Προς το περιεχόμενο

Πως γραφουμε μουσικη?


koxcygr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπα, το προβλημα μου δεν ειναι οτι εχω πολλες εισαγωγες και δε ξερω τι να βαλω μετα. Εχω παρα πολλα κομματια σε ημιτελειωμενο σταδιο, αλλα μια δε με ικανοποιει ο ηχος, μια δε μπορω να βρω τις δυναμικες, μια χανω το ενδιαφερον μου και το παραταω, μια δε ξερω...τι να το κανω γενικα.

Aυτο ακριβως ενοω και γω οτι μονο εισαγωγες εχω γιατι απο κει και περα τα παραταω.

Ασε που συνηθος οταν ακουσω κατι που εγραψα μετα απο λιγο δεν μου αρεσει.

Και κατι αλλο. Τι ωρα γραφεται μουσικη συνηθος. Απο οτι βλεπω το βραδακι ολοι.

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 24
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εμένα η έμπνευση μου έρχεται όταν κάτι πάει στραβά και δεν έχω τί να πω... Τότε οι σκέψεις μεταφράζονται σε μουσική, είτε αυτό είναι μια σειρά συγχορδιών στο πιάνο, είτε είναι ένα θέμα στη κιθάρα, είτε είναι μια φωνητική μελωδία...

;Dstrange ??? ;D

 

pedals in everything

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά ο "παραδοσιακός" τρόπος είναι να γραφτεί πρώτα η μελωδία και μετά οι συγχορδίες (αρμονία) για να υποστηριχτεί η μουσική. Μιάς όμως και δεν υπάρχει...μουσική αστυνομία και το αντίθετο είναι μιά χαρά. Πολλές φορές γράφω μερικές συγχορδίες και μετά καθώς τις παίζω συνέχεια ακούω μελωδίες στο κεφάλι μου.

 

Όμως το σίγουρο είναι ότι και η σύνθεση της μουσικής γίνεται με εξάσκηση. Αν περιμένει κάποιος να πάει στο δάσος, να δεί τα πουλάκια και να του έρθει η έμπνευση το'χει χάσει το παιχνίδι. Γράψτε όσο πιο συχνά μπορείτε, τελειώνοντας το κομμάτι με το ζόρι. Αυτό σταδιακά γίνεται όλο και ευκολότερο, φτάνοντας σε σημείο να βγαίνει το κομμάτι κατευθείαν...

 

 

Το προβλημα ειναι οτι τις περισσοτερες φορες μενω στο ξεκινημα. :P

 

:)

Όπως έλεγε και κάποιος δάσκαλος σύνθεσης που είχα κάποτε (των καπότων):

"Writing music is 10% inspiration and 90% perspiration..."

Πόσο δίκιο είχε...όλοι έχουμε ιδέες αλλά η ουσία είναι να μετατραπούν σε ολοκληρωμένα κομμάτια.

 

 

Ο καθηγητής μου στο πιάνο, επέμενε με κάθε σοβαρότητα ότι πρέπει να μάθω και πολύ καλό solfege/dictee, έτσι ώστε αν μου έρθει η έμπνευση στην τουαλέτα, να τραβήξω ένα κομμάτι κwλοπαπιέ και να γράψω τις νότες εκεί.

 

Έτσι. Τεράστια ικανότητα.

 

Είχα διαβάσει παλιά μια συνέντευξη του Petrucci που έλεγε ότι καθώς βρισκόταν στο αεροπλάνο για το μήνα του μέλιτος άκουγε στο κεφάλι του μια blues μελωδία και αφού δεν είχε κιθάρα εύκαιρη πήρε κάτω από το κάθισμα μια σακούλα για τους ....εμετούς και ένα στυλό από τη τσάντα της γυναίκας του και το έγραψε εκεί....με τίτλο "The sick bag Blues".

 

Καθώς και οι Zappa και Vai που ενώ περίμεναν στο αεροδρόμιο έγραφαν intros και γέφυρες σε παρτιτούρες για το live που πήγαιναν να παίξουν...

 

(Εκτός άλλων μιά ακόμα απόδειξη ότι πίσω από την "τεχνική" τους που εντυπωσιάζει τους περισσότερους κρύβεται ένα συμπαγές μουσικό οικοδόμημα)

 

Δεν ανέφερε με τι βέβαια.

 

Τα καλά του...γάμου. Αν είσαι παντρεμένος όλο και κάποιο...μολύβι για τα μάτια θα έχει ξεχάσει η γυναίκα σου. :)

Αν δεν είσαι, είναι ένας...καλός λόγος για να παντρευτείς... ;D ;D ;D

Και το....κwλοπαπιέ να είναι λευκο, έτσι;;;  :)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

"Το προβλημα ειναι οτι τις περισσοτερες φορες μενω στο ξεκινημα."

 

Aυτο ξαναπεστο!! Εχω αμετρητες εισαγωγες.

 

 

Πάντα recorder (ακόμα κι από κινητό τηλέφωνο) και πολύ υπομονή. Σαν την σοβαρή σχέση ένα πράγμα, ίσως να χρειαστούν και χρόνια το ένα θέμα να "βρει" το άλλο. 'Οταν βιάζομαι συνήθως σκοντάφτω.. Για την μουσική εξακολουθώ να μιλάω ;D

www.myspace.com/pogr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

1. Ναι, στο πιάνο, και κάτι βγαίνει τελικά...

2. Στο χαρτί, χωρίς πιάνο, χωρίς τίποτα (ούτε καφέ).

 

Βάλε και καφέ...τουλάχιστον..γιατί..μετά τις πολλές σελίδες..σίγουρα..θα πιω και 2ον !

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν πάμε στο σπίτι καποιου φίλου παρατηρώντας την όμορφη μητέρα του  ;D

 

Ρε φίλε μην τα λες αυτά, θα μας βγάλεις εκτός προγράμματος με τέτοιες σκέψεις, και έχουμε και εξεταστική... Εγώ πάντως έτσι σίγουρα δεν θα μπορούσα να γράψω νότα...

 

Προσωπικά, κομμάτια γράφω συνήθως με 2 διαφορετικούς τρόπους:

1) Όντας πάνω από την κιθάρα πάρα πολλή ώρα, δοκιμάζοντας συνεχώς διαφορετικές παραλλαγές συγχορδιών, ρυθμικών μοτίβων, στυλ, και τέλος και ήχων... όλα αυτά αφού έχει προκύψει νωρίτερα κάποια αρχική ιδέα με αυθόρμητο τρόπο, είτε πάνω στην κιθάρα είτε σε άσχετο μέρος (και απλά προσπαθώ να μην την ξεχάσω)...

2) Κατόπιν παραγγελίας ας πούμε... όταν μου βάζει κάποιος να γράψω ή να διασκευάσω κάτι, ή όταν ο ίδιος μου ο εαυτός μου επιτάσσει να γράψω κάτι στο τάδε στυλ...

 

Τέλος προκύπτουν ωραία πράγματα καμιά φορά κατά τη διάρκεια μιας πρόβας, τα οποία αξίζει να μείνουν για να επεξεργαστούν περισσότερο στη συνέχεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος προκύπτουν ωραία πράγματα καμιά φορά κατά τη διάρκεια μιας πρόβας, τα οποία αξίζει να μείνουν για να επεξεργαστούν περισσότερο στη συνέχεια...

 

αμπσολουτλι! πριν 2-3 εβδομαδες γραψαμε ισως το καλυτερο μας κομματι σε 15 λεπτα κατα τη διαρκεια της προβας, ξεκινωντας απο μια ακυρη μελωδια που επιασε ο κιθαριστας στο διαστημα μεταξυ 2 κομματιων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου