Προς το περιεχόμενο

Drum Mics ®


DrRhythm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

CYMBAL MICS

 

Ρε παιδιά απορία για μικρόφωνα για πιατίνια:

τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω ενα μικρόφωνο για καθε πιατίνι? πχ 1 για crash 1 για hihat 1 για ride 1 για china κτλ. Οπως πχ βαζουμε ενα mic σε καθε τύμπανο να εχουμε ενα mic και για καθε πιατο?

 

πεταμενα λεφτα,πεταμενα καναλια και τελικα και...ηχος για ..πεταμα..... ;D

 

δυο ΟΗ & ενα hi hat αρκουν,εγω μερικες φορες βαζω και ενα πυκνωτικο μικρου διαφραγματος πανω απο τη κουδουνα του ride αν δεν "κοβει" αρκετα.

 

παντως συνηθως κατα το mixdown χρησιμοποιω μονο το room mic & το bass drum mic,τα κοντινα τα βαζω ελαχιστα στη μιξη.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 47
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Διάβασα κάπου ότι χρησιμοποιώντας την Recorderman Technique ο χώρος παίζει μικρό ρόλο στο αποτέλεσμα. Ισχύει κάτι τέτοιο?

 

μέχρι και στο ταμπούρο παίζει ρόλο ο χώρος

ότι τεχνική κ αν ακολουθήσεις και πας το σετ σου σε 3 διαφορετικά δωμάτια θα πάρεις 3 διαφορετικούς ήχους

το θέμα είναι να παίξεις όσο πιο καλα μπορείς (στις δυναμικές

αναφέρομαι) και θα πάρεις έναν καλό ήχο σε ότι δωμάτιο και να σαι

ειδικά τώρα που αρχίζεις να ασχολείσαι με το recording υποθέτο)

ίσως το λιγότερο που πρέπει να σε νοιάζει είναι ο χώρος

 

tip: αν κόψεις αρκετά μεσαία απ τα overhead (ας πούμε στα 630)

θα φύγεις αρκετός χώρος απ τα mic (αν έχεις mic σε κάθε μέρος

του σετ σου δε σε νοιάζουν τα μεσαία στα over ιδιαίτερα)

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μέχρι και στο ταμπούρο παίζει ρόλο ο χώρος

ότι τεχνική κ αν ακολουθήσεις και πας το σετ σου σε 3 διαφορετικά δωμάτια θα πάρεις 3 διαφορετικούς ήχους

το θέμα είναι να παίξεις όσο πιο καλα μπορείς (στις δυναμικές

αναφέρομαι) και θα πάρεις έναν καλό ήχο σε ότι δωμάτιο και να σαι

ειδικά τώρα που αρχίζεις να ασχολείσαι με το recording υποθέτο)

ίσως το λιγότερο που πρέπει να σε νοιάζει είναι ο χώρος

 

tip: αν κόψεις αρκετά μεσαία απ τα overhead (ας πούμε στα 630)

θα φύγεις αρκετός χώρος απ τα mic (αν έχεις mic σε κάθε μέρος

του σετ σου δε σε νοιάζουν τα μεσαία στα over ιδιαίτερα)

 

Σωστά υπέθεσες, κάνω τα πρώτα μου βήματα όσον αφορά το recording.

 

Ένα πράγμα δεν κατάλαβα απο το post σου (το παραπάνω στα bold). Φαντάζομαι αναφέρεσαι στην κονσόλα... αλλά πως εννοείς τα 630?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναφέρομαι στη συχνότητα

πας στο DAW σου στο eq και του λες στα 630 να κόψει 15

 

cubaseEQ.jpg

 

εκεί που λέει Hz βάζεις το 630 και από πάνω βάζεις το -15

κάτω από τα Hz έχει έναν αριθμό που εκφράζει το πόσο ανοιχτή θα είναι η καμπύλη που

θα δημιουργηθεί κάνε μερικά πειράματα και θα το καταλάβεις δεν είναι κάτι δύσκολο

το δύσκολο της όλης υπόθεσης είναι να ξέρεις ποια συχνότητα να πειράξεις

με τον καιρό θα έρθει κ αυτό

 

ΥΓ οι αριθμοί είναι τυχαίοι εννοείται ότι συνταγές για mix δεν υπάρχουν

ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες αργότερα...

Παιδια τα μικρόφονα του thomann τί λένε? Δε μιλαμε για την ακρως επαγγελματικη δουλεια αλλα για home recording και καμια καλυψη live δε θα ηταν και ασχημα

 

Bass Drum: http://www.thomann.de/gr/the_tbone_bd300.htm

Snare - Toms: http://www.thomann.de/gr/the_tbone_cd_56_beta.htm

Over Heads: http://www.thomann.de/gr/the_tbone_em_800.htm

 

Επίσης κατι άλλο αυτου του τύπου τα μικρόφωνα (Boundary) τί προσφερουν παραπανω απο τα κλασσικα μικρόφωνα για Bass Drum?

 

http://www.thomann.de/gr/shure_beta91_pzm_microphone.htm

http://www.thomann.de/gr/sennheiser_e_912_s_bk.htm

http://www.thomann.de/gr/audio_technica_u891r.htm

 

και σε αυτο το μικρόφωνο προς τι η αστρονομικη τιμή? http://www.thomann.de/gr/neumann_gfm_132.htm

 

www.reverbnation.com/steamrollerassault

www.youtube.com/user/beeros05

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...

Μετα απο χρονια σε δουλειες,,απο σχηματα διαφορων ειδων και πολλα λαικα δυστυχως παταρια....το συμπερασμα ειναι ενα,,,εαν τα τυμπανα δεν εχουν καλο ηχο..που προερχεται απο καλες μεμβρανες,,καλο κουρδισμα,,και μουσικο παιξιμο,,και δεν υπαρχει ηχολειπτης που να γνωριζει απο μουσικη,,,οτι και να βαλεις απο μικροφωνα,,δεν θα βγαλεις ακρη ποτε!!!Και φυσικα λυπαμαι που το λεω αυτο!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα απο χρονια σε δουλειες,,απο σχηματα διαφορων ειδων και πολλα λαικα δυστυχως παταρια....το συμπερασμα ειναι ενα,,,εαν τα τυμπανα δεν εχουν καλο ηχο..που προερχεται απο καλες μεμβρανες,,καλο κουρδισμα,,και μουσικο παιξιμο,,και δεν υπαρχει ηχολειπτης που να γνωριζει απο μουσικη,,,οτι και να βαλεις απο μικροφωνα,,δεν θα βγαλεις ακρη ποτε!!!Και φυσικα λυπαμαι που το λεω αυτο!!!

 

Δεν χρειάζετε να λυπάσαι!  ;D

 

Αυτή είναι και η πραγματικότητα, αν αυτό που θέλεις να ηχογραφήσεις ακούγεται σαν τενεκές ε λογικό δεν είναι να ακούγεται και το ίδιο στην αναπαραγωγή? Ειδικά στα τύμπανα έχει υποθεί άπειρες φορές ότι πρώτα είναι ο παίκτης, μετά η κατάσταση του οργάνου και μετά όλα τ'άλλα!  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζετε να λυπάσαι!  ;D

 

Αυτή είναι και η πραγματικότητα, αν αυτό που θέλεις να ηχογραφήσεις ακούγεται σαν τενεκές ε λογικό δεν είναι να ακούγεται και το ίδιο στην αναπαραγωγή? Ειδικά στα τύμπανα έχει υποθεί άπειρες φορές ότι πρώτα είναι ο παίκτης, μετά η κατάσταση του οργάνου και μετά όλα τ'άλλα!  ;)

να σαι καλα,,τουλαχιστον δεν αισθανομαι μονος!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου