Προς το περιεχόμενο
al6sjackson!

Μαλιστα....παμε για τρεμολο τωρα!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

...Δηλαδη οταν κανω bend δεν ακουγεται καλα και η τριτη που πιανω με το μικρο μου δαχτυλακι επειδι το τρεμολο "ριχνει" τις υπολοιπες χορδες οταν bendαρω.Ελπιζω αυτο να ειναι μονο προβλημα των φθηνων τρεμολο και οχι ολων των double locking trems...

 

 

Αυτο δεν ειναι προβλημα,ολες με τα full floating tremolos το κανουν.

Προβλημα θα ηταν αν ξεκουρδιζε η κιθαρα.

Αν θελεις να το αποφυγεις θα πρεπει να σεταρεις ετσι τη γεφυρα (και τα 5 ελατηρια και σφιξιμο στη βαση τους) ωστε να "κολλησει" στο σωμα απαγορευοντας πλεον οτιδηποτε αλλο περα απο dives,αλλα ετσι χανεις τη μιση μαγεια του floyd .

Η γνωμη μου ειναι να κανεις μια αναβαθμιση στα ηλεκτρικα και τιποτε αλλο.

 

edit : με προλαβαν! ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλλις το είδα. Βγαίνει και για άλλα συστήματα.

Είναι τούτο

http://www.thomann.de/gr/allparts_tremolno.htm

Και τούτο

http://www.thomann.de/gr/allparts_tremol_no_bp_2006_010.htm

Ποιές διαστάσεις αλλάζουν και ποιό είναι κατάλληλο για την κιθάρα σου δεν γνωρίζω, αλλά κάποιος σε κιθαρομάγαζο που να το εμπορεύεται θα σε κατατοπίσει καλύτερα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα κι από 'μένα. Κάθε ακριβό τρέμολο είναι κατασκευασμένο από πολύ καλύτερα υλικά (γι' αυτό κοστίζει και τόσο πολύ) με αποτέλεσμα να κερδίζεις ουσιαστικά πάρα πολύ σε ποιότητα ήχου και αίσθησης. Αν είναι δε και καλοσεταρισμένο τότε λύνεται κάθε πρόβλημα σε κουρδίσματα και παιξίματα. Ο καθένας που θέλει να κάνει μια τέτοιου είδους αναβάθμιση θα πρέπει να ξέρει ότι κοστίζει μεν πολύ, ωστόσο κερδίζει ξανά το όργανό του. Εγώ έκανα την αναβάθμιση γιατί απλά πιο πριν δεν εμπιστευόμουνα την κιθάρα μου με κανέναν τρόπο. Τώρα απλά και ηχογραφώ και τζαμάρω μ' αυτή (για τις metal καταστάσεις). Επίσης ξαναξεκαθαρίζω ότι μπήκα στην όλη διαδικασία επειδή με βόλευε πάρα πολύ η ταστιέρα, το βάρος και το ζύγισμά της και θεώρησα ότι θέλω να παίζω με ακριβώς ένα τέτοιο όργανο απλά πιο ποιοτικό. Η μόνη λύση λοιπόν ήταν η αντικατάσταση κάθε μανίσιου της υλικού με πολύ πιο ποιοτικές κατασκευές και προϊόντα, αλλιώς με 700€ μπορεί κανείς να βρει κανούριο και έτοιμο πράμα.

 

Σχετικά με το τρέμολο καθεαυτό. Προτείνω σε όλους να επενδύσουν ανεπιφύλακτα στο Schaller. Μπορεί να κοστίζει περισσότερο απ' όλα τα υπόλοιπα όμως είναι κρίμα να δώσει κανείς 220€ για ένα αυθεντικό Floyd Rose και να μην πάρει το Schaller απλά και μόνο για να γλιτώσει ένα 80άρι. Τα τρέμολα της Ibanez απλά ξεχάστε τα. Κάνουν μόνο για Ibanez.  :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ, αλλά ο φίλος για άλλο λόγο σκέφτεται την ανβάθμιση.

Εχει πανω της το licenced floyd rose και ενω δεν ξεκουρδιζεται υπερβολικα θα ελεγα,με γαμαει εντελως στα bends.Δηλαδη οταν κανω bend δεν ακουγεται καλα και η τριτη που πιανω με το μικρο μου δαχτυλακι επειδι το τρεμολο "ριχνει" τις υπολοιπες χορδες οταν bendαρω

 

Θέλει σταθερότητα στα bends. Σίγουρα η βελτίωση στον ήχο θα είναι αισθητή με ένα Schaller, αλλά και πάλι η γέφυρα θα βουτάει

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σου φιλε...αντιμετοπιζω και γω το προβλημα με τα bends που περιγραφεις σε original floyd rose που εχει η Jackson rr1 που εχω...οποτε σε διαβεβαιωνω οτι αυτο το προβλημα δεν λυνετε με το να βαλεις original floyd rose.. τωρα με το Schaller δεν ξερω καθολου τι παιζει αλλα λογικα κατι αναλογο θα γινεται και μ αυτο, γιατι οπως ειπε κι ενας συμφορουμιτης παραπανω, απλη φυσικη ειναι!...Ισως εχεις καποιο αποτελεσμα αν σεταρεις το τρεμολο και με τισ 5 σουστες, ετσι ωστε να σκληρινει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λύνεται ούτε έτσι. Τα περισσότερα ελατήρια τα θές ή γιατί βάζεις μεγαλύτερου διαμετρήματος χορδές (οι οποίεσ ασκούν συνολικά μεγαλύτερη τάση) ή γιατί και καλά έτσι έχεις βελτίωση στο sustein και το resonance του οργάνου λογω αύξησης της μάζας-αδράνειας (τρέχα γύρευε). Στην τελευταία περίπτωση έχεις περισσότερα ελαττήρια αλλά τα έχεις  χαλαρά για να ασκούν τάση ίση με τα λιγότερα αλλά τσιτομένα. Ενδεχομένως με λίγα και τέρμα τσιτωμένα ελλατήρια (π.χ. ένα) να έβλεπες μια μικρή βελτίωση αλλά δεν το αναλύω γιατί θα με παρετε με τις κούπες αν δεν έχετε κοιμηθεί μέχρι να τελειώσετε το ανάγνωσμα!!

 

Η μόνη λύση είναι το μπλοκάρισμα!

Είναι λίγο σπάσιμο το να μπλοκάρεις και να ξεμπλοκάρεις το τρέμολο ανάλογα του αν κάνεις bend ή όχι, αλλά τουλάχιστον το σύστημα σου επιτρέπει να αλλάζεις την συμπεριφορά της γέφυρας σου γρήγορα και εύκολα, οπότε μπορείς να το κάνεις ανάμεσα στα κομμάτια κατά την διάρκεια ενός live ή αν είσαι πολύ γάτος κατά την διάρκεια του κομματιού.

Αυτό που με προβλημματίζει είναι πως αλλάζει την αίσθηση του τρέμολο αυτό το πραγματάκι.

Ή άλλη λύση που είναι τσάμπα αλλά takes practice και  ...αυτί είναι να ελέγχεις τον λεβιέ σου και να αντισταθμίζεις την βούτηγμα που κάνει η γέφυρα στα bends, σηκώνοντας ανάλογα με το πόσο αυτή θέλει να πέσει.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λύνεται ούτε έτσι. Τα περισσότερα ελατήρια τα θές ή γιατί βάζεις μεγαλύτερου διαμετρήματος χορδές (οι οποίεσ ασκούν συνολικά μεγαλύτερη τάση) ή γιατί και καλά έτσι έχεις βελτίωση στο sustein και το resonance του οργάνου λογω αύξησης της μάζας-αδράνειας (τρέχα γύρευε). Στην τελευταία περίπτωση έχεις περισσότερα ελαττήρια αλλά τα έχεις  χαλαρά για να ασκούν τάση ίση με τα λιγότερα αλλά τσιτομένα. Ενδεχομένως με λίγα και τέρμα τσιτωμένα ελλατήρια (π.χ. ένα) να έβλεπες μια μικρή βελτίωση αλλά δεν το αναλύω γιατί θα με παρετε με τις κούπες αν δεν έχετε κοιμηθεί μέχρι να τελειώσετε το ανάγνωσμα!!

....

 

Πάντως 5 ελατήρια είναι καλύτερα απο 3. (Και αυτό δεν είναι μόνο εμπιρική "παρατήρηση", προκύπτει και θεωρητικά.  :) )

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται, αλλά από ένα σημείο και έπειτα ο συντονισμός των ελλατηρίων γίνεται έντονος και απαιτεί επιπλέον λύσεις για να ησυχάσει το όργανο. Οπότε έχεις ένα sustein που ακούγεται σαν spooky spring reverb! ;D.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως τον συντονισμό των ελατηρίων, δεν πρόκειται να τον διορθώσει το "κλείδωμα" της όποιας γέφυρας.

Εδώ συζητάμε όμως για το "βούτηγμα" όλων των υπόλοιπων χορδώ όταν κάνεις bend σε μια.

Αυτό το φαινόμενο ελαχιστοποιείται όταν έχεις πολά ή/και σκληρά ελατήρια.

(Εννοείται ότι τα πολλά ή/και σκληρά ελατήρια εν προκειμένω θα είναι λίγο τεντωμένα ωστε να "δίνουν" την συγκεκριμένη συνολική δύναμη που χρειάζεται το συγκεκριμένο σετ χορδών στο συγκεκριμένο κούρδισμα. )

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω μια Jackson ps4 και εχω αλλαξει το τρεμολο της που αν δεν σου εχει διαλυθει ακομα αργα ή γρηγορα θα αρχισει (να κλοτσανε βιδακια κ.λ.π.) με floyd rose pro. Σταθεροτατο και δεν ξεκουρδιζει με την καμια. Τωρα για τα bends... Ετσι ειναι αυτα τα μαραφετια

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.