Προς το περιεχόμενο

Αξιοπιστία θεωρητικών προσεγγισεων από επίσημα κείμενα εμπορικών π


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για ριχτε μια ματια απο ενα guru (οχι τυροπιτα :D)

της υψηλης αναλυσης

http://www.avmentor.gr/features/interview_dcs_martin_reynolds_0.htm

 

Βεβαια αυτοι το γυρισανε στο hiend γιατι ,λεει,δεν βγαιναν!!

Μπας και τους πηραν ειδηση οι επαγγελματιες ,λεω εγω.

 

Μιχάλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για να δειτε τι γινεται αλλου

Παρτε αποσπασμα απο συνεντευξη τυπακου που κατασκευαζει ηχεια (τα Genesis)τα οποια κοστολογει ,αν δεν κανω λαθος κανα 30αρι....

 

Ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το πιο δύσκολο κομμάτι στον σχεδιασμό ενός ηχείου;

Νομίζω ότι το δυσκολότερο κομμάτι είναι ότι υπάρχουν παράμετροι που μπορούμε να μετρήσουμε αλλά όχι να ακούσουμε και παράμετροι που ακούμε αλλά δεν μπορούμε να μετρήσουμε. Με ανησυχεί, φυσικά, η δεύτερη κατηγορία. Αν μπορούσαμε να βρούμε έναν τρόπο να μετρήσουμε κάποια από τα πράγματα που αντιλαμβανόμαστε με τα αυτιά μας, η σχεδίαση ενός ηχείου θα γινόταν πολύ ευκολότερη υπόθεση.

Πείτε που ένα παράδειγμα...

Το πρώτο πράγμα που σκέπτομαι είναι ο τρόπος που το ηχείου μετατρέπει σε μουσική, σε συναίσθημα, το σήμα στην είσοδό του. Στο εργαστήριο της εταιρίας μπορώ να βρω πυκνωτές που κάνουν όλα τα θλιβερά τραγούδια χαρούμενα. Οι συμβατικές τους μετρήσεις είναι όμοιες με αυτές των άλλων πυκνωτών, αλλά το συναίσθημα αλλάζει. Κι ακόμη, μετακινώντας ένα ηχείο κατά δύο χιλιοστά συχνά μπορώ να προκαλέσω μεγάλες αλλαγές στην συμπεριφορά του, ενώ η μέτρηση της φάσης οδηγεί σε πολύ μικρές διαφορές. Πολλή από την δουλειά που βρίσκεται πίσω από ένα ηχείο ξεκινά όταν αυτό τελειοποιηθεί από τεχνικής πλευράς. Πρώτα επιτυγχάνουμε αυτό που θέλουμε να δούμε με τα όργανα και μετά αρχίζουμε να ψάχνουμε το πώς με δεδομένες τις επιδόσεις θα επιτύχουμε το σημαντικότερο: Να μπορεί, δηλαδή το ηχείο να επικοινωνήσει την πρόθεση των μουσικών. Θεωρώ ότι είναι άλλο πράγμα ο σωστός ήχος και άλλο πράγμα η σωστή μουσική από ένα ηχείο.

 

Εδω τι του ριχνεις?

Γιαουρτι ή την φαγε ολοκληρη???

 

 

 

 

Μιχάλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάλτε τους πιο γρήγορους σκληρούς της εποχής σε συστοιχία RAID 0, για διπλασιασμό της χωρητικότητας και ήμιση χρόνο προσπέλασης.

Για κανέναν λόγο. Η 0 είναι η πιο ριψοκίνδυνη συστοιχία RAID. Αν χτυπήσει ένας δίσκος χάνεις όλα τα δεδομένα σου και δεν μπορείς να τα ανακτήσεις ποτέ. Αντίθετα η ασφαλέστερη είναι η 5, αλλά απαιτεί τουλάχιστον 3 δίσκους. Αυτή λειτουργεί κανονικά αν αφαιρέσεις 1 δίσκο, ενώ η 6 απαιτεί τουλάχιστον 4 δίσκους και λειτουργεί ακόμα και με 2 ελλατωματικούς.

offtopic αλλά δεν κρατήθηκα... :)

Shoot him again. His soul is still dancing...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για να δειτε τι γινεται αλλου

Παρτε αποσπασμα απο συνεντευξη τυπακου που κατασκευαζει ηχεια (τα Genesis)τα οποια κοστολογει ,αν δεν κανω λαθος κανα 30αρι....

 

Ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το πιο δύσκολο κομμάτι στον σχεδιασμό ενός ηχείου;

Νομίζω ότι το δυσκολότερο κομμάτι είναι ότι υπάρχουν παράμετροι που μπορούμε να μετρήσουμε αλλά όχι να ακούσουμε και παράμετροι που ακούμε αλλά δεν μπορούμε να μετρήσουμε. Με ανησυχεί, φυσικά, η δεύτερη κατηγορία. Αν μπορούσαμε να βρούμε έναν τρόπο να μετρήσουμε κάποια από τα πράγματα που αντιλαμβανόμαστε με τα αυτιά μας, η σχεδίαση ενός ηχείου θα γινόταν πολύ ευκολότερη υπόθεση.

Πείτε που ένα παράδειγμα...

Το πρώτο πράγμα που σκέπτομαι είναι ο τρόπος που το ηχείου μετατρέπει σε μουσική, σε συναίσθημα, το σήμα στην είσοδό του. Στο εργαστήριο της εταιρίας μπορώ να βρω πυκνωτές που κάνουν όλα τα θλιβερά τραγούδια χαρούμενα. Οι συμβατικές τους μετρήσεις είναι όμοιες με αυτές των άλλων πυκνωτών, αλλά το συναίσθημα αλλάζει. Κι ακόμη, μετακινώντας ένα ηχείο κατά δύο χιλιοστά συχνά μπορώ να προκαλέσω μεγάλες αλλαγές στην συμπεριφορά του, ενώ η μέτρηση της φάσης οδηγεί σε πολύ μικρές διαφορές. Πολλή από την δουλειά που βρίσκεται πίσω από ένα ηχείο ξεκινά όταν αυτό τελειοποιηθεί από τεχνικής πλευράς. Πρώτα επιτυγχάνουμε αυτό που θέλουμε να δούμε με τα όργανα και μετά αρχίζουμε να ψάχνουμε το πώς με δεδομένες τις επιδόσεις θα επιτύχουμε το σημαντικότερο: Να μπορεί, δηλαδή το ηχείο να επικοινωνήσει την πρόθεση των μουσικών. Θεωρώ ότι είναι άλλο πράγμα ο σωστός ήχος και άλλο πράγμα η σωστή μουσική από ένα ηχείο.

 

Εδω τι του ριχνεις?

Γιαουρτι ή την φαγε ολοκληρη???

 

Ειδικά και μόνο για το κείμενο σε πορτοκαλί χρώμα, ο τύπος κάνει humor υπερβάλλοντας.

Ghen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειδικά και μόνο για το κείμενο σε πορτοκαλί χρώμα, ο τύπος κάνει humor υπερβάλλοντας.

Φιλε μου καθολου χιουμορ δεν κανει.....για λαλακες ψαχνει!

Απλα αυτες οι σαχλαμαρες δεν θα μπορουσανε ΠΟΤΕ να ειπωθουν σε κυκλο επαγγελματιων και οι τυποι λενε οτι τους καπνισει οπου τους παιρνει.

Βεβαια ο ανθρωπος που παιρνει την συνεντευξη ειναι και γατος και γνωστης, απλα η ευγενεια του,προφανως, δεν του επετρεψε να του ριξει τα γιαουρτια που λεγαμε.

Μιχάλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το RAID 0, πράγματι, υπάρχει αυτός ο κίνδυνος. Και η λύση είναι 4 σκληροί, 2 σε raid 0 και 2 σε raid 1, για να κάνουνε backup τους 2 πρώτους. Αλλά αφού δεν κρατήθηκες, για να το επισημάνεις, γιατί δεν επεσήμανες και το γεγονός, ότι μπορούμε απλά, κάθε φορά που κάνουμε μια ηχογράφηση, ή τελειώνουμε ένα project, να κάνουμε απλά backup σε έναν εξωτερικό δίσκο, για να είμαστε και γενικότερα σίγουροι. Θέλω να πω για άλλη μιά φορά, πως ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, δεν χαμπαριάζει από τέτοιες δικαιολογίες. Δίνει 300 ευρουλάκια και παίρνει 2 σκληρούς και τελειώνει αυτή η ιστορία. Και επειδή είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, μιά φορά τον μήνα, η μετά από κάθε ηχογράφηση, κάνει το Backup του. Εξάλου το θέμα της χωρητικότητας και της ταχύτητας, το αντιμετωπίζει κανείς καθημερινά, ανάλογα με τον αριθμό των tracks και την ποσότητα των ηχογραφήσεων που κάνει στο studio του. Ακόμη και έναν σκληρό να έχεις και αυτός θα χτυπήσει κάποτε και θα τα χάσεις όλα και πάλι πρέπει να έχεις το νου σου τακτικά και να κάνεις τα backup σου. Στην ουσία, δεν αλλάζει τίποτα και δεν βρίσκω τίποτε υπερβολικό στην εφαρμογή των 96Κ.

'Ολα είναι ατμός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου