελάχιστο απο την μίξη και την επεξεργασία ήχου ακόμα και όταν μιλάμε για ακουστικά ή ηλεκτρικά όργανα ???

 

Έχετε μελετήσει ηχοσύνθεση σε επαρκές επίπεδος ή είναι κάτι που υποθέτετε?

 

Έχω αναφέρει στο noiz τους λόγους για τους οποίους ούτε οι software προσοομιώσεις των αναλογικών synthesizers (όπως το Minimoog π.χ. το οποίο αποτελεί την μεταπτυχιακή μου εργασία) ούτε οι software προσομοιώσεις των αναλογικών outboard μηχανημάτων, μπορούν να ισχυριστούν ότι είναι on the point. Οι λόγοι δεν είναι ούτε ένας, ούτε δύο, και είναι και επιστημονικοί και κάποιοι ας πούμε τελεολογικοί.

 

Όσον αφορά στις εξομοιώσεις των synthesizers από το παρελθόν, ο σημαντικότερος λόγος για την μη πλήρη (και συνεπώς ως ένα σημείο ανεπιτυχή) εξομοίωσή τους είναι το γεγονός ότι υπάρχουν παράμετροι που ούτε καν έχουν μελετηθεί, πόσο μάλλον να μοντελοποιηθούν και ακόμη περισσότερο να μοντελοποιηθούν επιτυχώς. Και μιας που ανέφερα το Minimoog, να πω ότι υπάρχει π.χ. μέχρι και διαρροή σήματος από το τροφοδοτικό (power supply) στους ταλαντωτές, + εσωτερική intermodulation μέσω του παθητικού μίκτη (που επιτρέπει κάτι τέτοιο) + το επονομαζόμενο aging effect (που δεν είναι τίποτε άλλο παρά το γεγονός ότι ένα πυκνωτάκι που κατασκευάστηκε πριν 35 χρόνια, κάτω από x συνθήκες, δεν συμπεριφέρεται το ίδιο σήμερ κ.λ.π. Μπορώ στην κυριολεξία να απαριθμήσω δεκάδες παραμέτρους, η εξομοίωση των οποίων χωλαίνει.

 

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στα EQ/Compressors/Limiters κ.λ.π. Ο κυριότερος, πάλι επιστημονικά τεκμηριωμένος λόγος, είναι ότι οι διαδικασίες του EQ/Compression (κυρίως tube compression) είναι μη γραμμικές επεξεργασίες και οι υπολογιστές (με τις παρούσες υλοποιήσεις) δεν μπορούν να τις εξομοιώσουν. Για να ξεκαθαρίσω λίγο περισσότερο θα αναφέρω με όσο μπορώ περισσότερο μη τεχνικούς όρους τι σημαίνει γραμμική και μη γραμμική διεργασία αναφερόμενος σε δύο audio κανάλια τα οποία μιξάρονται σε ένα buss (μιας και αυτό μας καίει). Μία διεργασία ονομάζεται γραμμική όταν το άθροισμα των επεξεργασμένων καναλιών είναι το ίδιο με το επεξεργασμένο άθροισμα των καναλιών. Αυτό σημαίνει, στην περίπτωσή μας, ότι όταν η εφαρμογή tube compression (η οποίς όπως προανέφερα δεν είναι γραμμική διεργασία) σε δύο κανάλια (ξεχωριστά στο ένα και ξεχωριστά στο άλλο) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ με την εφαρμογή tube compression στο τελικό τους buss.΄

 

Οι εν λόγω εξομοιώσεις μπορεί να ακούγονται πολύ ωραία (όπως κάποια plug-ins UAD, Sony Oxford, Waves κλπ) αλλά υπάρχει διαφορά μεταξύ του ακούγεται πολύ ωραία (ή τέλος πάντων μου αρέσει όπως ακούγεται) και εξομοιώνει πλήρως.

 

Ένας παράγοντας που παίζει καταλυτικό ρόλο στην άνθιση των εξομοιώσεων είναι προφανώς η παρελθοντολαγνεία και ενίοτε το hype που υπάρχει σε αρκετά φημισμένα μηχανήματα. Προφανώς, αντιλαμβάνεστε ότι ακόμη και η αντιγραφή του interface ενός Neve 1081 κάπου αποσκοπεί... αποσκοπεί στην ψυχολογία του αγοραστή, ο οποίος μη μπορώντας να αγοράσει το hardware αποφασίζει να επενδύσει στο αντίστοιχο software, πιστεύοντας ότι με αυτό τον τρόπο θα κερδίσει κάτι από την αίγλη του original μηχανήματος. Και τις περισσότερες φορές, πείθεται ότι έτσι είναι - καθότι ΘΕΛΕΙ να πειστεί ότι έτσι είναι. Μη έχοντας πρόσβαση στο original, μη έχοντας χρησιμοποιήσει εκτενώς το original σε A/B συγκρίσεις κ.λ.π., είναι μάλλον δύσκολο να πειστεί για το αντίθετο.

 

Δυστυχώς ή ευτυχώς, για studios που θέλουν πελάτες (και έτσι πρέπει) όλα αυτά τα μηχανήματα (Manley, Meve, UA, Crane κ.λ.π) είναι ένας κράχτης και ένα δέλεαρ και αποσκοπούν με αυτό τον τρόπο και στην ψυχολογία του πελάτη, ο οποίος διαφορετικά αντιμετωπίζει ένα studio που έχει ένα Manley Massive Passive και διαφορετικά μία x εξομοίωσή του. Π.χ. στο εν λόγω μηχάνημα, το εκάστοτε χρώμα ΔΕΝ προέρχεται τόσο από το γεγονός ότι έχει λυχνίες στην έξοδο (και όχι ανά κανάλι όπως νομίζουν μερικοί) αλλά στο χρώμα που προσδίδουν οι transfomers (και οι οποίοι transformers δεν εξομοιώνται τόσο απλά όσο μας θέλουν οι εταιρείες να πιστεύουμε.  ;)

 

Κλείνοντας, θέλω να επισημάνω ότι όπως και δύο κιθάρες δεν είναι επακριβώς πανομοιότυπα αντίτυπα ενός ιδεατού καλουπιού, έτσι συμβαίνει και στα αναλογικά synthesizers αλλά και στα outboard μηχανήματα. Επιπλέον, η χρήση του Internet ενίοτε κάνει προβληματική την απ'ευθείας σύγκριση γιατί πολλές φορές κάτι που εξωτερικά είναι το ίδιο με κάτι άλλο, έχει υποστεί ανελέητο customization/modification/service κ.λ.π. και τα schematics που κυκλοφορούν πολλές φορές έχουν ορθογραφικά λάθη (προσωπικά έχω τουλάχιστον 4 schematics του Minimoog με ορθογραφικά λάθη και έπρεπε να μιλήσω με κάποιον ηλεκτρονικό που έχει επισκευάσει άπειρα Minimoog για να βρω το σωστό). Αλλος ένας λόγος, για τον οποίον δεν είναι ασφαλείς οι συγκρίσεις είναι ότι πολλές φορές τα συγκριτικά test είναι πολύ δύσκολο να διεξαχθούν με όσο γίνεται περισσότερο αντικειμενικά κριτήρια, αλλά παρ' όλα αυτά αποτελούν ένα δείγμα του ήχου τους.

 

Και φυσικά, άλλο είναι να γυρνάμε ένα virtual κουμπάκι και άλλο να αγγίζουμε τα κουμπιά ενός Manley, με την εκπληκτική κατασκευή και ήχο. Είναι αυτό που λένε:

 

When you TURN ON your equipment, does it return the favor? ;) ;) ;)

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 119
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

ελπίζω μην πανικοβληθέις με αυτό που θα σου πώ , αλλά το harmoniser οχι μόνο είναι τιγκα στο software αλλά χρησιμοποιεί ένα περιβάλλον modular synthesis που αντιγράφει το max/msp και την pd.Αυτή η τεχνολογία υπάρχει στους υπολγιστές εδώ και κάτι λιγότερο απο  2 δεκαετίες.. Η τεχνολογία του κάθε άλλο παρά πρωτοπόρα είναι.  ΜΕ την διαφορά όμως ότι καίει τρελή επεξεργαστική ισχύη.

 

Πάρε ένα σοβαρό plugin και στείλτο να σου κάψει όλο τον dual core και θα δείς ότι δεν το χρειάζεσαι το harmonizer. Το πρόβλημα είναι οτι τα  plugins ειδικά όταν πρόκειται για εφέ δεν τολμούν να κάψουν πάνω απο 1-2% συνήθως της επεξεργαστικής ισχύς για αυτό δεν βγαίνει και αρχικά ο καλός τους ήχος.  Άρχισε όμως να δουλεύεις με REAKTOR και τίγκαρε το στην επεξεργασία μέχρι να αναστενάξει ο επεξεργαστής  και τότε έλα να μου πείς αν βγάζει γαμάτο ήχο.

 

To Eventide H-8000FW έχει 2 DSP της Motorola, και πολλά custom chips της Eventide για να βγάλει αυτά που βγάζει. Η ενσωματωμένη γλώσσα προγραμματισμού είναι η VSig, λειτουργεί σε visual περιβάλλον και δεν έχει σχέση με την MAX/MSP ούτε με PD (τουλάχιστον όχι άμεση). Βασίζεται στην C, βεβαίως, αλλά αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα.

 

Τώρα ο dual core και ο DSP έχουν μία τραγική διαφορά. O dual core είναι ένας CISC επεξεργαστής ενώ ο DSP (digital signal processor) είναι ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ επεξεργαστής με διαφορετική αρχιτεκτονική διαύλου η οποία επιτρέπει πολύ πιο εύκολα την χρήση σωλήνωσης (pipelining) η οποία είναι ΤΡΑΓΙΚΑ καλύτερη σε τέτοιους είδους επεξεργαστές (όπως και σε RISC). Η σωλήνωση, συνοπτικά, χρησιμοποιείται στην παράλληλη εκτέλεση διεργασιών και αυτό πολλές φορές απαιτεί ειδικό προγραμματισμό.

 

Συν τις άλλοις οι αλγόριθμοι που έχει αναπτύξει η Eventide (καθότι είναι οι αλγόριθμοι που μας ενδιαφέρουν) είναι περίπου 2 parsec μακριά σε σχέση με άλλες υλοποιήσεις.

 

Να και ένα screenshot από τον VSig editor του H-8000FW για να έχετε μία οπτική άποψη του τι γίνεται... :o

 

2803867130_ee3be4088b_o.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Γιάννη ευτυχώς που έβαλες το screenshot και ξεκαθάρισε το τι γίνεται ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.....δεν έχω δει κάποια hardware αναλογική  υλοποίηση που να βασίζεται σε αντίστοιχο software....αντίθετα έχει γεμίσει ο κόσμος από plugins που "προσομειώνουν" κλασσικές κονσόλες, ισοσταθμιστές, δυναμικούς επεξεργαστές κλπ κλπ

 

AnaMod ATS-1 (analog tape emulator).  ;) Ξεκίνησε ως software αλλά πλέον είναι hardware (δεν ξέρω κατά πόσο είναι εξομοίωση του αρχικού software ή είναι "αυτόνομο". Φαντάζομαι, το ξέρεις ε;

 

Γιάννη ευτυχώς που έβαλες το screenshot και ξεκαθάρισε το τι γίνεται ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

Εγώ να δεις πόσο πανικοβλήθηκα όταν το πρωτοάνοιξα...  :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

AnaMod ATS-1 (analog tape emulator).  ;) Ξεκίνησε ως software αλλά πλέον είναι hardware (δεν ξέρω κατά πόσο είναι εξομοίωση του αρχικού software ή είναι "αυτόνομο". Φαντάζομαι, το ξέρεις ε;

 

Ναι αλλά και το αρχικό software plugin "προσομείωνε" μια αναλογική σχεδίαση άρα δε νομίζω πως μπορεί να μετρήσει  ;D ;D ;D ;D

 

 

offtopic: Γιάννη δοκίμασα κάποια σοφτ συνθ μέσα από το Culture Vulture και έπαθα σοκ :o :o :o :o

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως, όταν αγόρασα το CS-80v της Arturia, δεν φαντασιωνόμουν ότι αγόραζα το CS-80 - αντιθέτως, ήμουν βέβαιος ότι αγοράζω μία πολύ φθηνή απομίμηση με την ελπίδα ότι θα ήταν χρήσιμη στις μελέτες μου (τελικά, δεν ήταν).

 

Νομίζω ότι όλη αυτή η συζήτηση για τα παλιά, καταργημένα αναλογικά synthesizer (και λοιπές αναλογικές συσκευές) είναι γραφική - και δε το λέω με την προσβλητική έννοια, αλλά με την έννοια που είναι γραφικό το φολκλόρ.

 

Παρεκτός της πιθανότητας να θέλει κανείς να ανοίξει ένα καινούργιο εργοστάσιο για να τα φτιάχνει (αν υποθέσουμε ότι έβρισκε τρόπο να ρίξει το κόστος ΚΑΙ να λύσει τα όποια προβλήματα είχαν τα πρωτότυπα), αποτυγχάνω να κατανοήσω τι ακριβώς μπορεί να ενδιαφέρει κάποιον όλη αυτή η υπόθεση.

 

Επίσης, θα ήθελα από τον OurDarkness να μας πει κατά πόσο οι αποτυχίες στις software απομιμήσεις αναλογικών συσκευών, νοούνται και στις software απομιμήσεις ψηφιακών συσκευών, π.χ. το FM7 είναι χειρότερο από το DX7 ή καλύτερο;

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

offtopic: Γιάννη δοκίμασα κάποια σοφτ συνθ μέσα από το Culture Vulture και έπαθα σοκ :o :o :o :o

 

Γιατί offtopic? Εγώ το βρίσκω on-topic, πες μας τι και πως...! Ποιά soft synth, τι ήχους, πως ήταν πριν και μετά... :) :)

 

Αν ήταν ένα αναλογικό synthesizer και όχι soft, πως νομίζεις ότι θα βοηθούσε το Culture Vulture?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Wow! τούλαχιστον στο μέρος που με αφορά (δυναμικοί επεξεργαστές και EQ) θα πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι αναφέρομαι σε αναλογικές υλοποιήσεις που συνεχίζουν να κατασκευάζονται ή υποστηρίζονται (υπάρχουν δηλαδή ανταλλακτικά, ζουν κάποιοι από τους σχεδιαστές ;D ;D κλπ κλπ)

Το μεγαλύτερο ποσοστό από τους hardware επεξεργαστές που προσομειώνονται μέσω software δηλαδή εξακολουθεί να κυκλοφορεί και να είναι σε παραγωγή, είτε από τους αρχικούς σχεδιαστές είτε από μικρότερες boutique εταιρίες.

Σε γενικές γραμμές πάντως συμφωνώ με τον χαρακτηρισμό "γραφικό"...ελπίζω να ζήσουμε τόσο ώστε να δούμε την ανεκτίμητη αξία που θα έχει η πρώτη κλασσική vintage έκδοση του Reason στο ebay;D ;D ;D

 

Γιατί offtopic? Εγώ το βρίσκω on-topic, πες μας τι και πως...! Ποιά soft synth, τι ήχους, πως ήταν πριν και μετά... :) :)

 

Αν ήταν ένα αναλογικό synthesizer και όχι soft, πως νομίζεις ότι θα βοηθούσε το Culture Vulture?

 

Νομίζω πως μπορεί να βοηθήσει οτιδήποτε έχει ανάγκη από λίγο (ή πολύ ) "βρασιμο" ::)

......ειμαι ακόμη στο ψάξιμο...μόλις το βρω λίγο παραπάνω θα ανεβάσω κλιπάκια....

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

τώρα λοιπόν που πήγαν οι περισσότεροι για ύπνο μπορώ να γράψω κάποιες προσωπικές μου επιλογές και σκέψεις γύρω από το θέμα ;D ;D ;D

 

compression

Κατ'αρχάς θεωρώ πως το πιο σημαντικό είναι να γνωρίζει κάποιος πως ακριβώς λειτουργεί κάθε σχεδιαστική προσσέγγιση είτε αναλογική είτε ψηφιακή και και ποιά είναι εκείνα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που θα την καταστήσουν την κατάλληλη, ανά περίπτωση, επιλογή...θα αναφερθώ σε mixing & mastering περιβάλλον γιατί (για μένα τουλάχιστον) η επιλογή αναλογικών επεξεργαστών κατά την διάρκεια του tracking είναι μονόδρομος....η προενίσχυση, η δυναμική επεξεργασία (κατ'επιλογή) και η ισοστάθμηση (επίσης κατ'επιλογή) είναι αναπόσπαστα τμήματα της διαμόρφωσης της ηχητικής πηγής (sound shaping) πριν αυτη φτάσει στο AD conversion.....σε ένα mixing περιβάλλον και στην περίπτωση που μιλάμε για μίξη in the box οι επιλογές μου θα προέρχονται πλην εξαιρετικών περιπτώσεων από τον software χώρο των plugins επεξεργαστών...στο θέμα του compression αν πρόκειται για κάποιο διακριτικό micro-leveling ή subtle αλλά "σφιχτό" compression σε μεμονωμένο κανάλι ή buss θα επιλέξω κάποιο transparent - αχρωμάτιστο επεξεργαστή όπως τα sonnox, waves, kjaerhus με χαμηλό ratio αλλά αρκετά γρήγορο attack & release time....αυτή είναι μια βασική διαφορά που βρίσκω ανάμεσα στο αναλογικό και στο ψηφιακό compression: όταν μιλάμε για "διακριτικό"  compression, στον αναλογικό τομέα μου ακούγεται πολύ "φυσικό" το  να "δουλεύει" σχεδόν συνεχώς το gain reduction με αρκετά υψηλό ratio αλλά πολύ αργό attack time (και release αναλόγως το σήμα) ενώ στα ψηφιακά το αντίθετο , μου φαίνεται πως τα πιο φυσικά αποτελέσματα έρχονται με το gain reduction να δουλεύει ουσιαστικά μόνο στα peak με μικρό ratio και πολύ γρήγορο attack & release time.....

Αλλά και όταν το ζητούμενο είναι ένα χρωματισμένο "rude" compression τα transparent plugins σαν αυτά που ανέφερα μου φαίνονται αρκετά αδύναμα για τον συγκεκριμένο σκοπό, οπότε επιλέγω ή κάτι πιο χρωματισμένο όπως το εκπληκτικό Camel Phat ή κάποιο από PSP, Nomad Factory, URS που έχουν σαφέστατα πιο χρωματισμένο ήχο (μάλλον σε παράλληλο compression όμως ώστε να μπορώ να έχω ακραία settings χωρίς να ακούγεται το ιδιαίτερα ενοχλητικό σε plugins pumping).....Στην περίπτωση (ακραία) που τα αποτελέσματα δεν θα είναι ικανοποιητικά και ειδικά αν μιλάμε για buss compression θα καταφύγω στον αναλογικό τομέα και σε λύσεις όπως τα Distressor, το TLA C1 και το 9098 της ΑΜΕΚ (και ελπίζω σύντομα ένας DIY GSSL buss comp που είναι στα σκαριά...κυριολεκτικά :)) που λειτουργούν ιδανικά γι'αυτόν τον ρόλο (αν και με τελείως διαφορετική προσσέγγιση και αισθητική το καθένα;))...αυτη είναι άλλη μια διαφορά που εντοπίζω ανάμεσα στους αναλογικούς και ψηφιακούς δυναμικούς επεξεργαστές (τους "χρωματισμένους" αυτή τη φορά ;D) ...ενώ θεωρητικά θα έπρεπε οι software εκδοχές να είναι ,λόγω περιβάλλοντος, πιο ευέλικτες ηχητικά νομίζω πως συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο ::)....σε μια out of the box μίξη θα ακολουθούσα την ίδια προσσέγγιση χρησιμοποιώντας όμως μόνο αναλογικούς επεξεργαστές ως buss - group compressors.

 

Σε ότι αφορά το mix buss compressor η επιλογή του αναλογικού αποτελεί για μένα μονόδρομο (απόλυτη προσωπική επιλογή Manley vari mu ) όπως μονόδρομος είναι και η επιλογή του software plugin για mastering limiter (με προσωπικές επιλογές τα Oxford, Kjaerhus & Voxengo)....

 

Σαν προσωπικό (απλουστευμένο) συμπέρασμα θα έλεγα οτι υπάρχουν κάποιοι τομείς που και οι δύο πλευρές τα καταφέρνουν εξ'ίσου καλά (subtle channel compression & levelling) , κάποιοι που τα plugins έχουν βελτιωθεί και δίνουν πολύ καλά αποτελέσματα αλλά και πάλι υπολείπονται των αναλογικών  (έντονο,χρωματισμένο compression & buss comp) και κάποιοι που η μία ή η άλλη πλευρά υπερισχύει σαφέστατα (mix buss compression για τα αναλογικά και master limiter για τα plugins)...Σε γενικές γραμμές θα έλεγα πως εκεί που η προτίμηση είναι το "χρώμα" και η παρουσία υπερισχύει το αναλογικό χωρίς όμως να μένει πίσω εκεί που απαιτείται ακρίβεια και έλεγχος στην λεπτομέρεια, εκεί δηλαδή που το ψηφιακό με την πλήρη αυτοματοποίηση των παραμέτρων του και την "χειρουργική" ακρίβεια στις ρυθμίσεις είναι η πρώτη επιλογή....ο συνδυασμός όμως είναι η ιδανική κατάσταση ;)

 

......θα επανέλθω με EQ αργότερα και ελπίζω με συγκριτικά κλιπάκια

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ενσωματωμένη γλώσσα προγραμματισμού είναι η VSig, λειτουργεί σε visual περιβάλλον και δεν έχει σχέση με την MAX/MSP ούτε με PD (τουλάχιστον όχι άμεση).

 

Εμένα όταν μου το έδωσες και το κατέβασα και το χρησιμοποίησα δεν είδα καμμία σημαντικη διαφορά.

 

Τώρα ο dual core και ο DSP έχουν μία τραγική διαφορά. O dual core είναι ένας CISC επεξεργαστής ενώ ο DSP (digital signal processor) είναι ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ επεξεργαστής με διαφορετική αρχιτεκτονική διαύλου η οποία επιτρέπει πολύ πιο εύκολα την χρήση σωλήνωσης (pipelining) η οποία είναι ΤΡΑΓΙΚΑ καλύτερη σε τέτοιους είδους επεξεργαστές (όπως και σε RISC). Η σωλήνωση, συνοπτικά, χρησιμοποιείται στην παράλληλη εκτέλεση διεργασιών και αυτό πολλές φορές απαιτεί ειδικό προγραμματισμό.

 

Στο συγκεκριμένο θέμα υπάρχει μια μάχη που γίνεται μανιωδώς , τουλάχιστον στα forum του KVRAUDIO , πρώτη φορά πάντως ακούω για τεράστια διαφορά. Εξάλλου αν αυτό αλήθευε θα έπρεπε να βλέπαμε στις συνθ υλοποιήσεις τεράστια διαφορές στην πολυφωνία μεταξύ hardware συνθ και software υλοποιήσεις.Παρόλο που ένας υπολογιστής έχει ένα λειτουργικό και ένα γραφικό περιβάλλον και το software δεν ειναι εξειδικευμένο μόνο τεράστιες διαφορές δεν βλέπουμε.

 

Δυστυχώς ή ευτυχώς, για studios που θέλουν πελάτες (και έτσι πρέπει) όλα αυτά τα μηχανήματα (Manley, Meve, UA, Crane κ.λ.π) είναι ένας κράχτης και ένα δέλεαρ και αποσκοπούν με αυτό τον τρόπο και στην ψυχολογία του πελάτη, ο οποίος διαφορετικά αντιμετωπίζει ένα studio που έχει ένα Manley Massive Passive και διαφορετικά μία x εξομοίωσή του. Π.χ. στο εν λόγω μηχάνημα, το εκάστοτε χρώμα ΔΕΝ προέρχεται τόσο από το γεγονός ότι έχει λυχνίες στην έξοδο (και όχι ανά κανάλι όπως νομίζουν μερικοί) αλλά στο χρώμα που προσδίδουν οι transfomers (και οι οποίοι transformers δεν εξομοιώνται τόσο απλά όσο μας θέλουν οι εταιρείες να πιστεύουμε

 

Μήπως μιλάς για ελλάδα μόνο που λίγο πολύ ζούμε στο σκοτάδι σχετικά με τις δυνατότητες της τεχνολογίας και ακόμα είμασε πορωμέμοι με λυχνίες  ? Πάντως η μείωση των στούντιος παγκοσμίως δεν βοηθάει πολυ το επιχείρημα σου. 

 

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Slew Rate featured και unfeatured this θέμα
  • πριν admin κλείδωσε το θέμα
  • πριν Slew Rate ξεκλείδωσε το θέμα

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου