Προς το περιεχόμενο

Ποιό VJ software;


jumerang

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά επειδή είμαι παντελώς άσχετος σε τέτοιου είδους θέματα...

Ξέρετε κανένα vj software να μου προτείνετε;; To θέλω για προβολή εικόνων και βίντεος καθώς και μίξεις τους πίσω απ'την πλάτη της μπάντας, την ώρα του live. Κάποιο freeware και εύχρηστο φυσικά για αρχή, καθότι τόσο εγώ όσο κι αυτός που θα το χειρίζεται εν ώρα live δεν είμαστε και ...ειδήμονες...  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks Ιάσωνα αλλά δεν εννοούσα τέτοιου είδους προγράμματα... Σ'αυτή την κατηγορία έχω και το Pinnacle το οποίο και μια χαρά μάλιστα!

 

Εννοούσα προγράμματα projection, που να τα χειρίζεσαι ζωντανά εν ώρα live, party, event κλπ κλπ για slides show και video show. Αυτά που μου αναφέρεις είναι για video capture, editing, montage κλπ κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Λοιπόν... ArKaos GrandVJ.

Εγώ δουλεύω την προηγούμενη έκδοση και είμαι  απόλυτα ικανοποιημένος.

Έχει δικές του γεννήτριες για Fx, Samples και μπορείς να κάνεις και καταπληκτικά Multi Shots με κάμερες και γραφικά Real Time.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου διέφυγε και ξέχασα να σου πω οτι το πρόγραμμα δεν είναι Free

Έχει ελάχιστο κόστος βέβαια για την δουλεία που κάνεις.

 

Στο παρακάτω Link θα βρεις αρκετές πληροφορίες για Freeware vJ Software

http://createdigitalmotion.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε noisemakerioannina thanks a lot! Νομίζω ότι αρχίζω να προσανατολίζομαι κάπως!

 

Φυσικά αν ξέρει και κάποιος άλλος φίλος οτιδήποτε, είναι ευπρόσδεκτη η βοήθειά του, ε;!  :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...