Προς το περιεχόμενο
bihlas87

Ίδιες χορδές, ίδιο action, ίδιο relief, αλλά...

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε έβαλα να μετράς βραδιάτικα!

Οπότε τώρα η μόνη λύση είναι άσκηση για να είσαι το ίδιο άνετος και με την Τokai!! ή να δοκιμάσεις άλλες χορδές στην Tokai..

Θα ήθελα να το πάμε στην ακαμψία του συστήματος αλλά κάτι μου λέει ότι το θέμα θα καεί! ;D

Πάντως είναι προφανές ότι υπάρχουν παραμορφώσεις... μικρές. (πολύ)

Σταματάω γιατί δεν θέλω και πολύ. ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιο θεμα !  ;)

 

Να ειστε καλα ερωτωντες και απαντωντες, εμαθα και σημερα πραγματα που δεν ηξερα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και με το relief είναι περίεργη η κατάσταση, το maple είναι τόσο σκληρό που ξεβιδώνεις

μισή στροφή το truss rod και το μπράτσο ''έρχεται'' μετά απο ώρες.Σκέψου πόση διαφορά στο relief έχεις αν βάλεις παχύτερες χορδές, ένα σετ 10ρες με ένα

σετ 11ρες έχουν διαφορά τάσης περίπου 5 κιλά. Η δύναμη που ασκείς στο bend μπορεί να

είναι πχ 1 κιλό, άρα και εσύ λυγίζεις την κιθάρα, το αστείο είναι οτι επειδή είναι ελάχιστο

δεν υπάρχει περίπτωση να γίνεται αντιληπτό ;)

I know dude...φυσικος ειμαι παναθεμα με... ;D ;D ;D

 

Θα ήθελα να το πάμε στην ακαμψία του συστήματος αλλά κάτι μου λέει ότι το θέμα θα καεί! ;D

μα γιατι το λες αυτο?  :P

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έπρεπε να μπω στο τριπάκι!! Αλλά...

Πρόταση για πρακτικό τρόπο διερεύνησης της εικασίας του bihlas!

Κουρδίζουμε κατά διάστημα ημιτονίου ή τόνου ή τριημιτονίου μία από τις χορδές στις οποίες κάνουμε συνήθως bend, και έπειτα μετράμε την απόκλιση  από τον τόνο μίας άλλης χορδής (σε σύνηθες κούρδισμα). Θα το έκανα τώρα άλλα πρώτον συγκρατούμε ;D και δεύτερον νομίζω ότι η διαφορά είναι αμελητέα.

 

Το καψα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκτός από το πάχος του μπράτσου παίζει ρόλο και το σχήμα (και το βερνίκι ίσως) και πως κοντράρει το χέρι σου στα σηκώματα. Αν πατάει πιο καλά ο αντίχειράς σου θα είναι πιο εύκολα τα μπεντ

 

-Οι 2 Βach έχουν ακριβώς ίδια tuneomatic η οποία είναι πλατύτερη απο της Tokai,

οπότε οι χορδές κάνουν γωνία μετά τα saddles και ξανακάνουν πάνω στην ακμή

της γέφυρας πρίν φτάσουν στο tailpiece.

 

τι εννοείς; βρισκει σε δυο σημεία στη γέφυρα η χορδή;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραίο θέμα :)

 

πέρα από την ωραία εξήγηση του tanasee (την οποία δεν θα σκεφτόμουν), θα έλεγα οτι συνεισφέρει αρκετά το προφίλ του μπράτσου. Το πώς κρατάς το μπράτσο δημιουργεί μια συγκεκριμένη ροπή όποτε πας να κάνεις μπεντ, και είναι λογικό όταν αλλάζει το προφίλ να βάζεις την ίδια δύναμη αλλά να δημιουργείται διαφορετική ροπή από το μοχλό που δημιουργείται από τη δύναμη του χεριού σου (αλλάζει το μήκος από το σημείο εφαρμογης του χεριού σου στο μπράτσο μέχρι την άκρη του δαχτύλου που ακουμπάει τη χορδή που προσπαθείς να τεντώσεις)..

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκτός από το πάχος του μπράτσου παίζει ρόλο και το σχήμα (και το βερνίκι ίσως) και πως κοντράρει το χέρι σου στα σηκώματα. Αν πατάει πιο καλά ο αντίχειράς σου θα είναι πιο εύκολα τα μπεντ

ωραίο θέμα :)

 

θα έλεγα οτι συνεισφέρει αρκετά το προφίλ του μπράτσου.

 

Το προφίλ το είχα σχεδόν αποκλείσει διότι πέφτει ανάμεσα στα προφίλ των άλλων 2.

Εφόσον με βολεύουν εξίσου και οι 2 δεν θα έπρεπε η ενδιάμεση να με δυσκολεύει.

Σε αυτή με το 60s μάλιστα έχω ξύσει το βερνίκι με 1000ρι γυαλόχαρτο, in fact

ολόκληρη την κιθάρα.

 

ωραίο θέμα :)

 

Λίγο ''ψειριστικό'' αλλά μου φαινόταν περίεργο εδώ και καιρό, έπαιξα λίγο εναλλάξ και

με τις τρείς εχθές και μου την εδωσε να ρωτήσω. Δόθηκαν ενδιαφέρουσες απαντήσεις

τελικά ;)

 

τι εννοείς; βρισκει σε δυο σημεία στη γέφυρα η χορδή;

Πλέον απλά κάποιες ακουμπούν, παλιότερα είχα κατεβασμένο το tailpiece και έκαναν

γωνία. Tα saddles είναι πολύ μπροστά ώστε να ρυθμιστεί το intonation. Θα μπορούσα

βέβαια να ''φάω'' με τριγωνική λίμα τα σημεία όπου έβρισκαν αλλά έπαιξα με το ύψος

του tailpiece τελικά και έκανε αισθητή διαφορά.

 

Ευχαριστώ και πάλι παίδες.

 

 

 

 

IMGP0215.thumb.jpg.98a56a72b0dd5e2c2194c4fb6b08ffd1.jpg

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια hollow body που έχω, άλλαξα το floating tailpiece με ένα Howard Roberds και παρατήρησα το εξής: ρυθμίζοντας τη γωνία του(σε σχέση με το καπάκι της κιθάρας), αλλάζει το sustain και η αίσθηση στο παίξιμο.Μικρότερη γωνία= περισσότερο sustain και πιο σκληρή στο παίξιμο.Μεγαλύτερη γωνία= λιγότερο sustain και πούπουλο στο bends.Ελπίζω να βοήθησα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.