Προς το περιεχόμενο
bernik

Περί ξύλων ένα ενδιαφέρον τεστ που βρήκα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Περίεργο γιατί η συγκεκριμένη κιθάρα δεν είναι high end σαν τις Anderson, Suhr κ.λ.π που όντως ειναι άλλη φιλοσοφία, κομπρεσσαρισμένες με πολύ high end κ.λ.π. Αυτή η Tele θα έλεγα ότι ακούγόταν ώς η επιτομή του vintage ήχου. Και τι vintage ήχος είναι αυτός που δεν μοιάζει στα original άραγες...

 

γιατι ο GROSH φτιαχνει σταθερα ΤΕΛΕΙΕΣ κιθαρες,οι περισσοτερες vintage Fender ειναι all over the place ,κυριως λογω της τεραστιας διαφορας που εχουν οι μαγνητες τους απο κιθαρα σε κιθαρα,ας οψεται το hand winding,oσo και της ποιοτητας της κατασκευης....αλλα και των μεγαλων αποκλισεων στο ΒΑΡΟΣ τους (οι αποκλισεις στο βαρος υπαρχουν σε ΟΛΕΣ τις εποχες και οχι μονο στα 70s),προσωπικα ελαχιστες vintage Fender (εχω παιξει παρα πολλες και ειχα και πολλες) με εκαναν να πω "Whow"! :),οι σημερινες ειναι πολυ καλυτερες,απλα οι παλιες εχουν οντως τρελλο vibe.... ;)

 

γενικα ειναι πολυ ευκολο να φτιαξεις μια τελεια Tele,οποτε θες σου φτιαχνω μια ,καλυτερη και απο του Grosh.. ;D,με το 1/3 των χρηματων... :),πες μου μονο για τη μουσικη την θελεις... ;)

 

Aν θες σου λεω και το μυστικο,δεν ειναι δα και rocket science. :) 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξύλο πάλλεται επειδή συντονίζεται σε κάποιες συχνότητες. Επείδη όμως δεν υπάρχει το αεικίνητο στη φύση δεν μπορεί να ξεκινήσει να πάλλεται χωρίς κάτι άλλο να του δώσει ενέργεια. Στην περίπτωση μας εδώ την ενέργεια την δίνουν οι χορδές.

 

Η κινητική ενέργεια των χορδών δεν μπορεί να εξαφανιστεί, αν δεν μετατραπεί σε κάτι άλλο (αρχή διατήρησης της ενέργειας). Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι η κινητική ενέργεια των χορδών μετατρέπεται σε άλλες μορφές ενέργειας. Τα ρεύματα Moody μέσα στα πηνία είναι μια μορφή ενέργειας. Η εναλλασόμενη τάση που παράγει ένας  μαγνήτης στην προσπάθεια του να αντισταθεί στο αίτιο που μεταβάλλει το μαγνητικό του πεδίο (φαινόμενο Lenz) είναι μια άλλη μορφή ενέργειας. Οι δονήσεις στο ξύλο είναι μια μορφή ενέργειας. Μετά έχουμε και μια μικρή ποσότητα που παντα μετατρέπεται σε θερμότητα λόγω τριβών κ.λ.π.

 

Όλοι αυτοί οι παράγοντες δρούν ανταγωνιστικά στην ταλάντωση των χορδών και τελικά την σταματάνε. Αφήνοντας για λίγο τους παράγοντες κατασκευή, μαγνήτες κ.λ.π μιας που το θέμα είναι τα ξύλα, αυτό πρακτικά σημαίνει ότι έναν μαλακό, ελαφρύ ξύλο το οποίο ταλαντώνεται έντονα απορροφά μεγάλο μερός της κινητικής ενέργειας των χορδών. Ένα πολύ σκληρό ξύλο ή άλλο υλικό είναι σαφώς πιο ανακλαστικό και απορροφά λιγότερη ενέργεια επιτρέποντας στις χορδές να πάλλονται για περισσότερη ώρα.

 

Ο συντονισμός όμως των ξύλων και το υπόλοιπων μερών (παράδειγμα τα ελατήρια μιας strat) στις ιδιοσυχνότητες τους επιστρέφει πίσω στη χορδή (και όχι σους μαγνήτες) λόγω της ανάδρασης της κινητικής τους ενέργειας (κινητική ενέργεια από τα ξύλα στις χορδές)ενισχύοντας τις συχνότητες στις οποίες ταλαντώνονται. Αυτή είναι και η συνεισφορά της ταλάντωσης των ξύλων στον ήχο και ο λόγος που δεν χρησιμοποιούμε τα σκληρότερα δυνατά υλικά τα οποία θα μας προσέφεραν μεν την μικρότερη δυνατή απορρόφηση όμως θα είχαν μηδενικό resonance (συντονισμό στην ιδιοσυχνότητα τους), αφήνοντάς μας με έναν εντελώς "συρμάτινο" ήχο.

 

Αυτός είναι και ο λόγος που ένας μαγνήτης ακούγεται ίδιος είτε στηρίζεται πανω στο όργανο, είτε δεν ακουμπάει σε αυτό και τον κρατάς απέναντι από τις χορδές. Και αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να κρίνουμε μια ηλεκτρική κιθάρα ακουστικά πρώτα κατά τη γνώμη μου. Τελικά ο μαγνήτης δεν κάνει τίποτα περισσότερο από το να μεταφράζει σε σήμα τις συχνότητες της χορδής. Το πως αυτή ακούγεται έχει να κάνει (και) με τα ξύλα και το ακούμε και εμείς εν πολλοίς σε μια solid body ότ6αν παίζουμε ακουστικά.

 

Πολύ ωραία ανάλυση και συμφωνώ απόλυτα. ΕΤΣΙ ακριβώς επιδρά το οποιοδήποτε υλικό κατασκευής σώματος/μπράτσου (+ τα υπόλοιπα πλαστικά και μεταλλικά υλικά) στον ηλεκτρικό ήχο του οργάνου.

 

Τώρα το πόσο και πως επιδρά το κάθε υλικό, είναι το όλο θέμα συζήτησης.

 

Θα ήθελα να συμπληρώσω στο ποστ του Κώστα από πάνω, ένα στοιχείο που είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο blue. Αν αφαιρέσουμε από την κυμματομορφή μιας νότας το attack και το decay τότε αυτό που μένει, καθιστά αδύνατη την αναγνώριση του οργάνου. Αυτό που περιγράφει ο Κώστας είναι ακριβώς η (όποια) επίδραση των υλικών στα attack και το decay.

 

Βεβαίως, ειδικά το attack καθορίζεται σε ύψιστο βαθμό από τον τρόπο παιξίματος, την πένα κλπ. Ο Bill Lawrence έλεγε ένα ανέκδοτο, όπου κάποιος τον ρώτησε μετά από live τι μαγνήτη έχει στο bridge της κιθάρας του και βγάζει τέτοιο twang. Του έδειξε την κιθάρα... και είχε μόνο έναν neck μαγνήτη!  ;D Με το παίξιμό του όμως ο παππούς (εναλλαγές του που, πόσο και πως έπαιζε με την πένα) κατόρθωνε να δίνει διαφορετικά ηχοχρώματα από ένα "περιορισμένο" όργανο.

 

Άρα ας μείνουμε στο ότι το feeling που έχει ο παίκτης και το "ταλέντο" του είναι πάνω απ'όλα. Αρκεί να μην τον πολεμάει το όργανο.

 

Τώρα, έχουμε πει εκατό φορές ότι, για να καλύψουν τις παραπάνω "προδιαγραφές" περί attack/decay οι οργανοποιοί έχουν κάποιες έτοιμες "συνταγές" (προερχόμενες από την εμπειρία) συν το "ένστικτό" τους. Είναι ό,τι μπορούν να κάνουν, και τίποτα περισσότερο. Και πάλι, αν διαβάσει κάποιος τι γράφουν σοβαροί οργανοποιοί θα διαπιστώσει ότι δεν δίνουν ποτέ ποσοστό σιγουριάς πάνω από 50-60% για το πως ακριβώς θα ακούγεται ένα όργανο όταν ολοκληρωθεί. Μια γενική κατεύθυνση μπορούν να δώσουν, γιατί γνωρίζουν καλά τις "χαοτικές" παραμέτρους που εισάγουν τα υλικά.  ;)

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εισαι καλα διαβασμενος...με το ΚΙΛΟ απο του Manny's τις επαιρνε.. ;) (σιγα μην ειχαν και custom shop οι bean counters της CBS... ;D)

Πριν γινει γνωστος ναι,δεν αντιλεγω!

Οταν ομως εγινε ποπ,αρχισαν οι γνωστες "μιζες"... ;)

Ασε που τοτε ολο το εργοστασιο ενα καστομ σοπ ητανε (οπως και ολα τα αλλα),

με τους "διαλεχτους" παιχτες-μιζαδορους να μπαινοβγαινουν,και να προτεινουν,

ή ακομη και να απαιτουν.. 8)

-Αυτο συμβαινει με καθε ανεξαρτητο οργανοποιο,βιοτεχνη,ή βιομηχανο.

Αν δεν πλησιασει εκεινος τους διασημους παιχτες (που θα προβαλουν τα προϊοντα του),

θα ερθουν εκεινοι για τζαμπα πραμα,ή ακομα και συμβολαια με χαρτζηλικι. ::) ;)

 

με ολο το σεβασμο αυτο που λες ανηκει στη σφαιρα της ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ φαντασιας,φτωχους μεταναστες απο το Μεξικο χρησιμοποιουσε  ;)

 

Επισης με σεβασμο,να συμπληρωσω,οτι καποιοι απο αυτους τους φτωχους,

ειχαν ηδη τεραστια πειρα στην οργανοποιϊα,αφου οταν οι Μεξικανοι εφτιαχναν κιθαρες,

(μην ξεχναμε οτι ειναι μισοι Ισπανοι,οι οποιοι εφεραν την τεχνη της κατασκευης κιθαρας στην Αμερικη μαζι με τα μικροβια τους.. ;D),οι αμερικανοι ειχαν μονο μαντολινα... ;D

Αν δεν υπηρχαν οι φτωχοι Μεξικανοι,οι dreadnought και jumbo πχ,θα αργουσαν πολυ να εξελιχτουν! ;)

 

αν θες αγορασε αυτα τα βιβλια

& θα μαθεις τη "φιλοσοφια" του Leo (ο οποιος ηταν στην εποχη του ο..περιγελος των παραδοσιακων luthiers,ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ bolt on neck ,εφευρεση του Leo ο οποιος ηταν ηλεκτρονικος και δεν ειχε ιδεα απο κιθαρες...αρκουσε για να τους φρικαρει..... ;D).

Αυτα τα βιβλια,δεν νομιζω οτι ειναι αρκετα αντικειμενικα,γιατι εκφραζουν την ιδια τη Fender,και φυσικα περιεχουν μονο οτι εκεινοι θελουν να μαθουμε. ;D

Γραφω και εγω ενα βιβλιο για μενα (ευκολο ειναι,"λαδωνω" το συγγραφεα! ;D ),

που γραφει μεσα μονο οτι συμφερει εμενα... ;D ;D ;D

-Περιγελως...ακομα ειναι! 8)

Δεν ειναι παραξενο οτι μονο οσοι ειναι φανατικοι με τις Φεντερ...δε θελουν sustain? ;D

(νταξει,και με τις Danelectro,ή οποια αλλη μπακατελα,..'σχωρεστε με.. ;D ;D).

 

αυτο δεν παιζει με την ΚΑΜΜΙΑ.

οπως ξερεις "everything is eq".

Ναι,αν το eq εχει 30 μπαντες.

Αν ομως εχεις μονο μπασσα-μεσαια-πριμα,και ενα ενισχυτη που υπερχρωματιζει το εισερχομενο σημα (οπως ο Twin που ορκιζεσαι),τι γινεται?

Οκ,αλλαζεις κατι,στρωνει λιγο...δεν ειναι πια ομως ο ηχος που θα'θελες να'χεις.Αλλαξε. ;)

 

Δηλαδή εσύ τα αποδίδεις όλα ,μα όλα, στην...τύχη?(δεν κάνω τον έξυπνο,σοβαρά ρωτάω)Συνωμότησε όλο το σύμπαν? 8)

Ναι,ετσι ωστε ο Fender να ειναι τυχερος,και να βρει τους καλυτερους χωρικους! 8) ;D

 

Σχετικά με αυτό που λές για την βαρύτητα των απόψεων, σου υπενθυμίζω οτι βαρύτητα αποκτάει ο λόγος σου όχι επειδή έγραψες "οργανοποιός" κάτω απο το ψευδώνυμό σου, αλλά επειδή μιλάς με συνοχή και επιχειρήματα.

Για τη βαρυτητα του λογου,ηδη εξηγησα.

Το "οργανοποιος" δεν το εγραψα εγω,αλλα η διαχειρηση,αφου ελαβε τουλαχιστον "σφαιρικη" γνωση περι των ικανοτητων μου. ;)

 

Επίσης, στο συγκεκριμένο θέμα, ΟΛΟΙ είμαστε ημιμαθεις. Το ζητούμενο σε μια συζήτηση, ειναι η δική μου ΗΜΙ-μαθεια να συμπληρώσει το κενό που αφήνει η δική σου ημιμάθεια κοκ. Ετσι όλοι μας, συμπληρώνοντας ο ένας τον άλλο να αποκτήσουμε σφαιρική γνώση.

Εγώ ο ίδιος σου πρότεινα ένα πρακτικό παράδειγμα ωστε να μας αποδείξεις τα λεγόμενά σου.

Δεν ειμαστε ΟΛΟΙ ημιμαθεις...

Δεν τον εχω τον τιτλο εκει γιατι ειμαι ημιμαθης,αλλα γιατι εχω αποδειξει οτι ξερω καθε πτυχη της δουλειας μου,οπως και ξερω να ξεχωριζω

το επιπεδο του καθε παικτη,απο τα λεγομενα του και μονο!

Οπως και ξερω να ξεχωριζω αν καποιος ειναι οντως οτι λεει,ή...δηθεν! ;)

-"Ελα μπαρμπα μου να σου δειξω τ'αμπελοχωραφα σου"... ;D ;D

 

ο Yann αναφερεται σε ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ οργανοποιϊα και μπορει να εχει δικιο σε αυτα που λεει για τα ξυλα,εμενα ομως ποτε μου δεν με συγκινησαν ηχητικα τετοιες παραδοσιακες κιθαρες,προτιμω τις σανιδες του Leo..... ;)

Αναφερομαι στην εξελιξη της οργανοποιϊας,απο το μεσαιωνα εως σημερα.

"Παραδοσιακη" οργανοποιϊα ειναι και οι αθλιοι "τουριστικοι" μπαγλαμαδες... :P

 

Θα προσπαθησω να στο πω ευγενικα: Μη βιαζεσαι να αυτο-αποδωσεις σημαινων βαρυτητα σε ΚΑΘΕ λεγομενο σου, οταν εμφανεστατα δεν εχεις ουτε λυκειακες γνωσεις φυσικης. Εγραψες καποια πραγματα περι μαγνητων που ειναι ΛΑΘΟΣ, end of. Σου εξηγησαν αρκετοι γιατι ισχυει το πειραμα με γραφειο που αναφερεις, αν κατ'επιλογην αποφασιζεις να αγνοεις τις ηλεκτρομαγνητικες αρχες και το φαινομενο της επαγωγης νομιζω μπορουμε να σταματησουμε εδω.

Odis,οσο ευγενικα και αν το κανεις,βλεπω μια προσπαθεια να με "μειωσεις".

Απαντω και εγω ευγενικα:

Εμφανεστατα,δεν εχω καν λυκειακες γνωσεις,ουτε της 3ης γυμνασιου,

αφου εμεινα...απο απουσιες στη 2α...(λογω αλητειας και "επαναστασης")... ;D

Φροντισα ομως να διαλεξω ο ιδιος τι ειδους μορφωση θελω να λαβω,και σημερα,30 χρονια μετα την (παιδικη αλλα σοφη) αποφαση μου,δεν το μετανοιωνω ουτε λεπτο. 8) ;)

-Επισης εμφανεστατα εχω μαλλον υψηλο IQ,αφου παρολη την αμαθεια μου,μπορω να συνομιλω (ιδιως στην αληθινη ζωη,αστο το ιντερνετ) με ατομα υψηλου μορφωτικου επιπεδου,που ομως δεν ειναι κοινωνικα ρατσιστες,και δεν φορουν παρωπιδες... ;)

 

-Για να ξαναδιαβασω,να δω ποιοι μου εξηγησαν το πειραμα με το γραφειο? ???

 

-Η αληθινη ευγενεια ειναι ΕΜΦΥΤΗ,αν δεν την εχει καποιος "στο αιμα" του,οσο και αν προσπαθησει να ειναι ευγενικος,δεν τα καταφερνει...

"Βγαινει" λιγο "γλοιωδης"...(αυτο δεν το καταλαβαινουν ολοι φυσικα). ;)

 

 

kpeyos,

καλα τα λες στο τελευταιο ποστ,

εκτος το σημειο που λες οτι ο μαγνητης ακουγεται ΙΔΙΟΣ και πανω,και εκτος οργανου.Ακομα και οι "απομωνομενοι" μαγνητες,κανουν μια μικροδιαφορα!;)

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Ασε που τοτε ολο το εργοστασιο ενα καστομ σοπ ητανε (οπως και ολα τα αλλα),

με τους "διαλεχτους" παιχτες-μιζαδορους να μπαινοβγαινουν,και να προτεινουν,

ή ακομη και να απαιτουν..

 

το εργοστασιο της CBS ηταν ενα τεραστι assembly line (ακομα ειναι),οποιοσδηποτε εχει δουλεψει σε εργοστασιο μπορει να σου πει ακριβως πως δουλευει ενα assembly line,στα 70s που η Fender πουλουσε κιθαρες σαν ζεστα ψωμακια (και ειχε και την χειροτερη ποιοτητα παραγωγης,ειδικα μετα το 75) δεν προλαβαιναν να τις φτιαχνουν..οχι να κανουν ειδικες μελετες για καθε..παικτη....

 

αλλα αστο καλυτερα απλα επειδη περιφρονεις την Fender (ως παραδοσιακος luthier) δεν θες να μαθεις την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ιστορια της. ;)

 

Επισης με σεβασμο,να συμπληρωσω,οτι καποιοι απο αυτους τους φτωχους,

ειχαν ηδη τεραστια πειρα στην οργανοποιϊα,αφου οταν οι Μεξικανοι εφτιαχναν κιθαρες,

 

ενταξει μαλλον δεν θελεις να καταλαβεις τι λεω,μαλλον θα εισαι απο αυτους που πιστευουν οτι ΟΛΟΙ οι μαυροι Αμερικανοι παιζουν τρομερο μπασκετ..... ;D,ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΟΥΣ εργατες ειχε ο Fender δεν ειχε προσλαβει τον εγγονο του Ramirez για να χειριζεται τη φρεζα.... ;D

 

 

Αυτα τα βιβλια,δεν νομιζω οτι ειναι αρκετα αντικειμενικα,γιατι εκφραζουν την ιδια τη Fender,και φυσικα περιεχουν μονο οτι εκεινοι θελουν να μαθουμε.

 

 

 

ναι η Fender πληρωσε τον συγγραφεα για να γραψει οτι οι...μυθικες κιθαρες της φτιαχνονταν απο ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΟΥΣ Μεξικανους εργατες και απο 50αρες "βετερανες" του Β' Παγκοσμιου Πολεμου που δεν επαιρναν ουτε τον βασικο... ;D & για να γραφουν οτι η φιλοσοφια του ιδρυτη της ηταν "οτι να΄ναι φτανει να ειναι ΦΤΗΝΟ".... ;D

 

 

-Περιγελως...ακομα ειναι!

Δεν ειναι παραξενο οτι μονο οσοι ειναι φανατικοι με τις Φεντερ...δε θελουν sustain?

 

Μα αυτο λεω και εγω απο τη στιγμη που δεν σου αρεσει ο ηχος που ο ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ της πρωτης ηλεκτρικης κιθαρας ειχε στο νου του,απλα ακολουθεις μια πιο παραδοσιακη οργανοποιια για να εχεις τον ηχο που σου αρεσει....

 

οποτε ασε τις Fender σε εμας που τις αγαπαμε και ασχολησου με τις σερβαντες...εεεε,ηθελα να πω με τις κανονικες κιθαρες.... ;D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραία ανάλυση και συμφωνώ απόλυτα. ΕΤΣΙ ακριβώς επιδρά το οποιοδήποτε υλικό κατασκευής σώματος/μπράτσου (+ τα υπόλοιπα πλαστικά και μεταλλικά υλικά) στον ηλεκτρικό ήχο του οργάνου.

 

Τώρα το πόσο και πως επιδρά το κάθε υλικό, είναι το όλο θέμα συζήτησης.

 

Άρα ας μείνουμε στο ότι το feeling που έχει ο παίκτης και το "ταλέντο" του είναι πάνω απ'όλα. Αρκεί να μην τον πολεμάει το όργανο.

 

Τώρα, έχουμε πει εκατό φορές ότι, για να καλύψουν τις παραπάνω "προδιαγραφές" περί attack/decay οι οργανοποιοί έχουν κάποιες έτοιμες "συνταγές" (προερχόμενες από την εμπειρία) συν το "ένστικτό" τους. Είναι ό,τι μπορούν να κάνουν, και τίποτα περισσότερο. Και πάλι, αν διαβάσει κάποιος τι γράφουν σοβαροί οργανοποιοί θα διαπιστώσει ότι δεν δίνουν ποτέ ποσοστό σιγουριάς πάνω από 50-60% για το πως ακριβώς θα ακούγεται ένα όργανο όταν ολοκληρωθεί. Μια γενική κατεύθυνση μπορούν να δώσουν, γιατί γνωρίζουν καλά τις "χαοτικές" παραμέτρους που εισάγουν τα υλικά.  ;)

 

Σ' ευχαριστώ. Και φυσικά ίσως θα πρέπει να βάλουμε μέσα στις παραμέτρους του ήχου και το feedack loop "χορδές-μαγνήτες-ενισχυτής-μεγάφωνα-χορδές" και τούμπαλιν με τους συντονισμούς που εκεί παίζουν από κάποια ένταση κι επάνω και να μιλήσουμε και για το ενεργητικό sustain που παράγεται με αυτόν τον τρόπο. Οι παράμετροι είναι πραγματικά άπειροι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

yann, το οτι μπορεί να είσαι ικανός οργανοποιός (που δεν αμφιβάλλω καθόλου) δε σημαίνει πως ό,τι μας πεις γύρω απο την οργανοποιία αλλά επίσης και γύρω απο φαινόμενα φυσικά, πλήρως ορισμένα εδώ και ...χρόνια θα είναι και σωστά.

 

Σίγουρα η άποψή σου γύρω απο την κατασκευή και λειτουργία ενός οργάνου είναι πιο σεβαστή απο τη δική μου ας πούμε, αλλά κι εσύ δεν φαίνεσαι να μπορείς να δεχτεις αντιρρήσεις.

 

Ημιμαθής είσαι, γιατί η δουλειά σου, εμπεριέχει και τμήματα άλλων επιστημών, τουλάχιστων εσύ μόνος σου επέλεξες να μπεις σ'αυτά τα χωράφια. Δεν δείχνεις όμως την καλή διάθεση να ανεχτείς να σε διορθώσει κάποιος, ή έστω να σε αντιμετωπίσει με σκεπτικισμό, ακόμα κι όταν έχει όλη την καλή διάθεση να συζητήσει μαζί σου και να ρίξει κι αυτός στο τραπέζι τις γνώσεις του απο τη δική του μεριά.

 

χαίρομαι που κατάφερες να ξεχωρίσεις το επίπεδό μου και τί είμαι απο τα λεγόμενά μου εδώ στο φόρουμ, άλλωστε γι'αυτό ακριβώς τα γράφω, αλλιώς θα έγραφα ημερολόγιο.

 

Σου ξαναλέω λοιπόν, φτιάξε ένα όργανο με τη "λάθος" συνταγή: αταίριαστους μαγνήτες, με τα φτηνά ξύλα που βάζουν στις φτηνές κιθάρες, βάλε όμως όλο σου το μεράκι σε όλα τα υπόλοιπα. Ύστερα κούμπωσέ την σε ένα καλό ενισχυτή, και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα καταφέρεις να βρεις απάντηση σε αυτό που ψάχνεις.

Αν ο ήχος είναι μάπα ΚΑΙ δεν διορθώνεται απο τον ενισχυτή ή το παίξιμο, τότε θα έχεις αποδείξει στην ανθρωπότητα και σε όλους τους γλοιώδεις μαρκετιστες οτι ο λαθος συνδυασμός ξύλων, τα φτηνά ξύλα μπορούν να χαντακώσουν τον ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας ανεπανόρθωτα. Αν δε η ιδια κιθάρα ακούγεται επίσης μάπα και σε μια μίξη, τοτε η θεωρία σου θα έχει θριαμβεύσει.

 

μέχρι να καταφέρεις να αποδείξεις όμως τα τόσο μεγάλα λόγια σου, θα μας επιτρέψεις εμάς τους πιο μετριοπαθείς να σε αμφισβητούμε. Στο κάτω κάτω, ό,τι ακούμε με τα αφτιά μας λέμε.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται να προσβάλλουμε κανέναν με χαρακτηρισμούς. Κανείς δεν είπε ότι πρέπει να είσαι ο Ισαακ Νεύτων για να φτιάξεις ένα όργανο με φοβερό ήχο. Φαντάζομαι ότι και ο Στραντιβάρι με την εμπειρία έφτιαχνε βιολιά, όχι με τις γνώσεις της φυσικής (εκτός κι αν ήταν κολλητάρια με τον Νευτωνα).

 

Ούτε και χρειάζεται κανείς να αποδείξει ότι ένα χάλια όργανο θα παίζει χάλια, είναι κοινός τόπος. Το αν παίζει ρόλο σε ένα πενταμελές σχήμα είναι έτερον εκάτερον. Άλλο θέμα εντελώς.

 

Ουσιαστικά πολλοί από εμάς που διαφωνήσαμε με τον Yann, δεν αμφισβητούμε τη βάση των λεγομένων του, αλλά περισσότερο τη διαδικασία.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ αμφισβητώ την ΠΟΣΟΤΗΤΑ.

 

απλά δεν μπορώ να πειστώ (και πως να πειστώ οταν τα φτιά μου λένε άλλα?) οτι αν βγάλω το φτηνιάρικο σώμα της σκουάιερ στρατ μου και βάλω ένα των κι εγώ δε ξέρω πόσων λεφτών, διαλεγμένο απο τον καλύτερο λούθιερ, η διαφορά στον ήχο που θα ακούσω

1) θα επισκιάσει όλες τις αλλαγές που θα έκανα με απλή χρήση του υπόλοιπου εξοπλισμού μου

2) θα είναι ανατικατάστατη απο άλλα σημεία της αλυσίδας του εξοπλισμού μου

 

και δε το λέω για να μπώ στη μύτη κανενός, το λέω με πάσα ειλικρίνια.

 

για να προλάβω αυτούς που θα με πούνε κουφό, επισημαίνω πως αναφέρομαι πάντα σε "διαφορές" επομένως ακόμα και λίγο να ακούω μια αλλαγή, μπορώ να βγάλω συμπέρασμα εφόσον τη συγκρίνω με μια άλλη αλλαγή.

Χώρια που δε πιστεύω οτι είμαι και κουφός.

 

 

EDIT: Το παράδειγμα που αναφέρω με την "λαθος" κιθάρα, είναι, κατα την ταπεινή μου γνώμη, ένας πολύ απλός και ισχυρός τρόπος να αποδείξει ο yann οτι δεν υπερβάλλει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

Ούτε και χρειάζεται κανείς να αποδείξει ότι ένα χάλια όργανο θα παίζει χάλια, είναι κοινός τόπος.

...

 

Δεν συμφωνώ. Οι fender ήταν "χάλια" (για την κλασσική οργανοποιία) όταν εμφανίστηκαν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
επισκέπτη doctor g

εγώ αμφισβητώ την ΠΟΣΟΤΗΤΑ.

 

απλά δεν μπορώ να πειστώ

1) θα επισκιάσει όλες τις αλλαγές που θα έκανα με απλή χρήση του υπόλοιπου εξοπλισμού μου

2) θα είναι ανατικατάστατη απο άλλα σημεία της αλυσίδας του εξοπλισμού μου

συμπέρασμα εφόσον τη συγκρίνω με μια άλλη αλλαγή.

Χώρια που δε πιστεύω οτι είμαι και κουφός.

 

 

 

το ειδος της επιδρασης του καλου , ή καλυτερου ξυλου σε μια κιθαρα δεν ειναι ιδιο ουτε μπορει να αντικατασταθει με τη σωστη η σωστοτερη χρηση του υπολοιπoυ gear soy.

 

αλλα χαρακτηριστικα του ηχου θα παραμετροποιησεις αλλαζοντας το σωμα της κιθαρας σου και αλλα πειραζοντας το eq soy απο ενα πεταλακι ,ή αλλαζοντας τους μαγνητες σου

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.