Προς το περιεχόμενο

Πνευματική ιδιοκτησία και τεχνολογικές εξελίξεις


skantzos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αλλά επειδή βαριέμαι ασύστολα της επιχειρηματολογίες του στυλ "εμείς οι Ούννοι και φτωχοί τω πνεύματι φραπεδοεφευρέτες and good for nothing else βδέλες της γης".

 

Ε, καλά τώρα... επειδή το βαριέσαι, δε σημαίνει ότι είναι λάθος.

 

Ευτυχώς πάντως που η ΙΒΜ προτίμησε το Open Architecture τότε. Κακό του κεφαλιού της, καλό όμως για εμάς.

 

Αυτή η ιστορία με τις "ανοιχτές αρχιτεκτονικές" και λοιπές κλαπαπεπονιές, είναι άλλο ένα καταφύγιο των φίλων της πειρατείας (στο στυλ "κοίτα, ακόμη και ο ΤΑΔΕ τελικά υποστηρίζει την ελευθερία στη διακίνηση μπλα μπλα, οπότε....").

 

Ας γνωρίζετε λοιπόν ότι όλα τα προϊόντα ανοικτού λογισμικού κλπ κλπ δεν είναι προϊόντα χωρίς ΑΠΟΛΥΤΩΣ οχυρωμένα "πνευματικά δικαιώματα" - το αντίθετο. Απλώς, με τη σύμφωνη γνώμη των ιδιοκτητών πνευματικής περιουσίας, παραχωρείται το δικαίωμα χρήσης ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ.

 

Τίποτε άλλο δε συμβαίνει. Αυτή τη σύμφωνη γνώμη μπορούν να την αναιρέσουν ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ (πρώτον) και ούτως-ή-άλλως τη παραχωρούν στα πλαίσια συγκεκριμένων όρων χρήσης, μη-μεταπώλησης κλπ.

 

Μην παραπληροφορείτε τους ανθρώπους.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 341
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εγώ θα πάρω την ευκαιρία για να ζητήσω συγνώμη, γιατί μικρός είχα αναπτύξει ενδιαφέρον σε διάφορα είδη μουσικής και έγραφα σε κασέτες κομμάτια απο το ραδιόφωνο πχ. από το τρίτο πρόγραμμα.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Home_Taping_Is_Killing_Music

 

Βλέπετε δέν ήξερα ότι η ιδιότητα να ηχογραφούν το ραδιόφωνο όλα τα κασετόφωνα της εποχής προοριζόταν αποκλειστικά στην ηχογράφηση παρασίτων για μετέπειτα ακρόαση  ::)

 

Κάτι που σχετίζεται άμεσα με το θέμα (όχι δέν έκανα λάθος στο link):

 

http://berkeley.edu/news/media/releases/2008/12/02_cortex.shtml

 

Ότι η πειρατεία είναι Ελληνικό φαινόμενο ή φαινόμενο καθαρά υπανάπτυκτων χωρών πρώτη φορά το ακούω. Η διαφορά είναι ότι αλλού υπάρχουν σοβαρότερες (?) προσπάθειες να καταπολεμηθεί και όχι ότι δέν υφίσταται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Προς theoctapus:

Να προσθέσω προς διευκρίνιση ότι δεν θυμάμαι σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα της ΕΕ των 12 που έχω επισκεφθεί, να κυκλοφοράει τόσο παράνομο υλικό στα υπαίθρια καταστήματα των πεζοδρομίων (από την Πατησίων μέχρι τις παραλίες του Μαραθώνα) όπως στην Ελλάδα μας.

Ας μη ξεχνάμε ότι από εκεί ξεκίνησε η κατρακύλα της μουσικής βιομηχανίας στην χώρα μας πολύ πριν τα piratebay. Ελπίζω δε ότι είναι αυτονόητο ότι οι μετανάστες δεν είναι αυτοί που το δημιουργούν και ας φαίνονται πως είναι αυτοί που το διακινούν.

 

Αυτά όσον αφορά την Ελλάδα μας αφού συμφωνώ με trolley και superfunk στα σχετικά, αν και πραγματικά θα ήθελα να μην γίνει άλλη μια πολιτική κουβέντα το θέμα. (απο αυτές που απαγορεύουν οι κανονισμοί).

 

Νομίζω όμως ότι πραγματικά τίθεται θέμα επανατοποθέτησης παγκοσμίως στη διαχείριση των δικαιωμάτων γενικότερα. Εχουν αμφισβητηθεί από κάποιες φωνές με επίσημο τόνο, που όμως δεν έχουν συνέχεια (βλέπε piratebay party στη Σουηδία που κατέβασε ρολά).

 

Ας συζητηθεί το θέμα επι της μουσικής και ότι την αφορά. Ουτε φάρμακα, ούτε ΔΝΤ.

 

Ευχαριστώ σας.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην παραπληροφορείτε τους ανθρώπους.

Μετά από 10ετή ενεργό ρόλο στην συγκεκριμένη εταιρεία (και Ελλάδος και Αγγλίας) που ανέφερα, δεν παραπληροφορώ κανένα.

 

Ας μη ξεχνάμε ότι από εκεί ξεκίνησε η κατρακύλα της μουσικής βιομηχανίας στην χώρα μας πολύ πριν τα piratebay.

Μπορείς να επεκταθείς σε παρακαλώ ;

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Δυό λόγια: Αντίγραφα κασετών παλιά και γιγάντωση φαινομένου με CD που έχουν ακόμα και το εξώφυλλο και κυρίως άριστη διανομή. Συνέπεια "Κατάρρευση δισκοπωλείων".

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

For the record. Δεν αμφιβάλω καθόλου για τις "αγνές" προθέσεις των Ελλήνων. Τα έχουμε πεί τόσες φορές που πρέπει να θεωρείται αξίωμα πλέον. Αλλά μερικά στοιχεία που και που έτσι για να μπεί σε προοπτική το θέμα δεν βλάπτουν.

 

Περι λογισμικού, είναι γεγονός ότι υπάρχει ένα θέμα κοστολόγησης που δημιουργεί μεγάλες διακυμάνσεις. Βέβαια το ότι κάτι είναι υπερεκτιμημένο δεν πάει να πεί ότι δικαιολογείται η παράνομη χρήση του, αλλιώς όλοι θα κυκλοφορούσαμε με σπόρ αυτοκίνητα.

 

Επίσης η κυκλοφορία παράνομου υλικού δεν έχει να κάνει μόνο με την ζήτηση αλλά και με το κατά πόσο η νομοθεσία κατά του παραεμπορίου (αν υπάρχει κάτι τέτοιο εδώ) εφαρμόζεται ή όχι.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυό λόγια: Αντίγραφα κασετών παλιά και γιγάντωση φαινομένου με CD που έχουν ακόμα και το εξώφυλλο και κυρίως άριστη διανομή. Συνέπεια "Κατάρρευση δισκοπωλείων".

 

Ακριβως,η εγχωρια δισκογραφια εχει καταρευσει πολυ πριν αγορασουν pc τα 10χρονα (αναφερομαι σε ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ηλικια) και να κατεβαζουν οτι πεταει & οτι κολυμπαει...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα μιλάμε για την δισκογραφία και τις πωλήσεις δίσκων / cd που, έχω την εντύπωση και ίσως κάνω λάθος,  στην χώρα μας εγγενώς δεν μπορούν να αποτελέσουν βασικό εισόδημα για τον μουσικό.

Αρα μιλώντας για "μουσική βιομηχανία" μιλάμε για δισκογραφικές. Δεν αναφερόμαστε στην ευμάρεια της μουσικής δημιουργίας καθεαυατή.

Σωστά;

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Δυστυχώς ή ευτυχώς "μουσική βιομηχανία" και μουσικός δημιουργός ήταν αλληλένδετα από την αρχή που υπήρξε η μουσική σαν "προϊόν" σε ράφι. Η συμφωνίες μεταξύ τους είναι προβληματικές (λεόντιες) αλλά δεν είναι θέμα της συζήτησης μας το αν εγώ βγάζω 10 ευρώ και όχι 1000 από τη συμφωνία με τη δισκογραφική για τη δουλειά μου σαν δημιουργός. Ας ανοίξουμε άλλη κουβέντα γι αυτό το πολύ σημαντικό θέμα.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά μόνο εγώ θυμάμαι τους τσιγγάνους με τα καρότσια φουλ στην πειρατική κασέτα και τα συνοικιακά δισκάδικα που σου έγραφαν όποιο δίσκο ήθελες; Είχαν μάλιστα και δικά τους κασετο-compilations τα οποία ορισμένες φορές ήταν τόσο επιτυχημένα που τα έκαναν και σειρές.

Αυτό που έκανε τη διαφορά κατόπιν ήταν η ψηφιακή ποιότητα...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου