Προς το περιεχόμενο

κονσολα vs μείκτης


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως έχω δει πχ τετρακάναλους μίκτες που είναι πολύ πιο φτηνοί από τις πολύ απλές 4κάναλες κονσόλες! Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό; Μήπως σε ένα μικρό Homestudio σαν το δικό μου που χρειάζομαι κάτι για να στέλνω σήμα στον υπολογιστή, και να ακούω το synth από τα monitor, είναι αρκετός ένας μίκτης ή λέω μπαρούφες;;; :?:

www.okband.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
Πάντως έχω δει πχ τετρακάναλους μίκτες που είναι πολύ πιο φτηνοί από τις πολύ απλές 4κάναλες κονσόλες! Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό; Μήπως σε ένα μικρό Homestudio σαν το δικό μου που χρειάζομαι κάτι για να στέλνω σήμα στον υπολογιστή' date=' και να ακούω το synth από τα monitor, είναι αρκετός ένας μίκτης ή λέω μπαρούφες;;; :?:[/quote']

 

Ό μίκτης και η κονσόλα είναι το ίδιο και το αυτό.

Είναι και τα 2 προενυσχίσεις και "διακλαδωτήρες" σήματος. (wow! :lol: )

 

'Ο μίκτης συνήθως εχει μερικές stereo εισόδους για CD players κλπ και ίσως κάποια είσοδο μικροφώνου χαμηλής ποιότητας και χρησιμοποιείται συνήθως από dj's.

 

Η κονσόλα συνήθως αναφέρεται σε μονοφωνικές εισόδους χωρίς να αποκλείει και τις stereo (ανάλογα το configuration) με περισσότερα κανάλια κλπ κλπ και χρησιμοποιείται για ηχογραφήσεις.

 

Τελείως εγκυκλοπαιδικά αναφέρω ότι υπάρχουν και κονσόλες με ενίσχυση που χρησιμοποιούνται στα live.

 

Τη δουλειά σου την κάνεις ανάλογα με το τι σου υπαγορεύουν οι ανάγκες σου.

Πόσες εισόδους (σύνθια, μικρόφωνα) και εξόδους (είσοδος υπολογιστή = μία stereo) χρειάζεσαι και τι ποιότητα εγγραφής απαιτείς.

Στα ηχοληπτικά εργαλεία πάντως, (βλέπε κονσόλες) είναι πιθανότερο να έχεις καλύτερα αποτελέσματα.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

jimwithered:

τι εννοεις¨

na diamorfoneis to sima sou meso Dynamics(compressors, noise gates) kai modulation efects(delay, chorus ktl) kai reverb prin steileis to sima sou ston ipologisti

 

mixιng while recording που λένε? το συνιστάς? δε νομίζω ! (αλλο αν έχεις πολλες εισοδοεξόδους στη καρτα ήχου και τις ξαναβάζεις στην κονσόλα για να κάνεις τη μιξη εκει κι όχι στον pc , για να εκμεταλλευτεις τον εξωτερικο σου εξοπλισμο)

 

 

Tha me rotisete vevea giati na to kaneis auto afou mporeis na to kaneis sto mixarisma?

 

και βέβαια θα στο ρωτουσαμε!!! :wink:

 

Simfono alla merikoi ixoliptes kai paragogoi px Bob Rock-Metallica ta fonitika ta grafei me compression kata tin diarkeia tis ixografishs

 

λογικο φιλε jimwithered ολοι το κανουν. είναι πολυ διαφορετικο με το να βαλεις τον compressor μετα την ηχογράφηση . Εξυπηρετει αλλους λόγους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

KAΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΤΑΡΧΗΝ!

 

ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ SITE ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΥΧΑΙΑ, ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ.

 

ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΝΑ ΞΕΔΙΑΛΥΝΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΟΥ.

 

Η ΒΑΣΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΙΑΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΜΙΚΤΗ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ. ΤΟ ΣΗΜΑ ΔΗΛ. ΠΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΕΤΑ ΤΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ Η ΤΟΥ ΜΙΚΤΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΦΟΥ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΡΧΙΚΑ ΑΠΟ TO GAIN, ΙΣΟΣΤΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ EQUALISER ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ MIXING ΣΤΕΛΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΤΩΝ ΗΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ P.A ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ Η ΜΗ.

 

ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.......

 

ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΩ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΝ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΙΚΤΗ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΣΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

 

ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΑΒΒΗΤΟ, ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ p.A ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ (ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΣΥ ΕΝΑΝ!)ΚΑΙ ΣΑΝ F.O H ΗΧΟΛΗΠΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥΠΛΗΘΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΠΛΗΘΟΣ. ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ P.A ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20 ΗΧΕΙΑ, ΕΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟ ΑΡΙΘΜΟ MONITOR,ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ,ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ, ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ,D.I, ΕΦΦΕ,COMPRESSORS, PROSSESORS, GRAFIC EQUALISERS, ΤΑSCAM,DAT Η ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧI KAI PC.ΑΝΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΜΙΑ MIDAS HERITAGE ΕΣΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΤΗ(ΔΙΑΛΕΞΕ ΕΣΥ ΕΤΑΙΡΙΑ) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΗΧΟΟΟΟ!!!!!!??????

 

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ!!!!

 

ΦΙΛΙΚΑ

P>SOUNDLY YOURS..!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΟΝΣΟΛΑ ΚΑΙ ΜΙΚΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ,Η ΚΥΡΙΟΤΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΚΟΝΣΟΛΑ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ EVENT ,ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ, ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΚΑΛΥΠΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΡΟΣ ΗΧΟΛΗΠΤΙΚΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ, ΕΝΩ Ο ΜΙΚΤΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ HOME RECORDING ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΕ DJ'S.

 

ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΤΗΣ ΚΑΙ Η ΚΟΝΣΟΛΑ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ GAIN TO OΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΣΟΡΟΠΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΣΗΜΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΣΤΕΛΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΟ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΝ ΣΤΑ ΗΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ.

P>SOUNDLY YOURS..!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου