Προς το περιεχόμενο
vavel80

Περίπτωση Παραγγελίας- Thomann...ΝΤΡΟΠΗ (εξυπηρέτηση για πολύ κλάμμα...)

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Nαι, εγω πριν κανα 2 χρονια είχα μιλησει με μια κοπελα στα ελληνικα.

 

Συμφωνω με τον Σουπερφανκ επεσες σε τρελη περιπτωσαρα ή σε πρωταπριλια, σε όλα τα ευρωπαϊκα καταστηματα που εχω αγορασει ήταν όλοι αψογοι.

 

Βεβαια ήσουν και συ λίγο υπερβολικος. Σε 3 μερες ειπες "που ομως, δεν ελεγε να ερθει". Αυτό δε δικαιολογεί την συμπεριφορά του υπαλληλου αλλα με 3-4 μερες ακόμα υπομονη το πολυ θα είχες την καμπινα σου :)

 

Φίλε καλησπέρα,

 

δε νομίζω ότι ήμουν υπερβολικός, αφού μίλησα με εκρπόσωπο της εταιρίας και μου είπε άυριο θα το έχεις...

 

όσο για το υπομονή άλλες 2-3 μέρες δεν ισχίει καθώς ο τύπος ούτε ήξερε πότε θα τα έστελνε,,,Νομίζω ότι όλοι μας κάπως  έτσι θα αντιδρούσαν...

 

Έστειλα και το mail με παράπονα και αναμένω απάντηση...Είδωμεν συνφορμουμίτες...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωχ,παλι στα Mc Donalds τον βλεπω τον Σελιμ... ;D

 

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 

Μου φτιαξες τη διάθεση superfunk, είμαι στο γραφείο και έχω κοκκινίσει απο τα γέλια ;D ;D ;D ;D ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.thomann.de/gr/faq_2_156.html

 

Who do I contact for praise, criticism or feedback?

 

If you have a problem with an order or an employee of Thomann or you feel you have not been treated satisfactory, just send an email directly to hans@thomann.de (Hans Thomann). Our managing director, Hans Thomann, is personally reading every mail which is addressed to him. He may sometimes not be able to answer personally every mail, but you can be sure to be heard and that everything will be done to take care of you in an even better way in future.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και η δικάιωση, ήρθε σε μόλις 5 λεπτά αφότου έστειλα το mail...

 

ΤΕΡΜΑ Ο Salim από το customer telephone service.

 

Διαβάστε παρακάτω:

 

thank you very much for your email and your input.

 

 

 

We are very sorry that you were not treatened in the correct way. This behaviour was not ok and I would like to apologize also in the name of Mr. Thomann, who is out of the office at the moment.

 

 

 

The EPIPHONE VALVE JUNIOR 1X12" CABINET you have ordered on December 6th is definitely in stock at the moment, it arrived on December 10th.

 

 

 

Please let me know if I can send you the Cabinet for a special price of 95 Euros and free shipping.

 

 

 

Again, I feel very sorry for all the inconveniences caused.

 

 

 

We will talk to Salim this afternoon and will find a working place for him without any telephone contact.

 

;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια,φανταζομαι οτι και το παραπονο που εκανα χθες σε μια  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ θα τυχει της ιδιας μεταχειρησης.... ;D ;D ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωχ,παλι στα Mc Donalds τον βλεπω τον Σελιμ... ;D

 

μπα τελικά μάλλον θα ξεφορτώνει πιάνα και καμπίνες 4x12 από τις νταλίκες...  ::)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μάλλον στο δρόμο από αραβία προς Γερμανία έκανε μερικά φεγγάρια  υπάλληλος στο ελαδιστάν και πήρε τον αέρα

 

Μπααα, θα ήταν μόνιμος και δε θα είχε φύγει ποτέ.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια,φανταζομαι οτι και το παραπονο που εκανα χθες σε μια  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ θα τυχει της ιδιας μεταχειρησης.... ;D ;D ;D

Πήρες τηλ. σε ελληνική δημόσια υπηρεσία, απάντησε κάποιος το τηλέφωνο και τον κατήγγειλες;;; ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ;;;;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον βλέπω ήδη με φόρμα εργασίας να καταγράφει το υλικό και να μεταφέρει με παλετοφόρα τις παραλαβές.

 

Άντε για να μαθαίνουν κάποιοι οτι στις εποχές που ζούμε, το επίπεδο εξυπηρέτησης είναι αυτό που κάνει τη διαφορά και όχι μόνο οι χαμηλές τιμές...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.