Προς το περιεχόμενο

Περίπτωση Παραγγελίας- Thomann...ΝΤΡΟΠΗ (εξυπηρέτηση για πολύ κλάμμα...)


vavel80

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα συν-φορουμίτες, ελπίζω να είστε όλοι καλά.

 

Μετά λοιπόν την καθιερωμένη διαδικασία παραγγελίας απο το Θωμά (συγκεκριμένα για καμπίνα Epiphone) και έχοντας λάβει τα verification email κτλ κτλ... κάθησα κι εγώ σαν παιδί  ;D και περίμενα την παραγγελία μου να έρθει...

 

Πού όμως??? δεν έλεγε να έρθει...

 

Επικοινωνώ μετά απο 3 ημέρες με το εν λόγω κατάστημα (συνήθως ξέρω οτι με φορτηγό παίρνει περίπου 2 μέρες να φτάσει Ελλάδα) και το σηκώνει μια ευγενέστατη δεσποινίδα η οποία με διαβεβαιώνει ότι θα παραλάβω την καμπίνα την επόμενη ημέρα. Όλα καλά μέχρι εδώ...

 

Μόνο που και την επόμενη ημέρα δεν ήρθε απολύτως τίποτα. Αποφασίζω λοιπόν και εγώ πριν αρχίσω να νευριάζω, να πάρω τηλ τον πωλητή που είναι υπεύθυνος για την παραγγελία μου, ο οποίος αν και δεν είχε Ελληνικό όνομα φαινόταν να μιλάει τη γλώσσα αρκετά καλά. Ακολουθεί ο διάλογος μου με το εν λόγω άτομο:

 

Vassilis: Καλησπέρα, να ρωτήσω για την παραγγελία μου? να σας δώσω τον αριθμό πελάτη?

Thomman: Ναί, για δώσε μου

Vassilis: 000000000

Thomann: Και τί θες εγώ να σου πώ τώρα? (πίεση 15)

Vassilis: Πότε θα παραλάβω τα πράγματα μου, τί άλλο να θέλω δηλαδή?

Thomann: Δεν έχει καμπίνα φίλε, δεν ξέρω πότε θα παραλάβω... (πίεση 22)

Vassilis: Ένα λεπτάκι, χτες μίλησα με κάποια κοπέλα απο την εταιρέια σου και με διαβεβαίωσε ότι σήμερα θα είχε φτάσει σε εμένα

Thomann: Κοίταξε φίλε, όταν λείπω εγώ απο το γραφείο, οι κοπέλες συνήθως λένε μαλακίες.

Vassilis: ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? :-X :-X (πίεση 27,2)

Σου έχω στείλει 3 email και δεν έχεις απνατήσει σε κάνένα, δε νομίζεις ότι θα έπρεπε να με είχες ενημερώσει οτι το προιόν είναι stockout ιδίως όταν εγώ έβαλα την παραγγελία ήταν in stock?

Thomann: Φίλε, ξέρεις΄πόσα email παίρνω εγώ την ημέρα?

Vassilis: Φίλε, αυτό είναι δικό σου πρόβλημα όχι δικό μου...

Thomann: Δεν ξέρω πως το φαντάζεσαι εσύ εκεί το πως δουλεύουμε..

Vassilis: Επειδή το φαντάζομαι, και τη δουλειά σου ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν την κάνεις καλά, ΑΚΥΡΩΝΕΙΣ επί τόπου την παραγγελία μου. Θέλω και γραπτή ενημέρωση ότι ακυρώθηκε, ή μήπως σου ζητάω πολλά?

Thomann: Ακυρώνεται, στο λέω εγώ τώρα. δεν έχω χρόνο να στέλνω email!!!! ::)

Vassilis: Thanks for nothing! You just lost a customer (και το κλείνω) :-X

 

Περιττό να σας πω ότι μου ανέβηκε η πίεση στο 30 με αυτά που άκουσα, και δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω απο κεί εκτός αν έχει κάτι που δεν μπορώ να το βρώ αλλού...

 

Περιμένω τις απόψεις σας,γιατί δεν ξέρω, μπορέι εγώ να είμαι παρανοικός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 58
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

να αφησεις τις δικες μας αποψεις ησυχες και να επικοινωνησεις ΑΜΕΣΩΣ με τη ΔΙΟΙΚΗΣΗ του Thomann,αναφεροντας τους τι ακριβως εγινε.

 

θα στειλεις ΕΠΙΣΤΟΛΗ εδω (ειναι ο CEO του ΤHOMANN & σιγουρα θα ενδιαφερθει ιδιαιτερα για αυτα που εχεις να του πεις)

 

Hans Thomann (privare & confidential)

Treppendorf 30

D-96138 Burgebrach

Germany

 

εναλλακτικα μπορεις να του στειλεις και email ([email protected])

 

αυτα που περιγραφεις ειναι πρωτοφανη και δεν μου εχουν ΠΟΤΕ συμβει (πρεπει να εχω κανει πανω απο 50 παραγγελιες στον Thomann & η εξυπηρετηση ηταν παντα ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ) προφανως επεσες σε συγκεκριμενο υπαλληλο ο οποιος και πρεπει (αν φυσικα ειναι αληθεια οσα γραφεις) να φυγει απο αυτη τη θεση.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ήταν ο Αγγελόπουλος παιδιά, ο πωλητής που μου μίλησε και μου φέρθηκε έτσι, λέγεται Salim...

 

Δεν έχω λόγο να πω ψέμματα παιδιά, έχω κάνει αρκετέ φορές παραγγελία απο το εν λόγω κατάστημα, και η εξυπηρέτηση ήταν πραγματικά υποδειγματική. Ο τύπος μιλούσε και φερόταν πολύ κομπλεξικά...

 

Θα κάνω την επιστολή, ΔΕΝ πρόκειται να το αφήσω έτσι σε καμία περίπτωση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι, εγω πριν κανα 2 χρονια είχα μιλησει με μια κοπελα στα ελληνικα.

 

Συμφωνω με τον Σουπερφανκ επεσες σε τρελη περιπτωσαρα ή σε πρωταπριλια, σε όλα τα ευρωπαϊκα καταστηματα που εχω αγορασει ήταν όλοι αψογοι.

 

Βεβαια ήσουν και συ λίγο υπερβολικος. Σε 3 μερες ειπες "που ομως, δεν ελεγε να ερθει". Αυτό δε δικαιολογεί την συμπεριφορά του υπαλληλου αλλα με 3-4 μερες ακόμα υπομονη το πολυ θα είχες την καμπινα σου :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα υπομονή είναι καλό να κάνεις.. Γιατί έτσι έχουμε μάθει... Μόνο και μόνο για να μην εξοργιζόμαστε...

 

Όταν σου λέει ο επαγγελματίας πωλητής οτι την τάδε μέρα θα το έχεις ΠΡΕΠΕΙ να το έχεις.

 

Αλλά επειδή ποτέ δεν γίνεται αυτό (Κυρίως στην Ελλάδα που μεγάλο βάρος ρίχνω στους Ελληνάρες γραφειοκράτες) απλά περιμένουμε...

You cannot kill what you did not create

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τον Salim είχα μιλησει κι εγώ κατά τον Μάρτιο για παραγγελία που πήγε καλά αλλά ο τύπος δεν μου φάνηκε και ο καταλληλότερος για την θέση αυτή. ήταν λίγο απότομος του στύλ χάρη σου κάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τον Salim είχα μιλησει κι εγώ κατά τον Μάρτιο για παραγγελία που πήγε καλά αλλά ο τύπος δεν μου φάνηκε και ο καταλληλότερος για την θέση αυτή. ήταν λίγο απότομος του στύλ χάρη σου κάνω

 

μάλλον στο δρόμο από αραβία προς Γερμανία έκανε μερικά φεγγάρια  υπάλληλος στο ελαδιστάν και πήρε τον αέρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης ενημέρωσέ τους ότι έχεις ανοίξει θρεντ συζήτησης στο μεγαλύτερο μουσικό σάιτ στην Ελλάδα - στο οποίο παλιότερα μόνο καλά πράγματα γραφονταν για τον Thomann, ο οποίος αποτελούσε σημείο αναφοράς για τις αγορές από το νετ - και ότι υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις παραπόνων από τον Thomann εξαιτίας του εν λόγω υπαλλήλου. (Αυτό το τελευταία γράψτο όπως στο λέω - ότι έχεις παράπονο από τον Thomann πρώτα και μετά από τον υπάλληλο)

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου