Προς το περιεχόμενο

Σύνδεση 2 κεφαλών, γίνεται?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν το DI OUT του GK είναι post-EQ και το συνδέσει στο input του bassman, τότε θα έχει 2 EQ να πειράζει.

 

είναι επιτρεπτό να συνδέσει DI OUT σε instrument input?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 35
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

είναι επιτρεπτό να συνδέσει DI OUT σε instrument input?

 

Αυτό νομίζω ήταν και το αρχικό ερώτημα του όλου τόπικ.

 

Ναι, γιατί όχι;

Αρβύλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα προενισχύσεις το σήμα δύο φορές ---> νοτ ε γκουντ αϊντία

 

Γιατί νοτ ε γκουντ αϊντία; ::)

 

Περίπου το ίδιο είναι αν το στείλεις από το DI OUT ή το FX send. Από το FX send είναι σίγουρα post-EQ, ενώ από το DI OUT μπορεί να είναι post ή pre, ανάλογα τη σχεδίαση. Αφού όμως θες το EQ του GK, πρέπει να στείλεις από κάπου post-EQ και το FX send είναι η καλύτερη ιδέα αφού α. έχει απλό jack output σε αντίθεση με το XLR του DI OUT άρα πιο ευκολη και αμεση συνδεσμολογία και β. η στάθμη που στέλνει το FX send είναι ιδανική για να τη στείλεις στο input του bassman αφού έτσι κι αλλιώς θα μπορούσες εκεί (στο FX send) να συνδέσεις πεταλάκια ή άλλες εφφεδιέρες που δέχονται κανονικά στην είσοδό τους στάθμες οργάνου.

Αρβύλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δύο προενισχύσεις η μια μετά την άλλη απλά δεν στέκει, ηλεκτρικά, παίρνεις θόρυβο και λάσπη

 

τώρα αν με προσεκτικό σετάρισμα στα ποτ gain & volume των δύο προενισχυτών μπορεί να ξεπεραστεί αυτό, δεν το ξέρω, δεν το έχω δοκιμάσει, ούτε βλέπω και καμία χρησιμότητα σε κάτι τέτοιο εξάλλου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δύο προενισχύσεις η μια μετά την άλλη απλά δεν στέκει, ηλεκτρικά, παίρνεις θόρυβο και λάσπη

 

Μια χαρά στέκει, και ηλεκτρικά και (μερικές φορές με αρκετή προσοχή) ηχητικά. Είναι μια λύση που ακολουθούν εκατομμύρια κιθαρίστες ανά τον κόσμο, είτε με τη μορφή του ενός βρωμοπέταλου μετά το άλλο, είτε με τη μορφή των cascading gain stages όπως το είχε κάνει πριν από 38 χρόνια ο Smith της Mesa για τον πρώτο Boogie, θέτοντας για πρώτη φορά τα θεμέλια του high gain ήχου έτσι όπως τον ξέρουμε σήμερα.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα διαφωνήσω πλήρως στο "λάσπη", μερικώς στο "θόρυβο".

 

Μια "προενίσχυση", με την έννοια που χρησιμοποιούμε συνήθως, δεν είναι κάτι το μονολιθικό. Αποτελείται από πολλές προενισχύσεις στη σειρά, κάποιες για shaping, κάποιες για ανύψωση στάθμης, άλλες για buffer. Φυσικά όσες περισσότερες έχεις σε σειρά, τόσο ο θόρυβος αυξάνει, αφού προστίθεται στο θόρυβο της εκάστοτε προηγούμενης βαθμίδας. Αυτό το "πακέτο" προενισχυτικών βαθμίδων το ονομάζουμε συγκεντρωτικά "προενίσχυση".

 

(Ακόμα και τα διάφορα πεταλάκια κλπ που βάζουμε πριν τον ενισχυτή, προενισχυτικές βαθμίδες είναι...)

 

Στην περίπτωσή μας προσθέτουμε κι άλλες προενισχυτικές βαθμίδες μετά το πρώτο "πακέτο". Σαφώς και θα έχουμε μια αύξηση θορύβου, όχι όμως εκθετική και σε σημείο που να προβληματίζει. "Λάσπη" θα έχουμε αν κάνουμε κακές ρυθμίσεις στο σήμα που στέλνουμε στο δεύτερο ενισχυτή και υπεροδηγήσουμε την είσοδό του με αποτέλεσμα να παραμορφώσει. Με κακές ρυθμίσεις όμως, και μόνος του να ήταν ο πρώτος ενισχυτής λάσπη θα παίρναμε στο ηχείο του.

 

Προσωπικά είχα κάνει κάτι παρόμοιο στο παρελθόν, όταν πιτσιρίκος προενίσχυα το πικάπ μου με ένα χειροποίητο ενισχυτάκι 5W και έστελνα την έξοδό του (ούτε καν την έξοδο της προενίσχυσης, αλλά του μεγαφώνου!!) στο στερεοφωνικό μου. Φυσικά ήθελε κατάλληλη ρύθμιση για να ρίξω τη στάθμη που έφτανε στο στερεοφωνικό σε αποδεκτά επίπεδα, αλλά δούλευε άψογα και ο ήχος ήταν απίστευτα καλύτερος...

 

(φυσικά τότε ήμουν πιτσιρίκος και δεν ήξερα καλύτερα, πάντως η διάταξη δούλεψε εντυπωσιακά καλά)

 

edit: με πρόλαβε ο αιματοκυριάκος...

Αρβύλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό που έκανες με το πικάπ σου δεν είναι τόσο παράδοξο, δεδομένου ότι η έξοδος του πικάπ θέλει ενίσχυση ΠΡΙΝ την προενίσχυση, με τα λεγόμενα "phone stage"

 

σε κάθε περίπτωση δύο προενισχυτές για μένα είναι κάτι μακριά από τη λογική (ενώ αντίθετα βλεπω μια χρησιμότητα σε δύο πετάλια σε σειρά)

 

ο σμιθ σίγουρα είχε ψάξει καλά ευαισθησίες και στάθμες εξόδου/εισόδου και impedance matching και τα λοιπά, αντίθετα το "θέλω να έχω περισσότερα βατ καθώς και δύο EQ να παίζω" ακολουθεί άλλη "σχολή σκέψης"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπαναλαμβάνω, (α) ο Σμιθ μπορεί να το πρωτοείχε κάνει πριν από 38 χρόνια στους ενισχυτές αλλά σήμερα δεν νοείται high gain που να μην εφαρμόζει ακριβώς τις ίδιες αρχές, είτε έχει δυο eq είτε όχι, (β) βεβαίως και γινόταν ακόμη και πριν από αυτό όταν έβαζαν έστω και δυο βρωμοπέταλα μαζί, ή απλά κι ένα επάνω σε ενισχυτή (μικρό-μεγάλο δεν έχει σημασία) που είχε overdriven power αλλά και pre στάδια.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου