Προς το περιεχόμενο

Μειξάρετε και κερδίστε - Η ώρα της κρίσης!



Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ψήφισα κι'εγώ... Πολύ το καθυστέρησα κιόλας.

Η πρώτη μου επιλογή ήταν το 1 και η δεύτερη το 11. Για την 2η ψήφο με δυσκόλεψε πολύ το 20 (ήμουν μεταξύ του 11 και του 20), τελικά την έριξα στο 11. (σόρυ 20!)

Πάντως αυτές οι τρεις, μου φάνηκαν πιο ομοιόμορφες και ισορροπημένες σαν σύνολο. Πιο κοντά στον στόχο (όπως το αντιλήφθηκα εγώ) του όλου project. Βέβαια μου άρεσαν αρκετά και άλλες, όπως οι 21 εώς 24, η 28 και άλλες που είχαν κάποιες καλές ιδέες αλλά εν τέλει υστερούσαν σημαντικά απ'τις υπόλοιπες...

 

Πάντως η αλήθεια είναι ότι δεν δυσκολεύτηκα να καταλήξω σε 7-8 μείξεις. Πολλές είχαν αρκετά *εμφανή* προβλήματα που δεν χρειάζεται καν να αναφέρω, όχι μόνο αφού έχει γίνει ανάλυση παραπάνω από επαγγελματίες, αλλά και επειδή πιστεύω ότι είναι προφανή στον καθένα όταν ακούσει όλες τις μειξείς Α/Β μεταξύ τους. Για να μην παρεξηγηθώ, μιλάω μόνο για τα *εμφανή* προβλήματα, όχι φυσικά αυτά που "πιάνει" μόνο ένα έμπειρο επαγγελματικό αυτί. Και επίσης, όλα αυτά τα γράφω με όλη την καλή διάθεση... μη νομίζετε ότι κι'εγώ έκανα καμιά "διαστημική" μείξη...

 

Τέλος πάντων, θέλω να ξαναπώ ένα ευχαριστώ σε όσους είχαν αυτήν την ιδέα (Nikodemos? ) Παρ'όλο που δεν πήρα μέρος, ασχολήθηκα λιγάκι και ήταν πολύ καλή εμπειρία. Μακάρι να γίνουν ξανά παρόμοια πράγματα στο μέλλον.

Αυτά, και ελπίζω -για τον νικητή- ο μείκτης να πιάσει "τόπο".

 

edit:

ΥΓ. Για να πω την αλήθεια, περίμενα να έχουν ψηφίσει περισσότερα άτομα... Ελπίζω να επιβεβαιωθεί η φήμη του Έλληνα, και να κάνουν όλοι ντου τελευταία στιγμή.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 152
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ψήφισα κι εγώ πριν λίγο και είδα και τα μέχρι τώρα αποτελέσματα...

 

Η μίξη που προηγείται νομίζω το αξίζει γιατί κι εγώ την είχα πολύ ψηλά αλλά την ψήφο μου την κέρδισαν άλλες προσπάθειες. Ήθελα να προτιμήσω μίξεις που είχαν δημιουργικό στοιχείο, πέρα απο τεχνική αρτιότητα. Δεν βρήκα γενικά εξαιρετικές μίξεις που να συνδιάζουν και τα δύο, αλλά σε αυτό φταίει και το οτι το κομμάτι δεν ανήκει στα δικά μου ακούσματα.

 

Είδα οτι κάποιες μίξεις που είχαν σχετικά ισορροπημένα στοιχεία ψευτο-mastering (εμφανές limiting, exciters, κλπ), κέρδισαν ψήφους. (Νομίζω κι εγώ έδωσα ψήφο σε τέτοια μίξη). Αυτό είναι και αναμενόμενο, και λίγο 'άδικο'. Αναμενόμενο διότι αυτές οι μίξεις ξεχωρίζουν απο τις υπόλοιπες, πιο πριμαριστές πιο 'γκαζάτες', πιο μπροστά και wide... 'Αδικο' γιατί τέτοιες επεξεργασίες κερδίζουν την προσοχή του μέσου αυτιού, αλλά δεν είναι ότι καλύτερο για μια μίξη να είναι έτσι (καθότι αυτές είναι διαδικασίες που γίνονται στο mastering, και αν γίνουν πριν δεν διορθώνονται μετά). Η μίξη που προηγείται πάντως, και μου κάνει εντύπωση σε αυτό, δεν είναι τσιτωμένη με τέτοια στοιχεία.

 

Η δική μου μίξη είναι απο τις χαμηλές και νομίζω βρίσκεται σε δίκαιη θέση. Και η κριτική του nikodemo ήταν εξαιρετική και αναλυτική. Εγώ προσωπικά έμαθα πάρα πολλά απο αυτή την εμπειρία. Ευτυχώς, κάποια απο τα έντονα λάθη της δουλειάς μου (εκ των υστέρων) ήταν και λάθη που είχα εντοπίσει και απο πριν, ενώ κάποια άλλα (λιγότερα) μου ήρθαν σαν έκπληξη μετά απο μερικές μέρες που άκουσα τη δουλειά μου με ξεκούραστο αυτί (και απο διαφορετικό μέσο).

 

Θα ήθελα πολύ να ακούσω δυο λόγια απο όλους αυτούς που οι δουλειές τους ξεχώρισαν. Πως δούλεψαν τη μίξη, με τι εξοπλισμό, πόσο χρόνο, τι εμπειρία είχαν, εντυπώσεις κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Καθώς ο "διαγωνισμός" πλησιάζει προς το τέλος του θεωρώ πως θα είχε ενδιαφέρον να κοιτάξουμε - συζητήσουμε την αισθητική προσέγγιση στην διαδικασία της μίξης.

 

Εννοώ βέβαια το πως προσεγγίζει ο καθένας από εμάς την επεξεργασία ενός υλικού στην δημιουργία (ενορχήστρωση-ηχογράφηση) του οποίου δεν συμμετείχε και το οποίο φυσικά δεν αποτελεί δική μας πνευματική ιδιοκτησία και κατ'επέκταση πιθανότατα δεν αποτελεί και αισθητική μας άποψη και προτίμηση.....η πολύ απλά το πως προσεγγίζουμε ένα υλικό το οποίο πιθανότατα δεν είναι "του γούστου μας".

 

Θα ήθελα λοιπόν να θέσω προς συζήτηση τα εξής "ερωτήματα"

 

- πως καθορίζουμε την πορεία και το επιθυμητό αποτέλεσμα μιας τέτοιας διαδικασίας?

 

- πόσο πολύ βασιζόμαστε στην δική μας αισθητική και άποψη και πόσο στην διαφαινόμενη (μέσω του ηχογραφημένου υλικού αλλά και της περιγραφής του προσδωκόμενου αποτελέσματος) επιθυμία του γκρουπ, καλλιτέχνη κλπ?

 

- πόσο εύκολα μπορούμε να "μπούμε στην θέση του" και πόσο το επιδιώκετε?

 

- ως φυσικό επακόλουθο.....τι κάνουμε για να μπούμε στην "θέση" του δημιουργού?

 

- θεωρούμε ότι μπορούμε να κινηθούμε με την ίδια ευελιξία σε διαφορετικά υλικά (και προκλήσεις) ίσως άγνωστα ή αδιάφορα για εμάς?

 

- πόσο δεκτικοί είμαστε σε ενορχηστρωτικές και εκτελεστικές προσεγγίσεις που για τα δικά μας ακούσματα και αισθητική μπορεί να είναι "λάθος","κακόγουστα", "προβληματικά" ή τέλως πάντων "κακώς κείμενα"?

 

- σε συνέχεια του προηγούμενου.....προσπαθούμε να "διορθώσουμε" (μέσω της παρεμβατικής επεξεργασίας) τα "κακώς κείμενα" ή προσπαθούμε να ξαναδούμε το υλικό από άλλη οπτική που ίσως μας κρύβει η υποκειμενικότητα μας?

 

- πόσες φορές και υπό ποιες συνθήκες θα αρνηθούμε να αναλάβουμε την μίξη ή έστω θα ζητήσουμε την επαναηχογράφηση κάποιων προβληματικών (τουλάχιστον για εμάς) τμημάτων του υλικού?

 

Τα ερωτήματα αυτά είναι ενδεικτικά (θα μπορούσαν να είναι πολλά ακόμη), ελπίζω να είναι εύκολα κατανοητό το θέμα που θέλω να θίξω και δεν είναι άλλο από το κατά πόσο συμμετέχει η δική μας αισθητική και άποψη σε μια δουλειά - παροχή υπηρεσιών. Φυσικά δεν αναφέρομαι στην περίπτωση που κάποιος μας αναθέτει μια δουλειά εν λευκώ ακριβώς επειδή εμπιστέυεται απόλυτα αυτή την άποψη και προσωπική μας προσέγγιση αλλά πιο πολύ σε ένα πιο real life scenario όπου υπάρχει μια ανάθεση δουλειάς για πολλούς λόγους και φυσικά πάντα μεσα στο πλαίσιο της πατροπαράδοτης ελληνικής καχυποψίας (εκατέρωθεν).

 

 

Έχω και αρκετά ακόμη τεχνικά θέματα προς συζήτηση σχετικά με τις 29 μίξεις αλλά σκέφτηκα πως Σ/Κ έρχεται....ας φιλοσοφήσουμε και λίγο.  :)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά δεν αναφέρομαι στην περίπτωση που κάποιος μας αναθέτει μια δουλειά εν λευκώ ακριβώς επειδή εμπιστέυεται απόλυτα αυτή την άποψη και προσωπική μας προσέγγισηΦυσικά δεν αναφέρομαι στην περίπτωση που κάποιος μας αναθέτει μια δουλειά εν λευκώ ακριβώς επειδή εμπιστέυεται απόλυτα αυτή την άποψη και προσωπική μας προσέγγιση

 

ωχ,τοτε εγω δεν .....παιζω μια & μονο τετοιες "δουλειες" αναλαμβανω  (βεβαια δεν ζω απο αυτο οποτε ειμαι...χαλαρος) :) :) προσωπικα μου ειναι αδυνατον να διαχωρισω τη μιξη απο την "παραγωγη"..παντα θα την κανω την...κουτσουκελα μου....(ειδικα αν ανακαλυψω.."αδυναμιες") ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

ωχ,τοτε εγω δεν .....παιζω μια & μονο τετοιες "δουλειες" αναλαμβανω  (βεβαια δεν ζω απο αυτο οποτε ειμαι...χαλαρος) :) :) προσωπικα μου ειναι αδυνατον να διαχωρισω τη μιξη απο την "παραγωγη"..παντα θα την κανω την...κουτσουκελα μου....(ειδικα αν ανακαλυψω.."αδυναμιες") ;D

 

....μα αγαπητέ Superfunk η μίξη ΕΙΝΑΙ κομμάτι της παραγωγής, το θέμα (και το σημείο στο οποίο μάλλον διαφωνούμε) όμως είναι ότι η "παραγωγή" είναι το σύνολο της διαδικασίας από το pre production έως το mastering και η επιμέλεια της δεν μπορεί να κατακερματίζεται πέραν ενός σημείου.

 

Αν κάποιος λοιπόν θέλει να είναι "παραγωγός" ,τουλάχιστον όπως είθισται να χρησιμοποιήται ο όρος στην μουσική βιομηχανία θα πρέπει να έχει πλήρη επίγνωση και έλεγχο στο σύνολο της διαδικασίας και όχι απλά να κάνει την "κουτσουκέλα" του σε ένα επιμέρους στάδιο.

 

:)

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν διαφωνω,ισα-ισα μαλιστα φυσικα και το καλυτερο απο ολα πρεπει ο "παραγωγος" να ειναι παρον σε ολη τη διαδικασια,ομως μερικες φορες ακομα και κατα τη διαρκεια της μιξης (ως τελικος απλος...μιξερ) μπορει καποιος να βαλει τα προσωπικα production values του (για αυτο αλλωστε υπαρχουν dedicated mixing engineers )

 

για αυτο αλλωστε & αναφερομουν περισσοτερο  σε αυτο που ειπες

 

σε μια δουλειά - παροχή υπηρεσιών.

 

δηλ.οτι προσωπικα δεν "εκτελω παραγγελιες" οπως παρα πολλοι επαγγελματιες οφειλουν να κανουν (για να ζησουν) ;) οποτε και για αυτο "δεν παιζω"  ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

δηλ.οτι προσωπικα δεν "εκτελω παραγγελιες" οπως παρα πολλοι επαγγελματιες οφειλουν να κανουν (για να ζησουν) ;) οποτε και για αυτο "δεν παιζω"  ;)

 

.....μα το ζήτημα είναι να "παίξουμε" όλοι  :)

 

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ok than! ;D

 

- πως καθορίζουμε την πορεία και το επιθυμητό αποτέλεσμα μιας τέτοιας διαδικασίας?

 

προσωπικα ακολουθω την τακτικη του...βλεποντας & κανοντας :)

 

- πόσο πολύ βασιζόμαστε στην δική μας αισθητική και άποψη και πόσο στην διαφαινόμενη (μέσω του ηχογραφημένου υλικού αλλά και της περιγραφής του προσδωκόμενου αποτελέσματος) επιθυμία του γκρουπ, καλλιτέχνη κλπ?

 

ειμαι παρα πολυ...εγωιστης και απολυτος ανθρωπος οποτε βασιζομαι μονο στη δικη μου αισθητικη,συνηθως οι ανθρωποι με τους οποιους συνεργαζομαι συμφωνουν με αυτην οποτε ειμαι οκ......(τις περισσοτερες φορες... ;D)

 

 

 

- πόσο εύκολα μπορούμε να "μπούμε στην θέση του" και πόσο το επιδιώκετε?

 

δεν επιδιωκω να μπω στη θεση κανενος,το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ειναι αυτο που μετραει,αν ενα κομματι δεν ειναι απο ΜΟΝΟ του "δυνατο" και δεν σε οδηγει ΑΥΤΟΜΑΤΑ στο "δρομο" που επελεξε ο "καλλιτεχνης" ειναι καταδικασμενο απο την αρχη

 

- ως φυσικό επακόλουθο.....τι κάνουμε για να μπούμε στην "θέση" του δημιουργού?

 

βλ. ανω

 

- θεωρούμε ότι μπορούμε να κινηθούμε με την ίδια ευελιξία σε διαφορετικά υλικά (και προκλήσεις) ίσως άγνωστα ή αδιάφορα για εμάς?

 

οχι,σε αδιαφορα προς εμενα ειδη (οπως π.χ. το κομματι του διαγωνισμου) δεν μπορω να "αποδωσω" τα μαλλα.....

 

- πόσο δεκτικοί είμαστε σε ενορχηστρωτικές και εκτελεστικές προσεγγίσεις που για τα δικά μας ακούσματα και αισθητική μπορεί να είναι "λάθος","κακόγουστα", "προβληματικά" ή τέλως πάντων "κακώς κείμενα"?

 

καθολου,δυστυχως τα απορριπτω αμεσα (το μεγαλυτερο μου προβλημα ειναι συνηθως τα κακα ντραμς απο ολες τις πλευρες (ηχο,παιξιμο,ενορχηστρωση)

 

- σε συνέχεια του προηγούμενου.....προσπαθούμε να "διορθώσουμε" (μέσω της παρεμβατικής επεξεργασίας) τα "κακώς κείμενα" ή προσπαθούμε να ξαναδούμε το υλικό από άλλη οπτική που ίσως μας κρύβει η υποκειμενικότητα μας?

 

αυτο ακριβως προσπαθω συνηθως να κανω (δυστυχως αν το καραβο αρμενιζει στραβα απο την αρχη ....)

 

 

 

- πόσες φορές και υπό ποιες συνθήκες θα αρνηθούμε να αναλάβουμε την μίξη ή έστω θα ζητήσουμε την επαναηχογράφηση κάποιων προβληματικών (τουλάχιστον για εμάς) τμημάτων του υλικού?

 

αν το κομματι ειναι χαλια μαυρα (ειδικα στα δυο βασικα σημεια δηλ. ΦΩΝΗ & ΝΤΡΑΜΣ)

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

οκ....απλά...οι ερωτήσεις ήταν ενδεικτικές, πιο πολύ για να αποτελέσουν έναυσμα για κουβέντα και όχι κάποιο αυστηρό ερωτηματολόγιο για τους διαγωνιζόμενους σε σχεση με την συμμετοχή τους.

 

anyway, thanks για την συμμετοχή.

 

Έγραψα και εγώ κάποιες σκέψεις για το θέμα εδώ:

 

http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=145

 

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

....θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση που λίγο με προβλημάτισε......τα downloads των 4 "πακέτων" με τα 29 συνολικά μιξ έχουν τρομερά μεγάλες αποκλίσεις ως νούμερα  ::)

 

Αποκορύφωμα είναι πως το 4ο και τελευταίο "πακέτο" το έχουν "κατεβάσει" σαφέστατα λιγότεροι άνθρωποι απ'όσους έχουν έως τώρα ψηφίσει  ::)

 

Προσωπικά το βρίσκω λίγο άκομψο και αγενές απέναντι στους 29 συμμετέχοντες. 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου