Προς το περιεχόμενο
επισκέπτη OurDarkness

Tutorial για live sequencing (με 3 sequencers)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

επισκέπτη OurDarkness

Ένα από τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουνε αρκετά άτομα τα οποία ασχολούνται με την παρουσίαση live ηλεκτρονικής μουσικής είναι η αναπόφευκτη χρήση των sequencers. Είναι ένας από τους σημαντικότερους λόγους για την πολύ αυστηρή (και πολλές φορές αδικαιολόγητη) κριτική που έχει δεχθεί η ηλεκτρονική μουσική από γεννησιμιού της, είτε όσον αφορά την ηχογράφηση, είτε την αναπαραγωγή και φυσικά την απόδοση αυθεντικότητας στους μουσικούς και στην ίδια την μουσική.

 

Είναι γνωστό ότι πλέον στις συντριπτικά περισσότερες περιπτώσεις χρήσης sequencer, γίνεται χρήση εφαρμογής κάποιου DAW όπου παρέχονται πολύ εξελιγμένες δυνατότητες sequencing σε αντίθεση με την χρήση των hardware sequencers τα οποία υστερούν σε αυτόν τον τομέα αλλά παρέχουν την δυνατότητα της απλής και άμεσης αλληλεπίδρασης, μέσω κουμπιών, ποτενσιομέτρων, κ.λ.π. Θα ήταν ευχής έργο, αν δινόταν η δυνατότητα χρήσης και των 2 αυτών μεθόδων: το hardware sequencer για την άμεση αλληλεπίδραση και το DAW για τις πιό δύσκολες μεθόδους (και γενικά οτιδήποτε δεν ενδεικνυται να υποστεί live manipulation. Αυτό το tutorial έχει σαν σκοπό να δείξει μία από τις πιθανές μεθόδους χρήσης 3 τέτοιων sequencer και ελπίζω να το βρείτε χρήσιμο.

 

Στο παράδειγμα αυτό θα χρησιμοποιήσω δύο synthesizers X και Υ (τα οποία πρέπει να διαθέτουν MIDI Thru θύρες), το Cubase ως DAW, το Roland MC-505 και ένα οποιοδήποτε άλλο sequencer (έστω Α) ως hardware sequencers (και εννοείται ότι αυτά που θα αναφέρω με κατάλληλη τροποποίηση μπορούν να εφαρμοστούν με κάθε DAW και με κάθε hardware sequencer).

 

1. Ανοίγουμε το Cubase και απενεργοποιούμε κάθε είδους συγχρονισμό (Sync = Off)

2. Από το MIDI Out του MIDI Interface που διαθέτουμε, κατευθύνουμε ένα καλώδιο στο MIDI In του Sequencer A

3. Από το MIDI Out του Sequencer A κατευθύνουμε ένα καλώδιο στο MIDI In του Roland MC-505

4. Στο Roland MC-505, θέτουμε Synchronization = Remote και ενεργοποιούμε το MIDI Thru.

 

Στο βήμα 4, να διευκρινίσω ότι θέτοντας Sync = Remote στο MC-505, αυτό συγχρονίζεται στο MIDI Clock που εκπέμπεται από remote συσκευές και όχι internal (στην οποία περίπτωση συγχρονίζεται στα MIDI Clock μηνύματα που παράγει το ίδιο). Εννοείται ότι σε κάποιο άλλο sequencer, θα πρέπει να ψάξετε να βρείτε ποιές είναι οι αντίστοιχες ρυθμίσεις με τις οποίες μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο.

 

5. Από το MIDI Thru του Roland MC-505 κατευθύνουμε ένα καλώδιο στο MIDI In του synthesizer Χ.

6. Από το MIDI Thru του synthesizer X κατευθύνουμε ένα καλώδιο στο MIDI In του synthesizer Υ.

 

Συνεπώς, η αλυσίδα είναι:

 

Cubase -> Sequencer A -> Roland MC-505 -> Synthesizer X -> Synthesizer Y.

 

To Sequencer A στην συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμεύει στο να στέλνει master clock και σαν controller για τα 2 synthesizers. To MC-505 συγχρονίζεται στο Sequencer A (External Sync) οπότε μέχρι αυτή την στιγμή έχουμε φτιάξει την manual πλευρά του sequencing.

 

Τώρα μπαίνουμε στο ψητό της υπόθεσης...  :D Θα χρησιμοποιήσουμε το Cubase και το Roland MC-505 έτσι ώστε να "περάσουμε" από το ένα στο άλλο, όπως ακριβώς ένας DJ περνάει από το ένα κομμάτι στο άλλο - δηλαδή, τρόπον τινά με κάποιο cross-fade θα μιξάρουμε πότε το Cubase (για να γίνονται οι δύσκολες αλλαγές) και πότε το MC-505 για manual ρυθμίσεις.

 

1. "Μιξάρουμε" από το κανονικό sequencing του Roland MC-505 στο RPS function (δηλαδή σε sequencing που ελέγχεται από το RPS)

2. Αφού γίνει η "μίξη", πατάμε stop στο Sequencer A και

3. Ενεργοποιούμε το MIDI Echo του (ή το εκάστοτε MIDI Echo).

 

Με την ρύθμιση 3 το Sequencer A συμπεριφέρεται σαν ένα τεράστιο MIDI Thru.  ;D

 

4. Για τα κομμάτια στα οποία θα χρειαστούν 2, 3 ή 803 sequencers, δημιουργούμε ΚΕΝΑ ΜΟΤΙΒΑ στο MC-505 (συνήθως τετράμετρα), τα οποία περιέχουν 1 ή το πολύ 2 νότες (μόνο και μόνο για να αναγκαστεί το MC-505) να τις αποθηκεύσει. Αν θέλουμε να μην ακουστούνε καθόλου, μπορούμε να ρυθμίσουμε το Velocity τους σε μηδέν.

5. Καθώς λοιπόν το RPS παίζει στο MC-505 και ενώ το Sequencer A είναι προσωρινά ανενεργό (και συμπεριφέρεται σαν ένα MIDI Thru) ξεκινάμε να "μιξάρουμε" από το Cubase: To σημαντικό εδώ είναι να μπορέσουμε να "βγάλουμε" το ρυθμικό μοτίβο πρίν αλλάξουμε patterns στο MC-505 και επίσης να βεβαιωθούμε ότι το παλιό και το νέο ρυθμικό μοτίβο έχουν το ίδιο tempo.

6. Αφού βγει το ρυθμικό μοτίβο, πατάμε το Play στο Cubase και ενώ αρχίζει και αναλαμβάνει το Cubase το sequencing, εμείς βγάζουμε το RPS.

7. Αφού τελειώσει το Cubase τα δικά του, μιξάρουμε πάλι το RPS από το MC-505...

8. ... απενεργοποιούμε το MIDI Echo από το Sequencer A και πλέον ελέγχουμε τα sequencers χειρωνακτικά.

 

Φυσικά, μπορεί να υπάρχουν και διάφοροι άλλοι τρόποι, αλλά νομίζω πως η διαδικασία είναι πάνω κάτω η ίδια. Ελπίζω να καταλάβατε ότι το κλειδί στην όλη υπόθεση είναι το MIDI Thru και ο τρόπος χειρισμού του. Η παραπάνω διαδικασία θα μπορούσε να επεκταθεί και για πολλά άλλα μηχανήματα αλλά επειδή το πρωτόκολλο MIDI είναι σειριακό και σχετικά αργό, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα υπήρχαν διάφορες χρονοκαθυστερήσεις στις MIDI συσκευές στο τέλος της αλυσίδας.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OurDarkness  μήπως βάζεις σε πολύ βαθιά νερά κάποια από τα παλικάρια που τώρα ξεκινάνε:

 

Α)Γιατί δεν αναφέρεσαι πρώτα στην σύνδεση όλων των hardware SYNTH & SEQUENCER(GROOVE BOXES) μέσω ενός midi interface(κατά προτίμηση πάνω από 4 in-out)  εκ των οποίων όλα θα είναι συγχρονισμένα μέσω ενός software sequencer.Eτσι έχεις τις εξελιγμένες δυνατότητες sequencing αλλά και άμεσης αλληλεπίδρασης τών hardware SYNTH & SEQUENCER(GROOVEBOXES).

 

Β)Το παράδειγμα που αναφέρει ενδείκνυται περισσότερο σε full hardware εφαρμογές,δηλ.Έχω π.χ. 2 hardware sequencer εκ των οποίων το ένα sequencer είναι master ενώ το δεύτερο slave ή remote και μέσω αυτών συνδέω όλα τα synth(καλό είναι να μην υπερβαίνουμε τα 4 και πάνω synth σε ένα hardware sequencer γιατί προκύπτουν καθυστερήσεις)με τη κλασική μέθοδο thru-in.Αποτέλεσμα χάνεις αρκετά midi κανάλια(το ίδιο συμβαίνει και στο παράδειγμα του OurDarkness ),ειδικά αν δουλέψεις με το mc-505 που έχει μόνο 8 multitimbral  και έχεις άλλα 4 synth(μέσω thru-in) τότε είναι χειρότερα τα πράγματα γιατί αν ένα απο τα syth Α σου έχει 16 multitimbral  είσαι αναγκασμένος να δουλέψεις 1 ή 2 απο το συγκεκριμένο στο B synth άλλα 2 στο Γ synth 1 στο Δ synth άλλο 1 και από το MC-505 είναι το sequencer τα άλλα 2 που περισσεύουν.Συμπέρασμα 2+2+1+1+2=8 multitimbral.Σκέψου αν και τα 4 syth σου είχαν 16 multitimbral το καθένα,τοτέ

χάνεις 16Χ4=64-8=56 multitimbral.

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
επισκέπτη OurDarkness

OurDarkness  μήπως βάζεις σε πολύ βαθιά νερά κάποια από τα παλικάρια που τώρα ξεκινάνε:

 

Συμφωνώ ότι είναι λίγο προχωρημένο topic αλλά προσφέρθηκα σε ένα άλλο thread να το κάνω και...

 

ΔΩΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕ  ;D 8) ;D

+11111110000101000000000000

 

... οπότε ίσως πέραν από τον WrTsXxx σκέφτηκα ότι ίσως μπορεί να φανεί χρήσιμο και σε άλλους. Ένας άλλος λόγος είναι αυτός που αναφέρω στην εισαγωγική παράγραφο - γιατί υπάρχουν χιλιάδες άτομα που κατακρίνουν την χρήση laptop πιστεύοντας ότι δεν είναι live, ή δεν είναι πάντα live, ή θεωρούνε ότι οι μουσικοί τους κοροϊδεύουν κ.ο.κ. Τα δεκάδες προβλήματα που προκύπτουν στο ΠΩΣ μπορεί και ΑΝ μπορεί η ηλεκτρονική μουσική να παρουσιαστεί live με τρόπους που να κρατάνε ζωντανό το ενδιαφέρον του ακροατηρίου αλλά και των ίδιων των μουσικών, με έχει απασχολήσει και με απασχολεί συνέχεια και ίσως να ανοίξω ένα νέο thread πάνω σε αυτό το θέμα.

 

Α)Γιατί δεν αναφέρεσαι πρώτα στην σύνδεση όλων των hardware SYNTH & SEQUENCER(GROOVE BOXES) μέσω ενός midi interface(κατά προτίμηση πάνω από 4 in-out)  εκ των οποίων όλα θα είναι συγχρονισμένα μέσω ενός software sequencer.Eτσι έχεις τις εξελιγμένες δυνατότητες sequencing αλλά και άμεσης αλληλεπίδρασης τών hardware SYNTH & SEQUENCER(GROOVEBOXES).

 

Δεν αναφέρθηκα γιατί θεωρώ ότι είναι πολύ πιο straight-forward τρόπος. Απλά σε αυτή την περίπτωση, κατά την οποία έχουμε ένα τέτοιο setup (με υπολογιστή, DAW, MIDI Interface και 4 synthesizers ας πούμε, υπάρχει ένα πρόβλημα με τα local on/off. Στην περίπτωση κατά την οποία μπορεί να αλλαχθεί απροβληματίστα (π.χ. μέσω ένος sys-ex από το DAW) είμαστε εντάξει. Σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει πρόβλημα και αυτό το πρόβλημα είναι ακόμη πιο έντονο σε μία live κατάσταση.

 

Αποτέλεσμα χάνεις αρκετά midi κανάλια

 

Σύμφωνοι, αλλά υποθέτω ότι υπάρχουν και κάποια soft synths τα οποία κάνουν την "χαμολοδουλειά" στο background και ότι δεν ασχολούμαστε με αυτά.

 

ειδικά αν δουλέψεις με το mc-505 που έχει μόνο 8 multitimbral

 

Στην πραγματικότητα έχει 16 αλλά με πατέντα - αν θυμάμαι καλά με το Rhythm part.

 

OurDarkness  μήπως βάζεις σε πολύ βαθιά νερά κάποια από τα παλικάρια που τώρα ξεκινάνε:

 

Α)Γιατί δεν αναφέρεσαι πρώτα στην σύνδεση όλων των hardware SYNTH & SEQUENCER(GROOVE BOXES) μέσω ενός midi interface(κατά προτίμηση πάνω από 4 in-out)  εκ των οποίων όλα θα είναι συγχρονισμένα μέσω ενός software sequencer.Eτσι έχεις τις εξελιγμένες δυνατότητες sequencing αλλά και άμεσης αλληλεπίδρασης τών hardware SYNTH & SEQUENCER(GROOVEBOXES).

 

Β)και έχεις άλλα 4 synth(μέσω thru-in) τότε είναι χειρότερα τα πράγματα γιατί αν ένα απο τα syth Α σου έχει 16 multitimbral  είσαι αναγκασμένος να δουλέψεις 1 ή 2 απο το συγκεκριμένο στο B synth άλλα 2 στο Γ synth 1 στο Δ synth άλλο 1 και από το MC-505 είναι το sequencer τα άλλα 2 που περισσεύουν.Συμπέρασμα 2+2+1+1+2=8 multitimbral.Σκέψου αν και τα 4 syth σου είχαν 16 multitimbral το καθένα,τοτέ χάνεις 16Χ4=64-8=56 multitimbral.

 

Στο παράδειγμα που ανέφερα τα 2 synths δεν οδηγούνται απαραίτητα από το MC-505. Μπορεί φυσικά να γίνει αυτό (ξέρεις... να ρυθμίσεις τα συγκεκριμένα parts ως external κ.λ.π), αλλά περιπλέκονται τα πράγματα γιατί στο επόμενο track μπορεί να θες να παίξεις κάποιο από αυτά τα synths, οπότε Local = On (χειρωνακτικά) συν του ότι πρέπει να αλλάξεις την ρύθμιση internal/external (πάλι χειρωνακτικά) αφού το MC-505 δεν μπορεί να αποθηκεύσει αυτές τις ρυθμίσεις ανά pattern...  :(

 

Μπορεί επίσης να στέλνεις ένα MIDI μήνυμα στο κανάλι 1 από το DAW, αυτό φεύγει από το Interface και ψάχνει να βρει έναν αποδέκτη. ΑΝ βρει πολλούς θα γίνει μπάχαλο αλλά τα περισσότερα synthesizers δίνουν την δυνατότητα να αλλαχθεί το MIDI κανάλι στο οποίο αποκρίνονται. Οπότε, όσο υπάρχει ένα MIDI Thru να ανακατευθύνει την πληροφορία, είμαστε ΟΚ. Εννοείται βέβαια ότι με πολλά synthesizers σε MIDI Thru υπάρχει καθυστέρηση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έίδα live seq και μπήκα!

Δεν ξέρω αν αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι off-topic, αλλά έχω το εξής πρόβλημα:

 

Θέλω να "τρέχω" ταυτόχρονα audio λούπες -ας πούμε το πολύ μέχρι οκτώ, αλλά να μπορώ να κάνω και αλλαγές στα διάφορα κανάλια, κλπ.

 

Με τι μηχάνημα μπορώ να το κάνω αυτό; (κατα προτίμηση hardware)

 

Ευχαριστώ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έίδα live seq και μπήκα!

Δεν ξέρω αν αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι off-topic, αλλά έχω το εξής πρόβλημα:

 

Θέλω να "τρέχω" ταυτόχρονα audio λούπες -ας πούμε το πολύ μέχρι οκτώ, αλλά να μπορώ να κάνω και αλλαγές στα διάφορα κανάλια, κλπ.

 

Με τι μηχάνημα μπορώ να το κάνω αυτό; (κατα προτίμηση hardware)

 

Ευχαριστώ

 

Φίλε weberdcoe μπορεί να γίνει άνετα με ένα:

A) sampling groovebox ή sampler π.χ. roland mc-909,roland mc-808,AKAI MPC 2500 ή 5000,roland mv-8800,roland sp-606 κ.α.(αναφέρομαι σε αυτά γιατί έχεις το sample edit μέσω της οθόνης).Μια πολύ καλή επιλογή είναι και το korg esx με το μόνο κακό δεν μπορείς να κάνεις edit μέσω οθόνης τη λούπα και δεύτερον έχει μικρό χώρο αποθήκευσης των samples.Το + σε αυτά είναι ότι κάποιο τα βρίσκεις σε πολύ καλή τιμή.Κανόνας σε αυτά η μνήμη αποθήκευσής δηλ. όσο μεγαλύτερη τόσο το καλύτερο.

 

Β)workstations π.χ. korg triton extreme ή m3,yamaha xs,roland fantom G.Σε αυτά το μειονέκτημά τους είναι η τιμή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...

 

Σκεφτόμουνα και εγώ το ΑΚΑΙ MPC και το KORG ASX...

 

Έτσι δουλεύουνε αυτά, με Audio Loops;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση...

 

Σκεφτόμουνα και εγώ το ΑΚΑΙ MPC και το KORG ASX...

 

Έτσι δουλεύουνε αυτά, με Audio Loops;

 

Ναι και τα δύο είναι για αυτή τη φάση, με ποιο πολύ στην επιλογή που έχεις κάνει το mpc μιας και το θεωρό καταλληλότερο λόγο ότι είναι phrase sampler.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας το ξαναζεστάνουμε...

 

Μπορούμε με κάποιο τρόπο να έχουμε γραμμένα midi patterns τα οποία να τα αναπαράγουμε με κάποιο τρόπο (ας πούμε όπως το RPPS της Korg), αλλά να κάνουμε και live trasposing σε αυτά;

δηλαδή, στη λειτουργία Rpps τα patterns παίζουν πάντα στην ίδια τονικότητα...πώς γίνεται τα patterns να κάνουν chord recongition και να αλλάζουν κλίμακα ή τονικότητα ακολουθώντας το πάιξιμό μας;

 

Δύσκολο; ή αδύνατο; νομίζω και το Ableton Live δεν κάνει chord recognition...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



  • Αναρτήσεις

    • Τεραστια σχεση με chocking  Aν εχεις πολυ relief το action στα τελευταια ταστα δεν επηρεαζεται  ,ετσι κι αλλιως το action το φτιαχνεις απο τη γεφυρα οχι με το relief (το truss rod δεν επηρεαζει τιποτα πανω απο το 3 και κατω απο το 12 ) τωρα.... λογω της γεωμετριας ΤΡΙΖΕΙ στα ταστα μετα το 14,αντιθετα αν ισιωσεις το μπρατσο (κοντα στο 0 οπως το εχω  π.χ. σε ολες τις κιθαρες μου) οι χορδες παιρνουν "αερα" μετα το 14 και δεν τριζουν.   Ειναι καθαρα θεμα γεωμετριας.   Το "μηδενικο" relief (ή και το ΑΡΝΗΤΙΚΟ οπως το εχει π.χ. ο Εric Johnson ) ειναι και θεμα fret leveling & φυσικα παιχτικου στυλ. Καποιοι μπορουν να παιξουν καποιοι οχι.   Γενικα μιλωντας ΙΣΙΩΣΤΕ καργα τα μπρατσα σας....θα ανταμειφθείτε και ηχητικα και παιχτικα.    Τα εχει πει αλλωστε πολλες φορες και ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ         >Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες. Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός.<          
    • Πρόκειται για την νέα κυκλοφορία των Doobie Brothers απο ηχογράφηση του 1973 και μάλλον σε stereo μιας και έπαιζαν σε ραδιοφωνικό σταθμό. Η ατμόσφαιρα της ηχογράφησης μόνο τον ιδρώτα και την κάπνα δεν έχει μεταφέρει! Για όσους έχουν ζήσει αυτες τις στιγμές, είναι ανατριχιαστικό να το ακούς πάλι με αυτή την... πιστότητα.  Με τους ενισχυτές στο 10 για να βγαίνει η βρώμα (που να βρεις pre και master volume τότε), το μπάσο να βουϊζει απο τον Bassman 100w και τις flat χορδές και ο ντράμερ να πολεμάει να ακουστεί το ταμπούρο. Καλά δεν μιλάμε για τα άλλα τύμπανα και τις λεπτομέρειες στο hihat... γι αυτό έπαιζαν 4α αντε 8α... τσάμπα θα πήγαινε όποια προσπάθεια. Οι φωνές έβγαιναν απο το P.A.. Ενας 100w ενισχυτής με υποδοχές XLR αν ήσουν τυχερός και 2 κολώνες full range ηχεία. Ευτυχώς που υπήρχε και κάποιος ηχολήπτης του σταθμού που έκανε κάποια σχετική μείξη on the fly αλλά πραγματικά αυτό ήταν τότε.     καθως και το απαραίτητα κουρδισματάκια ενδιάμεσα.   Ακούστε όλο το άλμπουμ αν έχετε την περιέργεια ή σας αρέσει το είδος και θα καταλάβετε τι εννοώ.
    • Νικο μπρο, δεν συμφωνώ στα περι relief. Ακόμα και σε ακραία shredding/tapping setup λίγο relief συνηθως υπάρχει. Επίσης, αν ανεβάσεις το relief στον Θεό, απλά αυξάνεις το action (ΚΑΙ στα τελευταία τάστα) χωρίς όφελος. Καμια σχέση με choking.   Το relief χρειάζεται για να έχουμε ομοιόμορφο action σε όλη την ταστιέρα : Σενάρια 1) bridge action ψηλο - relief μηδενικό , αποτέλεσμα : πολύ χαμηλό action αριστερά στην ταστιέρα, υψηλό δεξιά 2) bridge action χαμηλό - relief στον Θεό, αποτέλεσμα : action ψηλό αριστερά και στην μέση, ταστάρισμα τερμα δεξια
    • Παραξενο που ενας MASTER builder δεν ξερει οτι οταν ισιώσεις ενα μπρατσο (μηδενιζοντας το relief αν το fretwork το επιτρεπει) εξαφανιζεται και το chocking out στο ψηλα τάστα (για την CV λεω που επειδη εχει εναν τονο relief "τσοκαρει" στα ταστα πανω απο το 14).   Επίσης το να διαλέγεις ή να απορρίπτεις  μια κιθαρα επειδη εχει καλο/κακό εργοστασιακο σετ απ ειναι το λιγοτερο ΗΛΙΘΙΟ.....    
    • Δεν μου αρέσουν αυτές αλλά μου αρέσει πολύ όταν οι μαγνήτες μπαίνουν στο σώμα χωρίς αυτό το πλαστικό περίβλημα τριγύρω.    Επίσης μια που θέλω να τσιμπήσω σύντομα:    
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.