Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

OFFTOPIC (ελπίζω):

 

Σημαντικές ενδείξεις ότι ο Tom Waits ΔΕΝ αποτελεί επιρροή του Δελληβοριά.

 

(σόρυ Αλεχάντρο)

 

:)

 

 

 

ΩΧ, ξέχασα τις ενδείξεις:

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα, το βιντεακι δεν λεει τιποτα!

ο δεληβοριας εχει εντονα χιουμοριστικα στοιχεια αλλα και στοιχεια προζας στις εμφανισεις του.

το συγκεκριμενο(επειδη το ειχα δει και ζωντανα) ηταν ενα αφιερωμα στις διαφημισεις του 80 και του 90 που (το μεγαλυτερο μερος του κοινου του ηταν παιδια)ειχαν κανει εντυπωση και κατα καποιο τροπο εχουν μεινει!

τοτε μου χε φανει εξυπνο και αστειο και τωρα που το ξαναειδα με εκανε να χαμογελασω. :)

 

αλλα οριστε και ενα βιντεακι, που δειχνει αυτο που λεω εγω! :)

 

φανταζομαι πως δεν θα σου αρεσει, αλλα εγω το βρισκω πολυ του γουστου μου... :)

 

 

Εμένα δε μου έχει τύχει αυτό. Πάντα έβρισκα κάτι ενδιαφέρον στις επιρροές των επιρροών μου. Για την ακρίβεια, μέσω αυτής της οδού έβρισκα πάντα νέα ενδιαφέροντα πράγματα.

 

εγω λεω πως πολλες φορες εχω βρει ενδιαφεροντα πραγματα, αλλα αλλες(τις πιο πολλες) εχω πεσει σε πραγματα που δεν μου εχουν πει τιποτα.ακομα χειροτερο δε, ειναι οταν δεν καταφερνω καν να βρω τι συνδεει την επιρροη της επιρροης μου με την επιρροη μου! :)

μπορω να γραψω μια τεραστια λιστα και για τις δυο κατηγοριες αλλα φοβαμαι πως θα βγουμε οριστικα οφτοπικ)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω λεω πως πολλες φορες εχω βρει ενδιαφεροντα πραγματα, αλλα αλλες(τις πιο πολλες) εχω πεσει σε πραγματα που δεν μου εχουν πει τιποτα.ακομα χειροτερο δε, ειναι οταν δεν καταφερνω καν να βρω τι συνδεει την επιρροη της επιρροης μου με την επιρροη μου! :)

μπορω να γραψω μια τεραστια λιστα και για τις δυο κατηγοριες αλλα φοβαμαι πως θα βγουμε οριστικα οφτοπικ)

 

Θα με ενδιέφερε να δω αυτή τη λίστα, διότι (από το παράδειγμα με το Δελληβοριά) ενδέχεται να είναι ψιλο-άκυρη... (κατά τη γνώμη μου πάντα).

 

Δηλ. αν εσένα σου άρεσε η Μπέσυ Αργυράκη, και η Αργυράκη έλεγε σε μία συνέντευξή της (επειδή ήτο της μόδας) ότι βασική επιρροή της ήταν η Μονσεράτ Καμπαλιέ, και εσύ έψαχνες στη Μονσεράτ στοιχεία της Αργυράκη... μάλλον θα υπήρχε πρόβλημα.

 

:)

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα με ενδιέφερε να δω αυτή τη λίστα, διότι (από το παράδειγμα με το Δελληβοριά) ενδέχεται να είναι ψιλο-άκυρη... (κατά τη γνώμη μου πάντα).

 

Δηλ. αν εσένα σου άρεσε η Μπέσυ Αργυράκη, και η Αργυράκη έλεγε σε μία συνέντευξή της (επειδή ήτο της μόδας) ότι βασική επιρροή της ήταν η Μονσεράτ Καμπαλιέ, και εσύ έψαχνες στη Μονσεράτ στοιχεία της Αργυράκη... μάλλον θα υπήρχε πρόβλημα.

:)

θετεις δυο ζητηματα.

κατ αρχην, πως μπορουμε να ξερουμε ποιες ειναι οι επιρροες καποιου?

ειτε αν καταφερουμε να διακρινουμε καποια στοιχεια μεσα στο εργο του ειτε -πιο ευκολα και πιο συχνα- να τον ακουσουμε να μιλαει σε καποιες συνεντευξεις για αυτο.

δυστυχως δεν μπορουμε να κανουμε τον ορο της αληθειας για να ξερουμε αν οντως ειναι ετσι η αν υποκρινεται επειδη ειναι κουλ να θαυμαζεις τον...χατζιδακη ας πουμε.

 

και σου λεω, ο δεληβοριας επαιζε τομ γουειτς στο ραδιοφωνο, εχει προσεγγισει ενα κομματι του(αυτο του βιντεο) και εχει πει και ο ιδιος πως τον εχει επιρρεασει.

τι παραπανω θελουμε για να πουμε ''ναι, ο tw ειναι επιρροη του δεληβορια''?

η μπορουμε να πουμε πως λεει ψεμματα επειδη οι μουσικες τους δεν μοιαζουν?

 

οσο για την λιστα που λεγαμε,επιλεγω να προσεγγισω το πραγμα απο την μερια της αισθητικης και πολυ πολυ προχειρα μου ερχονται στο μυαλο μου διαφορα.....

απο την τριανταφυλλου(επειδη την ανεφερα πιο πριν) οδηγηθηκα στον τομ γουειτς και στον φρανκ ζαπα(που δεν μαρεσουν) στην μπετυ σμιθ και στον νικ χορνμπι(που μαρεσει και που με την σειρα του με οδηγησε σε ενα καρο μουσικες που δεν μαρεσαν αλλα και σε μερικες που με αφησαν αφωνο για καιρο) στον μπαροουζ που μαρεσει πολυ και στον κερουακ που μαρεσει λιγοτερο, αλλα και στους μπουκοφσκι και γκινσμπερκ που δεν μαρεσαν καθολου.

 

απο την αλλη, ας πουμε...ο αυγουστος κορτω με οδηγησε στον μπεντζαμιν μπλακ που με εκανε να χασω τα αυγα και τα καλαθια, ενω την ιδια στιγμη δηλωνε ομοαιματος καλλιτεχνικα με τον κουντερα και τον χωμενιδη που δεν μπορω να τους αντεξω με τιποτα.

την ιδια στιγμη δηλωνει μεγαλος φαν του χατζιδακι που τον εχω στην ιδια θεση με ελαχιστους......

 

απο την αλλη, μια απο τις αγαπημενες μου ελληνικες μπαντες ειναι τα διαφανα κρινα....

μεσα στο εργο τους και στις συνεντευξεις τους μπορει κανεις να βρει δεκαδες αναφορες σε βιβλια, ταινιες και αλλους καλλιτεχνες....μεσω των κρινων ξαναεπεσα στην μπετυ σμιθ που ανεφερα πιο πριν αλλα και στην μακ καλερς(η καρδια κυνηγαει μοναχη).την ιδια στιγμη τα κρινα εκτιμουν (και νταραβεριζονται) με τον γ.ι. μπαμπασακη που και μονο η αναφορα του ονοματος του με κανει να ανεβαζω πυρετο.....

 

και ολα αυτα, χωρις να χρειαστει να παω καν στο σινεμα.....! :)

 

 

τρεχα γυρευε δηλαδη....!!!! :)

 

εντιτ!

Δηλ. αν εσένα σου άρεσε η Μπέσυ Αργυράκη, και η Αργυράκη έλεγε σε μία συνέντευξή της (επειδή ήτο της μόδας) ότι βασική επιρροή της ήταν η Μονσεράτ Καμπαλιέ, και εσύ έψαχνες στη Μονσεράτ στοιχεία της Αργυράκη... μάλλον θα υπήρχε πρόβλημα.

μα δεν θα ψαχναμε για στοιχεια της αργυρακη στα κομματια της καμπαγιε, μα το αντιστροφο, στοιχεια της καμπαγιε μεσα στα κομματια της αργυρακη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, να σε ενημερώσω ότι εγώ και η παρέα μου ανακαλύψαμε τον Waits την εποχή του Swordfishtrombones ως προέκταση της μετά-πανκ αισθητικής μας, όχι ως προέκταση της στάνταρ αμερικανοτραφούς παράδοσης τραγουδοποιών (όπως ο Randy Newman ή ο Billy Joel π.χ.).

Και εγώ το ίδιο - δυστυχώς. Χρειάστηκε να περάσουν λίγα χρονάκια και να έρθω σε επαφή με άλλα ακούσματα όπως tangos, Kurt Weill, Gershwin, Dr. John κλπ. για να καταλάβω κάποια πράγματα από τη μουσική του Waits και να αποφύγω το κλισέ "ο ψαγμένος τύπος που ακούει (και καλά) Tom Waits, Lounge Lizards, John Zorn και Ornette Coleman και στην πραγματικότητα δεν ξέρει τι του γίνεται".

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν υπάρχει περιθώριο για διαφωνία, παρά μόνο θεωρητικό. Η πραγματικότητα είναι ότι ο ήχος της μπάντας του Waits δεν οφείλεται στη κατανάλωση αλκοόλ ή άλλων ουσιών.

 

θα ήταν τελείως κουτό να νομίζει κανείς πως ο ήχος του ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ στη κατανάλωση αλκοόλ. Κάποια στοιχεία για την ζωή του ανέφερα, σε περ'ιπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται.

Επίσης δεν μίλησα για τον ήχο της μπάντας του. Είναι σαφές πως πολλά χρόνια τώρα παίζει με καταπληκτικούς (επαγγελματίες) μουσικούς.

 

Τέλος, δεν βρίσκω τίποτα θεωρητκό στην (δική μου) διαφωνία. Ο Θωμάς ήταν ένας άνθρωπος συνεπής προς την ζωή που είχε διαλέξει, έπινε πολύ, έπαιζε πιάνο σαν βάρβαρος(ή σαν παιδί) και τραγουδούσε σαν γάιδαρος(με την καλή έννοια.. ;D). Και τώρα είναι συνεπής προς την (καινούργια) ζωή του. Φροντίζει την οικογένεια του και τον κήπο του και φτιάχνει δισκάρες.

 

EDIT

Χμμ..Τώρα που ξαναβλέπω τα ποστ νομίζω πως προέκυψε σύγχυση. Εγώ αναφέρομαι στην μουσική του Waits και την σχέση της με το αλκοόλ ενώ ο trolley στον ήχο της μπάντας του Waits και την σχέση του με το αλκοόλ..Trolley, έτσι είναι?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χμμ..Τώρα που ξαναβλέπω τα ποστ νομίζω πως προέκυψε σύγχυση. Εγώ αναφέρομαι στην μουσική του Waits και την σχέση της με το αλκοόλ ενώ ο trolley στον ήχο της μπάντας του Waits και την σχέση του με το αλκοόλ..Trolley, έτσι είναι?

 

Κοίτα... κρίνοντας από το άβαταρ που χρησιμοποιείς, την οικειότητα (Θωμάς.. κλπ), αλλά και τη γενικότερη τοποθέτηση, συμπεραίνω ότι θεωρείς τον εαυτό σου κάπως.. ειδικό επί του θέματος, οπότε ίσως δεν έχει νόημα η συζήτηση.

 

Απλά - και ακριβώς λόγω αυτής της οικειότητας - σε παρακαλώ να αναλογιστείς μήπως δεν πρόκειται για οικειότητα αλλά για οικειοποίηση.

 

:)

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα... κρίνοντας από το άβαταρ που χρησιμοποιείς, την οικειότητα (Θωμάς.. κλπ), αλλά και τη γενικότερη τοποθέτηση, συμπεραίνω ότι θεωρείς τον εαυτό σου κάπως.. ειδικό επί του θέματος, οπότε ίσως δεν έχει νόημα η συζήτηση.

 

Απλά - και ακριβώς λόγω αυτής της οικειότητας - σε παρακαλώ να αναλογιστείς μήπως δεν πρόκειται για οικειότητα αλλά για οικειοποίηση.

 

:)

 

 

 

Δεν θεωρώ καθόλου ειδικό τον εαυτό μου επί του θέματος ούτε οικειοποιούμαι τίποτα.

Αλλά, μετά το τελευταίο σου ποστ, σίγουρα δεν έχει νόημα η συζήτηση.

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραίος ο Δεληβοριάς, δεν την είχα ακούσει αυτή τη διασκευή. Λείπει κάτι όμως....η μπαρουτοκαπνισμένη-βουτηγμένη στο μπέρμπον-αγριοφωνάρα του γερο-Θωμά..

Παρ'όλα αυτά μου άρεσε. Πολύ.

 

Ξέρει κανείς, αν υπάρχει άλλη διασκευή τραγουδιού του Waits από έλληνα καλλιτέχνη;

Πέρα από τον Δεληβοριά, έχω ακούσει την Έλλη Πασπαλά να λέει το "Temptation"..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανείς, αν υπάρχει άλλη διασκευή τραγουδιού του Waits από έλληνα καλλιτέχνη;

Πέρα από τον Δεληβοριά, έχω ακούσει την Έλλη Πασπαλά να λέει το "Temptation"..

 

πραγματι η πασπαλα ειχε πει το τεμπτεισον σε μια πιο...τζαζ προσεγγιση και μαλιστα πολλα χρονια πριν την νταιανα κραλ!

 

στα ελληνικα εχει πει και ο μουζουρακης το ινβιτεισον του δε μπλουζ...

κατι αλλο δεν μου ρχεται στο μυαλο!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.