Προς το περιεχόμενο

Πειραματισμός και έκφραση με τσεκούρι.


blue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 199
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Μάλλον εννοείς "την υπερβολή". Ο όρος "κατάχρηση" δεν μου φαίνεται δόκιμος.

 

Οχι,το βλεπω σαν καταχρηση εξουσιας,με τον τροπο οτι αδυνατουμε να αντιδρασουμε.

 

Ασφαλώς, αλλά όπως ξέρεις το ίδιο πιστεύει και ο κάθε ηλίθιος. Γι' αυτό, η κριτική πρέπει να βασίζεται σε γνώσεις όχι σε ενστικτώδεις ή συναισθηματικές αντιδράσεις.

 

Οντως νομιζει οτι ασκει κριτικη ο καθε ηλιθιος.Πραγματι οφειλει αυτη να βασιζεται σε γνωσεις,αλλα συχνα αρκει η γνωση του τι απορρίπτω και τι κραταω.Πχ απορριπτω τον δισκο των Δυτικων Συνοικιων εχοντας τον ακουσει μια φορα.Αρκει αυτη η επαφη για να εξαγω ασφαλη συμπερασματα.Αν κανω λαθος,εδω ειμαστε θα αλλαξω γνωμη.Αλλα καπου (θυμασαι που λεγαμε για τη μετριοπαθεια?) νομιζω μπορει να ευδοκιμησει μια ηπια αντεπιχειρηματολογια.

 

Ναι, αλλά αυτό είναι άλλοθι και για τον κάθε λαϊκισμό. Νομίζω ότι είναι άτοπο να αποδίδουμε στην αβάντ-γκαρντ την ευθύνη για την απομάκρυνση των σύγχρονων πληθυσμών από τη τέχνη, τη στιγμή που έχουμε τέτοια έξαρση λαϊκών καλλιτεχνημάτων.

 

Mα ειδες?Εκανα εντιτ σε καποιο απο τα αρχικα μου ποστς γιατι δεν ηθελα να καταργησω ενα ρευμα.Δεν μου φταιει το ρευμα,μου φταινε εκεινοι που το επικαλούνται.Ποσοι γιναν εικαστικοί εν μια νυκτί?Εκτιμω καποιους και χεζω πολλαπλασιους αυτων.Ποτε δεν καταδικασα τα εικαστικα στο συνολο τους.

 

Αυτό (αν ισχύει) τότε έχει πλήρη εφαρμογή και για τον κάθε παπάρα που έμαθε να παίζει τριάντα ακόρντα και παριστάνει τον τραγουδοποιό, σωστά; Δεν ισχύει όμως, τουλάχιστον όχι έτσι όπως το θέτεις. Δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος να απορρίψει μία γραμμή εργασίας επειδή στην εποχή του είναι ευκολότερο να ακολουθηθεί (λόγω της τεχνολογίας), διότι τα τιμήματα για την επιλογή του θα τα πληρώσει ούτως ή άλλως.

 

Και βεβαια ισχυει.Ειναι γνωστος ο διαχωρισμος του οργανοπαιχτη απο το μουσικο και σαφης σε εμενα (και πολλους αλλους).Επισης,ομοια δεν διεκδικουν και αυτοι καποια δαφνη πρωτοπορίας.

 

 

"Αναντίρρητη"; Ε, όχι δα... σε παλαιότερες συζητήσεις, αρκετά μέλη εκφράσανε την περιφρόνησή τους για τη μουσική αξία του Ξενάκη...

 

Καρά-αναντίρρητη ;D .Το οτι ολοι εχουν γνωμη δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν και καποιες σταθερές.Θα μου πεις οτι το ιδιο εκανα και εγω με το Βελιώτη?Δεν το εκανα.Μαλιστα δε συζητησα καν για μουσική αξία.Μιλησα για το τιποτα (δεν υπαρχει τιποτα το πρωτοποριακο,τιποτα που να ταραζει τα νερα,τιποτα που να αλλαζει κατι προς οποιαδηποτε κατευθυνση...μηδεν)

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Καρά-αναντίρρητη ;D .Το οτι ολοι εχουν γνωμη δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν και καποιες σταθερές.Θα μου πεις οτι το ιδιο εκανα και εγω με το Βελιώτη?Δεν το εκανα.Μαλιστα δε συζητησα καν για μουσική αξία.Μιλησα για το τιποτα (δεν υπαρχει τιποτα το πρωτοποριακο,τιποτα που να ταραζει τα νερα,τιποτα που να αλλαζει κατι προς οποιαδηποτε κατευθυνση...μηδεν)

Μα πρόκειται για performance αν δεν κανω λάθος.

Θα μπορούσαμε να το απλουστεύσουμε με την ίδια λογική που λέει ότι "ένα τραγούδι είναι 3 λεπτά διασκέδασης και τίποτα άλλο".

Γιατί δεν το αντιμετωπιζουμε έτσι απλά λοιπόν:

Μια παράσταση (performance) x διάρκειας, όπου ο πρωταγωνιστής θα παίξει και θα πριονίσει το όργανο του. Οσοι περίεργοι προσέλθετε. Θα πάρετε και βαζάκι με σχετικό πριονίδι. Warning: Δεν είναι συλλεκτικό υλικό!

 

Μια παράσταση πρέπει να έχει και την ομίχλη της για να προσελκύσει το κοινό, εξ ου και η σχετική κουλτούρα. Δεν χρειάζεται να μείνει στην ιστορία μια τέτοια πράξη και ούτε έχει τέτοιες προδιαγραφές. Γίνεται για να γίνει. Και κοιτάξτε το αποτέλεσμα. Το Lifo γραφει γι αυτό για να ενημερώσει τους κουλτουριάρηδες, οι κυρίες των τεχνών θα το αναφέρουν στο τσάι και ακόμα και οι μουσικοί το συζητάνε εδώ και 11 σελίδες. Η παράσταση πέτυχε το σκοπό της πριν καν ξεκινήσει! Σε τελική ανάλυση όλοι την αναγνώριση ψάχνουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Λόγιοι ή γκάου.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μίά σελίδα στο Lifo και άλλες 11 στο Noiz

και μερικές αναφορές στο τσάι των κυριών της τέχνης

σιγά την αναγνώριση...

 

την παράσταση εξακολουθεί να την τυλίγει η αίγλη του περιθωρίου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγουρα οχι ολοι, αλλα οι πιο πολλοι επιζητουν την αναγνωριση!

παρ ολα αυτα παιζει ρολο και το πως αλλα και το γιατι θα σου ερθει!

αλλο να ερχεται κοσμος να σε βλεπει γιατι παιζεις καλα,

αλλο να ερχεται να σε βλεπει γιατι στο τελος καις την κιθαρα σου

και αλλο να ερθει να σε βλεπει γιατι εχεις βγαλει αφισες που ενημερωνουν πως θα σε πλαισιωνει μπαλετο απο γυμνες μολδαβες χορευτριες!

 

παντως δεν ξερω αν η παρασταση πετυχε τον σκοπο της...γιατι ναι μεν εδω το κουβεντιαζουμε για 3 μερες και 11 σελιδες, αλλα με αλλες δυο παρεες που το κουβεντιασα στην... real life κανεις δεν εχει παρει μυρωδια!!

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερώνω τους (σίγουρα πολλούς) ενδιαφερόμενους ότι το πείραμα στέφθηκε με επιτυχία και παρήχθησαν 100 βάζα τσελόσκονης.

 

--------

 

100 jars of cello powder like the one shown opposite were produced on March 21st 2009.

 

Every jar is accompanied by a (also numbered) "complete works for cello" cd. (100 cds were printed)

 

The price results by dividing the price of my cello by 100 (the number of jars). I bought my cello for €6000 back in 1999. Therefore the price of the jar+cd package will be €60.Plus shipping costs. I strongly encourage byers not to sell above this price in the future. My concept is to keep cello powder rare but cheap!

 

If you are interested in buying cello powder you can click on the desired package number on the table below to send an email.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω σταματησα να πηγαινω στο φεστιβαλ video art γιατι απο ολη την εκθεση αξιζαν 1-2 εργα.Το ιδιο με τα φεστιβαλ ταινιων μικρου μηκους .Συζηταγα με εναν γνωστο μου, που εχει βραβευτει για καποιες ταινιες του και μου περιεγραφε ποσο εχει κουραστει με το ολο θεμα του οτι για να προβληθει ενα εργο,αρκει να γινει μια αιτηση και δεν υπαρχει καμμία διαλογή.Βαρεθηκε ,λεει, να βλεπει τις αιθουσες να αδειαζουν και τον κοσμο να φευγει βριζοντας γιατι δεν γινεται ενας στοιχειωδης ποιοτικος διαχωρισμος.

 

Οποτε το διλημμα για φιμωση οποιασδηποτε μορφης εκφρασης με το επιχειρημα του ποιος ειναι αυτος που θα αξιολογησει το τι αξιζει και τι οχι,σε μενα δε λειτουργει πια.Η φιμωση αυτη τη στιγμη συμβαινει απο την αναποδη,απομονωνοντας και τις λιγες προσπαθειες που αξιζουν.

 

Ναι,ειναι χρεος του ακροατη να ψαχνει και ειναι κοπιαστικό ,αλλα και σε αυτο υπαρχει ενα οριο.

 

Προσυπογράφω ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν λουστώ με cello-powder ο ήχος μου θα αποκτήσει 3 διαστάσεις; Και τι γίνεται αν θέλω να αποκτήσει και την 4η διάσταση*;

 

 

 

 

 

*π.χ. αν θέλω να παίζω σήμερα αλλά να το ακούω χτές; Ή να βελτιώνω το παίξιμό μου κάθε προηγούμενη μέρα;

I can actually hear difference between neck joints.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου