Προς το περιεχόμενο

Η αρμονική εξέλιξη των blues


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάρτε και την κλασική παραλλαγή του T-Bone Walker.

 

|G7       |C9     | G7         | G7           |

|C9       |C9     | G7  Am7 | Bm7 Bbm7 |

|Am7     |Cm7   | G7  C9   | G7  D+      |

 

 

Σουπερ ;) ;) ;) ;) ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο Theod. Εκτός από τη θεωρία του πράγματος, ακούγοντας τα κλιπς σου, καταλαβαίνει κανείς και από προήλθαν διάφορα κοντινά στο μπλουζ στυλ.

 

Aντε βρε συ jj πες και στο triggara και στα αλλα παιδια που παίζουν να ρίξουν καμια πενια

;) ;) ;) ;) :) :) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Theod θελω μια επεξήγηση στις αντικαταστάσεις με maj7 στην τελευταία σειρα που εκανες.

 

Με ποια λογικη βγαίνουν μεγαλες  7 εκει περα?

\

 

Τσεκαρε το blues for Alice του Charlie Parker χι ντι ιτ νοτ μι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Theod θελω μια επεξήγηση στις αντικαταστάσεις με maj7 στην τελευταία σειρα που εκανες.

 

Με ποια λογικη βγαίνουν μεγαλες  7 εκει περα?

Είναι το λεγόμενο "John Coltrane turnaround" όπου κάποια απο τα ακόρντα που προκύπτουν από τρίτονες αντικαταστάσεις (συγκεκριμένα τα bIII, bVI και bII) παίζονται σαν maj7 και όχι σαν dominant. Π.χ. από το turnaround Ι-bIII7-bVI7-bII7 προκύπτουν οι παραλλαγές Ι-bIII7-bVImaj7-bII7 ή Ι-bIIImaj7-bVImaj7-bIImaj7 ή IIIm7-bIIImaj7-bVImaj7-bIImaj7 κλπ.

 

Theod, καλό θα ήταν να γράψεις γι' αυτή την παραλλαγή στο άλλο thread.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι το λεγόμενο "John Coltrane turnaround" όπου κάποια απο τα ακόρντα που προκύπτουν από τρίτονες αντικαταστάσεις (συγκεκριμένα τα bIII, bVI και bII) παίζονται σαν maj7 και όχι σαν dominant. Π.χ. από το turnaround Ι-bIII7-bVI7-bII7 προκύπτουν οι παραλλαγές Ι-bIII7-bVImaj7-bII7 ή Ι-bIIImaj7-bVImaj7-bIImaj7

 

Theod, καλό θα ήταν να γράψεις γι' αυτή την παραλλαγή στο άλλο thread.

 

Coltrane changes wOh ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aντε βρε συ jj πες και στο triggara και στα αλλα παιδια που παίζουν να ρίξουν καμια πενια

 

Θα κάτσω να γράψω το βραδάκι. Ωραία πράματα!

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι το λεγόμενο "John Coltrane turnaround" όπου κάποια απο τα ακόρντα που προκύπτουν από τρίτονες αντικαταστάσεις (συγκεκριμένα τα bIII, bVI και bII) παίζονται σαν maj7 και όχι σαν dominant. Π.χ. από το turnaround Ι-bIII7-bVI7-bII7 προκύπτουν οι παραλλαγές Ι-bIII7-bVImaj7-bII7 ή Ι-bIIImaj7-bVImaj7-bIImaj7 ή IIIm7-bIIImaj7-bVImaj7-bIImaj7 κλπ.

 

Σωστος ο Σπυρος.

 

Eπισης μπορουμε να το δουμε απο το τελος: δηλ. Gb7 (bII7) αντι για C7 (V7)=

τριτονη υποκατασταση και προηγειται το II-V του Gb, δηλ. Ab-Db.

 

Πολλα μπραβο στον THEOD  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α γεια σου λεω κ γω τι γινεται εκει περα.......

 

Συχνο δεν ειναι αλλα το ακους που και που.Ειναι πολυ σκληρος ηχος το coltrane changes.Και υπερτατο τεχνικοαρμονικοσολιστικα κ συνοδευτικα.Ελαχιστοι παιχτες δοκιμασανε να το παιξουν γιατι ειναι απαιτητικο.

 

Θα στο παιξω αν το περασεις 150 bpm σε 8α.Εκπτωσεις δεν κανω σαν υπερπαιχτης που ειμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου