Προς το περιεχόμενο

Πειραματισμός και έκφραση με τσεκούρι.


blue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συμφωνώ με τον allobar, τον fenderiarhs και τον Jasemeister, ειδικά με την φράση:

 

Εγώ προσωπικά είμαι της άποψης ότι τέτοιες εκφράσεις είνα θέμα "προσωπικό" μεταξύ του καλλιτέχνη και του κοινού που θα τον παρακολουθήσει εκείνη τη στιγμή χωρίς να το ξέρει από πριν.

 

.. το οποίο είναι ακριβώς αυτό που είπα και εγώ, ότι δηλαδή όποιος ενδιαφέρεται ας πάει να δει και να μας πει μετά (όχι πριν) κατά πόσο λειτουργεί αυτό το πράγμα.

 

Απ' την άλλη βέβαια, καταλαβαίνω και γιατί το όλο θέμα σηκώνει πλάκα, απλώς θεωρώ τη πλάκα που γίνεται υποκριτική διότι (ας μην ξεχνιόμαστε) εδώ μέσα έχουν γίνει τερατώδεις συζητήσεις και καυγάδες για ξύλα, κιθάρες vintage, σκουριασμένους μαγνήτες και ιδρωμένες πένες - δηλαδή (πουλάκια μου) έχετε ήδη χάψει πολλοί από εσάς την ιδέα ότι υπάρχει κάποια αξία στο υλικό περίβλημα τέτοιων δραστηριοτήτων και (κόβω το λούτσο μου) ΟΛΟΙ σας θα δίνατε 60 ευρώ για ροκανίδια που πιστοποιημένα θα ανήκαν σε κιθάρα του Χέντριξ η για μασημένη πένα του Van Halen (ως... ενθύμιο).

 

Σωστά;

 

Απλά, ο συγκεκριμένος δεν έχει την εκτίμησή σας (ούτε τη δική μου άλλωστε) και σας προσβάλλει το.. θράσος του, όχι η γενικότερη λογική του. Είναι και έλληνας, οπότε... προσφέρεται ακόμη περισσότερο για... κριτική.

 

:)

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 199
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

(κόβω το λούτσο μου) ΟΛΟΙ σας θα δίνατε 60 ευρώ για ροκανίδια που πιστοποιημένα θα ανήκαν σε κιθάρα του Χέντριξ η για μασημένη πένα του Van Halen (ως... ενθύμιο).

 

Σωστά;

 

 

 

οχι! εγω δεν θα εδινα!  ;D ;D ;D

 

 

.. το οποίο είναι ακριβώς αυτό που είπα και εγώ, ότι δηλαδή όποιος ενδιαφέρεται ας πάει να δει και να μας πει μετά (όχι πριν) κατά πόσο λειτουργεί αυτό το πράγμα.

 

 

απλα αναφερθηκε και απο πολλους πιο πανω, πως το οτι το κοινοποιει απο πριν στα μμε, το κανει να δειχνει -σε μενα τουλαχιστον- λιγο πιο φτηνο και ανουσιο.

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τον allobar, τον fenderiarhs και τον Jasemeister, ειδικά με την φράση:

 

.. το οποίο είναι ακριβώς αυτό που είπα και εγώ, ότι δηλαδή όποιος ενδιαφέρεται ας πάει να δει και να μας πει μετά (όχι πριν) κατά πόσο λειτουργεί αυτό το πράγμα.

 

Απ' την άλλη βέβαια, καταλαβαίνω και γιατί το όλο θέμα σηκώνει πλάκα, απλώς θεωρώ τη πλάκα που γίνεται υποκριτική διότι (ας μην ξεχνιόμαστε) εδώ μέσα έχουν γίνει τερατώδεις συζητήσεις και καυγάδες για ξύλα, κιθάρες vintage, σκουριασμένους μαγνήτες και ιδρωμένες πένες - δηλαδή (πουλάκια μου) έχετε ήδη χάψει πολλοί από εσάς την ιδέα ότι υπάρχει κάποια αξία στο υλικό περίβλημα τέτοιων δραστηριοτήτων και (κόβω το λούτσο μου) ΟΛΟΙ σας θα δίνατε 60 ευρώ για ροκανίδια που πιστοποιημένα θα ανήκαν σε κιθάρα του Χέντριξ η για μασημένη πένα του Van Halen (ως... ενθύμιο).

 

Σωστά;

 

Απλά, ο συγκεκριμένος δεν έχει την εκτίμησή σας (ούτε τη δική μου άλλωστε) και σας προσβάλλει το.. θράσος του, όχι η γενικότερη λογική του. Είναι και έλληνας, οπότε... προσφέρεται ακόμη περισσότερο για... κριτική.

 

:)

 

 

 

 

η πιο διορατική τοποθέτηση που διάβασα στο θέμα..+1000

 

εεε..kai ereidi ime kainoyrgiow sto site gia grunge ixo ti na parw??

basswood kalo?? se ti nota einai koyrdismeno?? ;D ;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που ηθελα να πω με το παραπανω, ειναι πως το θεμα θα ειχε διαφορετικη πορεια αν το ανοιγε καποιος και ελεγε...

'' παιδια χτες ειδα ενα live ενος τυπου που στο τελος, αντι για ανκορ, πηρε το τσελο του, το εκανε χιλια κομματια και εριξε τα ροκανιδια πανω μας!''

 

και λιγοτερη πλακα θα ειχε γινει και πιο μεγαλη πιθανοτητα να σταθουμε στην ουσια της πραξης, οποια και αν ειναι αυτη!

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά να επισημάνω, οτι ειναι καλό γενικότερα, να διατηρούμε μια σχετική μετριοπάθεια στις τοποθετήσεις μας...Ειδικά σε θέματα με τα οποία δεν είμαστε και ιδιαίτερα εξοικειωμένοι, εκτός αν κάποιος απο εμάς ειναι ιστορικός της τέχνης, οπότε θα ήταν σκόπιμο να μας πει δυο κουβέντες...

 

Επιπλέον να πω, οτι ούτε κι εγώ θα ήθελα να παραβρεθώ στο συγκεκριμένο εγχείρημα, παρ'όλ'αυτά όμως, μπορώ να αντιληφθώ, ότι ανάλογα με την εμπειρία , το background, τις γνώσεις, ο καθένας μπορεί να το εκλάβει διαφορετικά. Ο κάθε Βελιώτης λοιπον, μπορεί να ειναι απο  το κωλοπαιδο που σπάει το γαμη*μενο τσέλο του, μέχρι τον υπερβατικό καλλιτέχνη που καταστρέφει το μέσο επικοινωνίας του και με ιδιαίτερο κυνισμο το πουλάει και αυτό στο "κοινό" του. Ο καθένας βλέπει αυτό που θέλει και ενδεχομένως, μπορεί. Εν κατκλείδει, to each his own.

 

Και τέλος, να αναφέρω οτι ουκ ολίγες φορές έχω ακούσει σε  συζητήσεις μεταξύ φίλων, αλλα και ως eavesdropper σε διάφορες εκθεσεις, να επαναλμβάνεται το ίδιο μοτίβο " πφφφ σιγα, τι *αλακιες ειναι αυτες, κι εγώ μπορώ να το κάνω". Όμως ο κοινός παρονομαστής είναι οτι εσυ απλα γκρινιάζεις, ενώ κάποιος άλλος έχει ήδη πείσει πως του πρέπει ενα βήμα για να παρουσιάσει αυτό που έχει να πει.

Και προτού να μου πείτε για την κατασταση με τα δημοσιοσχετίστικα κτλ κτλ του ημεδαπού art τοπίου(τα οποία υποθέτω, οτι οι περισσότεροι απο εσάς τα γνωρίζετε απο πρώτο χέρι, γιατι κινείστε σε αυτό το χώρο) , να σας πω ότι εγώ δεν αναφέρομαι καν σε αυτό.

 

 

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιος έχει άκρη για αυθεντικές ιδρωμένες/τρύπιες κάλτσες, MINT condition φυσικά, του Malmsteen από την πρώτη του περιοδεία να μου στείλει άμεσα πμ.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' την άλλη βέβαια, καταλαβαίνω και γιατί το όλο θέμα σηκώνει πλάκα, απλώς θεωρώ τη πλάκα που γίνεται υποκριτική διότι (ας μην ξεχνιόμαστε) εδώ μέσα έχουν γίνει τερατώδεις συζητήσεις και καυγάδες για ξύλα, κιθάρες vintage, σκουριασμένους μαγνήτες και ιδρωμένες πένες - δηλαδή (πουλάκια μου) έχετε ήδη χάψει πολλοί από εσάς την ιδέα ότι υπάρχει κάποια αξία στο υλικό περίβλημα τέτοιων δραστηριοτήτων και (κόβω το λούτσο μου) ΟΛΟΙ σας θα δίνατε 60 ευρώ για ροκανίδια που πιστοποιημένα θα ανήκαν σε κιθάρα του Χέντριξ η για μασημένη πένα του Van Halen (ως... ενθύμιο).

Συμφωνώ απόλυτα, αλλά μη συγκρίνεις έναν (κατά βάση ανούσιο) φετιχισμό που αναφέρεται σε πρόσωπα και μουσικά όργανα που έγραψαν ιστορία με ένα εντελώς δήθεν εγχείρημα του οποίου η μόνη αξία - αν υπάρχει κάτι τέτοιο - έγκειται στην "πρωτοτυπία" του.

 

Επιπλέον να πω, οτι ούτε κι εγώ θα ήθελα να παραβρεθώ στο συγκεκριμένο εγχείρημα, παρ'όλ'αυτά όμως, μπορώ να αντιληφθώ, ότι ανάλογα με την εμπειρία , το background, τις γνώσεις, ο καθένας μπορεί να το εκλάβει διαφορετικά. Ο κάθε Βελιώτης λοιπον, μπορεί να ειναι απο  το κωλοπαιδο που σπάει το γαμη*μενο τσέλο του, μέχρι τον υπερβατικό καλλιτέχνη που καταστρέφει το μέσο επικοινωνίας του και με ιδιαίτερο κυνισμο το πουλάει και αυτό στο "κοινό" του. Ο καθένας βλέπει αυτό που θέλει και ενδεχομένως, μπορεί. Εν κατκλείδει, to each his own.

Καλά, το ότι "ο καθένας βλέπει αυτό που θέλει" δεν αρκεί για να προσδώσει υπόσταση σε οποιαδήποτε καλλιτεχνική ή δήθεν καλλιτεχνική δραστηριότητα.

 

 

Έχω και άλλα πολλά να πω για το θέμα, αλλά θα περιμένω μέχρις ότου παραλάβω τον καινούριο μου μπερέ και το νέο μου ζευγάρι γυαλιά με κόκκινο σκελετό, ακούσω προσεκτικά το 4′33″ του Cage και παρακολουθήσω το "Sleep" του Warhol τουλάχιστον 3 φορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Καλά, το ότι "ο καθένας βλέπει αυτό που θέλει" δεν αρκεί για να προσδώσει υπόσταση σε οποιαδήποτε καλλιτεχνική ή δήθεν καλλιτεχνική δραστηριότητα.

 

 

 

Και τι ειναι αυτο που προσδιορίζει δηλαδη τι ειναι καλλιτεχνικη και τι δηθεν καλλιτεχνικη δραστηριότητα τοτε? Να επισημάνω οτι δε θεωρώ πως αυτό που προανέφερα ειναι χαρακτηριστικο της "καλλιτεχνικης" δραστηριότητας, αλλά το παρέθεσα ως ένα γεγονός.

 

 

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά να επισημάνω, οτι ειναι καλό γενικότερα, να διατηρούμε μια σχετική μετριοπάθεια στις τοποθετήσεις μας...Ειδικά σε θέματα με τα οποία δεν είμαστε και ιδιαίτερα εξοικειωμένοι, εκτός αν κάποιος απο εμάς ειναι ιστορικός της τέχνης..

 

φίλε μου, αν  σεβόταν η θεωρία της εξέλιξης την φάρα που αναφέρεις (ιστορικούς, κριτικούς.κτλ ) , όχι μόνο distortion δεν θα υπήρχε αλλά ούτε καν κιθάρα..θα παίζαμε όλοι εκκλησιαστικό όργανο..

αλλά αυτό είναι το πρόβλημα..χρειαζόμαστε κάποιους να μας λένε τί ειναι καλό, τί είναι καινοτόμο, τί είναι τέχνη γιατί δεν εμπιστευόμαστε τί δικη μας κρίση..γιατί πρέπει να υπάρχει μια γενικώς αποδεκτή άποψη..αν πω πχ ότι ο μπετόβεν είναι λούλης θα πέσουν να με φαν ακόμα και αυτοίπου δεν έχουν ακούσει ποτε..

φιλικά πάντα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν στον οπoιοδήποτε καλλιτέχνη ('η "καλλιτέχνη") δεν αρέσει η κριτική, τότε δεν ανακατεύεται με τα media, δεν τους λέει "στην τάδε παράσταση ελάτε να με φωτογραφίσετε και γω για πάρτη σας θα φάω την άρπα μου". Τόσο απλά.

 

Το παράδειγμα με τους Who είναι κάπως μετέωρο, διότι οι ίδιοι δεν ελεγαν πριν παίξουν "ελάτε να ακούσετε τον Μουρλό μας ντράμμερ να ανατινάζεται επισκηνής και τον Πέτρο να κάνει σουβλάκι τους hiwatt".

 

Αν ο συγκεκριμένος τσελίστας ΔΕΝ ανάφερε όλα αυτά, απλά έπαιζε και στο τέλος, σαν κερασάκι, πριόνιζε το τσέλο και το μοίραζε, τότε τα πράγματα θα ήταν ΠΟΛΥ διαφορετικά.

I can actually hear difference between neck joints.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου