Προς το περιεχόμενο

Πειραματισμός και έκφραση με τσεκούρι.


blue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως στην επόμενη περφόρμανςςς παρόμοιας κλάσης καλλιτέχνης θα επιδοθεί σε όργιο κοπροφαγίας πάνω στο ίδιο του το όργανο!!! Προλάβετε ΑΑΑυστηρά μόνο 666 κομμάτια αριθμημένα.

I can actually hear difference between neck joints.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 199
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν ειναι καθε αναιτιότητα τεχνη

 

αυτα τα πραγματα ειναι σαχλαμαρες για θεωρητικους τυπους με γυαλια, μουστακια και λυμενο το βιοποριστικο τους.

 

+10000000

Μεγάλες κουβέντες!!!!!

Cigarettes and Whiskey ... call my shaking hand

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την καταστροφή του, το τσέλο χάνει τη χρηστική του αξία και αποκτά αισθητική αξία. Με τον τρόπο αυτό, το τσέλο λειτουργεί σε δεύτερο ή και τρίτο gestalt (επίπεδο) και, αντίστοιχα, όσοι αντιλαμβάνονται το νόημα του εγχειρήματος ανεβαίνουν και αυτοί gestalt.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την καταστροφή του, το τσέλο θα χάσει τη χρηστική του αξία και θα αποκτήσει αισθητική αξία. Με τον τρόπο αυτό, το τσέλο λειτουργεί σε δεύτερο ή και τρίτο gestalt (επίπεδο) και, αντίστοιχα, όσοι αντιλαμβάνονται το νόημα του εγχειρήματος ανεβαίνουν και αυτοί gestalt.

 

Εγώ που έχω ήδη ανέβει στο υψηλότερο τι κερδίζω; 8) 8)

 

Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως στην επόμενη περφόρμανςςς παρόμοιας κλάσης καλλιτέχνης θα επιδοθεί σε όργιο κοπροφαγίας πάνω στο ίδιο του το όργανο!!! Προλάβετε ΑΑΑυστηρά μόνο 666 κομμάτια αριθμημένα.

Κ αναθεματισμένα, ελπίζω.........;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την καταστροφή του, το τσέλο χάνει τη χρηστική του αξία και αποκτά αισθητική αξία. Με τον τρόπο αυτό, το τσέλο λειτουργεί σε δεύτερο ή και τρίτο gestalt (επίπεδο) και, αντίστοιχα, όσοι αντιλαμβάνονται το νόημα του εγχειρήματος ανεβαίνουν και αυτοί gestalt.

 

κόλημα κι εσύ με απαράδεκτους, ε;

ε, πως να αντιληφθούμε μετά τη σοβαρή τέχνη

δεν φταίει ο τσελίστας

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kατ'αρχήν να πω ότι αν και εκτιμώ τρομερά διαφορετικά είδη μουσικής και πολιτισμικής έκφρασης (όσο ανορθόδοξα κι αν είναι, πχ. έχω βρεθεί να χαζεύω για κανα 25λεπτο σαν χαζός μια βιντεολούπα σε μια Μπιενάλε), και έχοντας λάβει μέρος και σε σεμινάρια για αβανγκαρντ/ατονάλ μουσική κλπ. απογοητεύομαι ιδιαίτερα όταν βλέπω τέτοια εντελώς αναπάντεχα καραγκιοζιλίκια από έναν μουσικό που εκτιμούσα, όπως τον κ. Βελιώτη.

 

Θα ήμουν διατεθειμένος να του δώσω και ελαφρυντικά - δε μπένεφιτ οφ α ντάουτ, να μην είμαι τόσο αυστηρός μαζί του και να κρατήσω το μυαλό μου ανοιχτό, ακριβώς όπως έκανα όταν τον παρακολούθησα σε συναυλία μαζί με τον Αγγελάκα (μια συναυλία που παρεπιπτόντως ΜΙΣΗΣΑ) αλλά όχι και πέραν αυτού του σημείου. Όπως ειπώθηκε, απλά: tosser.gif Κρίμα κ. Βελιώτη. Μηδέν εις το πηλίκον.

 

 

Κατ'αυτόν τον τρόπο στην ουσία οι Fluxus καλλιτέχνες, επιδιώκουν να εξισώσουν τον εαυτό τους με το κοινό, καταργώντας το "χασμα" της χειρονομίας, του συμβολισμού. Κάνουν δηλαδη το κοινό συμμέτοχο στο όλο εγχείρημα - επι ίσοις όροις.

 

Ωραία ως εδώ αλλά το επιχείρημα καταρρέει:

 

Η "συμμετοχή" του κοινου στο εργο της καταστροφης, με το να παρουν το "επιπλο¨ σε βαζακι και να φυγουν ειναι πολυ fluxus, δε νομιζεις?

Ο καλλιτέχνης δηλαδη , καταστρέφει το οργανο της δημιουργιας του και το μοιραζει στο κοινο...

 

Ίσως να δεχόμουν την χειρονομία σαν αντίδραση σε ορισμένους αυστηρά θεσμοθετημένους και επιβεβλημένους τρόπους καλλιτεχνικής έκφρασης (πςςςςςς....) αλλά ο "καλλιτέχνης" (ή ότι έχει απομείνει από το τηγανισμένο-σε-βαμβακέλαιο-συνοικιακού-σουβλατζίδικου DNA του, στην περίπτωσή μας) ΔΕΝ το "μοιράζει" στο κοινό αλλά του βάζει κι ένα ωραίο αντίτιμο. Θα είχε τα κότσια να μην βάλει και να ζημιωθεί οικονομικά; Ή να κάνει την όλη "performance" στο σπίτι του χωρίς να τον παρακολουθεί κανείς; Δεν θα ήταν και πολύ γκλάμορους και αρτιστίκ αν πήγαινε στην συναυλία, άνοιγε ένα περίπτερο και πουλούσε βαζάκια με πριονίδια, έτσι δεν είναι;

 

Τέτοιες στιγμές θα ήθελα να διαβάζω ποστς του Εye και του Lost Highway...  :(

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέτοιες στιγμές θα ήθελα να διαβάζω ποστς του Εye και του Lost Highway...  :(

 

Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να προτρέχουμε κρίνοντας και κατακρίνοντας καλλιτεχνικά δρώμενα επί τη βάσει της δημοσιογραφικής αναφοράς σε αυτά.

 

Υποπτεύομαι βάσιμα, ότι για κάποιους δημοσιογράφους της περιόδου οι συναυλίες των Who ήταν συναυλίες "στις οποίες οι μουσικοί έσπαγαν τις κιθάρες τους" και τίποτε περισσότερο.

 

Ξέρω (δεν υποπτεύομαι απλώς) ότι για κάποιους δημοσιογράφους της περιόδου, οι συναυλίες του Iggy Pop δεν ήταν τίποτε περισσότερο από "συναυλίες στις οποίες ο τραγουδιστής κυλιόταν ημίγυμνος πάνω σε γυαλιά".

 

Παρόμοιες αναφορές και ειρωνείες έχω διαβάσει για το Silence του Cage και για πολλά άλλα καλλιτεχνικά δρώμενα, όχι μόνο από το χώρο της μουσικής.

 

Όποιος ενδιαφέρεται αρκετά, καλό θα είναι να παρακολουθήσει την συγκεκριμένη εμφάνιση και μετά (όχι πριν) ας μας ενημερώσει για το αν και το πως λειτουργούσαν αυτά τα τερτίπια.

 

Επίσης, διαφωνώ κάθετα με την ιδέα ότι τέτοιες καλλιτεχνικές πρακτικές υιοθετούνται από μουστακαλήδες που έχουν λύσει το βιοποριστικό τους πρόβλημα, διότι εδώ υπάρχει ο υπαινιγμός ότι πρέπει να είσαι ξυρισμένος και άνεργος για να κάνεις τέχνη.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία βασική διαφορά όμως με αυτούς που ανέφερες είναι ότι ποτέ ο Iggy Pop πχ δεν θα έβγαζε δελτίο τύπου ή θα έδινε συνέντευξη σε trendy έντυπο όπου εκ των προτέρων θα ενημέρωνε πως στην προσεχή συναυλία θα κυλιέται ημίγυμνος πάνω σε γυαλιά, ή οι Who ότι θα σπάσουν τις κιθάρες τους κλπ.

 

anyway

όπως είπα και πριν, αν του φίλου του λέει κάτι να σπάσει το cello του εμένα δεν μου πέφτει λόγος

αλλά όχι να τον συνδέσουμε και με τους Who, τον Iggy Pop, τον Cage κλπ

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία βασική διαφορά όμως με αυτούς που ανέφερες είναι ότι ποτέ ο Iggy Pop πχ δεν θα έβγαζε δελτίο τύπου ή θα έδινε συνέντευξη σε trendy έντυπο όπου εκ των προτέρων θα ενημέρωνε πως στην προσεχή συναυλία θα κυλιέται ημίγυμνος πάνω σε γυαλιά, ή οι Who ότι θα σπάσουν τις κιθάρες τους κλπ.

anyway

όπως είπα και πριν, αν του φίλου του λέει κάτι να σπάσει το cello του εμένα δεν μου πέφτει λόγος

αλλά όχι να τον συνδέσουμε και με τους Who, τον Iggy Pop, τον Cage κλπ

 

Δεν ήταν απαραίτητο να εκδίδουν δελτία τύπου - η προθυμία των δημοσιογράφων να αναπαράγουν το επιφανειακό και αγνοήσουν το ουσιώδες έφθανε και περίσσευε. Επίσης, εγώ δεν συνέδεσα κανέναν με κανέναν, εκτός από τους δημοσιογράφους του τότε με τους δημοσιογράφους του σήμερα. Σε παρακαλώ να διαβάζεις προσεκτικότερα αυτά που γράφω, ειδικά όταν έχεις και την αποφατική στάση ότι "αν του φίλου του λέει κάτι να σπάσει το cello του εμένα δεν μου πέφτει λόγος". Αφού δε σου πέφτει λόγος, γιατί συμμετέχεις στο thread;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου