Προς το περιεχόμενο

Symphony of Destruction cover


InLoveWithMyGuitar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να πω εξαρχής ότι με την κιθάρα είμαι εντελώς αρχάριος... και μια ερώτηση.. όταν κάνω Palm muting στο τέλος της φράσης να κόψω τον ήχο, τις περισσότερες φορές φορές αφήνει μια βρωμιά από πίσω που με χαλάει, θα το παρατηρήσετε στο ξεκίνημα ειδικά.

 

Τo backing track με τη φωνή το βρήκα κάπου στο Youtube... λείπει το σόλο φυσικά μιας και δεν έχω skills....

 

Προσπάθησα 3-4 φορές να το ανεβάσω σαν attachment αλλά δεν τα κατάφερα οπότε βάζω Link για rapidshare

 

http://rapidshare.com/files/415610202/SYmphony_Cover.mp3  ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι άσχημο, αν και ο ήχος πολύ μπασσαδουροfuzzίλα, θα το προτιμούσα με λιγότερο gain και "edge". Κατά τ'άλλα, ο "θόρυβος" που λες απ'το muting είναι μάλλον επειδή δεν mute-άρεις σωστά. Εκτός απ'το δεξί χέρι, ειδικά σε καταστάσεις με αρκετό gain χρειάζεται να δουλεύεις το muting και με το αριστερό.

 

Παρεμπιπτόντως, τσέκαρε και το intonation στην κιθάρα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την απάντηση  :) η αλήθεια είναι ότι η κιθάρα χρειάζεται επειγόντως service/setup εδώ και καιρό και όλο το αμελώ... όσο για τον ήχο δεν έχω πολλές επιλογές μιας και δεν παίζει πεταλιέρα ή πετάλια, οπότε είχα να επιλέξω από τις προσομοιώσεις του ενισχυτή και αυτή μου φάνηκε ότι ταίριαζε περισσότερο από όλες με το song. Όταν το έπαιζα έκανα Palm muting με το δεξί αλλά επειδή δεν έκοβε όσο ήθελα χρησιμοποιούσα και το αριστερό , αλλά με το που ακουμπούσα το αριστερό χέρι στη Μι χορδή έβγαζε αυτό τη βρώμα....  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies