Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για το Prelude απο την Cello Suite No.3


gmoukou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ τα πλήθη!

Εχω μια απορια που δεν μπορω να βρω λυση μονος μου

και γ'αυτο την ποσταρω εδω μπας και την βρω...

Παιζω αυτη την περιοδο το πρελουδιο απ'την 3η σουιτα για τσελο του Bach (σε κλασική κιθαρα, μεταγραφη του Duarte σε Λα μειζονα)

και εχω κολλησει σε ενα μετρο το οποιο δεν ξερω πως να εξηγησω.

Συγκεκριμενα στο 79 μετρο παιζει μια συγχορδια την οποια μεχρι στιγμης μπορω να εκλαβω μονο ως δανεισμο.

Φυσικα σαν ακουσμα πιο πολυ σε καθυστεριση μου κανει αλλα δεν ξερω πως να την δικαιολογισω.

 

25phbeq.jpg

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή VI (b5) = F#m7 (b5)  σε δευτερη αναστροφή . Και έχουμε πτώση VI(b5) V7 I..

 

Οπότε ναι σα δανεισμός της VI7 της μελωδικης ΛΑ ελάσσονας.

 

Βέβαια και η άποψη του manosx σα  Ρε ενάτης στέκει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή VI (b5) = F#m7 (b5)  σε δευτερη αναστροφή . Και έχουμε πτώση VI(b5) V7 I..

 

Δεν υπαρχει b5. H εκτη βαθμιδα (VI) στην Λα μειζονα (Α) ειναι η F#m7. To ακκορντο που αναφερει ο φιλος ειναι bVI7 δηλαδη F7 με μπασο την 5η: F7/C. Aυτο θεωρειται και δευτερευουσα υποκατασταση δεσποζουσας. Τη λυση bVI7/V-V7/V τη συνανταμε συχνα στη κλασσικη μουσικη οπως βεβαια και στην jazz-blues εχουμε το bVI7-V7-I (δηλ. σε C: Ab7-G7-C)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον ξεχνάς τον οπλισμό - η φα στη σοπράνο δεν είναι φυσική.* Τη συγχορδία μπορείς να τη δεις σαν F#m7b5 (2η αναστροφή) ή Am6 (1η αναστροφή) ή D9 (3η αναστροφή, χωρίς θεμέλιο).

 

*Kι εγώ αρχικά έκανα το ίδιο λάθος, συνηθισμένος από τα minor blues. ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπαρχει b5. H εκτη βαθμιδα (VI) στην Λα μειζονα (Α) ειναι η F#m7. To ακκορντο που αναφερει ο φιλος ειναι bVI7 δηλαδη F7 με μπασο την 5η: F7/C. Aυτο θεωρειται και δευτερευουσα υποκατασταση δεσποζουσας. Τη λυση bVI7/V-V7/V τη συνανταμε συχνα στη κλασσικη μουσικη οπως βεβαια και στην jazz-blues εχουμε το bVI7-V7-I (δηλ. σε C: Ab7-G7-C)

 

H Λα μειζονα όμως έχει και ντο # και στο παράδειγμα ντο φυσικό άρα και b5  . Γι αυτό είπα ότι τη δανείζει απο τη Λα μελωδική ελάσσονα όπου εκεί η VI ειναι b5.

  Αλλά η εξήγηση  σου είναι η σωστή όντως τώρα που το ξαναβλέπω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου