Προς το περιεχόμενο

Θα ήθελα τις συμβουλές σας!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

¶ν και ακούω πολύ μουσική δεν έτυχε να ασχοληθώ με κάποιο όργανο. Παρ' όλα αυτά το όργανο που ξεχωρίζω πάντα σε ένα τραγούδι είναι τα πλήκτρα! Προσθέτουν ατμόσφαιρα και γενικά μου "κάθονται" πιο καλά απ' όλα. Έτσι εδώ και αρκετο καιρό μου γεννήθηκε η επιθυμία να ασχοληθώ. Από δίαφορα forums , περιοδικά και συζητήσεις , δυστυχώς δεν έβγαλα άκρη για το τι ακριβώς πρέπει να ψαχτώ. Αρμόνιο , πιάνο , synth ? Πληροφοριακά αναφέρω πως αυτό που θέλω να κάνω , είναι να είμαι σε θέση να μπορώ να παίζω θέματα από τραγούδια που μου αρέσουν και πιο μακροπρόθεσμα η δημιουργία ενός συγκροτήματος :oops: ! Γενικά σε στιλ μελωδικού Hard Rock (πχ Bon Jovi) αλλά με συναρπάζουν επίσης συγκροτήματα από 80s pop και electro pop (πχ Depeche Mode). Θα ήθελα να φθάσω σε ένα σημείο όπου να μπορώ να παίξω μουσική από τα παραπάνω είδη. Να σημειώσω εδώ ότι είμαι τελείως αρχάριος (ούτε καν έχω αγγίξει πλήκτρα) , και ίσως λίγο μεγάλος σε ηλικία για να αρχίσω να μαθαίνω (21 είμαι). Εδώ λοιπόν χρειάζομαι τις συμβουλές σας φίλοι μου. Ποιό όργανο είναι κατάλληλο για μένα και ποιός τρόπος είναι ο καλλίτερος για να αρχίσω μαθήματα στην πόλη μου, στο Ηράκλειο ? Ιδιαίτερα , Ωδείο , μόνος μου ? Αυτά :D

Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο , αλλά ήθελα να είμαι ακριβής.

Περιμένω απαντήσεις , Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...και ίσως λίγο μεγάλος σε ηλικία για να αρχίσω να μαθαίνω (21 είμαι).

 

Πρώτα απ'όλα καλώς ήλθες. Εαν νομίζεις τώρα οτι είσαι μεγάλος σε ηλικία, όταν γίνεις 40 τι θα είσαι, γέρος? :)

Λοιπόν, ποτέ δεν είναι αργά. Εγω για παράδειγμα άρχισα να μαθαίνω μπάσσο στα 35! Ποτέ δεν είναι αργά φίλε μου.

 

καλή συνέχεια :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε kourosava , όταν λέω "...Ποιό όργανο είναι κατάλληλο για μένα..." ενοούσα από τα είδη των πληκτρών , καθώς δεν έχω καταλάβει τις διαφορές που έχουν μεταξύ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε