Προς το περιεχόμενο

Επίσκεψη σε μουσικό κατάστημα


Jazzjoker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να μοιραστώ την πρόσφατη εμπειρία μου στο μουσικό κατάστημα του Νάκα, στην Ιπποκράτους, γιατί νομίζω ότι είναι θεμιτό να διαδίδεται και να επιβραβεύεται ο επαγγελματισμός που κάποια ελληνικά μουσικά καταστήματα επιδεικνύουν.

 

Να τονίσω ότι καμία πρόθεση διαφήμισης δεν έχω και ότι πρώτη φορά προβαίνω σε αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα. Απλά είναι έντονη μέσα μου η αντίθεση μετά από πρόσφατη επίσκεψή μου σε άλλο μουσικό κατάστημα της Αθήνας όπου αντιμετώπισα μια πολύ κακή συμπεριφορά με την οποία ξέρω ότι πολλοί από εμάς έχουμε έρθει, ουκ ολίγες φορές, αντιμέτωποι. Αγένεια, μούτρα, αδιαφορία και αντιμετώπιση του εν δυνάμει πελάτη ως άλλου ενός που θέλει να δοκιμάσει και τελικά να παραγγείλει από τον "Γερμανό".

 

Πρόθεσή μου λοιπόν, ήταν να δοκιμάσω τον ενισχυτή Laney VC15-110, που είχα δει στην ιστοσελίδα του καταστήματος. Ο υπάλληλος που με υποδέχτηκε ήταν ευγενέστατος και άμεσος. Μόνο καφέ δε μου πρόσφερε. Του εξήγησα με δύο λόγια τι ψάχνω και του ανέφερα το συγκεκριμένο μοντέλο. Με περιεκτικά λόγια μου είπε τις άλλες επιλογές που υπάρχουν στην κατηγορία, χωρίς να προσπαθήσει να μου προωθήσει κάποιο ακριβότερο μηχάνημα και όταν ζήτησα να ακούσω τον ενισχυτή, βρέθηκα αντιμέτωπος με την πρώτη μεγάλη έκπληξη. Με ρώτησε με τι τύπο κιθάρας παίζω (strat, tele, LP κλπ) αλλά και ποιο συγκεκριμένο μοντέλο, όσον αφορά την ποιότητα, ώστε να αναζητήσει κάτι αντίστοιχο από τις κιθάρες του καταστήματος για να έχω τη μεγαλύτερη δυνατή πιστότητα στη δοκιμή....

 

Έτσι κι έγινε. Σε πρώτη φάση έπαιξε ο ίδιος, δείχνοντάς μου αναλυτικότατα τις δυνατότητες του ενισχυτή και παράλληλα μου έδινε τεχνικές πληροφορίες. Κατόπιν μου έδωσε την κιθάρα και έφυγε λέγοντάς μου "δοκιμάστε με την ησυχία σας, μόλις τελειώσετε με φωνάζετε". Έπαιξα με τον ενισχυτή σα να ήμουν σπίτι μου.

 

Η δεύτερη ευχάριστη έκπληξη ήρθε όταν τελείωσε η δοκιμή και κουβεντιάζοντας την τιμή, μου είπε μόνος του ότι ο ακόμη και ο thomann (ύπαγε πίσω μου), πουλάει τον ενισχυτή ακριβότερα απ' ό,τι το κατάστημα. Μάλιστα. Χωρίς κατάρες και αφορισμούς, απλά και ωραία.

 

Αποφάσισα να τον αγοράσω λοιπόν και ρώτησα, καθότι δεν είχα αυτοκίνητο και επίκειτω κουβάλημα, αν η συσκευασία έχει χερούλι. Περιττό να πω ότι ο άνθρωπος πέρασε ένα πεντάλεπτο φτιάχνοντας χερούλι με κολλητική ταινία πάνω στο κιβώτιο και αφού το τελείωσε πρόσθεσε και μια σακούλα γύρω του προκειμένου να μη μου κόβει την παλάμη.....

 

Φυσικά έφυγα με τις καλύτερες εντυπώσεις και την ανάμνηση των μουσικών καταστημάτων της Αγγλίας που, μια εποχή, επισκεπτόμουν συχνά ως φοιτητής. Εύχομαι σύντομα, το παράδειγμα της εξυπηρέτησης του συγκεκριμένου καταστήματος να ακολουθήσουν και άλλοι και μακάρι σιγά σιγά να γίνουν πλειοψηφία.

 

Να πώς και κερδίζεις πελάτες.

 

Υ.Γ. Δεν ξέρω αν έχω επιλέξει την σωστή κατηγορία για το thread. Αν όχι παρακαλώ να μετακινηθεί κατά βούληση.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 45
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

μου θυμισες τη χρονια που το μπον στουντιο ειχε φερει το BX-3 και το Καρμα. Δεν θυμάμαι ποσες ώρες με άφησαν να κάτσω και προσφέρθηκαν να με κεράσουν κ καφε ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Να πω +1 σε όσα λες!

 

Όταν πριν 1-2 χρόνια μου πήραν οι γονείς μου μία κλασσική κιθάρα, αποφάσισα να την αλλάξω με μία ηλεκτρακουστική και μία ηλεκτρική. Πήγα λοιπόν στον Νάκα (νομίζω πήγα στην Ναυαρίνου τότε), και έκατσε ο άνθρωπος μαζί μου (εγώ ώντας ΑΣΧΕΤΟΣ από κιθάρες) για πάνω απο 45 λεπτά να μου μιλάει, να μου δίνει κιθάρες να δοκιμάζω, να βγάζει ενισχυτές, κλπ.

 

Όταν έφτασε η ώρα να φύγω, έχοντας αγοράσει 2 κιθάρες (μάλιστα πρέπει να ήταν τέτοια μέρα, 2 χρόνια πριν, με το θάνατο του Γρηγορόπουλου που γινόταν χαμός στο κέντρο), μου έδωσε δώρο μία θήκη για την ηλεκτρακουστική (που ήταν ακριβότερη) και για την ηλέκτρικη μου κατασκεύασε (το 5λεπτο που αναφέρετε παραπάνω) χερούλι για να τις έχω καλύτερα. Προσφέρθηκε να τις κρατήσει στο κατάστημα μέχρι να ησυχάσουν τα πράγματα κάτω, αλλά ευτυχώς δεν υπήρχαν φασαρίες εκείνη στη στιγμή, οπότε πήρα την πραμάτια μου και την έκανα!

 

Πολύ ευτυχισμένος απ'αυτό το κατάστημα και ειδικά τις κιθάρες store!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τι γινότανε αλλά τουλάχιστον τα τρία τελευταία χρόνια, ο Νάκας συμπεριλαμβάνεται στις πρώτες επιλογές μου στη μαγαζοβόλτα όταν ψάχνομαι.

Και οι λογικές (ναι, λογικές) τιμές αλλά και η ευγένεια των παιδιών (ακόμα και όταν ξέρουν ότι είμαι στο ψάξιμο) και Ιπποκράτους και Ναυαρίνου, με βοηθάνε στην αναζήτηση.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις και όχι μόνο οι... άλλες που διαβάζαμε χθες- που μου με έκαναν έξαλλο γιατί θυμήθηκα την δική μου εμπειρία με την εν λόγο εταιρία...

 

Μπράβο τους λοιπόν, που έχουν πάρει γραμμή την δουλειά: Πάρε από εμάς σε τιμή «Γερμανού» ή και καλύτερα...  ;D, με ευγένεια και επαγγελματισμό.  

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως εχω πει και αλλες φορες...η αγορα αλλαζει σιγα-σιγα γιατι εχει παρει το μήνυμα.Απο τους αγενεις,ασχετους και ''ξερολες'' των αρχων του 90 μεχρι τα ευγενικα και ενημερωμένα σχεδον αριστα παιδια του 2010 ηταν μακρυς ο δρομος....οπως και να 'χει οι νομοι τις αγορας ειναι αδυσώπητοι και ισχυουν για ολους...οι λιγοι πλεον που επιμενουν στις πρακτικες του παρελθοντος ειναι καταδικασμενοι αργα η γρηγορα να κλεισουν...τοσο απλα.

...we care a lot...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Απο τους αγενεις,ασχετους και ''ξερολες'' των αρχων του 90

 

Και που να έβλεπες τι γινόταν στα mid' 80ς  ;D ;D ;D... Βεβαίως και τότε υπήρχαν οι φωτεινές εξαιρέσεις- για να μην τους πάρει όλους η μπάλα...

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απολύτως με όσα ειπώθηκαν για τον Νάκα. Επίσης να πω πως ευτυχώς δεν είναι ο μόνος. Τουλάχιστον σε ζητήματα εξυπηρέτησης, νομίζω πως τα πράγματα αλλάζουν προς το καλύτερο. Η συμπεριφορά πωλητών/ιδιοκτητών έχει αλλάξει άρδην σε όλα(πλην ενός) τα μαγαζιά τα οποία περιλαμβάνονται στην κιθαροβόλτα μου.

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως αυτή η καλή κριτική πρέπει να γίνει γνωστή και στην ίδια την εταιρία.

Μην φωνάζουμε μόνο για τα άσχημα.

Εφόσον υπάρχει κάτι καλό ας φωνάξουμε επιτέλους και για το καλό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου