Προς το περιεχόμενο

Μειξάρετε και κερδίστε - Σχολιάζοντας το αποτέλεσμα


boukas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ θα πω μόνο δύο τρία πραγματάκια για τον διαγωνισμό:

 

1) Μεγάλο μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες ανεξαρτήτως αποτελέσματος

2) Ήταν ένας τεράστιος όγκος υλικού που προσωπικά δεν πρόλαβα να τα ακούσω όλα και γιαυτό δεν ψήφισα. Βέβαια έχει αναφερθεί και από άλλους, έχουν δοθεί απαντήσεις, οπότε δεν το συνεχίζω.

 

3)Κι ένα αρκετά σημαντικό για μένα:

Είδα ένα τεράστιο χάσμα, όχι τόσο στις ικανότητες των μετεχόντων (αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο), αλλά στον εξοπλισμό που χρησιμοποιήθηκε. Είδα από τη σειρά portico του neve στα Behringher, και από τα waves στα τσαμπέ της kjarhuss. Συμφωνώ ότι μπορεί να αντληθούν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα (soft vs hard vs hybrid, hi end vs entry level κλπ) , αλλά όσον αφορά τη συνολική εικόνα είναι σα να συγκρίνουμε πορτοκάλια με κατσίκιες!!!

Πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο να τα ξεχωρίζαμε σε κατηγορίες. Πχ software, hardware, high end, entry level ή κάπως έτσι γενικότερα. Έπειτα θα μπορούσαμε να πάρουμε τους νικητές ανά κατηγορία κι έπειτα θα βγάλουμε χρησιμότερα συμπεράσματα και ίσως πιο ορθά.

 

 

Εν κατακλείδι: Σαν πρώτος διαγωνισμός μια χαρά ήταν. Απλώς βάζω άλλη μια παράμετρο αλληλένδετη με τον τεράστιο όγκο αρχείων (άλλο 30 κατεβατές συμμετοχές και άλλο ομάδες-ομάδες) ώστε να εξαχθούν και κάποια δεύτερα χρήσιμα συμπεράσματα. Πιστεύω δηλαδή  :) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 33
  • Πριν
  • Τελευταία απάντηση

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερο να τα ξεχωρίζαμε σε κατηγορίες. Πχ software, hardware, high end, entry level ή κάπως έτσι γενικότερα. Έπειτα θα μπορούσαμε να πάρουμε τους νικητές ανά κατηγορία κι έπειτα θα βγάλουμε χρησιμότερα συμπεράσματα και ίσως πιο ορθά.

 

Και πως πιστεύεις ότι θα μπορέσει κάποιος να τους ταξινομήσει ανά τις κατηγορίες που ανέφερες ;

 

Και θα σου πω και το εξής, οποιοσδήποτε mixing engineer που σέβεται τον εαυτό του θα σου πεί ότι μπορεί να κάνει εξαιρετική δουλειά και με τα ενσωματωμένα plugins του Sonar, ας μη γελιόμαστε.

 

Η ειδοποιός διαφορά μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν σαφώς η εμπειρία και η θέληση τους για σωστή και οργανωμένη δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και θα σου πω και το εξής, οποιοσδήποτε mixing engineer που σέβεται τον εαυτό του θα σου πεί ότι μπορεί να κάνει εξαιρετική δουλειά και με τα ενσωματωμένα plugins του Sonar, ας μη γελιόμαστε.

 

Η ειδοποιός διαφορά μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν σαφώς η εμπειρία και η θέληση τους για σωστή και οργανωμένη δουλειά.

 

+100000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι καλά όλοι αυτό λένε ΑΛΛΑ κανένας δεν το κάνει (εντάξει σχεδόν κανείς). Γιατί; Δεν ξέρω, παίζει να ασχολούνται μόνο με τα ωραία μεγάλα μηχανήματα που έχουν και να μην ασχολούνται με τα υπόλοιπα (κι εγώ αυτό θα έκανα), αλλά ίσως και γιατί παίζοντας στα ίσα με τους υπόλοιπους, να φανεί ότι δεν είναι και τόσο μάστορες τελικά.

Ίσως αυτός να είναι και ωραίος διαγωνισμός για το μέλλον. Όλα ΙΤΜ  ::)

 

Επίσης είναι πολύ εύκολο για το πως θα μπορούσε να γίνει ο αρχικός διαχωρισμός.

Θα μπορούσαν πχ όταν δέχονταν τις συμμετοχές, να πουν να διαλέξει ο καθένας πως θα δουλέψει, με plugs, με hards και ότι άλλο μπορεί να σκεφτεί κανείς. Και είναι και καλύτερη η σύγκριση μεταξύ των καλύτερων σε κάθε κατηγορία και μπορεί κάποιος να πει πολλά και διάφορα σε σχέση με αυτό το "άναρχο" κατεβατό, που δεν προλαβαίνεις να θυμηθείς κιόλας τι πρωτάκουσες, μέχρι να πας στο τελευταίο  :o

 

Τες πα ιδέα είναι. Παίζει να είναι και μούφα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι καλά όλοι αυτό λένε ΑΛΛΑ κανένας δεν το κάνει (εντάξει σχεδόν κανείς). Γιατί;

 

πολλοι το κανουν.προσωπικα εχω ακουσει αροστουργηματικα mix σε λαπτοπ των 300 ευρω με τα "φτωχα"  plug ins του daw & μαπα mix απο στουντιο εκατομμυριων,ειπαμε..αν δεν το εχει ο..μαστορας βραστα και αστα.

 

επισης καπου βλεπω οτι εχεις παρεξηγησει κατι: το hardware δεν ειναι παντα η καλυτερη λυση και δεν "υπερεχει" των plug ins  ;),σου δινει απλα ενα διαφορετικο περιβαλλον εργασιας και εναν εναλλακτικο τροπο δουλειας (οπως αλλωστε και τα plug ins) ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρωτίστως μετράνε οι: γνώση, εμπειρία, προσωπικότητα του κάθε καλλιτέχνη-συμμετέχων στο διαγωνισμό... και τελευταία οι διαφοροποιήσεις στον εξοπλισμό. Σήμερα υπάρχουν αξιολογότατα EQ, compression, reverb, delay, οτιδήποτε άλλο (σε plugins) είτε πολύ φτηνά είτε τσαμπέ... για επαγγελματική δουλειά. Η ταπεινή μου ερασιτεχνική μου άποψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισης καπου βλεπω οτι εχεις παρεξηγησει κατι: το hardware δεν ειναι παντα η καλυτερη λυση και δεν "υπερεχει" των plug ins  ;),σου δινει απλα ενα διαφορετικο περιβαλλον εργασιας και εναν εναλλακτικο τροπο δουλειας (οπως αλλωστε και τα plug ins) ;)

 

Εσύ έχεις παρεξηγήσει, καθώς όπως πολλές φορές έχω γράψει, προσωπικά είμαι υπέρμαχος των soft, είτε των πανάκριβων, είτε πολλών τσαμπέ (άλλωστε έχω προτείνει και καμπόσα στο ανάλογο thread) για τις ευκολίες, την ποιότητα πολλών εξ' αυτών και του κόστους τους σε σχέση με την απόδοσή τους, που σου προσφέρουν.

Απλά δεν είδες μου φαίνεται την μομφή στην αμέσως επόμενη πρότασή μου, προς όσους χρησιμοποιούν διαρκώς αυτήν την καραμέλα. Έχω πετύχει 2-3 που λένε ότι λες κι εσύ, αλλά όταν τους δίνεις απλά εργαλεία, το αποτέλεσμα είναι επιεικώς αστείο.

Οκ αλλιώς θα ακουστεί κάτι απλώς περασμένο από κάποιον avalon (λόγω κατασκευής και φιλοσοφίας περισσότερο) και αλλιώς από τα όποια plugs βάλεις, δίχως να ξέρεις να τα ρυθμίζεις. Απλά είναι αυτό που λες, αν δεν το 'χει ο μάστορας....

 

Απλά μάλλον κόλλησες σε αυτό που έγραψα εδώ και παρανόησες:

παίζει να ασχολούνται μόνο με τα ωραία μεγάλα μηχανήματα που έχουν και να μην ασχολούνται με τα υπόλοιπα (κι εγώ αυτό θα έκανα)

ε, η μου πεις ότι την ίδια χαρά σου δίνει το guitar rig με τον Mesa και τον koch που έχεις, ανεξαρτήτως ότι σε μια μίξη και με καλά Impulses για καμπίνες δε διακρίνονται σχεδόν καθόλου.   

 

Όσον αφορά την εμπειρία το είπα κι εγώ κάπου εδώ:

είδα ένα τεράστιο χάσμα, όχι τόσο στις ικανότητες των μετεχόντων (αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο)

 

 

 

 

Τες πα όλα αυτά είναι θέματα που αναλύονται αλλού, έχουμε καταθέσει τις απόψεις μας και δε χρειάζεται να κάνουμε hijack σε τούτο 'δω το θέμα  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Λοιπόν ήθελα και εγώ να γράψω κάποια πράγματα σχετικά με το αποτέλεσμα αλλά και την όλη κουβέντα περί εξοπλισμού , "ακριβών παιχνιδιών", "ράσων" κλπ κλπ

 

Κατ'αρχάς επιτρέψτε μου μια τοποθέτηση γύρω από την σχέση commercial & home recording.

 

Είμαι ένθερμος υποστηρικτής του project & home recording. Σε αντίθεση πιθανότατα με τους περισσότερους επαγγελματίες του κλάδου μου θεωρώ ότι αποτελεί σημαντικό παράγωντα στην αναβάθμιση και της δικής μας δουλειάς για χιλιάδες διαφορετικούς λόγους. Πέρα λοιπόν από την βελτίωση της ανταγωνιστικώτητας κλπ κλπ υπάρχει η τρομερά σημαντική παράμετρος της ανάπτυξης μιας υγειούς κουλτούρας ηχογραφήσεων, η οποία φυσικά αποτελεί προυπόθεση για την ευδοκίμηση τόσο του κλάδου μας όσο και των μουσικών παραγωγών εν γένει στην χώρα μας. Θεωρώ λοιπόν την ύπαρξη και εξάπλωση του project & home recording ως βασικό κομμάτι αυτής της recording κουλτούρας και σε αυτό το πλαίσιο θέλω να πιστεύω πως κινήται και η παρουσία μου στο noiz.gr. Και δεν είναι χωρίς "προοπτική κέρδους" αυτή η προσπάθεια και παρουσία....Πιστεύω ακράδαντα πως η ανάπτυξη αυτής της υγειούς κοινότητας και κουλτούρας θα βοηθήσει (και βοηθάει) στην αναζωογόνηση και του commercial recording στην χώρα μας, θα θέσει τέλος σε διάφορες προκαταλήψεις και καχυποψίες εκατέρωθεν αλλά και γιατί όχι, θα βοηθήσει και σε ένα αναγκαίο ξεκαθάρισμα τόσο στον τρόπο σκέψης όσο και στο ίδιο το έμψυχο δυναμικό και στις 2 πλευρές. Και αυτό για μένα θα είναι κέρδος.

 

Ίσως θα πρέπει κατ'αρχάς να επαναπροσδιορίσουμε τον ορισμό που δίνουμε ο καθένας από την πλευρά του στους όρους home, project & commercial recording......Τι είναι δηλαδή αυτό που διαφοροποιεί τον ένα χώρο από τον άλλο.

 

Βλέπω πως τείνει να δημιουργηθεί μια παγιωμένη αντίληψη άμεσης συσχέτισης ανάμεσα στον επαγγελματίσμό και τον εξοπλισμό και ταυτόχρονα μια διαρκής προσπάθεια απαξίωσης του εξοπλισμού και άρα κατ'επέκταση του επαγγελματία.

 

Στο πρώτο σκέλος....απλά δεν μπορεί να γίνει αυτός ο συσχετισμός. Commercial recording είναι η επι πληρωμή παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών και συνθηκών. Αυτό δεν απαγορεύει στον οποιοδήποτε να εξοπλιστεί όπως αυτός κρίνει απαραίτητο για να κάνει την δουλειά του, είτε αυτή προορίζεται για ερασιτεχνική χρήση είτε αποτελεί μέσο κερδοφορίας.

 

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω την λογική ο "ερασιτέχνης δεν έχει ανάγκη High End εξοπλισμό"....φυσικά και μπορώ να καταλάβω την ύπαρξη και αυτοής της περίπτωσης αλλά δεν μπορούμε να το ανάγουμε σε αξίωμα. Κατ'αρχάς είναι τρομερά υποτιμιτικό απέναντι σε ανθρώπους οι οποίοι επενδύουν για να κάνουν αυτό που θέλουν όπως αυτοί κρίνουν σωστό και πρέπον άσχετα αν αυτό αποτελεί προσοδοφόρα ενασχόληση ή απλά μια προσωπική ευχαρίστηση.

 

Και έρχομαι στο δεύτερο μέρος.....τον εξοπλισμό.

 

Φυσικά και συμφωνώ απόλυτα με την σημαντικότητα του ανθρώπινου παράγωντα αλλά θα ήθελα παραφράζωντας την γνωστή παροιμία να προσθέσω πως ναι μεν τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, αλλά στην πραγματικότητα δεν υφίσταται και παπάς δίχως ράσα. Θέλω να πω πως δεν πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα μονόπλευρα και να τα ερμηνεύουμε όπως θέλουμε. Καλώς ή κακώς ο εξοπλισμός και ο τρόπος χρήσης του είναι αναπόσπαστα κομμάτια του αποτελέσματος και φυσικά αυτό ισχύει σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό σε ένα commercial περιβάλλον....όχι όμως γιατί είναι μεγαλύτερες οι ανάγκες αλλά πολύ απλά γιατί υπάρχει τρομερά μεγαλύτερη ποικιλία προκλήσεων.

 

Πέρα από αυτό όμως όσο σημαντική είναι η υλικοτεχνική υποδομή σε ένα pro recording studio άλλο τόσο είναι και σε ένα υπνοδωμάτιο - στούντιο. Η σημαντικότητα αυτή μεταβάλεται ανάλογα μετον σκοπό. Έτσι όπως καλλιστα υπάρχει υλικό στο οποίο ένα pro recording studio δεν μπορεί ως υλικοτεχνική υποδομή να προσφέρει τίποτα περισότερο από το home studio του δημιουργού (είτε λόγω της φύσης της μουσικής, των ήχων, της ενορχήστρωσης αλλά και του ίδιου του ψχισμού του δημιουργού) , έτσι κάλλιστα υπάρχει και πληθώρα υλικού το οποίο έχει πολύ υψηλές υλικοτεχνικές ή και ανθρώπινες απαιτήσεις για να ολοκληρωθεί με τον καλύτερο τρόπο και σίγουρα όχι σε ένα περιβάλλον υπνοδωματίου.

 

Και έτσι φθάνουμε στον ορισμό του project studio....ενός χώρου δηλαδή κατάλληλα διαμορφωμένου και εξοπλισμένου για να επιτρέψει την άψογη υλοποίηση ενός συγκεκριμένου σκοπού. Η διαμόρφωση και ο εξοπλισμός φυσικά και καθορίζονται και πάλι από τον ίδιο τον δημιουργό και τις ανάγκες του ΑΛΛΑ...θα πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε πως όπως δεν υπάρχει "φθηνή ηχομόνωση για ντραμς πράκτισ" έτσι δεν υπάρχει και monitoring "καλό για home recording", ακουστική "καλή για home recording", convertion "καλό για home recording" , preamps "καλά για home recording" κλπ κλπ.....υπάρχουν απλά, άριστα, καλά, μέτρια και κακά για ΟΛΟΥΣ. Το αν ο σκοπός και ο στόχος που θέτουμε εμείς από την αρχή είτε σαν επαγγελματίες είτε σαν χομπίστες είτε απλά σαν γκαυλωμένοι κιθαρίστες, εξυπηρετήται με διαφορετικά για τον καθένα μεγέθη είναι άσχετο και δεν πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα.

 

Προσωπικά πιστεύω πως αυτού του είδους η κατηγοριοποίηση είναι εκ του πονηρού από τις ίδιες τις κατασκευάστριες εταιρίες προσπαθώντας να αγκαλιάσουν ένα διαρκώς διογκούμενο πιθανό αγοραστικό κοινό, Δεν υπάρχει ελίτ και πλέμπα....υπάρχουν καλές, καλύτερες,άριστες, κακές, χειρότερες και απραδέκτες υλοποιήσεις...και όλες απευθύνονται σε όλους ανάλογα με τις πραγματικές τους ανάγκες (τις δημιουργικές όχι της δυνατότητας ή μη απόσβεσης του κόστους). Φυσικά και μιλάμε για εργαλεία και η απόδοση τους θα εξαρτηθεί από την απόδοση, την ικανότητα, την γνώση, την αισθητική και την εμπειρία του χειριστή.....αλλά πως πιστεύετε ότι μπορεί να τα αποκτήσει κάποιος όλα αυτά?....είναι θεόσταλτο ταλέντο ή προιόν μελέτης και τριβής τόσο με το αντικείμενο όσο και με τον εξοπλισμό? Φυσικά και είναι το δεύτερο και καλώς ή κακώς η τεχνογνωσία και η εμπειρία στον χειρισμό του εξοπλισμού είναι άμεσα συναρτώμενη από την ίδια την ύπαρξη του κατ'αρχάς.

 

Βλέπω επίσης έναν λίγο ανόητο διαχωρισμό ανάμεσα στην επεξεργασία με plugins ή hardware.....τα plugins μπορεί να κοστίζουν πολύ ακριβά επίσης και δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την άτυπη απαξίωση τους ως μέρος ενός ισχυρου εξοπλιστικού σεταπ....εκτός αν παρά τα πολιτικά ορθώς λεγώμενα μας θεωρούμε όλοι μέσα μας ότι μπορούμε απλά να τα έχουμε  ;) ::) . Στην πραγματικότητα όμως δεν είναι έτσι τα πράγματα, αλλά πολύ πιο απλά.....ο εξοπλισμός και η δημιουργία του κατάλληλου περιβάλοντος  για την παραγωγή μουσικής κοστίζει....και πολλές φορές κοστίζει πολύ ακριβά. Αυτό σημαίνει πως δεν μπορεί να υπάρχουν τρομερές και φοβερές παραγωγές με "σεμνά" ή και "φτωχά" set up?....φυσικά και υπάρχουν αλλά αφενός δεν είναι ο κανόνας αλλά η εξαίρεση (ο κανόνας είναι μια πιο αναλογική σχέση) και αφετέρου στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν βασίζουν την επιτυχία τους (καλλιτεχνική) στην προσπάθεια της επίτευξης μιας (ίσως και ανέφικτης) τεχνικής αρτιότητας αλλά περισσότερη στην άποψη και πρόταση που παραθέτουν. Και αυτό για εμένα είναι και το μυστικό ενός επιτυχημένου project-home studio: Εξοπλισμός και συνθήκες που θα επιτρέψουν να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα, γνώση για να τα αξιοποιήσουμε αλλά και,πολύ βασικό, γνώση τόσο των δυνατοτήτων μας όσο και των μειονεκτημάτων μας, γνωστικών και υλικών. Θέλω να πω πως δεν έχει νόημα ένας home mixer να προσπαθεί να δουλεψει στην λογική του M.Brauer  ή πιο απλά σε μια λογική που δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με την δική του πραγματικότητα.....εκτός αν βέβαια όπως είπα παραπάνω αποφασίσει να μετουσιώσει αυτή την λογική σε πραγματικότητα (με το ανάλογο τίμημα). Αντίθετα θεωρώ πολύ πιο έξυπνη προσέγγιση την μετατροπή των όποιων μείον σε πλεονεκτήματα....δηλαδή στην προσπάθεια ανάδειξης του παράγωντα "σπιτικό" και όχι στην (εκ των πρωτέρων αποτυχημένη) συγκάληψη του.     

 

Στον συγκεκριμένο λοιπόν διαγωνισμό νομίζω πως τα αποτελέσματα είναι απόλυτα φυσιολογικά και αρκετά αναλογικά της σχέσης εξοπλισμού/γνώσης (με βάση όσα μπορώ να γνωρίζω και σίγουρα όχι σε όλες τις θέσεις της ψηφοφορίας)....ίσως βέβαια και γιατί όταν δουλεύεις σε υλικό τρίτου - άγνωστου προς εσένα ο παράγωντας "άποψη" μάλλον δεν αποτελεί εκ προοιμίου πλεονέκτημα αλλά μπορεί πολύ άνετα να αποτελέσει κοινά αποδεκτό μείον. Και πάλι όμως προσωπικά κρίνω πιο πολύ την υλοποίηση της παρά την άποψη αυτή καθ'αυτή.

 

Θεωρώ πως τα 2 πρώτα τουλάχιστον μιξ είναι προιόν μιας αρμονικής σχέσης ανάμεσα στην γνώση και την ποιότητα των συνθηκών.Και εδώ θα πρέπει να δώσουμε λίγο μεγαλύτερη βάση στο τι θα έπρεπε να θεωρούμε High End εξοπλισμό.....δεν είναι μόνο τα outboard ή plugins comps, eq's κλπ κλπ...είναι πρωτίστως το σωστό monitoring, convertion αλλά και βέβαια η γνώση να τα αξιοποιήσουμε. Με βάση λοιπόν αυτό εγώ θα πω πως η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα περισσότερα "καλά" και "κακά" μιξ του διαγωνισμού είναι τα μέσα και ο τρόπος ακρόασης των 29 διαγωνιζόμενων όπως αυτό διαφαίνεται (στα δικά μου αυτιά) εκ του αποτελέσματος. Και αυτός ο παράγωντας είναι πολύ πάνω και από την άποψη και από την αισθητική και από την εμπειρία....ή για να το θέσω αλλιώς αν κάποιος δεν έχει την γνώση και την εμπειρία για να αντιληφθεί ότι υπάρχει πρόβλημα στην ακρόαση τότε ίσως θα πρέπει να περιμένει λίγο ακόμη πριν ασχοληθεί με την άποψη και την αισθητική του πράγματος.

 

Σε ότι αφορά τα αποτελέσματα, επιτρέψτε μου να πιστεύω πως θα παραμείνουν λίγο πολύ τα ίδια όσες φορές και αν επαναλάβουμε παρόμοια τεστ.....πολύ δύσκολα οι έσχατοι θα έλθουν πρώτοι (της δικής μου αξιολόγησης αλλά σε μεγάλο βαθμόκαι της ψηφοφορίας), τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. Και ο λόγος δεν είναι τόσο οι χαωτικές διαφορές γνώσεων/εμπειρίας/εξοπλισμού (που υπάρχουν) όσο η δυσκολία στην αντίληψη μιας λανθασμένης προσέγγισης και η επακόλουθη αδυναμία "διόρθωσης πορείας".

 

Σαν φιλικότατη συμβουλή θα έλεγα σε αυτούς που "ασχολούνται με το άθλημα" άλλα "δεν τα πήγαν (τόσο στην ψηφοφορία όσο και, για όποιον ενδιαφέρεται, στην δική μου κριτική) καλά" να προσπαθήσουν με μια πιο νηφάλια ματιά να βρουν ποια είναι η αιτία του προβλήματος και από την άλλη σε αυτούς που θέλησαν να έχουν μια πρώτη γνωριμία με το σπορ, να αναλογιστούν τόσο τις δυσκολίες όσο και την ομορφιά του πριν αποφασίσουν αν θέλουν να βουτήξουν σε πιο "βαθειά νερά".  Εννοείται πως αναφέρομαι στην τεχνική και όχι στην άποψη, ή για να συμπεριλάβω και την άποψη, στην τεχνική με την οποία υλοποιήθηκε η άποψη.

 

Καλό καλοκαίρι

 

:) 

 

       

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ότι αφορά τα αποτελέσματα, επιτρέψτε μου να πιστεύω πως θα παραμείνουν λίγο πολύ τα ίδια όσες φορές και αν επαναλάβουμε παρόμοια τεστ.....πολύ δύσκολα οι έσχατοι θα έλθουν πρώτοι (της δικής μου αξιολόγησης αλλά σε μεγάλο βαθμόκαι της ψηφοφορίας), τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. Και ο λόγος δεν είναι τόσο οι χαωτικές διαφορές γνώσεων/εμπειρίας/εξοπλισμού (που υπάρχουν) όσο η δυσκολία στην αντίληψη μιας λανθασμένης προσέγγισης και η επακόλουθη αδυναμία "διόρθωσης πορείας".

 

Έχει ενδιαφέρον πάντως ότι η αναλυτική σκέψη σου δεν βλέπει το λογικό λάθος αυτής της παραγράφου: ότι εκείνοι που κατανοούν περί τίνος πρόκειται, και εκείνοι που ΔΕΝ κατανοούν περί τίνος πρόκειται, περιέργως ψηφίζουν με ομόσημα κριτήρια και αναδεικνύουν ως καλύτερο τον.. όντως καλύτερο.

 

Αυτό δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει - είχαμε και εκλογές πρόσφατα, αν αμφιβάλεις - ακόμη και αν παραβλέψουμε κτυπητές ατασθαλίες που εσύ ο ίδιος κατήγγειλες π.χ. σε σχέση με το ότι είχαν ψηφίσει περισσότεροι από όσους όντως είχαν "κατεβάσει" τα κομάτια.

 

Εγώ πιστεύω ότι η ιδέα του να ψηφίσουν για το καλύτερο mix άνθρωποι που δεν έχουν παράσχει κανένα τεκμήριο αξιοσύνης, όπως εγώ άλλωστε, επί της ουσίας ακυρώνει την πιθανότητα να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα. Θα ήταν προτιμότερο αν η κριτική είχε γίνει από πέντε ή δέκα άτομα με αποδεδειγμένη εμπειρία στο χώρο ( yameth, nikodemos, superfunk, npap κλπ), γι' αυτό άλλωστε είχα αρχικά εισηγηθεί (μιλώντας στο τηλέφωνο με τον yameth) ότι πρέπει να γίνει μία αρχική αξιολόγηση πριν δοθεί για ψηφοφορία από όλους τους συμμετέχοντες στο φόρουμ.

 

Σόρυ για την όψιμη κριτική, καθώς και για την απόσταση που κράτησα από το συμβάν, αλλά είναι ακριβώς αυτή η απόσταση που καθιστά ξεκάθαρα τα όποια προβλήματα.

 

:)

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.