Προς το περιεχόμενο

Μixing & δυναμική περιοχή στο ψηφιακό domain


ghen

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εντός των ημερών παντρεύομαι με ένα top montel (MacPro 3,1 / 8GB RAM) από συνοικέσιο , της πήρα γούνες (Cubase 4), κιλοτάκια (BIAS Peak), αρώματα (FF 800) και περιμένω να δω πώς είναι στο κρεβάτι σε σχέση με την Αννούλα from next door (QuadCore Hackintosh, 8GB Ram, VelociRaptor, 8800GTS και της παναγιάς τα μάτια).

 

Ομολογώ πως στο παρελθόν υπήρξα υπέρμαχος των Hackintosh. Ικανοποιούσε το κομμάτι του κομπιουτερά μέσα μου. Πλέον θέλω να κάνω μουσική, μίξη & mastering και ελπίζω να μην έκανα λάθος επιλογή.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 173
  • Πριν
  • Τελευταία απάντηση

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μια χαρα επιλογη  εκανες μονο που για μιξη θα χρειαστεις και μια ΚΟΝΣΟΛΑ ,αν βεβαια εχεις ακομα 2-3 χιλιαρικα ..προικα και σε ενδιαφερει το dynamic range....το οποιο αν μιξαρεις μεσα στην...κομπιουτα στελνοντας ολα τα tracks στο final mix stereo bus ψιλοϋποφερει.....(κανεις δουλεια,εγω που ειμαι ...καφρος ;D εχω κανει 3-4 δισκους ετσι ;D αλλα σιγουρα με 4-8 bus μεσω μιας καλης ψηφιακης κονσολας το dynamic range σου θα ειναι καλυτερο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντός των ημερών παντρεύομαι με ένα top montel (MacPro 3,1 / 8GB RAM) από συνοικέσιο , της πήρα γούνες (Cubase 4), κιλοτάκια (BIAS Peak),

 

Πήρες το Peak...?

Ενδιαφέρον....

Τι ακριβώς θα το κάνεις ?

Πόσο γρήγορα μπορείς να μεταφέρεις εντυπώσεις;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Μια χαρα επιλογη  εκανες μονο που για μιξη θα χρειαστεις και μια ΚΟΝΣΟΛΑ ,αν βεβαια εχεις ακομα 2-3 χιλιαρικα ..προικα και σε ενδιαφερει το dynamic range....το οποιο αν μιξαρεις μεσα στην...κομπιουτα στελνοντας ολα τα tracks στο final mix stereo bus ψιλοϋποφερει.....(κανεις δουλεια,εγω που ειμαι ...καφρος ;D εχω κανει 3-4 δισκους ετσι ;D αλλα σιγουρα με 4-8 bus μεσω μιας καλης ψηφιακης κονσολας το dynamic range σου θα ειναι καλυτερο)

 

sorry για το offtopic........Superfunk τι ακριβώς εννοείς ??? ??? ??? ??? ??? ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα επιλογη  εκανες μονο που για μιξη θα χρειαστεις και μια ΚΟΝΣΟΛΑ ,αν βεβαια εχεις ακομα 2-3 χιλιαρικα ..προικα και σε ενδιαφερει το dynamic range....το οποιο αν μιξαρεις μεσα στην...κομπιουτα στελνοντας ολα τα tracks στο final mix stereo bus ψιλοϋποφερει.....(κανεις δουλεια,εγω που ειμαι ...καφρος ;D εχω κανει 3-4 δισκους ετσι ;D αλλα σιγουρα με 4-8 bus μεσω μιας καλης ψηφιακης κονσολας το dynamic range σου θα ειναι καλυτερο)

 

Μα και η ψηφιακή κονσόλα με παρόμοιο τρόπο δεν θα κάνει την μίξη στο ψηφιακό domain ?

Η διαφορά είναι στο word-length, έτσι δεν είναι ?

 

Ύστερα μπορώ να έχω Project στο Cubase στα 24bit, οπότε σώζεται κάπως η κατάσταση για τις απαιτητικές αναλογικές ηχογραφήσεις...(που δεν βλέπω να κάνω και πολύ συχνά).

 

Άμα μου πρότεινες για external summing device για το τελικό mixdown θα συμφωνούσα απόλυτα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες οτι δουλευεις χωρις κονσολα.

 

Εχει φορτωσει στο sonar (η στο cubase η σε οτιδηποτε προγραμμα) τα ...32 καναλια που θες να μιξαρεις και ξεκινας τη μιξη.Το down mix το κανεις στο final stereo bus οκ?

 

Κανεις τη μιξη σου και τελειωνεις (οσο προσθετεις καναλια στη μιξη αναγκαζεσαι για να μη κοκκινιζει το mix bus να χαμηλωνεις ολο και περισσοτερο τα levels οκ?αρα το dynamic range αρχιζει και "υποφερει")

 

Aν τωρα ΑΝΤΙ να κανεις κατευθειαν το mix στο final stereo bus ,γκρουπαρεις μεσω μιας  ΚΑΛΗΣ κονσολλας (ψηφιακης η αναλογικης) καποια τρακς και στειλεις μετα απο το output της το ''αποτελλεσμα" στο τελικό mixdown  θα παρατηρησεις πολυ μεγαλυτερη καθαροτητα στον ηχο & βελτιωμενο dynamic range..

 

 

Άμα μου πρότεινες για external summing device για το τελικό mixdown θα συμφωνούσα απόλυτα.

 

αυτο ακριβως

 

 

καπως κομπογιανιτικα στα εξηγησα αλλα ελπιζω να με επιασες... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρες το Peak...?

Ενδιαφέρον....

Τι ακριβώς θα το κάνεις ?

Πόσο γρήγορα μπορείς να μεταφέρεις εντυπώσεις;

 

1. Yeap

 

2. Ό,τι λένε τα specs του. To χρησιμοποιούσα ήδη σε Hackintosh Mode και μου άρεσε.

 

3. Μετά τα μέσα Δεκεμβρίου, αφού στήσω το σύστημα και ένα υποτυπώδες project.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες οτι δουλευεις χωρις κονσολα.

 

Εχει φορτωσει στο sonar (η στο cubase η σε οτιδηποτε προγραμμα) τα ...32 καναλια που θες να μιξαρεις και ξεκινας τη μιξη.Το down mix το κανεις στο final stereo bus οκ?

 

Κανεις τη μιξη σου και τελειωνεις (οσο προσθετεις καναλια στη μιξη αναγκαζεσαι για να μη κοκκινιζει το mix bus να χαμηλωνεις ολο και περισσοτερο τα levels οκ?αρα το dynamic range αρχιζει και "υποφερει")

 

Aν τωρα ΑΝΤΙ να κανεις κατευθειαν το mix στο final stereo bus ,γκρουπαρεις μεσω μιας  ΚΑΛΗΣ κονσολλας (ψηφιακης η αναλογικης) καποια τρακς και στειλεις μετα απο το output της το ''αποτελλεσμα" στο τελικό mixdown  θα παρατηρησεις πολυ μεγαλυτερη καθαροτητα στον ηχο & βελτιωμενο dynamic range..

 

 

αυτο ακριβως

 

 

καπως κομπογιανιτικα στα εξηγησα αλλα ελπιζω να με επιασες... ;D

 

Πολύ καλή πληροφορία για το dynamic range (ίσως και λογικό),ωστόσο όσο αναπτύσσεται και εξελίσσεται η τεχνολογία-αλγόριθμοι των daw δεν θα εξαλειφθεί αυτό το πρόβλημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες οτι δουλευεις χωρις κονσολα.

 

Εχει φορτωσει στο sonar (η στο cubase η σε οτιδηποτε προγραμμα) τα ...32 καναλια που θες να μιξαρεις και ξεκινας τη μιξη.Το down mix το κανεις στο final stereo bus οκ?

 

Κανεις τη μιξη σου και τελειωνεις (οσο προσθετεις καναλια στη μιξη αναγκαζεσαι για να μη κοκκινιζει το mix bus να χαμηλωνεις ολο και περισσοτερο τα levels οκ?αρα το dynamic range αρχιζει και "υποφερει")

 

Aν τωρα ΑΝΤΙ να κανεις κατευθειαν το mix στο final stereo bus ,γκρουπαρεις μεσω μιας  ΚΑΛΗΣ κονσολλας (ψηφιακης η αναλογικης) καποια τρακς και στειλεις μετα απο το output της το ''αποτελλεσμα" στο τελικό mixdown  θα παρατηρησεις πολυ μεγαλυτερη καθαροτητα στον ηχο & βελτιωμενο dynamic range..

 

 

sf Καί οι δυο περιπτωσεις που αναφερεις εχουν την ιδια επιπτωση στην δυναμικη περιοχη με τον ιδιο ακριβως τροπο, απλα στην δευτερη περιπτωση το dyn range θα

"φαγωθει" λιγο στο ενα μεσο(pc) και λιγο στο αλλο(ψηφιακη κονσολα) .

 

 

προς eye και guen τι ειναι το peak? στειλε κανα λινκ

θενξ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Superfunk μάλλον το έχεις μπερδέψει λίγο....

 

Σε ότι αφορά την περίπτωση που μιλάς για μίξη ΙΤΒ σε σχέση με μίξη σε μια ψηφιακή κονσόλα, δηλαδή πάντα σε digital domain....δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να υπάρχει διαφορά μεταξύ τους.

 

Αυτό που περιγράφεις σε σχέση με το masterbuss έχει να κάνει με το ότι η εσωτερική επεξεργασία στα περισσότερα sequencers είναι floating point κάτι που σημαίνει πως η δυναμική περιοχή μπορεί να ξεπεράσει κατα πολύ τα "ανθρώπινα" χωρίς παραμόρφωση ή peaks (μιλάμε ουσιαστικά για απεριόριστο headroom)......κάτι που όμως αναγκαστικά δεν ισχύει στο masterbuss εξόδου του οποίου το δυναμικό εύρος καθορίζεται από το bitrate του D/A

Έτσι εκεί αναγκαζόμαστε να επιστρέψουμε στα ανθρώπινα ;)

 

Δεν χρειάζεται να "τραβάς" πίσω όλα τα κανάλια για να αποφύγεις το peak στο masterbuss...αρκεί να χαμηλώσεις το ίδιο το masterbuss......

 

 

Τώρα αν αναφέρεσαι σε analog μίξη Out Of The Box......τότε μπορώ να πω πως ναι, θα  ακούγεται διαφορετικά (καλύτερα ή χειρότερα είναιυποκειμενική κρίση)

Στην πραγματικότητα δεν υφίσταται κάποιος λόγος το ένα να είναι καλύτερο από το άλλο

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.