Προς το περιεχόμενο
nikodemos

Συγκριτικό DAW Test drive - Μixing στο ψηφιακό domain

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ορίστε το export από το Sonar 7 στα 16 bit, χωρίς dithering και απενεργοποιημένο το 64 bit engine.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ορίστε και το 16 bit export με ενεργοποιημένο το 64 bit engine  ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στα 16bit αρχεία που πήρα στα χέρια μου τα αποτελέσματα είναι και πάλι τα αναμενόμενα.....όλα τα αρχεία ακυρώνωνται πλήρως μεταξύ τους και γενικά είναι πανομοιότυπα.

 

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο , το οποίο όμως μπορεί να είναι προιόν του playback στο cubase είναι και πάλι η παρουσία θορύβου (σε όλες αυτή την φορά τις ακυρώσεις - στο λότζικ και πάλι 1-2db πιο έντονα) στα 2-3 τελευταία db της δυναμικής περιοχής των 16bit.....dithering?....maybe :)

 

 

Εξακολουθώ να πιστεύω πως υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στον τρόπο που διαχειρίζοντε το real time playback τα διάφορα DAW (δεν μιλάω για summing/export)......το περίεργο είναι ότι εγώ αντιλαμβάνομαι μάλλον αντίθετα από τον περισσότερο κόσμο το πρόβλημα.......υπάρχουν φορές που (σαν αίσθηση τουλάχιστον) το έξπορτ, είτε έχει γίνει real time είτε batch proccessed μου "ακούγεται" καλύτερο από το real time playback του ίδιου project.....πιθανότατα να είναι απλά η ιδέα μου....αλλά έχωτην εντύπωση πως όταν κάποια DAW φτάνουν "στα όρια τους" (δηλαδή τερατώδη πρότζεκτ με εκατοντάδες tracks, πολλά και βαριά vsti's, αρκετό Ι/Ο με πολύπλοκο delay compensation) αυτό "ακούγεται" ( ::)) στο playback χωρίς όμως να έχει επιπτώσεις στο έξπορτ......ή απλά έχω τρελαθεί ;D ;D ;D ;D

 

Η θεωρία μου είναι απλή.....αυτό το "πρόβλημα" αφορά όλα τα DAW που απευθύνονται περισσότερο σε ένα songwriting/arranging περιβάλλον και συμπεριλαμβάνουν ένα πλήθος εφαρμογών που τρέχουν παράλληλα (από vsti & plugins έως time stretching αλγόριθμους) και όχι τόσο αυτά που έχουν κύριο σκοπό το recording.....

...γιατί θα μπορούσε να έχει σχέση κάτι τέτοιο?.......φυσικά και δεν έχω ιδέα.....ίσως είναι απλά ο τρόπος που αλληλεπιδρούνε όλες αυτέςοι πολλές φορές ετερόκλητες εφαρμογές, ίσως η "οικονομία πόρων" από ανα περίσταση λιγώτερο σημαντικούς τομείς, ίσως απλά bugs σε δαιδαλώδη προγράμματα και διασυνδέσεις μεταξύ τους....ίσως απλά ιδέα μου ;)

 

...όταν λέω "songwriting/arranging περιβάλλον" αναφέρομαι στα cubase, sonar, logic, samplitude και όλα τα υπόλοιπα από εκεί και κάτω.....νομίζω πως τα DAW που στοχεύουν πρωτίστως σε recording περιβάλλον είναι πλέον τα Nuendo, ProTools & Seqouia.....πλέον εννοώ μετά και τις τελευταίες εκδόσεις/αναβαθμίσεις (?) των cubase, logic κλπ

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νικόδημε είναι εύκολο να έχω τα αρχεία να κάνω μια με το ableton?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλη ιδέα το test.

 

Αυτό πάντως που προσπαθώ να βρώ εδω και καιρό, είναι ενα test, που αναφέρει τους αλγόριθμους που χρησιμοποιεί μια πλειάδα απο sequencers και τα αποτελέσματα που δίνουν στο mixdown (bounce). Αυτό που θυμάμαι είναι οτι τα πρωτεία τα είχαν το Logic Pro και Pro Tools.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νικοδημε πολυ ωραιο το τεστ. Δε νομιζεις οτι θα ηταν πολυ πιο αποκαλυπτικο και σοκαριστικο αν ειχαμε και ενα 5ο file με hardware summing?? Οχι κονσολα απαραιτητα, εστω passive summing και ενα απλο καθαρο makeup gain.  ;)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλη ιδέα το test.

 

Αυτό πάντως που προσπαθώ να βρώ εδω και καιρό, είναι ενα test, που αναφέρει τους αλγόριθμους που χρησιμοποιεί μια πλειάδα απο sequencers και τα αποτελέσματα που δίνουν στο mixdown (bounce). Αυτό που θυμάμαι είναι οτι τα πρωτεία τα είχαν το Logic Pro και Pro Tools.

 

 

 

Μήπως εννοείς την σύγκριση αλγορίθμων για dithering? Γιατί για το mixdown, απ' ότι φαίνεται όλα τα sequencer πραγματοποιούν απλή άθροιση.  :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νικόδημε είναι εύκολο να έχω τα αρχεία να κάνω μια με το ableton?

 

φίλε AIF ούτε που θυμάμαι που τα έχω (ή αν τα έχω πια...)...και δε νομίζω πως έχει και πολύ νόημα, το βασικό συμπέρασμα έχει βγει. Χαίρομαι όμως που επανέφερες το θέμα γιατί θα μπορούσαμε να το πάμε και λίγο παραπέρα.

 

Νικοδημε πολυ ωραιο το τεστ. Δε νομιζεις οτι θα ηταν πολυ πιο αποκαλυπτικο και σοκαριστικο αν ειχαμε και ενα 5ο file με hardware summing?? Οχι κονσολα απαραιτητα, εστω passive summing και ενα απλο καθαρο makeup gain.  ;)

 

Αν και δεν έχει σχέση με το συγκεκριμένο θέμα, ετοιμάζω κάτι παραπλήσιο...αν και για να είμαι ειλικρινής σκεφτόμουν να το εντάξουμε σε ένα πιο μεγαλόπνοο πρότζεκτ που σχεδιάζουμε με τον Harilatron.

 

Θα προσθέσω όμως άλλη μια φορά πως δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η συγκεκριμένη σύγκριση, καθώς πολύ απλά και σε αντίθεση με την "πρόσθεση" του ψηφιακού domain η αντίστοιχη αναλογική πρόσθεση μπορεί να επηρεάζεται (από ανεπαίσθητα έως πολύ δραστικά) τόσο από την τοπολογία του κάθε μέσου όσο και την κατάσταση στην οποία αυτό βρίσκεται (ηλικία,φθορά κλπ κλπ). Άρα κατ'αρχάς δεν υπάρχει γενική σύγκριση παρά μόνο κατά περίπτωση...Ακριβώς για αυτό τον λόγο δεν μπορεί να τεθεί θέμα "καλύτερου ή χειρότερου" παρά μόνο απλά "καταλληλότερου ανά περίσταση" ή ακόμη πιο απλά "διαφορετικού".

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω Ότι Το Κομμάτι Δεν είναι και ότι καλύτερο για αυτήν την σύγκριση...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nomizw Oti To Komati Den einai kai oti kalytero gia autin tin sygkrisi...

 

Το "κομμάτι" φτιάχτηκε για αυτόν ακριβώς τον σκοπό και είναι απόλυτα καλή επιλογή αφενός γιατί σκοπός του ήταν να "μπερδέψει" τον ακροατή, να περικλύει ένα αρκετά ευρύ συχνοτικό και δυναμικό φάσμα με αρκετές στιγμιαίες μεταβολές (όπως και στην στερεοφωνική εικόνα) και αφετέρου γιατί σε ότι αφορά τον ψηφιακό ήχο και ένα nulling test τα μουσικά ιδιώματα δεν παίζουν κανέναν ρόλο....η ψηφιακή πληροφορία είναι ψηφιακή πληροφορία. Και βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το "κομμάτι" θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα σύντομο σε διάρκεια (αλλά με αρχή και τέλος) ώστε να μην αγανακτήσουν στο κατέβασμα των 24μπιτων τρακς οι φίλοι που προθημοποιήθηκαν να βοηθήσουν στην υλοποίηση του τεστ.  

 

:)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.